מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם "הוט" ממיר מג'ק HD משהו שלא קראתי באתר


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
miko79 (עומר)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009
הודעות: 814
הבעות תודה: 16
מיקום: אשקלון

 #1  נשלח: שבת 01/06/2013 1:37
בעיות עם "הוט" ממיר מג'ק HD משהו שלא קראתי באתר

כבר שבועיים יש לי בעיה בטלוויזיה בסלון, עם ממיר מג'ק HD בשידורים בערוצי הHD(גם אחרי השדרוג) הקול לא מסונכרן עם התרגום, בתמיכה הם אומרים שהם מכירים את הבעיה וזה בטיפול...

האם אתם גם נתקלתם בבעיה הנ"ל ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
raol
טרול
טרול

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2013
הודעות: 83
הבעות תודה: 1

 #2  נשלח: שבת 01/06/2013 1:43

זה קורה גם לי למשך שניות \דקה סה"כ פעמיים מאז הגירסא החדשה

וזה חוזר למוטב כך שרוב האנשים לא ישמו לב ,גם לי אמרו שזה בתיקון \ שדירוג עד שבוע הבא זה יתוקן ,

(הגדרות פנימיות של ממיר בקודקס או סיבה אחרת ).

חוץ מזה הממיר עובד לך בסדר ?.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
miko79 (עומר)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009
הודעות: 814
הבעות תודה: 16
מיקום: אשקלון

 #3  נשלח: שבת 01/06/2013 2:08
זה קורה לי כל הזמן

או שאין בכלל תרגום או שהוא לא מסונכרן

חוץ מזה הממיר בסדר.

אמרתי להם שנמאס כבר מהתקלות שלהם שהם מקבלים מספיק כסף כדי שזה לא יקרה.
בנוסף אמרתי להם שאני לא מוכן להתחיל ללכת לממיר לנתק מהחשמל ולהחזיר, דרשתי שישלחו טכנאי מבחינתי שיבוא ויעשה את זה.
אני לא עובד שלהם ולא מקבל על זה כסף, אם המוצר לא עובד ב100% כמו שצריך או שתזכו אותי בחשבונית או שתבואו לנתק אותי... אני לא מוכן לשלם על תקלות כל שני וחמישי!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
raol
טרול
טרול

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2013
הודעות: 83
הבעות תודה: 1

 #4  נשלח: שבת 01/06/2013 2:23

אין לי בעיות סנכרון תרגום .

תנסה להוריד את הגירסא מחדש !!! כמו שעושים למחשב אישי התקנה מחדש של תוכנה .


תוציא מהחשמל חכה דקה , חבר בחזרה ותלחץ על חץ למעלה עד שתראה הודעה על הורדת גירסא .

שים לב בסיום ההורדה אל תנתק מהחשמל ,זה לא נכבה ! ,זה עושה ריסטארט -BOOT ,לוקח דקה וחצי .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
עזי
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 09, 2011
הודעות: 151
הבעות תודה: 12
מיקום: מודיעין

 #5  נשלח: א' 02/06/2013 0:43

גם אני נתקל בבעייה זו. לי זה פחות מפריע כי אני בד"כ מקשיב ולא קורא אבל את הבנות שלי זה מחרפן. תרגום שלא קשור במאומה לתמונה וזה קורה בשלושה ממירי מג'יק HD שונים.
ופתרונות "הקסם" שמציעים העובדים של הוט בתמיכה (ופה בשרשור) של עדכון חוזר של הגרסה, להוציא מהחשמל, וכו'.... במקומם הייתי מתבייש להציע אותם.
זבל של תוכנה יש בממיר הזה. אם לא וטו של שאר בני המשפחה, מזמן הוט היו נאלצים לשכוח את פרטי כרטיס האשראי שלי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי עזי בתאריך ב' 03/06/2013 8:14, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dor8 (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 25, 2008
הודעות: 4835
הבעות תודה: 200

 #6  נשלח: א' 02/06/2013 1:39

ציטוט:
ופתרונות "הקסם" שמציעים העובדים של הוט בתמיכה (ופה בשרשור) של עדכון חוזר של הגרסה, להוציא מהחשמל, וכו'.... במקומם הייתי מתבייש להציע אותם.
זבל של תוכנה יש בממיר הזה.

תיאור מדויק של הממיר ,של חברת הוט, של השרשור , ושל חלק מהמשתתפים בו ובשרשורים האחרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
raol
טרול
טרול

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2013
הודעות: 83
הבעות תודה: 1

 #7  נשלח: א' 02/06/2013 2:33

עזי כתב:
גם אני נתקל בבעייה זו. לי זה פחות מפריעי כי אני בד"כ מקשיב ולא קורא אבל את הבנות שלי זה מחרפן. תרגום שלא קשור במאומה לתמונה וזה קורה בשלושה ממירי מג'יק HD שונים.
ופתרונות "הקסם" שמציעים העובדים של הוט בתמיכה (ופה בשרשור) של עדכון חוזר של הגרסה, להוציא מהחשמל, וכו'.... במקומם הייתי מתבייש להציע אותם.
זבל של תוכנה יש בממיר הזה. אם לא וטו של שאר בני המשפחה, מזמן הוט היו נאלצים לשכוח את פרטי כרטיס האשראי שלי.


צא מהסרט לא עובד בהוט , שום קשר ,סתם מנסה לעזור .

יותר מזה אם אתה כל כך סובל וממורמר ,אז למה יש לך 3 מממירים כאלה כבר שנתיים ,לא ברור לי ההיגיון

,הרי אתה יכול להחליף אותם לממיר רגיל HD ,אתה יכול לעבור ל YES זה באמת לא סוף העולם לעבור ל YES

,אבל משום מה אתה כמו דור 8 שיש לו 5 מממרי מג'יק HD בבית ,מתעקש להשאיר אותם אצלך בבית ,

אז איפה ההיגיון מתחבא ? אני יש לי אחד כזה ואני מרוצה ,עובד סבבה ,שום בעיה לגמרי ואני לא היחיד שחושב

שהעדכון האחרון ייצב לגמרי את הממיר ,ראה שרשור עדכון גירסא , דף 18 .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
עזי
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 09, 2011
הודעות: 151
הבעות תודה: 12
מיקום: מודיעין

 #8  נשלח: א' 02/06/2013 9:05

raol כתב:


צא מהסרט לא עובד בהוט , שום קשר ,סתם מנסה לעזור .

יותר מזה אם אתה כל כך סובל וממורמר ,אז למה יש לך 3 מממירים כאלה כבר שנתיים ,לא ברור לי ההיגיון

,הרי אתה יכול להחליף אותם לממיר רגיל HD ,אתה יכול לעבור ל YES זה באמת לא סוף העולם לעבור ל YES

,אבל משום מה אתה כמו דור 8 שיש לו 5 מממרי מג'יק HD בבית ,מתעקש להשאיר אותם אצלך בבית ,

אז איפה ההיגיון מתחבא ? אני יש לי אחד כזה ואני מרוצה ,עובד סבבה ,שום בעיה לגמרי ואני לא היחיד שחושב

שהעדכון האחרון ייצב לגמרי את הממיר ,ראה שרשור עדכון גירסא , דף 18 .


אין ספק שלמחזר תשובות אתה יודע (כמו נציגי השרות בהוט, אגב).
כתבתי בפרוש שאם לא היה לי וטו משאר בני המשפחה, הייתי עוזב את הוט.
לבת הקטנה שלי יש סולם קבוע בחדר כי ברוב טפשותי התקנתי אצלה את הממיר גבוה ליד הטלוויזיה. לספר לך כמה פעמים ביום היא משתמשת בסולם כדי לנתק את הממיר לדקה מרשת החשמל?
אגב, שאתה שולח הודעות פרטיות, לפחות תשנה את השם בו אתה פונה אלינו, שלא נחשוב שאתה ממחזר גם אותן...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
raol
טרול
טרול

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2013
הודעות: 83
הבעות תודה: 1

 #9  נשלח: א' 02/06/2013 9:09

אם לסבתא היו גלגלים ... ואם אני עוזר למישהו להבין מה קורה , זה דווקא ל YES .

בטח ב YES שוברים את הראש איך אנחנו נגרום לאנשים לעבור אלינו ,תשכחו מזה ,אחרי שתקראו את כל

התירוצים של לקוחות הוט באתר זה בתגובה אליי חזרה ,למה הם נשארים בהוט למרות שהם סובלים ,

תבינו שאין לכם סיכוי עוד עשרות שנים להשתוות במספר הלקוחות

עכשיו אם פעם בפורום זה שאל את עצמו גולש איך זה שלהוט יש רק יותר ויותר מצטרפים ולא נוטשים ,

אבל הדעה עליהם *** של חברה , אני הוצאתי בשבילכם את התשובה וזה מרתק לקרוא ולדעת והסיבות

לא תמיד הגיוניות וזה מראה לכם משהו על קבלת החלטות של אדם שיכול לקלל את הסופר שהוא

קונה בו כל יום חמישי בגלל 1,001 סיבות ,אבל חוזר אליו תמיד שבוע לאחר מכן .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
fLy (דורון לוי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Apr 17, 2009
הודעות: 719
הבעות תודה: 40
מיקום: פתח תקווה

 #10  נשלח: א' 02/06/2013 10:44

raol כתב:
עזי כתב:
גם אני נתקל בבעייה זו. לי זה פחות מפריעי כי אני בד"כ מקשיב ולא קורא אבל את הבנות שלי זה מחרפן. תרגום שלא קשור במאומה לתמונה וזה קורה בשלושה ממירי מג'יק HD שונים.
ופתרונות "הקסם" שמציעים העובדים של הוט בתמיכה (ופה בשרשור) של עדכון חוזר של הגרסה, להוציא מהחשמל, וכו'.... במקומם הייתי מתבייש להציע אותם.
זבל של תוכנה יש בממיר הזה. אם לא וטו של שאר בני המשפחה, מזמן הוט היו נאלצים לשכוח את פרטי כרטיס האשראי שלי.


צא מהסרט לא עובד בהוט , שום קשר ,סתם מנסה לעזור .

יותר מזה אם אתה כל כך סובל וממורמר ,אז למה יש לך 3 מממירים כאלה כבר שנתיים ,לא ברור לי ההיגיון

,הרי אתה יכול להחליף אותם לממיר רגיל HD ,אתה יכול לעבור ל YES זה באמת לא סוף העולם לעבור ל YES

,אבל משום מה אתה כמו דור 8 שיש לו 5 מממרי מג'יק HD בבית ,מתעקש להשאיר אותם אצלך בבית ,

אז איפה ההיגיון מתחבא ? אני יש לי אחד כזה ואני מרוצה ,עובד סבבה ,שום בעיה לגמרי ואני לא היחיד שחושב

שהעדכון האחרון ייצב לגמרי את הממיר ,ראה שרשור עדכון גירסא , דף 18 .


הי

לידיעתך, לא ניתן כבר לקבל ממיר HD 'רגיל' אלא רק מג'יק מסורס.
דורון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BigDragoon (יובל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2008
הודעות: 2096
הבעות תודה: 24
מיקום: חיפה

 #11  נשלח: א' 02/06/2013 11:59

למשהו קורה שיש איבוד רגעי של הקול או הוידאו?
זה היה קורה לי כל כמה דקות שלאיזה חצי שנייה היה איבוד של התמונה או של הסאונד.
עשיתי ריסט לממיר, אבל לא הספקתי לראות לאורך זמן אם הבעיה חוזרת.

לעוד משהו זה קרה / קורה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
GalKar
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 17, 2010
הודעות: 33
הבעות תודה: 2

 #12  נשלח: ב' 03/06/2013 0:09

לעזאזל עם הממיר הארור הזה!

עד שהממשק התחיל להגיב בצורה סבירה מינוס (הוא עדיין איטי משמעותית מהממיר HD הישן).
עכשיו השטות הזאת. זה קורה אצלי רק בערוצי ה-HD ופשוט לא ניתן לראות סרטים ככה.
פתרון הקסם של התמיכה מסתכם ב-תעדכן גירסה..הא כבר עדכנת אז בוא נוציא מהחשמל ונחזיר עד לפעם הבאה שזה ידפק (יום למחרת).
לפחות בגרסאות הקודמות של הממיר הזה זה לא היה קורה. כנראה שמהירות הממשק באה על חשבון מהירות הכתוביות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
LexRio
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2012
הודעות: 172
הבעות תודה: 28

 #13  נשלח: ב' 03/06/2013 0:14

GalKar כתב:
לעזאזל עם הממיר הארור הזה!

עד שהממשק התחיל להגיב בצורה סבירה מינוס (הוא עדיין איטי משמעותית מהממיר HD הישן).
עכשיו השטות הזאת. זה קורה אצלי רק בערוצי ה-HD ופשוט לא ניתן לראות סרטים ככה.
פתרון הקסם של התמיכה מסתכם ב-תעדכן גירסה..הא כבר עדכנת אז בוא נוציא מהחשמל ונחזיר עד לפעם הבאה שזה ידפק (יום למחרת).
לפחות בגרסאות הקודמות של הממיר הזה זה לא היה קורה. כנראה שמהירות הממשק באה על חשבון מהירות הכתוביות.

לפני העידכון היה אותו דבר..אחרי שעשיתי עידכון לגרסא אחרונה זה הפסיק ולא היו בעיות עם כתוביות..אבל זה חזר לפני יומיים עוד הפעם..אז בעיה היא לא בגרסא אלה במשהו טכני בהוט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
abovebeyond
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2008
הודעות: 194

 #14  נשלח: שבת 08/06/2013 12:35

חשבתי שזה רק בעיה אצלי ..

אתמול ראיתי CSI לא היה תרגום כלל

וקורה הרבה שאין סנכרון

טוב לדעת שאני לא לבד

וכמו שאומרים תמיד , הוט עושים עדכון ותמיד 2 צעדים אחורה

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dor8 (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 25, 2008
הודעות: 4835
הבעות תודה: 200

 #15  נשלח: שבת 08/06/2013 12:41

אכן עדיף כבר שלא יעדכנו יותר!
כך לא נקבל בכל פעם בעיות חדשות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+ עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 

  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע למשאלים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה
תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht