כישראלים אנו בדר"כ רק מתלוננים, אך במקרה זה אני רוצה לשבח את השיפור בשרות של חברת כרמל דיירקט : יובל - מנהל חברה, שי - מנהל השרות וזאביק המתקין.
אומנם ההכרות עם חברת כרמל דיירקט התחילה "צולעת" עקב עיכוב חריג בקבלת המשלוח של הגריל GT3, אך אני חייב לציין שלאחר שיחה ארוכה עם מנהל החברה (יובל), הרגשתי שהשתדלו מאוד להוכיח שהמקרה היה חריג.
בכל מקרה, שמח לעדכן שמההספקה, זאביק המתקין היה מאוד אדיב ומקצועי .
שי (מנהל השרות) שהגיע לבדוק תלונה (על להבה צהובה שהתגלתה לבסוף כתוצאה ממערכת הגז המרכזית) היה סובלני ונתן שרות נהדר בבית הלקוח כפי שמובטח, כך שחששותיי לגבי השרות העתידי התבדו.
חוץ מזה, נותרה בעיה אחת, השימוש בכיריים הביתיות פסק מאז קבלת הגריל והפלנצ'ה הכפולה
יובל, יישר כוח!
שבת שלום
זוהר
שיפור השרות של חברת CARMEL DIRECT יבואנית GRAND HALL
שיפור השרות של חברת CARMEL DIRECT יבואנית GRAND HALL
נערך לאחרונה על ידי zoharsi ב 10/08/2014 22:33, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
שלום שאולי,
בסוף הדיון הקודם כתבתי "יובל הבטיח לעקוב אישית ולעדכן וכן לדאוג להפיק לקחים גם בנושא השרות (של המכירות)".
לפחות ממה שאני חוויתי, החברה עשתה מאמצים לשפר "חוויית הקונה" ולכן שרות ההתקנה והאחריות אכן היה מהיר ונהדר , כך שאני מניח שהבעיה הייתה רק עם מח' המכירות ומאמין שדבר זה טופל לטובת הכלל.
מכיוון שגם molvy כתב שהשרות שלהם טוב מאוד, אני יוצא מנקודת הנחה שאכן הבעיה הייתה רק במכירות.
בסוף הדיון הקודם כתבתי "יובל הבטיח לעקוב אישית ולעדכן וכן לדאוג להפיק לקחים גם בנושא השרות (של המכירות)".
לפחות ממה שאני חוויתי, החברה עשתה מאמצים לשפר "חוויית הקונה" ולכן שרות ההתקנה והאחריות אכן היה מהיר ונהדר , כך שאני מניח שהבעיה הייתה רק עם מח' המכירות ומאמין שדבר זה טופל לטובת הכלל.
מכיוון שגם molvy כתב שהשרות שלהם טוב מאוד, אני יוצא מנקודת הנחה שאכן הבעיה הייתה רק במכירות.
לאור הערותיכם שיניתי את הנושא לשיפור השרות.
חשוב לי לציין שכפי שידעתי לקטול את המכירות על השרות הלקוי, שרות ההתקנה והאחריות אכן היה טוב מאוד ולכן חשוב גם לכתוב ביקורת טובה שמגיע.
מטרתי היא לא לקטול את החברה, אלא להביע ביקורת ואם יש שיפור, ראוי לציין גם זאת הן לטובת הקוראים של הפורום והן לטובת החברה אשר תמשיך לספק ציוד איכותי.
תהיה בטוח שאם הם ימשיכו לפשל בשרות המכירות , אז תקרא ביקורות שליליות גם של חברים אחרים בפורום אשר לא יועילו לחברה.
חשוב לי לציין שכפי שידעתי לקטול את המכירות על השרות הלקוי, שרות ההתקנה והאחריות אכן היה טוב מאוד ולכן חשוב גם לכתוב ביקורת טובה שמגיע.
מטרתי היא לא לקטול את החברה, אלא להביע ביקורת ואם יש שיפור, ראוי לציין גם זאת הן לטובת הקוראים של הפורום והן לטובת החברה אשר תמשיך לספק ציוד איכותי.
תהיה בטוח שאם הם ימשיכו לפשל בשרות המכירות , אז תקרא ביקורות שליליות גם של חברים אחרים בפורום אשר לא יועילו לחברה.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים