שיפור השרות של חברת CARMEL DIRECT יבואנית GRAND HALL

הפורום בתחום גרילים (פחים, גז וכו'), כל מה שקשור לבישול "על האש".
zoharsi (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 89
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

שיפור השרות של חברת CARMEL DIRECT יבואנית GRAND HALL

נושא שלא נקרא #1 

כישראלים אנו בדר"כ רק מתלוננים, אך במקרה זה אני רוצה לשבח את השיפור בשרות של חברת כרמל דיירקט : יובל - מנהל חברה, שי - מנהל השרות וזאביק המתקין.

אומנם ההכרות עם חברת כרמל דיירקט התחילה "צולעת" עקב עיכוב חריג בקבלת המשלוח של הגריל GT3, אך אני חייב לציין שלאחר שיחה ארוכה עם מנהל החברה (יובל), הרגשתי שהשתדלו מאוד להוכיח שהמקרה היה חריג.

בכל מקרה, שמח לעדכן שמההספקה, זאביק המתקין היה מאוד אדיב ומקצועי .
שי (מנהל השרות) שהגיע לבדוק תלונה (על להבה צהובה שהתגלתה לבסוף כתוצאה ממערכת הגז המרכזית) היה סובלני ונתן שרות נהדר בבית הלקוח כפי שמובטח, כך שחששותיי לגבי השרות העתידי התבדו.

חוץ מזה, נותרה בעיה אחת, השימוש בכיריים הביתיות פסק מאז קבלת הגריל והפלנצ'ה הכפולה :D

יובל, יישר כוח!

שבת שלום
זוהר
נערך לאחרונה על ידי zoharsi ב 10/08/2014 22:33, נערך 2 פעמים בסך הכל.

SZLTF
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 178
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 68 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

Re: שרות נהדר של חברת CARMEL DIRECT יבואנית GRAND HALL

נושא שלא נקרא #2 

תתחדש!
איך הוא טיפל בנושא הלהבה הצהובה?

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תתחדש

גם לי יש גריל של GRAND HALL שנקנה מכרמל דיירקט.

השירות מאוד טוב והגריל נותן אחלה תוצאות.

הבעיה היא שהם אומרים שהאחריות על כלל הגריל, אבל שקוראים את תעודת האחריות המצב לא כך.

מקווה שהם יעמדו במילה שלהם.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

מעניין לדעת מה קרה ששינה את דעתך פתאום אחרי הדיון הקודם שפתחת. איך משירות צולע הפך לנהדר?
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

zoharsi (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 89
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #5 

שלום שאולי,

בסוף הדיון הקודם כתבתי "יובל הבטיח לעקוב אישית ולעדכן וכן לדאוג להפיק לקחים גם בנושא השרות (של המכירות)".
לפחות ממה שאני חוויתי, החברה עשתה מאמצים לשפר "חוויית הקונה" ולכן שרות ההתקנה והאחריות אכן היה מהיר ונהדר , כך שאני מניח שהבעיה הייתה רק עם מח' המכירות ומאמין שדבר זה טופל לטובת הכלל.

מכיוון שגם molvy כתב שהשרות שלהם טוב מאוד, אני יוצא מנקודת הנחה שאכן הבעיה הייתה רק במכירות.

שמוליק_טל
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 503
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

חיכית שלושה חודשים כדי לקבל מוצר, טירטרו אותך בהספקה, לא ענו לפניות שלך ובסוף מצאת לנכון לכתוב פוסט על כמה השירות נהדר.
לא פלא שהשירות בארץ כזה גרוע.

zoharsi (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 89
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #7 

לאור הערותיכם שיניתי את הנושא לשיפור השרות.

חשוב לי לציין שכפי שידעתי לקטול את המכירות על השרות הלקוי, שרות ההתקנה והאחריות אכן היה טוב מאוד ולכן חשוב גם לכתוב ביקורת טובה שמגיע.
מטרתי היא לא לקטול את החברה, אלא להביע ביקורת ואם יש שיפור, ראוי לציין גם זאת הן לטובת הקוראים של הפורום והן לטובת החברה אשר תמשיך לספק ציוד איכותי.

תהיה בטוח שאם הם ימשיכו לפשל בשרות המכירות , אז תקרא ביקורות שליליות גם של חברים אחרים בפורום אשר לא יועילו לחברה.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

שמוליק_טל כתב:חיכית שלושה חודשים כדי לקבל מוצר, טירטרו אותך בהספקה, לא ענו לפניות שלך ובסוף מצאת לנכון לכתוב פוסט על כמה השירות נהדר.
לא פלא שהשירות בארץ כזה גרוע.
...
·

ענק!!! :lol:

שלח תגובה

חזור אל “גריל וצליה”