עברתי דירה ותיאמתי שבועיים מראש חיבור אינטרנט בלבד, הגיע היום בחור צעיר שאחרי 10 דקות טוען שאין חיבור בין הדירה לריכוז הקומתי, ביקשתי ממנו שיעשה מאמץ להבין מה קורה כי זה לא נשמע לי הגיוני אבל הוא טען שאין מה לעשות שם והלך.
ביקשתי מהקבלן שיבוא מהר לבדוק מה קורה שם, אחרי 30 דקות הקבלן עדכן אותי שהכבל פשוט נמשך מהצינור לעבור הריכוז הקומתי, לא יודע אם במזיד או לא, השחלנו שוב ואחרי 40 דקות מאז שהטכנאי עזב אני מנסה לתאם שיחזור או לפחות שיגיע מחר, וכאן נכנסת הוט למצב שאפשר לחתוך ממנו וורידים , ״הכי מוקדם ב 9 לספטמבר״ מה ?!?!?! הטכנאי הנכשל שלכם לפני 40 דקות עזב אחרי שאיכשהו הכבל נמשך מהדירה שלי והנה סידרנו לו רק תתאמו לי טכנאי מחר או עוד יומיים משהו, לא מוכנים וטוענים שזה מה שיש, אני בדירה חדשה, הכל הפוך, רצינו לפחות אינטרנט והם מצפים שאחכה לחיבור 10 ימים !!!
חברה כשלון, נציגים שלא יודעים להבדיל בין הגיון בריא לבין לעבוד כמו רובוטים, ביקשתי שינתקו אותי אם לא יגיעו מחר.
סיפורים כאלה יש מלא, היום הצטרפתי למועדון של מתעבי הוט.
הוט, חברה ללא שום תודעת שירות
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
אני מסיבה דומה , טכנאי רק בעוד XXX ימים , כשאין לי טלפון ואינטרנט בבית, התנתקתי (עוד בתהליכי קריעה פיזים) מ HOT ועברתי לבזק.
עולם אחר של שירות , ומקצועיות.
מבטיח לעדכן כשאצליח גם "פיזית" להתנתק מהם .
הזוי איך חברה שכזו מצליחה להתקיים כל כך הרבה שנים , אבל כמו שאמרו חכמים , כנראה שהפריארים לא מתחלפים !.
עולם אחר של שירות , ומקצועיות.
מבטיח לעדכן כשאצליח גם "פיזית" להתנתק מהם .
הזוי איך חברה שכזו מצליחה להתקיים כל כך הרבה שנים , אבל כמו שאמרו חכמים , כנראה שהפריארים לא מתחלפים !.
נערך לאחרונה על ידי madror ב 26/08/2014 23:00, נערך פעם 1 בסך הכל.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
הוט פשוט מאוד מנצלים את זה שאין להם תחרות בחבילת טריפל במחיר נמוך.
הרוב יעדיפו את המחיר הנמוך על חשבון השירות. (כמה פעמים אתם כבר צריכים שירות בשנה? 3 פעמים במקסימום?)
למה להם להשקיע הון תועפות בשירות ע"י גיוס טכנאים ופקידות... לתת שירות מהיר אם גם ככה רובנו כבולים אליהם בגלל האין תחרות בטריפל?
נסו פעם להתחבר אליהם... דקה וחצי עונים לטלפון.
נסו להשיג את השירות...תחכו שעה על הקו...לפחות..
וכן הם מעדיפים לקבל קנס פעם בשנה של מיליון וחצי שקל... במקום לבזבז 5 מיליון שקל בגיוס עוד עובדים...
קוראים לזה עסק. ופה שורת הרווח קובעת.
כל עוד אין איום על המחיר של הטריפל הם ישבו בשקט.
הרוב יעדיפו את המחיר הנמוך על חשבון השירות. (כמה פעמים אתם כבר צריכים שירות בשנה? 3 פעמים במקסימום?)
למה להם להשקיע הון תועפות בשירות ע"י גיוס טכנאים ופקידות... לתת שירות מהיר אם גם ככה רובנו כבולים אליהם בגלל האין תחרות בטריפל?
נסו פעם להתחבר אליהם... דקה וחצי עונים לטלפון.
נסו להשיג את השירות...תחכו שעה על הקו...לפחות..
וכן הם מעדיפים לקבל קנס פעם בשנה של מיליון וחצי שקל... במקום לבזבז 5 מיליון שקל בגיוס עוד עובדים...
קוראים לזה עסק. ופה שורת הרווח קובעת.
כל עוד אין איום על המחיר של הטריפל הם ישבו בשקט.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- Shayosef (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5891
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 448 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
פשוט לא יאמן , תקשיבו לזה, אחרי שנציגת בזק במעמד המכירה הבטיחה ביום רביעי בבוקר הרים וגבעות התברר לי שאני אחובר רק ביום ראשון, היום, ניסיתי גם בחמישי לזרז את החיבור ולהסביר כמה שזה דחוף עבור העבודה ללא הצלחה יתרה , הגיע סוף סוף יום ראשון, חיכיתי לצהרים ועדיין אין סנכרון למודם, שוב מתקשר, בזק מה קורה ?? ״חכה עד סוף היום אין מה לעשות״ הגיע הערב ועדיין לא מחובר, מיואש מתקשר שוב והפעם טוענים שזה אולי יקרה מחר כי לא הספיקו......מבקש כמובן לדבר עם אחראי ומסביר שזה הזוי וממש לא רציני הדרך שבה הם מתנהלים, לבסוף ותקשיבו טוב לזה ! אחרי שהנציגה הבכירה בדקה שוב מה אפשר לעשות היא חוזרת ואומרת, ״אה היה נציג אצלך היום ואין בכלל תמיכה ב טופ 100 , רוצה 15 ?״ 15 !?!! איך מכרתם לי טופ 100 ביום רביעי, משכתם אותי 5 ימים סתם ועוד בסוף גם בלי התנצלות אמיתית והסבר לאיך שדבר כזה קורה !
כמובן שאמרתי לה שיבואו לקחת את הציוד שהם, שירות יותר בזיוני מהוט אפילו, שורה תחתונה שבוע בדירה חדשה ללא אינטרנט, סיוט.
אדבר עם הוט בבוקר....
בזק , לא השירות של פעם.
כמובן שאמרתי לה שיבואו לקחת את הציוד שהם, שירות יותר בזיוני מהוט אפילו, שורה תחתונה שבוע בדירה חדשה ללא אינטרנט, סיוט.
אדבר עם הוט בבוקר....
בזק , לא השירות של פעם.
שי
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
תפסיקו להיות תמימים:
בכל חברות התקשורת מתייחסים אליך כאילו אתה בן אצולה מתי שאתה מעוניין להתחבר (אקטיביציה -$ שנכנס לנציג שאתה מדברים איתו בטלפון).
אחרי האקטיבציה, לאף אחד כבר לא ממש אכפת מכם, ואתם בסה"כ עוד לקוחות בחברה.
בנוגע לפותח האשכול:
עשית טעות אחת קריטית, במעמד ביצוע העסקה הייתה צריך לבצע תיאום ציפיות שרשום על חוזה ההתקשרות (חיבור לאינטרנט עד תאריך X).
אם אותה חברה לא הייתה עומדת בהתחייבות היית זכאי לקבל פיצוי, אם הוא לא היה לטעמך היית יכול לתבוע, ולקבל כסף.
*גילוי נאות - עבדתי באורנג' במשך 3 שנים בפרונטאלי, והחלטתי בסופו של דבר להתפטר, הגעתי למצב שנמאס לי לטפל בלקוחות שנציגים אחרים בחברה דפקו להם את הצורה (במיוחד סוכני שטח וטלמרקטינג מהמגזר).
כל החברות סלולאר בארץ שוות לתחת, מי שחכם הולך להכי זולה ולא לוקח את כל שירותי התוכן שמנסים לדחוף בכוונה.
בכל חברות התקשורת מתייחסים אליך כאילו אתה בן אצולה מתי שאתה מעוניין להתחבר (אקטיביציה -$ שנכנס לנציג שאתה מדברים איתו בטלפון).
אחרי האקטיבציה, לאף אחד כבר לא ממש אכפת מכם, ואתם בסה"כ עוד לקוחות בחברה.
בנוגע לפותח האשכול:
עשית טעות אחת קריטית, במעמד ביצוע העסקה הייתה צריך לבצע תיאום ציפיות שרשום על חוזה ההתקשרות (חיבור לאינטרנט עד תאריך X).
אם אותה חברה לא הייתה עומדת בהתחייבות היית זכאי לקבל פיצוי, אם הוא לא היה לטעמך היית יכול לתבוע, ולקבל כסף.
*גילוי נאות - עבדתי באורנג' במשך 3 שנים בפרונטאלי, והחלטתי בסופו של דבר להתפטר, הגעתי למצב שנמאס לי לטפל בלקוחות שנציגים אחרים בחברה דפקו להם את הצורה (במיוחד סוכני שטח וטלמרקטינג מהמגזר).
כל החברות סלולאר בארץ שוות לתחת, מי שחכם הולך להכי זולה ולא לוקח את כל שירותי התוכן שמנסים לדחוף בכוונה.
- elrom
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 312
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 33 פעמים
פחחח, רק שבוע בלי. יש לך עוד זמן.....זה מה שאני עברתי:
http://www.hometheater.co.il/vt169208.% ... D7%A8.html
http://www.hometheater.co.il/vt169208.% ... D7%A8.html