החל מהטעיה בתוך החנות ועד התנערות מאחריות כשהלקוח מגלה שהמוצר לא תקין - מדד ההגינות בדק לאיזו חוויית קנייה זוכים הלקוחות ברשתות ובחנויות החשמל\
המחקר מעלה כי כרבע מלקוחות רשת החשמל אבי סופר (26%) סבורים כי הרשת אינה הוגנת. לאחריה בדירוג, 4 רשתות המציגות ממצאים דומים של תפיסת חוסר ההוגנות: שקם אלקטריק (18%), מחסני חשמל (17%), א.ל.מ (17%) וטרקלין חשמל (16%).
http://finance.walla.co.il/?w=/127/2784271
חנויות החשמל הפרטיות יותר הוגנות מרשתות החשמל
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
בוא נתחיל ונסיים את זה שהמקור לכל הבעיות זה היבואנים הרי למה ברשתות ובחנויות מתאמצים להתחמק מלטפל בתקלות כי גם להם קשה מול היבואנים.
בשביל למקסם את הרווחים יש מדניות נוקשה של טיפול בתקלות.
כמובן שאני לא מכליל יש יבואנים ממש מצויינים בארץ גם ביחס לחול.
בשביל למקסם את הרווחים יש מדניות נוקשה של טיפול בתקלות.
כמובן שאני לא מכליל יש יבואנים ממש מצויינים בארץ גם ביחס לחול.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason