אחריות של יורוקום - מותנית בקבלת תוכן פרסומי?!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
anatoli15 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2294
הצטרף: מרץ 2005
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 255 פעמים

אחריות של יורוקום - מותנית בקבלת תוכן פרסומי?!

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,

יש לי שאלה מעט מוזרה, אך לצערי אני ממש לא מבין אם הם רציניים או שזו בדיחה עצובה.

לפני כשבוע קיבלתי קיבלתי טלוויזיה חדשה של פנסוניק שרכשתי כמה ימים לפני כן (50A410 אם זה מעניין מישהו). בעת שיטוט מאחורי ארון הציוד וחיבור של כל המערכת במיקום החדש, אני רואה שישנה מדבקה קטנה מאחורי הטלוויזיה שבה רשום כי האחריות היא עד ה-10/14 בלבד, ושבמידה וארצה להרחיב אותה ל-5 שנים עליי להירשם באתר יורוקום. עד כה הכל בסדר. לצערי, כשנכנסתי לאתר של יורוקום, בדף ההרשמה רשום הנ"ל (ואני מצטט):
ידוע לי כי לא חלה עלי חובה למסור את המידע, ומסירת המידע היא מרצוני ובהסכמתי. המטרה שלשמה נמסר המידע היא לצורך קבלת מידע פרסומי. המידע ישמר במאגר רשום שמספרו 86300. אם ברצוני למחוק את המידע השמור אודותיי במאגר, ניתן לפנות אל הכתובת הבאה: [email protected]
...
האם זה אומר שבכדי שאקבל 5 שנות אחריות כפי שהם מבטיחים (ולא חודש כפי שרשום במדבקה מאחורה) אני חייב להירשם לרשימת תפוצה של דואר פרסומי?!

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אחד הדברים ההזויים ששמעתי. לא חושב שזה חוקי בכלל להתנות אחריות על מוצר בהרשמה למידע פרסומי, גם אם ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה לאחר מכן.
ממליץ להעביר לפורום מסחר שיווק ושירות, זה לא קשור לפורום הזה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

anatoli15 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2294
הצטרף: מרץ 2005
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 255 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תודה על ההמלצה, אני אבקש מאחד המנהלים שיעביר לשם.

Eurocom
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 2
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

שלום רב,

לתשומת ליבכם בתחתית העמוד מופיעה "קוביה": "מסכים לקבלת דיוור פרסומי",
במידה והלקוח לא מסמן וי בקוביה זו, הוא לא יקבל בשום צורה דיוור פרסומי.
כך שלא קיימת כל התניה על דיוור פרסומי.
בקשת רישום הפרטים נעשית לצרכים פנימיים בלבד.
בכל מקרה, האחריות המורחבת ניתנת לכל הלקוחות, גם במידה ולא נרשמים באתר.

תודה

יורוקום פנסוניק
שירות לקוחות

avilior
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

כל הכבוד על התגובה, יפה לראות שיש יבואנים שמבינים את החשיבות של הפורום הזה (Y)

anatoli15 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2294
הצטרף: מרץ 2005
נתן תודות: 121 פעמים
קיבל תודות: 255 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

תודה על התגובה. אני שמח לראות שאני לא מחויב להירשם באתר בכדי לקבל את האחריות לתקופה של 5 שנים.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מעולה. תודה על ההבהרה..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”