מסכת עיונים נוסח חברת הוט :
לפני שבוע וחצי הוקרן בערוץ 3 הפרק האחרון של תכנית המקור "זגורי אימפריה"
אני רכשתי ובטח עוד עשרות אלפי לקוחות כמוני את הממיר החדש והמתקדם Fiber Box . לא הכחיש מדובר בממיר הטוב ביותר שהוציאה עד היום חברת הוט ואני גם משלם עליו את מיטב כספי כמו כלל הלקוחות.
אבל .. !
חברת הוט בחרה לסרס לעקור ולבטל את שירות ה START NEXT. שכחלק מהיתרונות של ממיר זה גם זה שירות בלעדי בממיר הספציפי הזה.
בהתחלה טענו בחברה שמדובר בתקלה נקודתית אך מעניין כי התקלה הייתה החל מ19:15 בדיוק השעה שניתן להקפיץ את התכנית קדימה לפרק האחרון של זגורי.
ובנוסף תמוהה שדווקא בערוץ 3 הייתה קיימת ה"תקלה" ובערוץ 7 שגם בו ניתן לעשות סטרט נקסט השירות עבד מצויין
שהעמדתי מספר נציגים במקום פתאום השתנתה התשובה ואמרו שהוט שומרת לעצמם את הזכות לבטל ואו להפסיק את השירות על פי זכויות יוצרים.
אבל הנה הוכחה לפרסום שלהם ויש לי עוד כמה לינקים כולל כאלה של כוכבי זגורי אימפריה שמתדהרים ביכולות של הממיר להעביר קדימה את התכנית
אז האק כמו שאומרים בימנו הנה הוכחה שכוכב "הבורר" שאגב למי שלא יודע היא גם סדרת מקור בהוט .
אחרי זה הנציגה עוד באה אליי בתלונות ואומרת אתה משלם 15 במקום 30 ש"ח על הפייבר בוקס מה אתה עוד רוצה .
במקביל דיברתי עם נציגי שירות שסרבו להעביר אותי למנהל בשירות והתעקשו להעביר לטכני. בטכני ההמתנה הייתה ארוכה שם החליטו להעביר אותי לטכני של הפייבר בוקס. ומשם למנהל טכני בפייבר בוקס שחיכיתי לו 4 שעות.
אחרי שכבר קיבלתי ממנו שיחה הוא רשם שזה לא רלוונטי לתמיכה טכנית בפנייה שלו.
ועדיין בשירות מסרבים להעביר אותי למנהל למרות הרישום בפנייתי במערכות החברה על ידי אותו מנהל.
הוט Fiber Box "לראות לפני כולם"? - לא בטוח !
וואו כמה אנרגיה אתה מבזבז על שטויות כאלה.
מסכת עינויים- נו באמת, אז הוט ביטלה את השירות לשעה כדי שיהיה יותר רייטינג בשידור מקורי- אז מה כבר קרה??
עם כל הכבוד יש גבול לתלונות ההזויות של לקוחות.
כל הזמן מדברים על חוסר שירות בארץ - ובצדק! אבל יש גם צד שני של אנשים כמוך שמחפשים להתלונן על דברים טיפשיים.
ת-נ-ו-ח
מסכת עינויים- נו באמת, אז הוט ביטלה את השירות לשעה כדי שיהיה יותר רייטינג בשידור מקורי- אז מה כבר קרה??
עם כל הכבוד יש גבול לתלונות ההזויות של לקוחות.
כל הזמן מדברים על חוסר שירות בארץ - ובצדק! אבל יש גם צד שני של אנשים כמוך שמחפשים להתלונן על דברים טיפשיים.
ת-נ-ו-ח
- kesem10 (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 214
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 15 פעמים
·nati-va כתב:וואו כמה אנרגיה אתה מבזבז על שטויות כאלה.
מסכת עינויים- נו באמת, אז הוט ביטלה את השירות לשעה כדי שיהיה יותר רייטינג בשידור מקורי- אז מה כבר קרה??
עם כל הכבוד יש גבול לתלונות ההזויות של לקוחות.
כל הזמן מדברים על חוסר שירות בארץ - ובצדק! אבל יש גם צד שני של אנשים כמוך שמחפשים להתלונן על דברים טיפשיים.
ת-נ-ו-ח...
אני נח , וטוב מאוד. אני לא חושב שזה דבר הזוי. כשחברה מתהדרת ומתגאה (והאומנם בצד!) בממיר החדש וביכולות שלו ובסוף היא מבטלת אותו דווקא ברגע שאתה רוצה להשתמש ביכולות שלו כדוגמאת לראות פרק לפני כולם. אז על מה אני כלקוח משלם ?
אם היו מציגים לך לדוגמא כשאתה קונה נעליים של X שיש שם (דוגמא הזויה כן?) ספירת צעדי רגליים.
ואתה קונה את הנעל פתאום אתה רואה שזה לא סופר את הצעדים. אז למה לא קניתי בעצם נעל רגילה? למה שלמתי עליה 100-200-300 שקל יותר?
הממיר הזה עולה 30 שקל ולא 10 שקלים כמו שאר הממירים שלהם
- kesem10 (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 214
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 15 פעמים
@Freedom
·אני לא אחד שמת על טלויזיה . באמת אבל !
אני נלחם רק בשביל צדק. מעטות הסדרות שאני אוהב ולרוב אלו סדרות מקור של הוט. (ועכשיו נדבקתי לסדרת מקור חדשה של יס) פאודה.
אני לא פריק של טלויזיה.
אבל מעצבן אותי הטרטור הזה שאני כלקוח צריך לעבור ושקרים של החברה ושל הנציגים שלה.
זה משהו שאני לא יכול לסבול .
ותוסיף לזה שיש היום עוד סיפור שסגרתי לדודים שלי בבית עסקה עם ממיר פייבר בוקס והמתקין לא הביא איתו מוקה אז אין לה אינטרנט נייח בבית .
וכשדיברתי עם הנציגה היא אומרת לי "למה היא צריכה מוקה?" ואני עונה לה חבל שאני בתור לקוח צריך להסביר לך שמוקה מתחבר למחשב הנייח וככה הם יכולים לגלוש והתשובה שלה יותר מרתיחה "מה באמת?"
ועד לרגע זה המנהל לא חזר אליי בנוגע לפניה שלי וגם בנוגע לפניה שלה .
הזוי מקומם ! ושווה את כל הברדאק שאני יעשה להם
·אני לא אחד שמת על טלויזיה . באמת אבל !
אני נלחם רק בשביל צדק. מעטות הסדרות שאני אוהב ולרוב אלו סדרות מקור של הוט. (ועכשיו נדבקתי לסדרת מקור חדשה של יס) פאודה.
אני לא פריק של טלויזיה.
אבל מעצבן אותי הטרטור הזה שאני כלקוח צריך לעבור ושקרים של החברה ושל הנציגים שלה.
זה משהו שאני לא יכול לסבול .
ותוסיף לזה שיש היום עוד סיפור שסגרתי לדודים שלי בבית עסקה עם ממיר פייבר בוקס והמתקין לא הביא איתו מוקה אז אין לה אינטרנט נייח בבית .
וכשדיברתי עם הנציגה היא אומרת לי "למה היא צריכה מוקה?" ואני עונה לה חבל שאני בתור לקוח צריך להסביר לך שמוקה מתחבר למחשב הנייח וככה הם יכולים לגלוש והתשובה שלה יותר מרתיחה "מה באמת?"
ועד לרגע זה המנהל לא חזר אליי בנוגע לפניה שלי וגם בנוגע לפניה שלה .
הזוי מקומם ! ושווה את כל הברדאק שאני יעשה להם