eyalp, תודה על התמונות. אבל שים לב שביקשתי את התמונות של הקופסה (אריזת הקרטון החיצונית שבה הגיע הנתב) ולא של הנתב עצמו (אם כי גם תמונות של הנתב יכולות להיות שימושיות לחלק מהגולשים כאן ).
פשוט כי על הפאה העליונה והתחתונה של הקופסה יש מידע שימושי (כנראה שהפאה התחתונה יותר רלוונטית, אבל חשבתי שבכל זאת כדאי לראות גם את הפאה העליונה).
זה לא אישית בשבילי (אני בכלל מתעניין בדגם אחר שבזק התחילה להציע עכשיו), אלא לטובת כלל הגולשים, שישמחו לקבל מידע, כי בזק לא מספקת כזה בינתיים.
מקווה שזאת לא טירחה גדולה מדי בשבילך.
ושוב תודה!
הגדרת רשת אלחוטית בראוטר D-LINK DSL-225 של בזק
@yaron78
·
מצורפות למטה 2 תמונות של הקופסה: אחת מלפנים ואחת מהצד, שאר הפאות לא רלוונטיות-ריקות או סתם מדבקות עם SN וכאלה.
בקשר לבעיה שלי -
1. הגלקסי 5 שלי עדיין לא מזהה אוטומטית את הרשת כשאני מפעיל את האינטרנט האלחוטי.
2. עושה רושם שכשאני מחליף ערוץ אני מקבל מהירות גבוהה באלחוטי, אבל אחרי כמה זמן זה חוזר למהירות הנמוכה - למשל אתמול העברתי לערוץ 10 והיה לי 28 מגה באלחוטי, אבל עכשיו חזרתי הבייתה וקיבלתי 2 מגה הורדה (ו2 מגה העלאה, לשם השוואה)
איך פותרים את זה?!
תמונה 1: http://oi57.tinypic.com/30scxmb.jpg
תמונה 2: http://oi58.tinypic.com/xc6j4z.jpg
·
מצורפות למטה 2 תמונות של הקופסה: אחת מלפנים ואחת מהצד, שאר הפאות לא רלוונטיות-ריקות או סתם מדבקות עם SN וכאלה.
בקשר לבעיה שלי -
1. הגלקסי 5 שלי עדיין לא מזהה אוטומטית את הרשת כשאני מפעיל את האינטרנט האלחוטי.
2. עושה רושם שכשאני מחליף ערוץ אני מקבל מהירות גבוהה באלחוטי, אבל אחרי כמה זמן זה חוזר למהירות הנמוכה - למשל אתמול העברתי לערוץ 10 והיה לי 28 מגה באלחוטי, אבל עכשיו חזרתי הבייתה וקיבלתי 2 מגה הורדה (ו2 מגה העלאה, לשם השוואה)
איך פותרים את זה?!
תמונה 1: http://oi57.tinypic.com/30scxmb.jpg
תמונה 2: http://oi58.tinypic.com/xc6j4z.jpg
eyalp, תודה על התמונות!
לגבי הבעיה שלך, אין לי הרבה הצעות מועילות, חוץ מלשאול - האם ניסית להזין לסלולרי שלך את פרטי הרשת האלחוטית, כולל הסיסמה (אחרי שהמכשיר מזהה את הרשת) ואז לכבות את הסלולרי ואחר כך להדליק אותו שוב?
זה אולי מובן מאליו, אבל בכל זאת רשמתי...
ואולי הבעיה היא שאתה כל הזמן מכבה את הרשת האלחוטית (בראוטר), ולכן המכשיר מתנהג ככה... אתה לא משאיר אותה דלוקה תמיד?
לגבי הבעיה שלך, אין לי הרבה הצעות מועילות, חוץ מלשאול - האם ניסית להזין לסלולרי שלך את פרטי הרשת האלחוטית, כולל הסיסמה (אחרי שהמכשיר מזהה את הרשת) ואז לכבות את הסלולרי ואחר כך להדליק אותו שוב?
זה אולי מובן מאליו, אבל בכל זאת רשמתי...
ואולי הבעיה היא שאתה כל הזמן מכבה את הרשת האלחוטית (בראוטר), ולכן המכשיר מתנהג ככה... אתה לא משאיר אותה דלוקה תמיד?
סעיפים לשחק בהם:
802.11n/ewc
bandwidth
802.11n rate
54g rate
multicast rate
basic rate
beamforming transmission
beamforming reception
ולא יודע אם זה בסדר שזה מוגדר על אקסס פוינט (זה לפי ידיעתי רק חלק של רשת - אולי אני טועה)?
ולמה זה על ברידג' (ריינג' אקסטנדר)?
אלא אם שני הנ"ל הם הגדרות שבכוונה הגדרת.
802.11n/ewc
bandwidth
802.11n rate
54g rate
multicast rate
basic rate
beamforming transmission
beamforming reception
ולא יודע אם זה בסדר שזה מוגדר על אקסס פוינט (זה לפי ידיעתי רק חלק של רשת - אולי אני טועה)?
ולמה זה על ברידג' (ריינג' אקסטנדר)?
אלא אם שני הנ"ל הם הגדרות שבכוונה הגדרת.
חבל שלא היה מישהו אחר שיכול היה לעזור לך בעת שלא הייתי זמין...
זה שנעלמו חלק מהאפשרויות אחרי ששינית את אחת ההגדרות זה בסדר.
ולי אישית נראה יותר הגיוני שיוגדר כוויירלס את'רנט מאשר אקסס פוינט.
לגבי שאר האפשרויות שהעליתי קודם - תיקח נייר, תרשום מה מוגדר עכשיו, ואז תנסה לשחק עם ההגדרות בקטגוריות הנ"ל. תמיד תוכל לחזור להגדרות שרשמת.
והאם אתה בטוח שלא במקרה התבלבלת בין ביט לבייט איפשהו?
במקרה הכי גרוע, אתה יכול להתקשר לתמיכה הטכנית של בזק ולשאול שם.
אם הם יגידו שזה מעבר לתחום שבו הם מתעסקים, אז תוכל להפוך למנוי על שירות תמיכה ברשתות אלחוטיות שבזק מציעה - ואז כן יתנו לך מענה בנושא.
הביזיון הגדול ביותר הוא שבזק לא מספקת שום מדריך למשתמש! לא מודפס ולא בקובץ! זה דבר בסיסי בכל מוצר! ובזק שמה פס על כולם!
נראה לי שהחוק מחייב לכל ספק לתת חוברת הוראות למוצר שלו! זה חובה - לא אקסטרה!
כנראה שבזק מחפשת איך לדחוף אנשים להתחבר למנוי שירות התמיכה ברשתות אלחוט שהיא מספקת, בתשלום נוסף כמובן.
בעצם אתה צריך להתקשר לתמיכה הטכנית ולדרוש שיספקו לך מדריך למשתמש (מלא) למוצר! לא רק מדריך חיבור ראשוני.
אני אישית לא מתעסק בזה יותר מדי, ולכן אין לי הרבה ניסיון שיכול לתת לך טיפים מעבר למה שנתתי.
מקווה שיסתדר לך!
זה שנעלמו חלק מהאפשרויות אחרי ששינית את אחת ההגדרות זה בסדר.
ולי אישית נראה יותר הגיוני שיוגדר כוויירלס את'רנט מאשר אקסס פוינט.
לגבי שאר האפשרויות שהעליתי קודם - תיקח נייר, תרשום מה מוגדר עכשיו, ואז תנסה לשחק עם ההגדרות בקטגוריות הנ"ל. תמיד תוכל לחזור להגדרות שרשמת.
והאם אתה בטוח שלא במקרה התבלבלת בין ביט לבייט איפשהו?
במקרה הכי גרוע, אתה יכול להתקשר לתמיכה הטכנית של בזק ולשאול שם.
אם הם יגידו שזה מעבר לתחום שבו הם מתעסקים, אז תוכל להפוך למנוי על שירות תמיכה ברשתות אלחוטיות שבזק מציעה - ואז כן יתנו לך מענה בנושא.
הביזיון הגדול ביותר הוא שבזק לא מספקת שום מדריך למשתמש! לא מודפס ולא בקובץ! זה דבר בסיסי בכל מוצר! ובזק שמה פס על כולם!
נראה לי שהחוק מחייב לכל ספק לתת חוברת הוראות למוצר שלו! זה חובה - לא אקסטרה!
כנראה שבזק מחפשת איך לדחוף אנשים להתחבר למנוי שירות התמיכה ברשתות אלחוט שהיא מספקת, בתשלום נוסף כמובן.
בעצם אתה צריך להתקשר לתמיכה הטכנית ולדרוש שיספקו לך מדריך למשתמש (מלא) למוצר! לא רק מדריך חיבור ראשוני.
אני אישית לא מתעסק בזה יותר מדי, ולכן אין לי הרבה ניסיון שיכול לתת לך טיפים מעבר למה שנתתי.
מקווה שיסתדר לך!
תודה רבה על התשובה- השאלה שלי היא כזו- אם אני אחליף את זה מACCESS POINT ויתברר שאני כן צריך שזה יהיה על זה, איך אני אחליף את זה בחזרה?yaron78 כתב:חבל שלא היה מישהו אחר שיכול היה לעזור לך בעת שלא הייתי זמין...
זה שנעלמו חלק מהאפשרויות אחרי ששינית את אחת ההגדרות זה בסדר.
ולי אישית נראה יותר הגיוני שיוגדר כוויירלס את'רנט מאשר אקסס פוינט.
לגבי שאר האפשרויות שהעליתי קודם - תיקח נייר, תרשום מה מוגדר עכשיו, ואז תנסה לשחק עם ההגדרות בקטגוריות הנ"ל. תמיד תוכל לחזור להגדרות שרשמת.
והאם אתה בטוח שלא במקרה התבלבלת בין ביט לבייט איפשהו?
במקרה הכי גרוע, אתה יכול להתקשר לתמיכה הטכנית של בזק ולשאול שם.
אם הם יגידו שזה מעבר לתחום שבו הם מתעסקים, אז תוכל להפוך למנוי על שירות תמיכה ברשתות אלחוטיות שבזק מציעה - ואז כן יתנו לך מענה בנושא.
הביזיון הגדול ביותר הוא שבזק לא מספקת שום מדריך למשתמש! לא מודפס ולא בקובץ! זה דבר בסיסי בכל מוצר! ובזק שמה פס על כולם!
נראה לי שהחוק מחייב לכל ספק לתת חוברת הוראות למוצר שלו! זה חובה - לא אקסטרה!
כנראה שבזק מחפשת איך לדחוף אנשים להתחבר למנוי שירות התמיכה ברשתות אלחוט שהיא מספקת, בתשלום נוסף כמובן.
בעצם אתה צריך להתקשר לתמיכה הטכנית ולדרוש שיספקו לך מדריך למשתמש (מלא) למוצר! לא רק מדריך חיבור ראשוני.
אני אישית לא מתעסק בזה יותר מדי, ולכן אין לי הרבה ניסיון שיכול לתת לך טיפים מעבר למה שנתתי.
מקווה שיסתדר לך!
...
·
- ShlomiAshuri
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: נובמבר 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0