* אני אציין מראש שאין לי סיבה לפגוע בשירות באזר או באנשים שם, לא מעניין אותי מי ישתמש בהם. בגלל שלי לא הייתה ברירה והם שיגעו אותי רציתי לשתף כדי שתוכלו להמנע מזה בעצמכם...
אמ:לק--
אם מגיע אליכם משלוח מ Buzzr, תבדקו באתר, תתקשרו, כי יש סיכוי שהם יגיעו מתי שבא להם.
אז הזמנתי חבילה ישירות מאמזון. החבילה נשלחה מארה"ב באמצעות Aramex, בארץ היא נקלטה ע"י חברת Buzzr. כנראה שהמערכת שלהם לא בשלה עדיין כי כבר היו לי 2 תקלות איתם.
פעם ראשונה קבעתי משלוח דרך האתר, קיבלתי אישור וכו'. נכנסתי לאתר כדי לקבל עדכון מה קורה עם המשלוח ואני רואה שהוא לא בסטטוס "החבילה בדרך אליך". התקשרתי אליהם והסתבר שהם דחו לי את המשלוח ליום אחר ולא נשלחה לי הודעה בגלל תקלה.
בתמימותי המשכתי להשתמש באתר שלהם כאשר נאלצתי להזיז את המשלוח שוב פעם. בחרתי בחלון 16:00-19:00, ביום המשלוח שעת המשלוח התעדכנה באורח פלא ל 19:20-21:20. לא צריך לציין שזה מעצבן אבל מה שכן רלוונטי זה שאני פשוט לא אהיה בבית.
כמובן שזה רק הקצפת, אבל השירות הטלפוני לא בדיוק שירותי (וכן, התנצלתי שגם אני לא הייתי בדיוק נחמד אחרי שיחת טלפון שלישית על חבילה אחת).
אזהרה שירות משלוחים Buzzr
- thevinylguy
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: אוקטובר 2011
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 1 פעם
מכיוון שמדובר באותה חברה מצאתי לנכון להעיר מחדש את הת'רד הזה לאור המקרה שלי היה מולם לאחרונה.
הזמנתי מחו"ל תקליט, והשליח של החברה הזו Buzzr פשוט הביא לי בלי בושה קרטון עקום (תמונה רצ"ב), שמי שמתעסק עם תקליטים יודע
שגם עטיפת התקליט בפנים קיבלה "אוזן חמור" רצינית שלא לדבר על התקליט עצמו. אז פשוט סירבתי לקבל את החבילה
והודעתי למוכר שאני מבטל את העיסקה. אז את הכסף קיבלתי בחזרה אבל בכל זאת מעצבן,הזמנה מחו"ל ואתה מצפה משירות Door To Door שיתנהגו יותר בעדינות לחבילות...וגם אם הנזק לא קרה אצל החברת שליחויות הזאת, כשהם רואים חבילת נזק הם צריכים לדעתי להודיע ללקוח לפני שמביאים לו כזאת חבילה, בכל זאת אמורים לתת שירות. פשוט לא מקצוענים.
הזמנתי מחו"ל תקליט, והשליח של החברה הזו Buzzr פשוט הביא לי בלי בושה קרטון עקום (תמונה רצ"ב), שמי שמתעסק עם תקליטים יודע
שגם עטיפת התקליט בפנים קיבלה "אוזן חמור" רצינית שלא לדבר על התקליט עצמו. אז פשוט סירבתי לקבל את החבילה
והודעתי למוכר שאני מבטל את העיסקה. אז את הכסף קיבלתי בחזרה אבל בכל זאת מעצבן,הזמנה מחו"ל ואתה מצפה משירות Door To Door שיתנהגו יותר בעדינות לחבילות...וגם אם הנזק לא קרה אצל החברת שליחויות הזאת, כשהם רואים חבילת נזק הם צריכים לדעתי להודיע ללקוח לפני שמביאים לו כזאת חבילה, בכל זאת אמורים לתת שירות. פשוט לא מקצוענים.
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
·נכון, הם עובדים בשיטה שכל אחד עם רכב פרטי יכול להיות שליח, פעמיים קיבלתי משלוח דרכם, בפעם הראשונה השליח התקשר ואמר שהוא לא מוצא את הבית וירדתי עד לתחילת הרחוב ורק אחרי 2 דקות ראיתי אותו נכנס לרחוב (טריק להטריח אותי במקום להגיע עד הבית) כמובן שנכנסתי בו על זה, פעם אחרונה שאני נופל לתירוץ הזה, בפעם השניה החבילה הגיע כמו שצריך ע"י שליח אחר שלקח את העבודה שלו ברצינות.Shtirlitz כתב:אני קיבלתי דרכם בקבוקי אלכוהול יקרים (מעל 500 ש"ח) וטפו טפו טפו הכל יצא שלם בינתיים גם השליח אמר שיגיע בשעה ספציפית והגיע בשעה הנקובה. כנראה עניין מקומי.
הם עובדים עם קבלני משנה, ז"א אנשים רגילים שעושים שעות נוספות ברכב שלהם תמורת הובלות, סוג של אובר....
- Nunatak
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3720
- הצטרף: דצמבר 2005
- שם מלא: nunatak
- נתן תודות: 194 פעמים
- קיבל תודות: 212 פעמים
גם אני מנפגעי באזר:
רכשתי מוצר (בארץ) לפני כחודשיים בערך. בפעם הראשונה תיאמתי דרך האתר משלוח לשעה 4-7 בערב כמה ימים מראש והחבילה לא הגיעה והשליח לא הופיע.
יצרתי קשר עם החנות שדאגה שיתקשרו אלי לתאם מחדש, אכן התקשרו לתאם מחדש מסירה יומיים לאחר מכן, תיאמתי שוב פעם לשעות 4-7 בערב. באותו היום קיבלתי הודעה שהשליח יגיע בין 6-10 בערב. לא ברור לי על סמך מה הם החליטו לשנות לי את שעות האספקה על דעת עצמם אבל שוב (!) השליח בכלל לא טרח להופיע. לא רק זה, כשנכנסתי לאתר שלהם היה רשום "החבילה נמסרה בהצלחה בשעה 22:48", 11 בלילה. הזוי. הפעם כבר יצרתי קשר ישירות עם באזר שרצו לתאם מחדש למחרת שזה יוצא יום חמישי אבל ביקשתי שעות מוקדמת יותר והם סירבו, אמרתי להם תודה אבל לא תודה ושאני אבטל את העסקה בחנות. למחרת התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמנהל שירות הלקוחות שלהם, התנצל, רצה לתאם אספקה מחדש (שוב בשעות הזויות) והבטיח לדאוג לי לפיצוי כלשהו.
הפעם סוף סוף החבילה הגיעה אבל כמובן שללא פיצוי. הפיצוי לא באמת מעניין אותי, אבל אם הבטחת אז תקיים. מכיוון והבנתי שאין טעם לדבר איתם והעיקר שהחבילה סוף סוף הגיעה אז השארתי את זה ככה.
אם החנות היתה מודיעה לי שהם משתמשים בשירות משלוחים של באזר לא הייתי רוכש את המוצר, בטח לא כששעות האספקה הן כאלה הזויות ובדיעבד כשאני יודע שהשירות שלהם זוועתי. אני מבין שלרוב הלקוחות שלהם כנראה דווקא נוח לקבל משלוחים בערב אבל לא לכולם וגם לי לא, בדרך כלל אני מתאם משלוחים למקום העבודה לשעות הבוקר.
רכשתי מוצר (בארץ) לפני כחודשיים בערך. בפעם הראשונה תיאמתי דרך האתר משלוח לשעה 4-7 בערב כמה ימים מראש והחבילה לא הגיעה והשליח לא הופיע.
יצרתי קשר עם החנות שדאגה שיתקשרו אלי לתאם מחדש, אכן התקשרו לתאם מחדש מסירה יומיים לאחר מכן, תיאמתי שוב פעם לשעות 4-7 בערב. באותו היום קיבלתי הודעה שהשליח יגיע בין 6-10 בערב. לא ברור לי על סמך מה הם החליטו לשנות לי את שעות האספקה על דעת עצמם אבל שוב (!) השליח בכלל לא טרח להופיע. לא רק זה, כשנכנסתי לאתר שלהם היה רשום "החבילה נמסרה בהצלחה בשעה 22:48", 11 בלילה. הזוי. הפעם כבר יצרתי קשר ישירות עם באזר שרצו לתאם מחדש למחרת שזה יוצא יום חמישי אבל ביקשתי שעות מוקדמת יותר והם סירבו, אמרתי להם תודה אבל לא תודה ושאני אבטל את העסקה בחנות. למחרת התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמנהל שירות הלקוחות שלהם, התנצל, רצה לתאם אספקה מחדש (שוב בשעות הזויות) והבטיח לדאוג לי לפיצוי כלשהו.
הפעם סוף סוף החבילה הגיעה אבל כמובן שללא פיצוי. הפיצוי לא באמת מעניין אותי, אבל אם הבטחת אז תקיים. מכיוון והבנתי שאין טעם לדבר איתם והעיקר שהחבילה סוף סוף הגיעה אז השארתי את זה ככה.
אם החנות היתה מודיעה לי שהם משתמשים בשירות משלוחים של באזר לא הייתי רוכש את המוצר, בטח לא כששעות האספקה הן כאלה הזויות ובדיעבד כשאני יודע שהשירות שלהם זוועתי. אני מבין שלרוב הלקוחות שלהם כנראה דווקא נוח לקבל משלוחים בערב אבל לא לכולם וגם לי לא, בדרך כלל אני מתאם משלוחים למקום העבודה לשעות הבוקר.
מדהים, גם לי הם שינו את שעות ההגעה על דעת עצמם באותו היום שבו השליח אמור היה להגיע. שירות הלקוחות שלהם טען כל הזמן שהשעות המקוריות הן השעות שבהן יגיע השליח, כמובן שהוא הגיע (לפחות הגיע..) בשעות החדשות שהם שינו על דעת עצמם.
יותר עיצבן אותי שהשליח טען שיש לו קו חלוקה והוא אפילו לא מודע לשעות שמובטחות באתר...
יותר עיצבן אותי שהשליח טען שיש לו קו חלוקה והוא אפילו לא מודע לשעות שמובטחות באתר...
Re: אזהרה שירות משלוחים Buzzr
לידיעתך אחרי שהיו לי בעיות עם ARAMEX שפשוט העלימו משלוחים - התלוננתי לאמזון - ומאז אם נשלח במשלוח רגיל (כלומר לא אקספרס דרך UPS וכו) תמיד שולחים לי עם IPARCELtalmarsh כתב:* אני אציין מראש שאין לי סיבה לפגוע בשירות באזר או באנשים שם, לא מעניין אותי מי ישתמש בהם. בגלל שלי לא הייתה ברירה והם שיגעו אותי רציתי לשתף כדי שתוכלו להמנע מזה בעצמכם...
אמ:לק--
אם מגיע אליכם משלוח מ Buzzr, תבדקו באתר, תתקשרו, כי יש סיכוי שהם יגיעו מתי שבא להם.
אז הזמנתי חבילה ישירות מאמזון. החבילה נשלחה מארה"ב באמצעות Aramex, בארץ היא נקלטה ע"י חברת Buzzr. כנראה שהמערכת שלהם לא בשלה עדיין כי כבר היו לי 2 תקלות איתם.
פעם ראשונה קבעתי משלוח דרך האתר, קיבלתי אישור וכו'. נכנסתי לאתר כדי לקבל עדכון מה קורה עם המשלוח ואני רואה שהוא לא בסטטוס "החבילה בדרך אליך". התקשרתי אליהם והסתבר שהם דחו לי את המשלוח ליום אחר ולא נשלחה לי הודעה בגלל תקלה.
בתמימותי המשכתי להשתמש באתר שלהם כאשר נאלצתי להזיז את המשלוח שוב פעם. בחרתי בחלון 16:00-19:00, ביום המשלוח שעת המשלוח התעדכנה באורח פלא ל 19:20-21:20. לא צריך לציין שזה מעצבן אבל מה שכן רלוונטי זה שאני פשוט לא אהיה בבית.
כמובן שזה רק הקצפת, אבל השירות הטלפוני לא בדיוק שירותי (וכן, התנצלתי שגם אני לא הייתי בדיוק נחמד אחרי שיחת טלפון שלישית על חבילה אחת)....
ARAMEX זאת חברה מ United Arab Emirates.
GCX הנציגות המקומית
אולי בתור חברת משלוחים לחברות ענק\תעשייה הם בסדר אבל מערך שירות ללקוחות פרטיים פשוט גרוע
·
היתה תקופה שקיבלתי הזמנות מאמזון דרך ARAMEX ובארץ זה GCX אבל קיבלתי את זה דרך דואר שליחים כרגיל כמו עם IPARCEL, פשוט לוקח יותר זמן כי יש יותר ידיים בעניין. ואז היתה תקופה שזה הפסיק ולא השתמשו יותר ב-ARAMEX אלא רק IPARCEL שלדעתי הכי טובים.
בכל מקרה, אם מישהו מזמין מאמזון ומקבל את זה איכשהו עם באזר אז צריך להתלונן.
בכל מקרה, אם מישהו מזמין מאמזון ומקבל את זה איכשהו עם באזר אז צריך להתלונן.
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
כאחד שמכיר את תחום ההפצה בישראל מקרוב אני אסביר לכם למה השירות בארץ לרוב על הפנים.
לרוב החברות "שילוח אם" בארץ אין באמת את כל הלוגיסטיקה אז הם מעסיקים קבלני משנה שהם גם מעסיקים קבלני משנה ולכל אחד יש את השכיר שלו, כי כולם רוצים לשבת בבית ולהרוויח כסף בלי לעשות כלום.
עכשיו לאותו גלגל אחרון אין באמת קשר עם חברת האם והוא לא מרגיש מחוייב כל כך, הוא לא קורא אם רשום על החבילה שביר או לא שביר ובטוח שלא כל ההוראות של שעת הגעה מגיעות אליו.
לפעמים העברות סחורה נעשית בגשם שוטף כי לאותו קבלן משנה שמעביר לקבלן אחר אין מחסן מסודר.
תוסיפו לכל זה שהפועל האחרון שבאמת מגיע ללקוח מרוויח הכי פחות אז אם באותו יום הוא עצבני על הקבלן משנה שלו שלא נתן לו חופשה לחג אז החבילה היא שסופגת את העצבים.
לרוב החברות "שילוח אם" בארץ אין באמת את כל הלוגיסטיקה אז הם מעסיקים קבלני משנה שהם גם מעסיקים קבלני משנה ולכל אחד יש את השכיר שלו, כי כולם רוצים לשבת בבית ולהרוויח כסף בלי לעשות כלום.
עכשיו לאותו גלגל אחרון אין באמת קשר עם חברת האם והוא לא מרגיש מחוייב כל כך, הוא לא קורא אם רשום על החבילה שביר או לא שביר ובטוח שלא כל ההוראות של שעת הגעה מגיעות אליו.
לפעמים העברות סחורה נעשית בגשם שוטף כי לאותו קבלן משנה שמעביר לקבלן אחר אין מחסן מסודר.
תוסיפו לכל זה שהפועל האחרון שבאמת מגיע ללקוח מרוויח הכי פחות אז אם באותו יום הוא עצבני על הקבלן משנה שלו שלא נתן לו חופשה לחג אז החבילה היא שסופגת את העצבים.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- talmarsh (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 460
- הצטרף: אפריל 2009
- נתן תודות: 122 פעמים
- קיבל תודות: 28 פעמים
אופיר תיארתי לעצמי שזה המצב. הרי בניגוד לפדקס למשל המשלוח מגיע לארץ דרך "חברה אחרת"..
האמת שכתבתי על זה לאמזון מיד כמובן ואכן לאחרונה הכל מגיע דרך i-parcel, הבעיה שהם לא באמת UPS ואז בארץ זה מגיע בדרכים שונות (בד"כ דואר שליחים).
דואר שליחים כידוע לכולם זה הארגון עם תפקוד גרוע יותר ממעון יום פיראטי. אני אמשיך להתלונן ואולי אם יקבלו מספיק תלונות ישנו גם את זה... רק השבוע הם "שכחו" לקחת איתם את החבילה למשלוח (ואני מחכה כמו טמבל בבית). בטוב ליבם הרב הציעו לי לנסוע למרכז שלהם ליד קניון איילון בערב חג. בטח.
אישית, בגלל שסניף הדואר שלי מתפקד היטב, הייתי מעדיף ללכת לאסוף משם. אבל ברור שזה לא אידיאלי לרוב תושבי הארץ..
האמת שכתבתי על זה לאמזון מיד כמובן ואכן לאחרונה הכל מגיע דרך i-parcel, הבעיה שהם לא באמת UPS ואז בארץ זה מגיע בדרכים שונות (בד"כ דואר שליחים).
דואר שליחים כידוע לכולם זה הארגון עם תפקוד גרוע יותר ממעון יום פיראטי. אני אמשיך להתלונן ואולי אם יקבלו מספיק תלונות ישנו גם את זה... רק השבוע הם "שכחו" לקחת איתם את החבילה למשלוח (ואני מחכה כמו טמבל בבית). בטוב ליבם הרב הציעו לי לנסוע למרכז שלהם ליד קניון איילון בערב חג. בטח.
אישית, בגלל שסניף הדואר שלי מתפקד היטב, הייתי מעדיף ללכת לאסוף משם. אבל ברור שזה לא אידיאלי לרוב תושבי הארץ..
@talmarsh
·
כן זה המוקד שליחים של איזור גוש דן. הם פשוט לא מתפקדים. רק שתידע שהדואר מתייחב שדואר שליחים יגיע תוך 24 שעות (מרגע לדוגמא שהוא נקלט במוקד בנתב"ג). אבל המוקד שליחים הזה? עושים מה שבא להם, במקרה הטוב תקבל את החבילה אחרי 5 ימים. גם לי קרה משהו דומה לך (לא שלחו בכלל את החבילה, אבל היו בטוחים שהם כן, בקיצור הרבה שיחות טלפון ומוזיקה מזרחית בהמתנה בשביל חבילה אחת...). ואני מכיר מישהו גם שבמשך שבועיים החבילה שכבה אצלהם והם בכלל לא פנו אליו (והוא היה צריך ליזום פניה אליהם.... וגם אז הם לא הגיעו למתי שהוא תיאם). שוב, 24 שעות!!! זאת ההתייחבות. אחרי פעמיים שהזמנתי למקום העבודה הבנתי שזה טעות, ומאז אני מזמין רק לבית, שהוא תחת המוקד שליחים שנמצא בלוד, והם בצורה עקבית מביאים לי חבילות תוך 24 שעות. (למחרת אחרי הקליטה במוקד בנתב"ג).
·
כן זה המוקד שליחים של איזור גוש דן. הם פשוט לא מתפקדים. רק שתידע שהדואר מתייחב שדואר שליחים יגיע תוך 24 שעות (מרגע לדוגמא שהוא נקלט במוקד בנתב"ג). אבל המוקד שליחים הזה? עושים מה שבא להם, במקרה הטוב תקבל את החבילה אחרי 5 ימים. גם לי קרה משהו דומה לך (לא שלחו בכלל את החבילה, אבל היו בטוחים שהם כן, בקיצור הרבה שיחות טלפון ומוזיקה מזרחית בהמתנה בשביל חבילה אחת...). ואני מכיר מישהו גם שבמשך שבועיים החבילה שכבה אצלהם והם בכלל לא פנו אליו (והוא היה צריך ליזום פניה אליהם.... וגם אז הם לא הגיעו למתי שהוא תיאם). שוב, 24 שעות!!! זאת ההתייחבות. אחרי פעמיים שהזמנתי למקום העבודה הבנתי שזה טעות, ומאז אני מזמין רק לבית, שהוא תחת המוקד שליחים שנמצא בלוד, והם בצורה עקבית מביאים לי חבילות תוך 24 שעות. (למחרת אחרי הקליטה במוקד בנתב"ג).
- talmarsh (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 460
- הצטרף: אפריל 2009
- נתן תודות: 122 פעמים
- קיבל תודות: 28 פעמים
אם עד עכשיו זה היה מצחיק, עכשיו זה פשוט מרתיח ומתסכל.
הם לא מוצאים את החבילה (אני אדגיש שוב שמדובר בדואר שליחים, כנראה שהדיון על באזר הוא קרמה רעה, תמיד יכול להיות גרוע יותר ).
וזה לא מסטיק בזוקה במעטפה, זה חבילה של 2 קילו שעלתה 800 שקל. עם מעקב והכל... שהם כבר "ניסו להביא לי פעם".
אז פעם אחת הגיעו ללא תיאום, פעמיים הבריזו לי... ממש חבל לי שרק בגלל דואר שליחים אני לא אזמין יותר מאמזון דברים (שכמובן מיד שלחו לי חדש. אבל אני כבר בכל מקרה תקוע, כי גם אם הראשון יגיע אני אצטרך להתעסק עם להחזיר אותו...).
הם לא מוצאים את החבילה (אני אדגיש שוב שמדובר בדואר שליחים, כנראה שהדיון על באזר הוא קרמה רעה, תמיד יכול להיות גרוע יותר ).
וזה לא מסטיק בזוקה במעטפה, זה חבילה של 2 קילו שעלתה 800 שקל. עם מעקב והכל... שהם כבר "ניסו להביא לי פעם".
אז פעם אחת הגיעו ללא תיאום, פעמיים הבריזו לי... ממש חבל לי שרק בגלל דואר שליחים אני לא אזמין יותר מאמזון דברים (שכמובן מיד שלחו לי חדש. אבל אני כבר בכל מקרה תקוע, כי גם אם הראשון יגיע אני אצטרך להתעסק עם להחזיר אותו...).