בקשה מלקוחות 014 ללא חייגן בהוט

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

בקשה מלקוחות 014 ללא חייגן בהוט

נושא שלא נקרא #1 

תבדקו בבקשה מה קצב ההורדה של תוכנת ההתקנה של סקייפ מאתר סקייפ בחיבור ללא חייגן ב 014

קצב ההורדה אצלי ב 2 מנויים שונים פשוט זוועה




http://download.skype.com/macosx/cc5a3e ... 20.378.dmg





בחיבור עם חייגן של 014 - הכל אחלה

וחיבור ללא חייגן עם חברה אחרת - הכל אחלה

nemugi
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: בקשה מלקוחות 014 ללא חייגן בהוט

נושא שלא נקרא #2 

@gabif
·

שאלה. איך בדיוק יכול להיות קשר לספק התשתית לגבי תוצאת גישה ליעד מסויים ולא אחר? אם זאת התשתית היא משפיעה על הכל. אם לא, מהרגע שהגעת לשדרה התפעולית או מרכז הניתוב של הספקית, זה כבר הספקית.

ולענייננו, תסתכל כאן:

https://atlas.ripe.net/measurements/3463002/#!probes

אם תשים לב, גם בתוך ה ASN של בזק, חלק מגיעים לשרתים שונים בפועל. כלומר מדובר או בהחלטת ניתוב בעייתית של אקמאי (טעויות *geo-location או load shedding) או בהחלטות סבירות אבל בעומסים משתנים של בזק (כלומר, כאשר נתיב מסויים עמוס ואחר לא).

* כביכול, בהנתן העובדה שתשתיות שונות מובילות ל IP Pools שונים באותה הספקית, יכול להיווצר קשר נסיבתי**
** לא, זה לא מצדיק את הכותרת של הפוסט כמו שהוא כתוב.

gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

Re: בקשה מלקוחות 014 ללא חייגן בהוט

נושא שלא נקרא #3 

nemugi כתב:@gabif
·

שאלה. איך בדיוק יכול להיות קשר לספק התשתית לגבי תוצאת גישה ליעד מסויים ולא אחר? אם זאת התשתית היא משפיעה על הכל. אם לא, מהרגע שהגעת לשדרה התפעולית או מרכז הניתוב של הספקית, זה כבר הספקית.

ולענייננו, תסתכל כאן:

https://atlas.ripe.net/measurements/3463002/#!probes

אם תשים לב, גם בתוך ה ASN של בזק, חלק מגיעים לשרתים שונים בפועל. כלומר מדובר או בהחלטת ניתוב בעייתית של אקמאי (טעויות *geo-location או load shedding) או בהחלטות סבירות אבל בעומסים משתנים של בזק (כלומר, כאשר נתיב מסויים עמוס ואחר לא).

* כביכול, בהנתן העובדה שתשתיות שונות מובילות ל IP Pools שונים באותה הספקית, יכול להיווצר קשר נסיבתי**
** לא, זה לא מצדיק את הכותרת של הפוסט כמו שהוא כתוב.
...
·

gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

המצב הוא כזה כבר מעל 4 שנים לאורך כל שעות היממה , בדקתי עם 3 מנויים שונים של 014 עם הוט במקומות שונים בארץ (מנוי של מהירות 30 מגה ו 2 מנויים של 200 מגה) קצב ההורדה הוא 20 k\bs כלומר לקובץ של 40 מגה לקוח לרדת 30 דקות , כמו שאמרתי אם אני מפעיל חייגן על המחשב , הקובץ יורד תוך פחות מדקה , אם אני מתקשר לספקית הוט נט ומתחבר עם אותו ציוד להוט נט (וגם ל 013) 0 גם כן הבעיה לא קיימת

nemugi
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@gabif
·
יכול להיות ששרתי ה DNS משתנים בין הקונפיגורציות או שקנפגת שרתי DNS אחרת?
נסה לקנפג אותם ל 8.8.8.8 ותראה אם יש שיפור
לחלופין שים ב hosts שלך את ה POP שהוטנט מקבלים ותראה אם יש שיפור/שינוי (תסתכל בטרייס ששלחתי לאיזה כתובת זה מתמפה)

gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני עובד עם מק וגם pc win10
ניסיתי כבר ממזמן לשנות dns זה לא עזר...
אני צריך פתרון שישפיע על כל הרשת , החל מהנתב (אני עובד עם הוטבוקס 2 כמודם ונתב לינקסיס)

nemugi
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@gabif
·
בסדר אבל למטרת בדיקה שים ב hosts file שלך כתובת של POP אחר. במידה וזה משפר משמעותית, אז צריך לדבר עם ההנדסה של בזק בינלאומי והם יפתרו את זה באופן גורף מול אקמאי

gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

דיברתי כבר עם מנהל התמיכה של 014 - כבר לפני שנתיים, השבוע החלטתי להעביר את הבעיה לרמת ניהול גבוהה יותר
חזרו אלי מ 014 , התחברו אלי , ראו את הנתונים, העבירו לרשתות (זה כבר היה ביום שלישי) - ואני ממתין לראות מה יהיה
אני לא מבין למה הם לא פותרים זאת , כבר שנים...
או שלא מזיז להם מלקוחות תשתית הוט ללא חייגן , או שהוט עושה להם משהו...אבל זה באמת כבר נמאס

nemugi
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@gabif
·
תבין אבל שצוות הנדסה מספיק עסוק מכדי לטפל במה שנראה כמו פניות סרק. במקרה של פניה כמו שלך אתה צריך לעשות את עבודת הרגליים: אקמאי מנתבת אתכם ל POP לא נכון וכו', החלפתי ב hosts והשתפר פלאים, וכו'. בלי שתעשה את זה אף אחד לא ייקח אותך ברצינות כשאתה מדווח על משהו שנשמע לא הגיוני.

ומצד שני גם צוותי הנדסה בארץ לא תמיד מספיק מקצועיים לראיה חוסר שימוש באטלס וב cedexis... גם במקרה כזה חובת ההוכחה עלייך

gabif (פותח השרשור)
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 671
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

הגרוע ביותר הוא שביצענו את הבדיקה הזאת כבר לפני שנתיים , והצוות הטכני ב 014 ראה אצלם בחיבור עם אותם פרמטרים שהמצב הוא כזה,
בכל זאת - תוכנת המסרים הפופלארית בעולם - עם מליוני משתמשים ששייכת למייקרוסופט , הייתי מצפה - קצת יותר מקצועיות מ 014 , לא כל לקוח צריך לעשות להם את העבודה , הם קיבלו ממני את הנתונים שבהחלט יכלו להמשיך איתם הלאה,
כעת לאחר שזה הוצף לרמת סמנכ״ל , וגם אני מתחיל לקבל תהודה על התקלה מעוד משתמשים - אני מקווה שזה יזיז להם משהו...

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”