·הקרנף כתב:הזמנתי לאחי מכשיר נקסוס 6 מאמזון ארה"ב שעלה 250$ בתוספת מיסים מקומיים ומשלוח יצא עוד כ-50$ (כולל ביטוח) דרך שיפיטו והיום הגיעה החבילה.
אחרי שהזמנתי את המכשיר, נזכר אחי שהוא צריך גם מגן ולכן חיפשתי מגן באמזון ומצאתי את המגן הזה-
http://www.amazon.com/gp/product/B00OH4 ... ge_o01_s00
מכיוון שלא הזמנתי את זה ביחד עם המכשיר היה אמור לעלות לי המשלוח בארה"ב ולכן הזמנתי את המגן כשבוע לאחר מכן ביחד עם עוד מוצר (סה"כ 40$) ושלחתי שוב לשיפיטו.
יום אחרי הזמנה של המגן, אני מסתכל באתר ורואה שהצבע שבחרתי לא נכון.
אחי רצה את המגן הלבן ואני הזמנתי לו את המגן הכחול/שחור.
מכיוון שההזמנה עדיין לא נשלחה, ביטלתי את המגן, ורשמתי שאני רוצה את המגן בצבע אחר.
יום לאחר מכן, אני רואה שהם שלחו בכל זאת את המגן ולא הייתי בטוח איזה מגן שלחו.
היום הגיע המגן בצבע שחור/כחול.
איך אני יוצר קשר עם אמזון לגבי זה?
אני אוכל לקבל זיכוי?...
בשביל מה כל ההקדמה והסיפור.... מיותר....
ממה שאני הבנתי פשוט היה מאוחר מידי לבטל את המוצר (מה הם רשמו במייל תשובה לבקשת הביטול?). אם תפנה לאמאזון הם יגידו לך לשלוח להם חזרה או שאם הם במצב רוח טוב הם יחזירו לך את הכסף