שלום אני כבר מספר שבועות מקבל האטה מטורפת באינטרנט על תשתית הוט 100MB
עברתי עשרות נציגים שכולם אמרו תחילה שהכל בסדר ורק לאחר ויכוח הודו שיש "בעיה אזורית" ושמטפלים בה.
הבעייה מופיעה והולכת (בעיקר בערבים).
אני כבר לא יודע מה לעשות.
יש לי תיעודי שיחות, צ'ט וצילומי מסך של בדיקת מהירות.
זיכו אותי על חצי חודש כי התעקשתי אבל הבעייה לא נפתרת. התשובה שלהם היא שי בעיה אזורית וכשיסיימו לטפל בה יזכו אותי.
ובינתיים? אני נתקע הרבה פעמים בלי אינטרנט.
למישהו יש רעיון?
אינטרנט של הוט לא זז באזור חולון
- miCkEy6772
- חבר ותיק
- הודעות: 1015
- הצטרף: אוקטובר 2014
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 60 פעמים
- miCkEy6772
- חבר ותיק
- הודעות: 1015
- הצטרף: אוקטובר 2014
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 60 פעמים
אתה עובד בהוט?
איך אפשר להסכים למצב כזה.
ובכלל הבעיה מופיעה בעיקר בערב.
משהו מסריח פה, לא יתכן שיש בעיה אזורית רק בערב!
ובכלל הבעיה מופיעה בעיקר בערב.
משהו מסריח פה, לא יתכן שיש בעיה אזורית רק בערב!
- miCkEy6772
- חבר ותיק
- הודעות: 1015
- הצטרף: אוקטובר 2014
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 60 פעמים
לא, אני לא עובד הוט אני מנוי הוט. למה נשמעתי כזה?
כמובן שאני לא מסכים לזה אך לא ניתן לעשות כלום בנידון וחוץ מזה שרשום בתקנון שלה ושל כל חברת תקשורת אחרת שהם לא מבטיחות לנו שלא היו תקלות או שירות תקין שיעבוד רציף 24/7.
אם כך אז באמת יש פה משהו לכן תתקשר (הכוונה תחפור) אליהם עד שיסדרו את התקלה.
אצלי הבעיה הייתה בכל שעות היום ולא רק בערב.
כמובן שאני לא מסכים לזה אך לא ניתן לעשות כלום בנידון וחוץ מזה שרשום בתקנון שלה ושל כל חברת תקשורת אחרת שהם לא מבטיחות לנו שלא היו תקלות או שירות תקין שיעבוד רציף 24/7.
אם כך אז באמת יש פה משהו לכן תתקשר (הכוונה תחפור) אליהם עד שיסדרו את התקלה.
אצלי הבעיה הייתה בכל שעות היום ולא רק בערב.
אני כמעט חודשיים ככה... אבל
לפני חודש וקצת התחלתי לתעד.
צילומי מסך של בדיקת מהירות
בדיקות פינג
צילום שיחות צ'ט
הקלטות עכם נציגים וכו'
כל פעם הם טענו שאין בעייה, ורק אחכ הודו שיש בעיה שהם קוראים לה "רעשים" בעיה אזורית.
קיצר, תלונה לאמון הציבור ונציגה מלווה את הטיפול באופן צמוד,
טוענים שטיפלו בבעייה. לא מוכנים לתת לי דוח מהי הבעיה וכיצד טיפלו בה. רק חוזרים על תיאור הבעיה "אינטרנט איטי", וואלה, את זה אני יודע. ספרו לי מה שאני לא יודע ואתם מסתירים.
קיצר, נראה מה בהמשך...
צילומי מסך של בדיקת מהירות
בדיקות פינג
צילום שיחות צ'ט
הקלטות עכם נציגים וכו'
כל פעם הם טענו שאין בעייה, ורק אחכ הודו שיש בעיה שהם קוראים לה "רעשים" בעיה אזורית.
קיצר, תלונה לאמון הציבור ונציגה מלווה את הטיפול באופן צמוד,
טוענים שטיפלו בבעייה. לא מוכנים לתת לי דוח מהי הבעיה וכיצד טיפלו בה. רק חוזרים על תיאור הבעיה "אינטרנט איטי", וואלה, את זה אני יודע. ספרו לי מה שאני לא יודע ואתם מסתירים.
קיצר, נראה מה בהמשך...
- miCkEy6772
- חבר ותיק
- הודעות: 1015
- הצטרף: אוקטובר 2014
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 60 פעמים
אני לא מבין למה אתה מתלונן פה , מה אנחנו יכולים לעשות בפורום ? כלום ושום דבר.
בשביל מה אתה משלם כסף בשביל להתלונן פה ? מוזר מאד , תתקשר אלהם לא אלינו .
אם יש באמת בעייה אזורית ,היינו שומעים עלייה בתקשורת .
ובכלל מהירות כזאת נמוכה זה רק בעייה במחשב שלך ,אבל שוב לא אנחנו נותנים פתרון , יש צוות טכני , תתקשר אלהם .
בשביל מה אתה משלם כסף בשביל להתלונן פה ? מוזר מאד , תתקשר אלהם לא אלינו .
אם יש באמת בעייה אזורית ,היינו שומעים עלייה בתקשורת .
ובכלל מהירות כזאת נמוכה זה רק בעייה במחשב שלך ,אבל שוב לא אנחנו נותנים פתרון , יש צוות טכני , תתקשר אלהם .
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
אולי יש שביב של תקווה לשינוי לטובת הצרכנים
שינוי ארגוני במשרד התקשורת: יוקמו 3 חטיבות חדשותParadoxx כתב:הייתי באותו מצב לפני כמה שנים, חודשיים בלי אינטרנט בגלל בעיות עומסים והוט סחבו רגליים.
התנתקתי ועברתי לבזק, יותר מזה אין ממש מה לעשות עם הדואופול בארצנו....
http://www.globes.co.il/news/article.as ... ivzakimnet