שלום,
הורדתי שבוע שעבר ממיר מקליט מהחדר שינה (רעש!) ושמתי ממיר HD רגיל במטרה להתחיל להשתמש במולטירום של יאס.
לצערי גיליתי כי המולטירום לא עובד - הוא גג סוחב דקה, מאבד לינק, ומוציא תקלה 751 התוכן לא נמצא וכו'.
הבית בן 2 קומות, כך שכל תקשורת בין הממירים היא דרך חווט למפצל בקומת הקרקע.
ידוע לכם מניסיון מה פותר את הבעיה?
החלפת מפצל ישן בחדש? החלפת חיוט?
יש מידע טכני על המתאם אינטרנט של יאס? הם מתקשרים באופן ישיר?
ברור שאני פונה גם ליאס, הבעיה שמקבלים אצלם תשובות כגון "תהיה בבית נדליק את הממירים בסדר מסויים וזה יפתור את התקלות", "אין הגבלה על האורך של החוטים", וכדומה מנציגים שפותרים תקלות בעזרת נהלים (פרוסיג'ר) מוקרא מהמחשב מבלי להבין ממש.
אין לי רשת ביתית חוטית בבית כתחליף לרשת שלהם.
מולטירום של YES
- marceloros (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 97
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 0
- marceloros (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 97
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 0
יש לי את ה-hpna שאם הבנתי נכון מקריאה כאן, מדובר במודמים שלהם שמשלבים אות וידיאו ואינטרנט (לא יודע איך לקרוא לזה מודם או מתאם).
הרגע נציג יותר נחמד ענה לי ואמר שידוע שיש בעיות וזה מטופל בהנדסה, בעיה של גרסא אמר והודה שהם לא יודעים יותר ממני בתקשורת, אין להם תמיכה טכנית (כמו למשל אצל ספק אינטרנט שם עובדים מומחי רשתות), ובקיצור הבנתי שזה לא יעבוד...
הטכנאי היום בבית אמר להחליף את ממיר היאס מקס TOTAL ושזו הבעיה, לצערי לא הייתי נוכח, אבל כמובן שזו לא הבעיה כי גם בממיר הקואטרו החדש יש תקלות. חבל שפספתי הייתי משכנע אותו לקצר כבלים ולהחליף מפצל ישן בחדש, אולי יקטן הניחות/עוות של הקו.
לצערי גם לא הבנתי האם התקשורת מגיעה עד הראוטר או שמתבצעת ישירות בין הממירים, יש לי הרגשה שהראוטר כן מעורב (הממ המפצל עובד כמו רפיטר לכל כיוון שלו?) ואז אולי הבעיה היא שאני עם ראוטר אחרי ראוטר. לא יודע.
בכל מקרה אני מחליף את ה-HD הרגיל ב-TOTAL מקליט ומוותר על המולטירום לבינתיים.
תכלס חוץ מזה יאס מעולים, אני מוכן לקבל שיש בעיות הנדסיות, פשוט כי הם אחלה בכללי, למרות שאני לא אמור לוותר בקטע הזה.
הרגע נציג יותר נחמד ענה לי ואמר שידוע שיש בעיות וזה מטופל בהנדסה, בעיה של גרסא אמר והודה שהם לא יודעים יותר ממני בתקשורת, אין להם תמיכה טכנית (כמו למשל אצל ספק אינטרנט שם עובדים מומחי רשתות), ובקיצור הבנתי שזה לא יעבוד...
הטכנאי היום בבית אמר להחליף את ממיר היאס מקס TOTAL ושזו הבעיה, לצערי לא הייתי נוכח, אבל כמובן שזו לא הבעיה כי גם בממיר הקואטרו החדש יש תקלות. חבל שפספתי הייתי משכנע אותו לקצר כבלים ולהחליף מפצל ישן בחדש, אולי יקטן הניחות/עוות של הקו.
לצערי גם לא הבנתי האם התקשורת מגיעה עד הראוטר או שמתבצעת ישירות בין הממירים, יש לי הרגשה שהראוטר כן מעורב (הממ המפצל עובד כמו רפיטר לכל כיוון שלו?) ואז אולי הבעיה היא שאני עם ראוטר אחרי ראוטר. לא יודע.
בכל מקרה אני מחליף את ה-HD הרגיל ב-TOTAL מקליט ומוותר על המולטירום לבינתיים.
תכלס חוץ מזה יאס מעולים, אני מוכן לקבל שיש בעיות הנדסיות, פשוט כי הם אחלה בכללי, למרות שאני לא אמור לוותר בקטע הזה.
- marceloros (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 97
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 0
עדכון - בגדול YES הודו שיש להם בעיה עם המולטירום וזה בטיפול של ההנדסה.
אצלי חיברו מסנן שמנתק חלק מהדירה וזה עבד יותר טוב, עדיין לא יציב מספיק, לפעמים עובד ואפשר לראות משהו שלם, לפעמים לא.
הסרתי את המסנן, הכל השתבש עד לרמת ניתוק כל האינטרנט בבית, משתבש משהו בראוטר כנראה כאשר מכבים ומדליקים ממיר.
הפתרון ממיר מקליט בכל מקום, לא משתמשים במולטירום ושמחים אם ה-VOD עובד.
לפחות היאס מקס HD מאוד שקט וניתן להתקין בחדר בניגוד למקס הרגיל.
אצלי חיברו מסנן שמנתק חלק מהדירה וזה עבד יותר טוב, עדיין לא יציב מספיק, לפעמים עובד ואפשר לראות משהו שלם, לפעמים לא.
הסרתי את המסנן, הכל השתבש עד לרמת ניתוק כל האינטרנט בבית, משתבש משהו בראוטר כנראה כאשר מכבים ומדליקים ממיר.
הפתרון ממיר מקליט בכל מקום, לא משתמשים במולטירום ושמחים אם ה-VOD עובד.
לפחות היאס מקס HD מאוד שקט וניתן להתקין בחדר בניגוד למקס הרגיל.
- ArielAberjil
- חבר ותיק
- הודעות: 2011
- הצטרף: מרץ 2013
- נתן תודות: 179 פעמים
- קיבל תודות: 138 פעמים
yesMultiRoom
שלום לכולם,
אשמח לקבל פידבקים בנושא המולטירום באם יש תקלות או כל דבר אחר בנושא.
רותם yes
אשמח לקבל פידבקים בנושא המולטירום באם יש תקלות או כל דבר אחר בנושא.
רותם yes
- esloan
- חבר ותיק
- הודעות: 2791
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 163 פעמים
- קיבל תודות: 204 פעמים
Re: yesMultiRoom
·רותם_yes כתב:שלום לכולם,
אשמח לקבל פידבקים בנושא המולטירום באם יש תקלות או כל דבר אחר בנושא.
רותם yes...
התופעות אצלי: ניתוק פתאומי והודעה של תוכן לא זמין. קורה לרוב אם מנסים להריץ קדימה או אחורה, אבל לא רק.
החומר נמצא על ממיר קוואטרו וחובר ברשת פנימית מהירה ויציבה.
Re: yesMultiRoom
@esloan
היי, אשמח אם תוכל לפנות אליי בהודעה פרטית עם פרטי המנוי תעודת זהות,שאוכל לבדוק את פנייתך.
רותם yes
היי, אשמח אם תוכל לפנות אליי בהודעה פרטית עם פרטי המנוי תעודת זהות,שאוכל לבדוק את פנייתך.
רותם yes
- ArielAberjil
- חבר ותיק
- הודעות: 2011
- הצטרף: מרץ 2013
- נתן תודות: 179 פעמים
- קיבל תודות: 138 פעמים
- marceloros (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 97
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 0
Re: yesMultiRoom
@רותם_yes
·
שלום רותם,
האם אתה מסוגל לספק תשובות טכניות?
מה אני מתכוון?
אם יש בעיה עם ספק האינטרנט, בתמיכה יושבים טכנאי רשתות שנותנים פתרונות ובעלי ידע מעבר להקראת פרוסיג'ר כבה ותדליק מחשב/נתב/חייגן וכדומה.
ביאס אין את האופציה הזו - אני חושב שגם הטכנאי שמגיע לא מתעמק יותר מדי. עובדה שהוא הסתכל ואמר תחליף את היאס מקס HD. אצלי שמתי כזה חדש בחדר אחר וזה גם לא עובד בלי קשר לישן (המשמעות היא לאבד את כל ההקלטות שיש עליו או לצפות בהן, מה שכמעט בלתי אפשרי, וזה גם לשוא). הוא לא ביצע למשל בדיקת ניחות של הקו, אולי צריך להחליף כבל? אולי מפצל? כלום. אולי זאת הבעיה? רק טכנאי אחר שבא להתקין ממירים שם לי מסנן ששיפר את העניין, והסכים לקצר לי כבלים חיצוניים. אף אחד אגב לא יודע להגיד מה המרחק שזה אמור לעבוד בו, בטלפון אמרו לי אין הגבלה...נו מה זה אלף או אלפיים ק"מ ?
אם רק בהנדסה יושבים מהנדסים, אין בעיה, שלח אלי צוות שיבדקו
מעבר לכך כמו שציינתי אני מרוצה מיאס (חוץ מהעלות), אישית אני מסוגל להבין שמשהו לא עובד, למרות שכלקוח אני לא אמור - הוצאתם לשוק, תתמודדו, מזל שלא גובים על זה תוספת.
·
שלום רותם,
האם אתה מסוגל לספק תשובות טכניות?
מה אני מתכוון?
אם יש בעיה עם ספק האינטרנט, בתמיכה יושבים טכנאי רשתות שנותנים פתרונות ובעלי ידע מעבר להקראת פרוסיג'ר כבה ותדליק מחשב/נתב/חייגן וכדומה.
ביאס אין את האופציה הזו - אני חושב שגם הטכנאי שמגיע לא מתעמק יותר מדי. עובדה שהוא הסתכל ואמר תחליף את היאס מקס HD. אצלי שמתי כזה חדש בחדר אחר וזה גם לא עובד בלי קשר לישן (המשמעות היא לאבד את כל ההקלטות שיש עליו או לצפות בהן, מה שכמעט בלתי אפשרי, וזה גם לשוא). הוא לא ביצע למשל בדיקת ניחות של הקו, אולי צריך להחליף כבל? אולי מפצל? כלום. אולי זאת הבעיה? רק טכנאי אחר שבא להתקין ממירים שם לי מסנן ששיפר את העניין, והסכים לקצר לי כבלים חיצוניים. אף אחד אגב לא יודע להגיד מה המרחק שזה אמור לעבוד בו, בטלפון אמרו לי אין הגבלה...נו מה זה אלף או אלפיים ק"מ ?
אם רק בהנדסה יושבים מהנדסים, אין בעיה, שלח אלי צוות שיבדקו
מעבר לכך כמו שציינתי אני מרוצה מיאס (חוץ מהעלות), אישית אני מסוגל להבין שמשהו לא עובד, למרות שכלקוח אני לא אמור - הוצאתם לשוק, תתמודדו, מזל שלא גובים על זה תוספת.
Re: yesMultiRoom
@marceloros
היי,
קודם כל שמחתי לשמוע שאתה מרוצה מהשירות והתכנים אצלנו,שנית ישנם טכנאים אצלנו אשר מתמחים ברשתות ואף עברו הכשרה בחברות המתמחות בתחום זה.מבחינת התקלה אצלך אשמח אם תעביר לי בהודעה אישית את פרטי בעל המנוי ואבדוק מה ניתן לעשות.
בברכה,
רותם
רכז תקשורת כתובה
חברת yes
היי,
קודם כל שמחתי לשמוע שאתה מרוצה מהשירות והתכנים אצלנו,שנית ישנם טכנאים אצלנו אשר מתמחים ברשתות ואף עברו הכשרה בחברות המתמחות בתחום זה.מבחינת התקלה אצלך אשמח אם תעביר לי בהודעה אישית את פרטי בעל המנוי ואבדוק מה ניתן לעשות.
בברכה,
רותם
רכז תקשורת כתובה
חברת yes