"חוויית" ניסיון התחברות לתשתית הוט

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
NOTHOT (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

"חוויית" ניסיון התחברות לתשתית הוט

נושא שלא נקרא #1 

לפני עשר שנים הייתי בעוונותיי לקוח הוט תקשורת HOT. אחרי ה"חוויות" שהיו לי אז כלקוח כנראה שהיה צריך לעבור עשור כדי שאשקול לדמיין אפילו להיות לקוח שוב. והנה, הזכרון נשאר אבל העשור חלף, וכך הסיפור מתחיל לפני חודשיים, שבמהלכם ניסיתי להתחבר לאינטרנט של הוט אך ללא הצלחה. כן... לא להתנתק, להתחבר! כנראה שהם בעצמם לא מאמינים שמישהו אשכרה רוצה להיות לקוח שלהם. על כל פנים, בשבוע שעבר ניסיתי שוב והפעם קרה נס והצלחתי. נקבע טכנאי.

היום הגיע בחור, ואני עדין, עם ידע מוגבל וזמן מוגבל מאוד. אני לא חובב של בזק (בלשון המעטה) אבל הטכנאים שלהם וגם של הספקיות שהגיעו אלי בעבר להתקנות היו משמעותית יותר מקצועיים ובקיאים בענייני רשתות. כשהצליח לחבר את התשתית סוף סוף (לא לפני שירד לאוטו "להביא משהו" וחזר מסריח מריח של סיגריות) לא הבין למה אחד מהמחשבים שלי לא מצליח להתחבר לרשת. מנסים מנסים ואז מאשים אותי שזה בגלל שאני שיניתי לראוטר את הSSID... אחרי שהסברתי לו שזאת לא יכולה להיות הסיבה תהיתי אם בכלל חיבר את כבל הרשת של המחשב לראוטר. התשובה, ובכן, לא...

מילא. נניח לטכנאי לרגע ונעבור למכירות. עוד לפני ניסיון ההתחברות, באחת מאלף ההתכתבויות שלי איתם (שבסוף נגמרה בפניה לנציג תלונות הציבור שגם לא טרח לענות) הסברתי שיש לי קו טלפון של נטויז'ן ושאלתי מפורשות אם זו תהיה בעיה. נמסר לי שלא, מה פתאום. אחרי שההתקנה "הסתיימה", מר טכנאי מבקש שאחתום, למזלי בדקתי אם הקו טלפון עובד ו... ברור שלא.

טוב נו, גם זה יכול לקרות. צריך להגדיר את הראוטר והמתאם של נטויזן, עניין פשוט לא? לא! הטכנאי לא מוכן לחכות אפילו דקה ולוחץ לתת גז ולהתחפף (מקבל כסף לפי מס' התקנות?). אבל הטלפון לא עובד! "אני לא אחראי, תחתום". שאלתי מראש, אמרתם שלא תהיה בעיה. בוא ננסה לפתור ביחד, מה עם לפחות ניסיון תיקון / בדיקה קצר מול נטויז'ן? בטח מולם אצליח לתפעל. לא! "תחתום על הניירות. לא חותם? לא אחריותי, אני מפרק הכל, לא מבין בזה, ביי". הטכנאי מתקשר לאחראית עליו, ועוד חוזר הניגון מחן האחראית במוקד: "אולי אמרו לך בטעות שזה יעבוד" ומשחררת את הטכנאי לפרק הכל ויאללה לפראייר הבא, אפילו מבלי לנסות שיחת ועידה עם נטויז'ן. הוט אוהבים כסף קל.

אז לסיכום למי שתוהה - הוט נשארה בדיוק אותו דבר, וזאת ממש לא מחמאה. מכירות שלא מהססים לבלף, שירות שמעדיפים להישאר ראש קטן ולאסוף כסף קל מהרצפה, טכנאים עם יכולות מוגבלות, ובאופן כללי הקו המנחה הוא חוסר מקצועיות משווע ואי רצון "להתעסק" עם הלקוחות.

ומה הפלא? כך בדיוק מתנהג דואופול נצלני שכל קיומו נועד לשמש מכונה משומנת לעשיית כסף קל. וכשהרגולטור מאפשר, ובכן למה לא בעצם?

אז תשתמשו בניסיון שלי ואם לאחרונה שקלתם לעבור להוט אני ממליץ בחום שתשקלו שוב.

benco6
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 217
הצטרף: נובמבר 2012
שם מלא: בני
מיקום: מרכז
נתן תודות: 55 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

כמה שאתה צודק
אבל ככה זה שבמדינת ישראל יש בקושי 2 חברות של תשתית אינטרנט
אני כל יות מתאפק לא לחזור להוט
למרות שבזק זה לאחרונה גם לא משהו
בקיצור אנחנו שבויים :(

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”