אזהרת קנייה - טלוויזיה LG עם אחריות קבוצת ח.י.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
עידן1143 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

אזהרת קנייה - טלוויזיה LG עם אחריות קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב לכולם,

מאחר והייתי צרכן לא חכם ולא קראתי את הביקורות טרם ביצעתי קנייה אני מקווה שלפחות אם אני נכוויתי אני אמנע מאחרים את החוויה.

קניתי טלוויזיה מדגם LG LED 49LF54, לאחר שהופעלה הטלוויזיה כעבור מס' ימים שמתי לב לרעש חלש שיוצא מחלקו האחורי של המסך כאשר הטלוויזיה כבויה אך מחוברת לחשמל. תחילה לא ייחסתי לכך חשיבות מאחר וחשבתי שזה רעש של חשמל סטטי, אולם לאחר מכן שמעתי את הרעש בצורה ברורה בחדר שקט והבנתי שייתכן וישנה תקלה בטלוויזיה, כמו כן בבית הוריי בדקתי טלוויזיות מסוג סוני, טושיבה והייסנס ומאחר שלא שמעתי כלום הבנתי שאכן ישנה תקלה.
התקשרתי לאחריות, קבוצת ח.י. ותואם לי הגעת טכנאי ואכן הגיע טכנאי בזמן. הטכנאי קבע מיד שלוח הפיקוד תקול ויש להחליפו אולם הטכנאי לא מיהר לתקן את התקלה וגם אני טענתי בפניו שהטלוויזיה חדשה לגמרי ואיך זה ייתכן שאני קונה טלוויזיה של חברה, מותג כמו LG ואחרי פחות מחודש צריך להחליף לוח פיקוד (חלק שמחירו מחצית משווי הטלוויזיה).
פניתי שוב לשירות הלקוחות של קבוצת ח.י. והם טענו שהם מוקד תיקונים בלבד. כמו כן הוטחו בי האשמות שאולי אני אחרי לנזק ושאולי עליי לבדוק עם א.ל.מ האם הם יכולים להחליף לי את הטלוויזיה כי הם לא מתעסקים בהחלפות רק בתיקונים.
האמת כואב לי שהשקעתי הרבה כסף בטלוויזיה ובייחוד במותג ובסמל וקיבלתי מסך תקול ואחריות שבמקום להיות אחראית מעדיפה להתנער.
כמו שהודעתי לנציגה אילנית ולמנהלת לי משירות הלקוחות, אני אפנה בכל צינור תקשורת אפשרי עד שהבעיה תטופל.
אני לא רוצה ולא צריך החזר כספי. רק טלוויזיה חדשה ותקינה ששווה את הכסף ששילמתי.

חברים שימו לב באחריות מי הטלוויזיה שלכם או כל דבר אחר כשאתם קונים מוצר. אני למדתי לקח.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ברוך הבא לפורום ,
רק חבל שההודעה ראשונה שלך בפורום היא אזהרת קנייה .
נשמח לשמוע עוד פרטים על המקרה .

עידן1143 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #3 

@movieman
·

צודק, כמו שכתבתי אם הייתי חכם יותר וקורא פרסומים שכבר היו פה בפורום לא הייתי מגיע למצב הזה...

בכל מקרה זה כרגע המצב, אני מחכה לימים ראשון-שני לראות אם מישהו ייצור איתי קשר או לא ואיך אני מתקדם משם.

אם למישהו יש עצות, אני אשמח.

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

עידן1143 כתב:@movieman
·

צודק, כמו שכתבתי אם הייתי חכם יותר וקורא פרסומים שכבר היו פה בפורום לא הייתי מגיע למצב הזה...

בכל מקרה זה כרגע המצב, אני מחכה לימים ראשון-שני לראות אם מישהו ייצור איתי קשר או לא ואיך אני מתקדם משם.

אם למישהו יש עצות, אני אשמח.
...
·

היה טכנאי ? היה
קבע שיש תקלה ? קבע
יש לך סימוכין לקביעה הזו ? ניירת חתומה, כזו או אחרת ?

עכשיו ,לדעתי, הם לא חייבים להחליף אבל כן חייבים לתקן.

במידה ולא יבצעו אחת מהאופציות פנה לתביעות קטנות.

בהצלחה

עידן1143 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #5 

@istarmini
·

תודה, וזה מה שרציתי לשאול פה בפורום, הטכנאי קבע שיש להחליף לוח פיקוד,

השאלה אם לדרוש החלפה של הטלוויזיה או לתקן את החלק. מה המשמעות של החלפת לוח פיקוד? בכל זאת הטלוויזיה הגיעה עם לוח פיקוד תקול מההתחלה...

ממה שהבנתי מהטכנאי זה לבדוק אם ניתן להחליף לטלוויזיה חדשה (כלומר אני לא הראשון שזה קרה לו) ובגלל זה לא רציתי לתקן במקום.

minime
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1615
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אם אני לא טועה החוק בישראל מאפשר לנותן האחריות אפשרות לתקן את המוצר עד 3 פעמים.
לאחר מכן הוא חייב לספק מוצר חדש. כל זאת במסגרת האחריות כמובן...שזה נדיר.
אם הטכנאי קבע שיש תקלה במכשיר, מדוע לא אסף אותו או תיאם איסוף ? זה חלק מהשירות של נותן האחריות.
בדקת האם מגיע לך מוצר חלופי עד שהמכשיר יחזור מתיקון?

d30DK
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 867
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא הבנתי למה לא לתקן את הטלוויזיה. מדובר על לוח פיקוד.
זה לא שיביאו לך טלוויזיה חלופית ומשומשת....מחליפים משהו פנימי ועדיין יש לך3 שנים אחריות.
מה רע בזה?

לי אישית היתה תקלה עם טלוויזיה של LG והשירות היה ממש מצוין. מדהים אפילו.
זה קרה לי רק פעם אחת וחודש לפני שהאחריות מסתיימת. מקום אחר היה יכול למשוך אותי והאחריות היתה מסתיימת
ואז לך תתחיל לתבוא, לחפש ומה לא...

עידן1143 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אזהרת קנייה - טלוויזיה LG עם אחריות קבוצת ח.י.

נושא שלא נקרא #8 

אז הנה אני מעדכן:

הטלוויזיה הוחלפה בטלוויזיה חדשה. עד כאן הכל טוב.

הבעיה, אותו רעש מזמזם מלוח הפיקוד של הטלוויזיה. איפה שכל החיבורים. אמרתי לטכנאי הוא אמר שמה כבר אפשר לעשות... טלוויזיה כבר החליפו...

כנראה שיש בעיה בדגם הזה.

יש אפשרות להחזיר את זה או שאין לי ברירה יותר?

mickeyar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 855
הצטרף: דצמבר 2014
נתן תודות: 152 פעמים
קיבל תודות: 72 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

יש מצב יש לך שמיעה ביונית?

עידן1143 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

@mickeyar
·

האמת, הלוואי, אבל לצערי לא.

AELDAD
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

אני חושב שהשאלה האמיתית כאן איך הוא השירות של קבוצות ח.י .... כי בזמן האחרון אני קורא הרבה ביקורות לרע עליהם
זה רק אני הוא שיש עוד מישהו שחושב כמוני? וזה מוזר כי היבוא שלהם הוא מוצרי איכות כמו גורניה וכו

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

יש לי מעל 4 טלוויזיות LG וכולן תחת אחריות ח.י. ממש מוזר לי לקרוא את הדברים הללו.
מה שכן זכותך המלאה לדרוש מהמשווק החלפה/זיכוי במסגרת 14 ימים מיום הקנייה ולא להתעסק בכלל עם היבואן.
היבואן מולך פעל במסגרת האחריות אם עדיין יש רעש אזי אתה יכול לבקש מהיבואן אישור על כך שהם מכירים בתקלה ועם זה לפנות למשווק בדרישה להחלפה לדגם אחר... עצם זה שאותו חלק הוחלף מעיד על כך שהיבואן מכיר בתקלה במוצר שלך, אין סיבה לעבור מסכת של טרטורים פנה לחנות ממנה קנית בצינורות המקובלים ודרוש זיכוי/החלפה לדגם אחר.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”