האם חברת הוט עושה הכל כדי שהלקוחות שלה יעזבו אותה?

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
meninblack (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 171
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

האם חברת הוט עושה הכל כדי שהלקוחות שלה יעזבו אותה?

נושא שלא נקרא #1 

שנים רבות הייתי לקוח יס, אבל בשנה וחצי האחרונות עברתי להוט. את האמת, כשזה עובד, אין לי שום טענות. איכות התמונה טובה, האינטרנט עובד מצויין, הממירים בחדרים מצויינים ובכלל, אין תלונות. הבעיה שיש כבר בעיה, נראה שהוט לא יודעים איך להתמודד איתם ואני אתן לכם דוגמא.
כבר שבועיים יש לי תקלה שהממיר לוקח לו מספר דקות לעלות אחרי אתחול, הוא נתקע באמצע צפייה וכו׳ וכו׳. לא תקין. התקשרתי לשירות לקוחות ושריינו לי טכנאי כמובן אחרי 6 ימים מה שלא הגיוני כלל שלקוח צריך להמתין 6 ימים לתיקון תקלה, מילא. הטכנאי מתקשר אליי ביום ההגעה ואומר לי שאם הוא לא ייראה את התקלה בפועל אז אין לו מה להגיע אליי. כל הנסיונות להסביר לו שהתקלה אקראית ומן הסתם היא מגיעה מתי שבא לה, לא עזר והטכנאי לא הגיע.
אחרי מספר ימים התקשרתי שוב ושריינו לי טכנאי והטכנאי הגיע אתמול. הסברתי לו את התקלה ואמרתי לו שפשוט יחליף לי את הממיר, אמא שלא ושזה ספק כוח תקול. לי זה נשמע תמוה מאוד מאוד אבל הטכנאי היה החלטי. 2 דקות אחרי שהטכנאי יצא הממיר התחיל לרסט את עצמו כל 2 דקות. מייד התקשרתי להוט בבקשה שיחזירו את הטכנאי, הוא עדיין באזור. תמתין בבקשה, תמתין, בודקים, הטכנאי אמר שהוא יצא והכל תקין וגם חתמתי לו על כך (מה שלא היה נכון ולא חתמתי). ממתין שעה על הקו ובסוף אומרים שאפשר להזמין טכנאי לעוד 6 ימים כאשר אני בלי אינטרנט ובלי טלוויזיה. האם לא היה יותר פשוט להחזיר את הטכנאי חזרה??? הרי הטעות היא של הטכנאי. האם לא היה יותר פשוט לשנע טכנאי אחר?? האם לא יותר פשוט לתאם טכנאי חירום למחר?? למה לקוח שלקח חצי יום עבודה וכאשר מגיע טכנאי והוא יוצא התקלה יותר קשה מאשר הייתה לפני והוט לא מוכנים לפתור את זה מיידית. פשוט הזוי אין מילים.

מיכאלוש
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 303
הצטרף: ספטמבר 2012
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אתה על הפייבר בוקס? גם לי קרה תקלה דומה
פשוט תחליף למג'יק והוטבוקס ושום ע ישראל

ariesjer
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 837
הצטרף: יולי 2006
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מי שלקוח של הוט, אז שיבושם לו.

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”