שלום,
יש ברשותי טלוויזית פיליפס 65 אינטש מדגם 7120 תקולה כשבוע ימים. לאחר ביקור טכנאי אצלי בבית נמצאו 2 תקלות קריטיות שדורושת החלפה של הפאנל של הטלוויזיה + כרטיס נוסף (זה בערך להחליף את כל הטלוויזיה...). מאחר והטלוויזיה נמצאת אצלי מספר חודשים בודדים ועלתה לי קרוב ל - 15000 ש"ח (ומתיימרת להיות מוצר פריומיום של פיליפס...) - דרשתי שיחליפו לי אותה לחדשה. מאחר והנושא לא נמצא בסמכות המעבדה של רטפון - נאמר לי שיחזרו אלי מהשירות של אלקטרה.
עבר כבר שבוע ללא תגובה מצד של אלקטרה ולכן החלטתי ליצור איתם קשר. שוחחה איתי משהי בשם רונית (אחראית על הפניות), שדחתה את טענתי וסירבה לתת לי את פרטי מנהל/ת שירות הלקוחות של החברה.
מישהו יודע איך אפשר ליצור קשר עם מנהל שירות הלקוחות של פיליפס / אלקטרה? מרגיש לי כאילו קניתי את הטלוויזיה בשוק.... אין עם מי לדבר.... וגם כשיש אתה נתקל באטימות וחוסר רגישות של הצד השני.
טלוויזיה פיליפס 65 אינטש 7120 תקולה - שירות אלקטרה
טלוויזיה פיליפס 65 אינטש 7120 תקולה - שירות אלקטרה
נערך לאחרונה על ידי AsafHen ב 06/12/2016 15:20, נערך פעם 1 בסך הכל.
תעבור על "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006" כדי להתכונן:
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לצערי בארץ ישראל צריך לעבור מרורים בשביל לקבל מוצר חדש תמורת מוצר תקול.
דרישתך לקבלת טלוויזיה חדשה מוצדקת עקב נוכח העובדה של הזמן הקצר שהיא ברשותך ומחירה.
תנסה להמשיך לפעול במישור המנהלי של אלקטרה והלוואי וזה יעזור.
ואם לא והחוק לצידך תמיד אפשר לפעול במישור המשפטי, אבל רצוי בשבילך להימנע מזה.
ולנציגת אלקטרה פה בפורום יש לי שאלה
האם לדעתך את חושבת שיש צדק בדרישתו של הלקוח להחלפת הטלוויזיה במקרה הנ"ל?
אם לא, מה הן הפתרונות שאתם מציעים לבעיה זו?
ואם כן, למה חברת אלקטרה מערימה קשיים על הלקוחות שלה במקום להתנצל ולהחזיר את אמונו של הלקוח שלכם בחברה.
דרישתך לקבלת טלוויזיה חדשה מוצדקת עקב נוכח העובדה של הזמן הקצר שהיא ברשותך ומחירה.
תנסה להמשיך לפעול במישור המנהלי של אלקטרה והלוואי וזה יעזור.
ואם לא והחוק לצידך תמיד אפשר לפעול במישור המשפטי, אבל רצוי בשבילך להימנע מזה.
ולנציגת אלקטרה פה בפורום יש לי שאלה
האם לדעתך את חושבת שיש צדק בדרישתו של הלקוח להחלפת הטלוויזיה במקרה הנ"ל?
אם לא, מה הן הפתרונות שאתם מציעים לבעיה זו?
ואם כן, למה חברת אלקטרה מערימה קשיים על הלקוחות שלה במקום להתנצל ולהחזיר את אמונו של הלקוח שלכם בחברה.
מה שהכי מצער בכל הסיפור זאת הגישה המזלזלת של אותה מנהלת, האחראית על הפניות שמגיעות מהמעבדה - לא ייתכן שעובד שכיר בחברה לא ייתן את שמו של המנהל שלו או של הגורם האחראי על קשרי הלקוחות בחברה.... זה הגיע למצב שבו אמרתי לה: ".... מה זה אין מי שמנהל אותך??? את לא מנכ"לית אלקטרה" אז היא ענתה לי - אני כן. פשוט הזוי.
נערך לאחרונה על ידי AsafHen ב 06/12/2016 19:39, נערך פעם 1 בסך הכל.
AsafHen:אני בטלתי עסקה של טלוזייה 7601 בסכום דומה לשלך לפני שבוע,אך ורק כי לא הצלחתי לדבר עם שום נציג \גורם רשמי של אלקטרה במשך יומיים וזה עוד לפני שקבלתי הטלוזייה, הגורם היחידי שהגעתי אליו היה רדפון שלא הבין מה אני רוצה ממנו ואין לו שום קשר לאנשי קשר באלקטרה,תחושת הבטן שלי אמרה לי שמשהו רקוב פה בהתנהלות,מציע לאנשים פה לחשוב טוב טוב מאיפה הם קונים ומה סוג השירות שמקבלים,
במקרה שלך-אני הייתי מערב את החנות שינסו להפעיל לחץ גם,ולא לוותר להם פשוט מקומם ששלמת כל כך הרבה כסף על מוצר פגום.
במקרה שלך-אני הייתי מערב את החנות שינסו להפעיל לחץ גם,ולא לוותר להם פשוט מקומם ששלמת כל כך הרבה כסף על מוצר פגום.
ראשית - הסרתי את שמה של המנהלת מהתגובה הקודמת שלי (בסופו של דבר אין פה שום דבר אישי...).
שנית - אני ממתין להתייחסות של מנהלת קשרי הלקוחות של החברה לפני שאחליט כיצד לנהוג מולם. האפשרות של פנייה לחנות בהחלט אפשרית, אולם אני רוצה להאמין שיהיה ניתן לפנות זאת מול שירות הלקוחות של אלקטרה.
להבנתי - יש כאן תקלה סידרתית בדגמים 7250 / 7600 (ניתן לראות כאן לא מעט תלונות בפורום), כמו-כן הדגמים הללו יצאו משיווק, מוקדם מאוד מהצפוי והוחלפו בדגמים 7101 / 7601.
שנית - אני ממתין להתייחסות של מנהלת קשרי הלקוחות של החברה לפני שאחליט כיצד לנהוג מולם. האפשרות של פנייה לחנות בהחלט אפשרית, אולם אני רוצה להאמין שיהיה ניתן לפנות זאת מול שירות הלקוחות של אלקטרה.
להבנתי - יש כאן תקלה סידרתית בדגמים 7250 / 7600 (ניתן לראות כאן לא מעט תלונות בפורום), כמו-כן הדגמים הללו יצאו משיווק, מוקדם מאוד מהצפוי והוחלפו בדגמים 7101 / 7601.
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
בשעה טובה הנושא נפתר אתמול. המסך התקול הוחלף בחדש (הוספתי 1500 ש"ח לדגם 7601 המתקדם יותר). למרות חוויית השירות שעברתי בתחילה, ראוי לציין לטובה את מאמציה של לבנת מ- @שירות_אלקטרה , שעשתה את כל המאמצים להביא את הנושא לפתרון מיטבי עבורי. החל מבירור הנושא על כל פרטיו, הצעת מספר חלופות אפשריות לפתרון ועד לתיאום הובלה והתקנה של חברת רטפון.