טלוויזיה פיליפס 65 אינטש 7120 תקולה - שירות אלקטרה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

טלוויזיה פיליפס 65 אינטש 7120 תקולה - שירות אלקטרה

נושא שלא נקרא #1 

שלום,

יש ברשותי טלוויזית פיליפס 65 אינטש מדגם 7120 תקולה כשבוע ימים. לאחר ביקור טכנאי אצלי בבית נמצאו 2 תקלות קריטיות שדורושת החלפה של הפאנל של הטלוויזיה + כרטיס נוסף (זה בערך להחליף את כל הטלוויזיה...). מאחר והטלוויזיה נמצאת אצלי מספר חודשים בודדים ועלתה לי קרוב ל - 15000 ש"ח (ומתיימרת להיות מוצר פריומיום של פיליפס...) - דרשתי שיחליפו לי אותה לחדשה. מאחר והנושא לא נמצא בסמכות המעבדה של רטפון - נאמר לי שיחזרו אלי מהשירות של אלקטרה.
עבר כבר שבוע ללא תגובה מצד של אלקטרה ולכן החלטתי ליצור איתם קשר. שוחחה איתי משהי בשם רונית (אחראית על הפניות), שדחתה את טענתי וסירבה לתת לי את פרטי מנהל/ת שירות הלקוחות של החברה.

מישהו יודע איך אפשר ליצור קשר עם מנהל שירות הלקוחות של פיליפס / אלקטרה? מרגיש לי כאילו קניתי את הטלוויזיה בשוק.... אין עם מי לדבר.... וגם כשיש אתה נתקל באטימות וחוסר רגישות של הצד השני.
נערך לאחרונה על ידי AsafHen ב 06/12/2016 15:20, נערך פעם 1 בסך הכל.

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

יש להם נציגה פה באתר, תפנה אליה.

איך הלכת וקנית פיליפס אחרי כל המקרים המזוועים עם השירות שלהם.

העיקר מוצרי פרימיום ......:roll:
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #3 

רק עכשיו אני רואה את כל התלונות....

לא מבין איזה מין דבר זה שנציג של חברה לא מוכן להגיד מי המנהל שלו או מי מטעם החברה אחראי על שירות הלקוחות - פשוט שערורייה!

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תעבור על "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006" כדי להתכונן:
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

יש כאן משתמש עם כינוי "שירות_אלקטרה" בפורום שאחראי על כיבוי שריפות מהסוג הזה. נסה לפנות אליו / אליה. (בין אם על ידי בהודעה פרטית ובין אם ע"י תיוג המשתמש בעזרת @ לפני השם)
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #6 

אשמח לקבל את ההתייחסות של @שירות_אלקטרה בפורום זה / בפרטי - הן לנושא רמתם של נותני השירות שלהם והן ולעובדה שנדרשת החלפת פאנל למוצר כה יקר ונחשב שלהם (שנמצא בשימוש מספר חודשים בודדים).

roy007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 426
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 38 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לצערי בארץ ישראל צריך לעבור מרורים בשביל לקבל מוצר חדש תמורת מוצר תקול.
דרישתך לקבלת טלוויזיה חדשה מוצדקת עקב נוכח העובדה של הזמן הקצר שהיא ברשותך ומחירה.

תנסה להמשיך לפעול במישור המנהלי של אלקטרה והלוואי וזה יעזור.
ואם לא והחוק לצידך תמיד אפשר לפעול במישור המשפטי, אבל רצוי בשבילך להימנע מזה.

ולנציגת אלקטרה פה בפורום יש לי שאלה
האם לדעתך את חושבת שיש צדק בדרישתו של הלקוח להחלפת הטלוויזיה במקרה הנ"ל?
אם לא, מה הן הפתרונות שאתם מציעים לבעיה זו?
ואם כן, למה חברת אלקטרה מערימה קשיים על הלקוחות שלה במקום להתנצל ולהחזיר את אמונו של הלקוח שלכם בחברה.

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

מה שהכי מצער בכל הסיפור זאת הגישה המזלזלת של אותה מנהלת, האחראית על הפניות שמגיעות מהמעבדה - לא ייתכן שעובד שכיר בחברה לא ייתן את שמו של המנהל שלו או של הגורם האחראי על קשרי הלקוחות בחברה.... זה הגיע למצב שבו אמרתי לה: ".... מה זה אין מי שמנהל אותך??? את לא מנכ"לית אלקטרה" אז היא ענתה לי - אני כן. פשוט הזוי.
נערך לאחרונה על ידי AsafHen ב 06/12/2016 19:39, נערך פעם 1 בסך הכל.

roy007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 426
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 38 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@AsafHen
·יש לא מעט גופים שלא מוסרים את שמות מנהליהם וזה בסדר, השמות פה זה לא העניין.
מה שכן לכל אחד יש מנהל מעליו וזכותו של כל אחד לבקש לדבר איתו.
אם הנציגה מסרבת לעשות זאת, ממליץ להקליט אותה ולפנות עם ההקלטה במכתב מסודר להנהלת אלקטרה.

ag80
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 101
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

AsafHen:אני בטלתי עסקה של טלוזייה 7601 בסכום דומה לשלך לפני שבוע,אך ורק כי לא הצלחתי לדבר עם שום נציג \גורם רשמי של אלקטרה במשך יומיים וזה עוד לפני שקבלתי הטלוזייה, הגורם היחידי שהגעתי אליו היה רדפון שלא הבין מה אני רוצה ממנו ואין לו שום קשר לאנשי קשר באלקטרה,תחושת הבטן שלי אמרה לי שמשהו רקוב פה בהתנהלות,מציע לאנשים פה לחשוב טוב טוב מאיפה הם קונים ומה סוג השירות שמקבלים,
במקרה שלך-אני הייתי מערב את החנות שינסו להפעיל לחץ גם,ולא לוותר להם פשוט מקומם ששלמת כל כך הרבה כסף על מוצר פגום.

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #11 

ראשית - הסרתי את שמה של המנהלת מהתגובה הקודמת שלי (בסופו של דבר אין פה שום דבר אישי...).
שנית - אני ממתין להתייחסות של מנהלת קשרי הלקוחות של החברה לפני שאחליט כיצד לנהוג מולם. האפשרות של פנייה לחנות בהחלט אפשרית, אולם אני רוצה להאמין שיהיה ניתן לפנות זאת מול שירות הלקוחות של אלקטרה.
להבנתי - יש כאן תקלה סידרתית בדגמים 7250 / 7600 (ניתן לראות כאן לא מעט תלונות בפורום), כמו-כן הדגמים הללו יצאו משיווק, מוקדם מאוד מהצפוי והוחלפו בדגמים 7101 / 7601.

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אסף בוקר טוב, אני מתנצלת על השתלשתלות האירועים, פנייתך נמצאת בטיפול שלי . אדאג ליצור עמך קשר במהלך היום עם תשובות בנושא. בברכה, לבנת בוקובזה אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #13 

מעדכן את החברים שאתמול יצרה איתי קשר לבנת ,מנהל קשרי הלקוחות של @שירות_אלקטרה. אני מקווה שהיום נושא הטיפול בפנייתי יוסדר. אעדכן בהמשך.

ag80
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 101
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

יש חדש אסף?

AsafHen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #15 

בשעה טובה הנושא נפתר אתמול. המסך התקול הוחלף בחדש (הוספתי 1500 ש"ח לדגם 7601 המתקדם יותר). למרות חוויית השירות שעברתי בתחילה, ראוי לציין לטובה את מאמציה של לבנת מ- @שירות_אלקטרה , שעשתה את כל המאמצים להביא את הנושא לפתרון מיטבי עבורי. החל מבירור הנושא על כל פרטיו, הצעת מספר חלופות אפשריות לפתרון ועד לתיאום הובלה והתקנה של חברת רטפון.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”