היי,
האם מישהו יכול לכוון לרמקולים שישתלבו טוב עם מרנץ 2226?
אפשר גם משהו 'של היום'.
רמקולים שישמעו טוב לאורך זמן בלי 'לעייף'.
הרוב המוחלט של המוזיקה הוא מתקליטים.
סגנון המוזיקה הוא 60-70 ורוק.
סלון בגודל 3.5 * 3.6
מאזין בווליום 'טוב' אך לא מפוצץ..
חשבתי על אומגה אודיו L7 - האם לדעתכם בחירה נבונה? יחמיא לצליל ה'מרנצי'?
תודה.
ליאור.
רמקולים עם נצילות גבוהה
- lior6996 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 266
- הצטרף: ספטמבר 2006
- נתן תודות: 65 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
שאלה קצרצרה במקום להציף את הפורום..
אני מעדיף את המרנץ 2226 על הסנסוי 6060 [אחד מהם ילך להורים] עם רמקולים b&w 685 s2 הנוכחיים שלי.
העניין שכמובן עקב הבדלי העוצמות, במרנץ הווליום כשאני שומע 'חזק', הוא סביבות שעה 11 בסנסוי הוא 8-9 כזה .
האם זה בעייתי לשמוע רצוף ככה? [אין סיכוי שאגביר מעבר לזה, אפילו זה יותר מידי בשירים מסוימים ואני מנמיך]
הרמקולים 8 אום עם רגישות 87 - האם 6 אום עם רגישות דומה יהיו קשים או קלים יותר למגבר ?
אני מעדיף את המרנץ 2226 על הסנסוי 6060 [אחד מהם ילך להורים] עם רמקולים b&w 685 s2 הנוכחיים שלי.
העניין שכמובן עקב הבדלי העוצמות, במרנץ הווליום כשאני שומע 'חזק', הוא סביבות שעה 11 בסנסוי הוא 8-9 כזה .
האם זה בעייתי לשמוע רצוף ככה? [אין סיכוי שאגביר מעבר לזה, אפילו זה יותר מידי בשירים מסוימים ואני מנמיך]
הרמקולים 8 אום עם רגישות 87 - האם 6 אום עם רגישות דומה יהיו קשים או קלים יותר למגבר ?
- Janti
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 181
- הצטרף: דצמבר 2016
- שם מלא: Janti
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 129 פעמים
·קשים יותר. ככל שהעכבה נמוכה נוצר עומס רב יותר על המגבר. לדעתי תשאיר את הסנסוי. הסאונד שלהם 'נכון' יותר מהמרנצים ושלך גם פי 2 לערך יותר חזק מה-2226. ווליום הוא לא חיווי משמעותי באודיו ורמת סיבוב כפתור הווליום לא אומרת כלום כשלעצמה. השאלה החשובה היא כמה עיוות נוצר ככל שההספק גבוה יותר.lior6996 כתב:האם 6 אום עם רגישות דומה יהיו קשים או קלים יותר למגבר ?...
- lior6996 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 266
- הצטרף: ספטמבר 2006
- נתן תודות: 65 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
אני מכיר כמובן את מושג הצליל ה'נכון', אני מעדיף לקרוא לזה הצליל ה'רגיל'.
אבל לא בדיוק מחפש אותו - אני בן 36 והרי שמעתי את השירים הללו מיליוני פעמים..
הגוון ה'מרנצי' של השירים נותן להם רוח רעננה.
אני יכול לשמוע סוף סוף דברים שכבר נמאסו עלי, דווקא בגלל החידוש הזה באיך שהם נשמעים.
זה אכן קו דק לצבוע משהו מוכר בלי להרוס את היופי הטבעי שלו. בינתיים לא מרגיש שהמרנץ עובר את הקו הזה.
בשישי אמורים להגיע גם mission lx2
מעניין איך תהיה האינטראקציה של שני המגברים הללו איתם.
אבל לא בדיוק מחפש אותו - אני בן 36 והרי שמעתי את השירים הללו מיליוני פעמים..
הגוון ה'מרנצי' של השירים נותן להם רוח רעננה.
אני יכול לשמוע סוף סוף דברים שכבר נמאסו עלי, דווקא בגלל החידוש הזה באיך שהם נשמעים.
זה אכן קו דק לצבוע משהו מוכר בלי להרוס את היופי הטבעי שלו. בינתיים לא מרגיש שהמרנץ עובר את הקו הזה.
בשישי אמורים להגיע גם mission lx2
מעניין איך תהיה האינטראקציה של שני המגברים הללו איתם.
מעניין, דווח אחרי שמיעה.
אתה לא חייב לשמוע את אותם הדברים שוב ושוב, יש לי ערוץ מלא בכל טוב-
https://www.youtube.com/user/roostersounds
אתה לא חייב לשמוע את אותם הדברים שוב ושוב, יש לי ערוץ מלא בכל טוב-
https://www.youtube.com/user/roostersounds
- lior6996 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 266
- הצטרף: ספטמבר 2006
- נתן תודות: 65 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
@rooster
·
זה כל כך לא אבסולוטי שזה מדהים..
הערב דווקא הסנסוי נשמע במובחן משתלב הרבה יותר טוב עם ה685 s2- לפחות בניגון מהמחשב
בפונו משום מה אין סאונד כזה טוב.. באף אחד מהם. מאכזב..
נדמה לי שבדנון 720 הקודם היה הרבה יותר טוב. אני מקווה שזה לא מעיד על מצב הרכיבים בפנים..
הסאונד הרבה יותר 'סגור' כזה. 'במה' קטנה יותר.. פחות הפרדה.
עוצמת ההגברה שהסאונד איכשהו מרגיש טוב בה הרבה יותר נמוכה מניגון מהמחשב.
זה פטיפון סוני hx500 - צריך להגיע בקרוב טכניקס sl-q3 - אולי ישתלב טוב יותר?
·
זה כל כך לא אבסולוטי שזה מדהים..
הערב דווקא הסנסוי נשמע במובחן משתלב הרבה יותר טוב עם ה685 s2- לפחות בניגון מהמחשב
בפונו משום מה אין סאונד כזה טוב.. באף אחד מהם. מאכזב..
נדמה לי שבדנון 720 הקודם היה הרבה יותר טוב. אני מקווה שזה לא מעיד על מצב הרכיבים בפנים..
הסאונד הרבה יותר 'סגור' כזה. 'במה' קטנה יותר.. פחות הפרדה.
עוצמת ההגברה שהסאונד איכשהו מרגיש טוב בה הרבה יותר נמוכה מניגון מהמחשב.
זה פטיפון סוני hx500 - צריך להגיע בקרוב טכניקס sl-q3 - אולי ישתלב טוב יותר?
- lior6996 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 266
- הצטרף: ספטמבר 2006
- נתן תודות: 65 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
מסקנות ביניים
עד כמה שאני אוהב את הצליל של המרנץ - מלהיב כמו בהופעה חיה של השיר עם סאונד מקורי, בשירים מסוימים, מרגישים שהרמקולים האלה לא משתלבים טוב איתו. צריך הגברה חזקה יותר.. הסנסוי לעומת זאת מגביר בקלילות ונשמע 'פשוט וטוב', כיפי בפני עצמו.
אולי עם הmission יהיה אפקט אחר..
פרט לכך, פתאום התחיל 'האם' מציק בחיבור לפטיפון בזמן שלא מנוגן כלום. אולי הוא היה תמיד ופשוט לא שמתי לב.
אמנם לא מרגישים בו כשהשיר מתחיל, אבל לא מובן מה העניין.
ההארקות מחוברות טוב., וזה קורה גם כשהפטיפון מנותק מהחשמל!
הדרך היחידה להיפטר ממנו היא להוציא את שני כבלי הRCA מהרסיבר. זה קורה גם עם רסיברים אחרים.
זה 'האם' בתדר נמוך - לחיצה על low filter מעלימה אותו - אבל כמובן אי אפשר להאזין ככה..
קרה פעם למישהו?
עד כמה שאני אוהב את הצליל של המרנץ - מלהיב כמו בהופעה חיה של השיר עם סאונד מקורי, בשירים מסוימים, מרגישים שהרמקולים האלה לא משתלבים טוב איתו. צריך הגברה חזקה יותר.. הסנסוי לעומת זאת מגביר בקלילות ונשמע 'פשוט וטוב', כיפי בפני עצמו.
אולי עם הmission יהיה אפקט אחר..
פרט לכך, פתאום התחיל 'האם' מציק בחיבור לפטיפון בזמן שלא מנוגן כלום. אולי הוא היה תמיד ופשוט לא שמתי לב.
אמנם לא מרגישים בו כשהשיר מתחיל, אבל לא מובן מה העניין.
ההארקות מחוברות טוב., וזה קורה גם כשהפטיפון מנותק מהחשמל!
הדרך היחידה להיפטר ממנו היא להוציא את שני כבלי הRCA מהרסיבר. זה קורה גם עם רסיברים אחרים.
זה 'האם' בתדר נמוך - לחיצה על low filter מעלימה אותו - אבל כמובן אי אפשר להאזין ככה..
קרה פעם למישהו?