רמקולים עם נצילות גבוהה

פורום המיועד לציוד אודיו וינטאג' על כל סוגיו וכן אודיו אנלוגי - פטיפונים, ויניל וטייפים
lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

רמקולים עם נצילות גבוהה

נושא שלא נקרא #1 

היי,



האם מישהו יכול לכוון לרמקולים שישתלבו טוב עם מרנץ 2226?

אפשר גם משהו 'של היום'.

רמקולים שישמעו טוב לאורך זמן בלי 'לעייף'.



הרוב המוחלט של המוזיקה הוא מתקליטים.

סגנון המוזיקה הוא 60-70 ורוק.

סלון בגודל 3.5 * 3.6

מאזין בווליום 'טוב' אך לא מפוצץ..


חשבתי על אומגה אודיו L7 - האם לדעתכם בחירה נבונה? יחמיא לצליל ה'מרנצי'?



תודה.

ליאור.

yehudaa
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4144
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 256 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

נכון שיהיה עדיף רמקולים נצילים , אבל ה 2226 יכול להגיע לידי ווליום די גבוה , בטח שמת לב לזה .
האומגה אודיו L7 טובים מניסיון של לא מעט אנשים ויכולים להיות בחירה טובה .
אפשר יהיה ללכת גם על רצפתיים כמו OLP501 או ENCORE705
תבדוק גם מה יש בלוחות אולי תמצא משהו מענין .

lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

שאלה קצרצרה במקום להציף את הפורום..



אני מעדיף את המרנץ 2226 על הסנסוי 6060 [אחד מהם ילך להורים] עם רמקולים b&w 685 s2 הנוכחיים שלי.

העניין שכמובן עקב הבדלי העוצמות, במרנץ הווליום כשאני שומע 'חזק', הוא סביבות שעה 11 בסנסוי הוא 8-9 כזה .



האם זה בעייתי לשמוע רצוף ככה? [אין סיכוי שאגביר מעבר לזה, אפילו זה יותר מידי בשירים מסוימים ואני מנמיך]

הרמקולים 8 אום עם רגישות 87 - האם 6 אום עם רגישות דומה יהיו קשים או קלים יותר למגבר ?

Janti
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 181
הצטרף: דצמבר 2016
שם מלא: Janti
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 129 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

lior6996 כתב:האם 6 אום עם רגישות דומה יהיו קשים או קלים יותר למגבר ?
...
·קשים יותר. ככל שהעכבה נמוכה נוצר עומס רב יותר על המגבר. לדעתי תשאיר את הסנסוי. הסאונד שלהם 'נכון' יותר מהמרנצים ושלך גם פי 2 לערך יותר חזק מה-2226. ווליום הוא לא חיווי משמעותי באודיו ורמת סיבוב כפתור הווליום לא אומרת כלום כשלעצמה. השאלה החשובה היא כמה עיוות נוצר ככל שההספק גבוה יותר.

rooster
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 621
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

יש לי את הרמקול המופלא הזה, והרסיבר הזה עבר אצלי גם. יחד עם 2200.
לא מעריץ גדול של מרנץ, יש להם בס שמן שאוהב "להימרח" ו"לצבוע" יתר על המידה את הסאונד.
חפש מגברי וינטאג' של סנסוי (סדרת AU\G), הרמן קרדון 330 גם יכול להילקח בחשבון, וגם רוטלים 70s-80s יוציאו את המיטב מהרמקולים לטעמי.

lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני מכיר כמובן את מושג הצליל ה'נכון', אני מעדיף לקרוא לזה הצליל ה'רגיל'.

אבל לא בדיוק מחפש אותו - אני בן 36 והרי שמעתי את השירים הללו מיליוני פעמים..

הגוון ה'מרנצי' של השירים נותן להם רוח רעננה.

אני יכול לשמוע סוף סוף דברים שכבר נמאסו עלי, דווקא בגלל החידוש הזה באיך שהם נשמעים.

זה אכן קו דק לצבוע משהו מוכר בלי להרוס את היופי הטבעי שלו. בינתיים לא מרגיש שהמרנץ עובר את הקו הזה.



בשישי אמורים להגיע גם mission lx2

מעניין איך תהיה האינטראקציה של שני המגברים הללו איתם.

rooster
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 621
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מעניין, דווח אחרי שמיעה.

אתה לא חייב לשמוע את אותם הדברים שוב ושוב, יש לי ערוץ מלא בכל טוב-
https://www.youtube.com/user/roostersounds

lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@rooster
·

זה כל כך לא אבסולוטי שזה מדהים..

הערב דווקא הסנסוי נשמע במובחן משתלב הרבה יותר טוב עם ה685 s2- לפחות בניגון מהמחשב



בפונו משום מה אין סאונד כזה טוב.. באף אחד מהם. מאכזב..

נדמה לי שבדנון 720 הקודם היה הרבה יותר טוב. אני מקווה שזה לא מעיד על מצב הרכיבים בפנים..

הסאונד הרבה יותר 'סגור' כזה. 'במה' קטנה יותר.. פחות הפרדה.

עוצמת ההגברה שהסאונד איכשהו מרגיש טוב בה הרבה יותר נמוכה מניגון מהמחשב.

זה פטיפון סוני hx500 - צריך להגיע בקרוב טכניקס sl-q3 - אולי ישתלב טוב יותר?

lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

עדכון בקשר לעניין האחרון עם הפטיפון

טוב.. לא יודע איך זה קרה - אני משתגע כבר שבוע למה הסאונד לא טוב בפטיפון, ופתאום חשבתי לנסות את המגבר הפנימי של הפטיפון ולחבר לaux - ומה אני רואה.. החיבור של הGND בפטיפון השתחרר.. לא יאמן! :)

עכשיו אפשר באמת להאזין ולהשוות בין המגברים. [כשיגיע הטכניקס..]

lior6996 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 266
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 65 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מסקנות ביניים

עד כמה שאני אוהב את הצליל של המרנץ - מלהיב כמו בהופעה חיה של השיר עם סאונד מקורי, בשירים מסוימים, מרגישים שהרמקולים האלה לא משתלבים טוב איתו. צריך הגברה חזקה יותר.. הסנסוי לעומת זאת מגביר בקלילות ונשמע 'פשוט וטוב', כיפי בפני עצמו.

אולי עם הmission יהיה אפקט אחר..



פרט לכך, פתאום התחיל 'האם' מציק בחיבור לפטיפון בזמן שלא מנוגן כלום. אולי הוא היה תמיד ופשוט לא שמתי לב.

אמנם לא מרגישים בו כשהשיר מתחיל, אבל לא מובן מה העניין.

ההארקות מחוברות טוב., וזה קורה גם כשהפטיפון מנותק מהחשמל!

הדרך היחידה להיפטר ממנו היא להוציא את שני כבלי הRCA מהרסיבר. זה קורה גם עם רסיברים אחרים.

זה 'האם' בתדר נמוך - לחיצה על low filter מעלימה אותו - אבל כמובן אי אפשר להאזין ככה..

קרה פעם למישהו?

שלח תגובה

חזור אל “וינטאג' ואנלוגי”