למאמר: חלקי חילוף לרכב בהדפסת תלת מימד
שרשור תגובות: חלקי חילוף לרכב בהדפסת תלת מימד
אכן חלקי חילוף לרכב בהדפסה מקבלים תאוצה, הגרמנים קצת באיחור.
חלקי החילוף לרכב בהדפסה אפשריים היום בגלל מגוון החומרים הקיים והגישה האפשרית לכל אחד. כבר ברשת ניתן היום למצוא חלקי חילוף לרכב מודפסים וכאחד שעושה כאלה ארחיב טיפה.
הדפסה 3D נעשית כאשר:
1. יש צורך בתת מכלול שהיצרן איננו מייצר, הייצרן מייצר מכלול שלם לעיתים, אם יש תקלה בחלק מסויים, במכלול, אין אפשרות להחליף רק אותו.
2. הייצרן הפסיק את ייצור החלק ואין או שתחליפי לא עומד בציפיות
3. מחיר - לעיתים להדפיס חלק כולל עלות סריקה ותוכניות יעלה פחות מקניית חלק חדש.
אני עשיתי תת מכלול שלא מיוצר על ידי היצרן והיה בו צורך, קודם סריקה ואחרי זה הדפסה, המכשול במקרה שלי היה חוזק החומר, לאחר ניסוי וטעיה הגעתי למסקנה שצריך פוליקרבונט לרכב, חזק ועמיד בחום.
יש כאן הזדמנות עסקית למי שיש סבלנות וזמן.
חלקי החילוף לרכב בהדפסה אפשריים היום בגלל מגוון החומרים הקיים והגישה האפשרית לכל אחד. כבר ברשת ניתן היום למצוא חלקי חילוף לרכב מודפסים וכאחד שעושה כאלה ארחיב טיפה.
הדפסה 3D נעשית כאשר:
1. יש צורך בתת מכלול שהיצרן איננו מייצר, הייצרן מייצר מכלול שלם לעיתים, אם יש תקלה בחלק מסויים, במכלול, אין אפשרות להחליף רק אותו.
2. הייצרן הפסיק את ייצור החלק ואין או שתחליפי לא עומד בציפיות
3. מחיר - לעיתים להדפיס חלק כולל עלות סריקה ותוכניות יעלה פחות מקניית חלק חדש.
אני עשיתי תת מכלול שלא מיוצר על ידי היצרן והיה בו צורך, קודם סריקה ואחרי זה הדפסה, המכשול במקרה שלי היה חוזק החומר, לאחר ניסוי וטעיה הגעתי למסקנה שצריך פוליקרבונט לרכב, חזק ועמיד בחום.
יש כאן הזדמנות עסקית למי שיש סבלנות וזמן.