שוב שאלה לגבי מדיניות רכישה דרך איביי.

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

שוב שאלה לגבי מדיניות רכישה דרך איביי.

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב,

מוכר מסוים (כנראה ממוצא הונגרי) מציע דרך איביי, רכישת שירות IPTV לערוצי פרמיום הונגריים.
לא ברור מדוע האופציה של SHIPPING קיימת, כי הרי לא מדובר במוצר פיזי, אלא אם הוא מתכוון לשלוח כרטיס חוקי.
בכל אופן פניתי דרך האתר אל המוכר במספר שאלות כגון:

1. האם יש אפשרות לקבל ניסיון של יממה, בכדי לבדוק שהכול עובד ובצורה יציבה.
2. האם אקבל הוראות ברורות, כציד להפעיל את השירות?
3. במקרה של תקלה, האם הוא יוכל לדאוג שהבעיה תיפטר?
כשבוע עבר מאז, ועדיין לא התקבלה כל תגובה.

השאלה, אם אפשר לקחת סיכון, ולהזמין את המוצר מבלי שהמוכר מגלה סימני נוכחות?
האם במקרה של פאנצ'ר- איביי תעמוד מאחוריי, ואוכל לקבל זיכוי?

תודה רבה.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

1.תלוי במוכר.
2.תשאל את המוכר.
3.תלוי במוכר.

כל השאלות ששי לך זה מול המוכר לא משהו שאפש לתת לך תשובה, לא אנחנו מוכרים את המוצר.

במקרה וזה בכלל לא עובד, כן תוכל פתוח תלונה מאיבאי / Paypal .ולקבל החזר.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תודה mp3lll

אז זהו שאין דרך התקשרות עם המוכר.
במסגרת Ask a question ,בחרתי באופציה Contact the seller
כתבתי את כל השאלות הרלוונטיות, ולא קיבלתי שום תגובה.

יש לציין שאין לי כמעט ניסיון עם איביי, ובכלל עם רכישות מחו"ל באופן כללי.
בפעם הקודמת, רכשתי מאיביי רכיב כלשהו למחשב.
המוכר הסיני היה אדיב מאוד, ענה בסבלנות על כל שאלותיי, וניסה לפתור כל בעיה שהתעוררה.
כאן לעומת זאת פשוט גורנישט.


אכן ראיתי שרשום למטה:
Ebay MONEY BACK GUARANTEE

אז יתכן שננסה לקחת את הסיכון, מתוך תקווה שהאתר יעמוד מאחורי,במקרה שהשירות לא יעבוד, או שלא יסופק המידע המתאים להפעלתו...

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 476 פעמים

Re: שוב שאלה לגבי מדיניות רכישה דרך איביי.

נושא שלא נקרא #4 

bariko כתב: כשבוע עבר מאז, ועדיין לא התקבלה כל תגובה.
...
לדעתי זה עונה לך בצורה די חד-משמעית, לפחות על שתי השאלות האחרונות :wink:

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

זה החשש Lee
יכול להיות שהגישה של המוכר היא- קודם תשלם, ואז תקבל את מה שמובטח.

ונניח שהשירות לא יעבוד, האם יש כתובת למי להתלונן ולדרוש החזר?
כי בעיניי, זה בדיוק כמו מוצר פיזי, שלא הגיע או שהתגלה כפגום.


הצרה היא, שגם האלטרנטיבות האחרות, אינן עדיפות..
שלחתי בקשה ל- 3 חברות שונות, לקבל תקופת ניסיון של יממה.
אף אחת מהן לא נענתה.
מחברה רביעית, כן קיבלתי את הניסיון, אלא שרק בדיעבד התברר שאין להם בכלל את הערוצים ההונגריים שרציתי.
וזאת למרות ששאלתי זאת במפורש, במייל מקדים ששלחתי :lol:

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

רק לעדכן:
הבחור ענה לי בקצרה, שהוא אינו דובר אנגלית. :)
אני ממוצא הונגרי, וגם איכשהו מבין את השפה, אך לא בקריאה וכתיבה.
לכן השתמשתי במתרגם של גוגל, ושלחתי שוב את שאלותיי, הפעם מתורגמים להונגרית.

נראה אם תהיה בינינו התקשרות כלשהי, אחרת חבל על הזמן...

olorin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2002
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 263 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מה המחיר שהוא מבקש

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

שמע, אל תעלב, אבל מסכת הייסורים שאתה עובר בקניות שלך ממש מיותרת.
(ואני לא מדבר על המקרה הזה אלא גם על מקרים קודמים שקניות שלך הסתבכו.
מוכר שאינו קואופרטיבי - בשלב השאלות, לא יהיה קואופרטיבי גם אחרי הרכישה.
מוכר שלא עונה לי אני לא קונה ממנו.
מוכר שאינו דובר אנגלית זו בעיה אבל מראש פונים לכזה בשפת הממכר שלו, למוכר באיביי בגרמניה פונים בגרמנית (אני אישית שולח באנגלית וגרמנית, כדי לאפשר לו להבין את מה שרציתי לדעת) מוכר מאיביי הונגרי פנים אליו בהונגרית וצרפתי בצרפתית.
זה מוסיף לך המון נקודות זכות אצל המוכר, אתה מתאמץ להקל עליו והוא יתאמץ לעזור לך.

אתה משום מה מתעקש לעשות רכישות שאינן תמיד מושכלות ונגררות להתעסקויות ולהמון זמן מבוזבז בנסיון לתקן טעויות.
רכישות דוגמת זו שאתה רוצה לבצע הן בתחום היותר אפור ומראש רמת הסיכון בהן עולה.
יש המן אתרים שמציעים שירותים דומים שאינם איביי ואפשר לקרוא חוות דעת עליהם בכל מיני פורומים שנועדו לכך.
אתה חייב מראש להתייחס לזה כהימור וכך לשקול את כדאיות העסקה, האם מוכן להפסיד את התשלום בקבלת משהו לא מתאים או להסתכן ולהצליח לקבל את מה שאתה רוצה.
בדרך כלל מכירות כאלו באיביי הן של צד שלישי שמשווק עבור אחרים כך שהיכולת שלו לתת לך תמיכה ממשית די מוגבלת.
בכל מקרה תראה מה התשובות של המוכר ואם הן יספקו ,אותך תרכוש בסייגים לעיל.
אל תצפה ולא תתאכזב
ואחרי שחפרתי
מקווה שתצליח

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

מדובר ב15 אירו לחודש.

טוב אז מאוחר יותר אמש, הסתבר שהבחור פשוט התלוצץ.
הוא דובר אנגלית שוטפת, שוחחנו קצת דרך פייסבוק.
בגלל שעת הלילה, סיכמנו שנמשיך היום.
כנראה שאקבל תקופת ניסיון קצרה.

ממש לא נכון להגיד שיש "המון אתרים שמציעים שירותים דומים"
סיפרתי קודם- מה היה עם מספר חברות שמצאתי.
עם חברה אחרת, היה לי התנסות למספר חודשים, פשוט שירות גרוע ברמות.

צריך לקחת בחשבון, שרק חלק קטן מהספקים האלה, מציעים גם את הערוצים ההונגריים (כנראה בגלל ביקוש נמוך).
לכן אין הרבה אופציות כאן...

אם מישהו התנסה באופן אישי' עם שירות מוצלח ואמין כזה- אשמח לדעת.
(בפרטי כמובן)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”