היי
ב-2010 ניופאן יצאה במבצע של 7 שנות אחריות על כל המוצרים של harman kardon ובין היתר על הרמקולים שלהם.
אני רכשתי את הסט HKTS 7 במבצע הזה וכעת צריך לממש עליו אחריות וניופאן מתכחשת למשך החאחריות הזה.
מישהו פה קנה גם ויכול לעזור עם אסמכתא / עצה כלשהי?
תודה!
מישהו פה רכש רמקולים של הרמן במבצע של 7 שנות אחריות?
קניתי מהם 3 טלויזיות של טושיבה ו 2 של הייר בזמנו (מניופאן ישיר), לכולם הייתה אחריות של שנה + 6 שאחרי שנה, משלמים 200 שקל לא משנה מה התקלה (אף פעם לא שאלו גם), האחריות הזאת כמובן לא מכסה נזק בזדון, תבדוק בקבלה (אם יש) את תאריך הקניה או שתבקש שישלחו לך העתק קבלה ותבדוק אם לא עברו שבע שנים מאז.
הנה רשימת תקנונים של האחריות שלהם: http://www.newpan.co.il/Warranty
בהצלחה.
הנה רשימת תקנונים של האחריות שלהם: http://www.newpan.co.il/Warranty
בהצלחה.
מה בדיוק הבעיה במוצר?
אולי תנסה לפנות דרך הפייסבוק, ראיתי שאנשים פונים ובעיות נפתרות שם.
אם לא עוזר, תנסה אולי לקבל שירות דרך מחסני חשמל, או לחלופין לבדוק אם יש להם את תקנון המבצע, או אם הם זוכרים שהיה מבצע כזה ותקליט את השיחה.
בהצלחה.
אולי תנסה לפנות דרך הפייסבוק, ראיתי שאנשים פונים ובעיות נפתרות שם.
אם לא עוזר, תנסה אולי לקבל שירות דרך מחסני חשמל, או לחלופין לבדוק אם יש להם את תקנון המבצע, או אם הם זוכרים שהיה מבצע כזה ותקליט את השיחה.
בהצלחה.
- Cupid_Me (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 44
- הצטרף: יוני 2017
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
הוא לא נדלק,
שמתי אותו בנקודת איסוף והוא הגיע ל'מרום' שהיא נותנת השירות של ניופאן,
הם הודיעו לי שיש להחליף את המגבר אבל מבחינתם אין אחריות.
מחסני חשמל לא רושמים משך אחריות בחשבוניות שלהם ובשיחה עם שירות הלקוחות שלהם הם מסתמכים על הנציגים של ניופאן ולא על נתונים שלהם.
כרגע אני ממתין לתשובה מהמועצה לצרכנות כי אני לא רואה פתרון אחר.
שמתי אותו בנקודת איסוף והוא הגיע ל'מרום' שהיא נותנת השירות של ניופאן,
הם הודיעו לי שיש להחליף את המגבר אבל מבחינתם אין אחריות.
מחסני חשמל לא רושמים משך אחריות בחשבוניות שלהם ובשיחה עם שירות הלקוחות שלהם הם מסתמכים על הנציגים של ניופאן ולא על נתונים שלהם.
כרגע אני ממתין לתשובה מהמועצה לצרכנות כי אני לא רואה פתרון אחר.
מרום זאת חברה חיצונית שנותנת שירות למוצרי ניופאן, פעם האחרונה שהייתי צריך שירות זה היה דרך ניופאן ולא הייתה לי בעיה, לפי מה שאני רואה באינטרנט נראה שהשירות שלהם שווה ערך לשירות של סמסונג, אבל אם לא פנית לשירות לקוחות של ניופאן (דרך הטלפון או דרך הפייסבוק שזה שתי רמות שונות של שירות לקוחות), אתה מדלג על שלב חשוב שקודם לפניה למועצה לצרכנות.
בקשר לתקלה, נשמע שהספק כח התחמם והתקלקל (בטח הרסיבר היה סגור באיזה ארון והתחמם).
בקשר לתקלה, נשמע שהספק כח התחמם והתקלקל (בטח הרסיבר היה סגור באיזה ארון והתחמם).
אתה טועה, קודם תנסה בדף הפייסבוק שלהם, תנסה מה תפסיד?.
אגב התכוונתי שהשירות בטלפון ברמה אחרת בסולם הדרגות והשירות בפייסבוק הוא ברמה אחרת בסולם הדרגות, דרך הפייסבוק בדרך כלל גבוהה יותר בסולם הדרגות.
שתבוא למשפט איך תוכיח שיש לך באמת 7 שנות אחריות?, גם שישאלו אותך אם ניסת ליצור קשר עם ניופאן לפני התביעה מה תגיד?.
תביעה זה רק במקרה שכל האופציות האחרות מוצו.
אתה גם יכול לתקן את זה באופן פרטי (בחנות או בעצמך).
בהצלחה.
אגב התכוונתי שהשירות בטלפון ברמה אחרת בסולם הדרגות והשירות בפייסבוק הוא ברמה אחרת בסולם הדרגות, דרך הפייסבוק בדרך כלל גבוהה יותר בסולם הדרגות.
שתבוא למשפט איך תוכיח שיש לך באמת 7 שנות אחריות?, גם שישאלו אותך אם ניסת ליצור קשר עם ניופאן לפני התביעה מה תגיד?.
תביעה זה רק במקרה שכל האופציות האחרות מוצו.
אתה גם יכול לתקן את זה באופן פרטי (בחנות או בעצמך).
בהצלחה.
אם צריך תבלף אותם, שיש לך את השיחה שווידאת איתם שהאחריות תקפה לשבע שנים מוקלטת, אם ימשיכו להתנגד, בתור אקט אחרון תאיים שתקח אותם למשפט עם ההקלטה "שיש לך".
לדעתי מרום סתם חירטטו אותך שצריך להחליף מגבר וכדאי לך לקנות חדש, אם אתה מהמרכז, אז יש באיזור חולון כמה אלקטרונאים שיכולים לעזור לך, אם הם לא ירצו לתקן באחריות.
בהצלחה.
לדעתי מרום סתם חירטטו אותך שצריך להחליף מגבר וכדאי לך לקנות חדש, אם אתה מהמרכז, אז יש באיזור חולון כמה אלקטרונאים שיכולים לעזור לך, אם הם לא ירצו לתקן באחריות.
בהצלחה.