מישהו פה רכש רמקולים של הרמן במבצע של 7 שנות אחריות?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

מישהו פה רכש רמקולים של הרמן במבצע של 7 שנות אחריות?

נושא שלא נקרא #1 

היי
ב-2010 ניופאן יצאה במבצע של 7 שנות אחריות על כל המוצרים של harman kardon ובין היתר על הרמקולים שלהם.
אני רכשתי את הסט HKTS 7 במבצע הזה וכעת צריך לממש עליו אחריות וניופאן מתכחשת למשך החאחריות הזה.
מישהו פה קנה גם ויכול לעזור עם אסמכתא / עצה כלשהי?
תודה!

eli1989
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

קניתי מהם 3 טלויזיות של טושיבה ו 2 של הייר בזמנו (מניופאן ישיר), לכולם הייתה אחריות של שנה + 6 שאחרי שנה, משלמים 200 שקל לא משנה מה התקלה (אף פעם לא שאלו גם), האחריות הזאת כמובן לא מכסה נזק בזדון, תבדוק בקבלה (אם יש) את תאריך הקניה או שתבקש שישלחו לך העתק קבלה ותבדוק אם לא עברו שבע שנים מאז.

הנה רשימת תקנונים של האחריות שלהם: http://www.newpan.co.il/Warranty

בהצלחה.

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יש לוודא גם שנקנה דרך משווק מורשה אחרת אין שום אחריות מעבר לשנה אלא אם שילמת אכשהו ישירות ליבואן ושמרת קבלה.

Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

נקנה באוגוסט 2010 ממחסני חשמל בעקבות האחריות המורחבת לשבע שנים.
תוקן ב-2013 במסגרת האחריות ובאותו זמן גם וידאתי איתם את 7 שנות האחריות.
כיום ביוני 2017 הם מתכחשים לאחריות.
בקבלה של מחסני חשמל לא מציינים את משך האחריות.
לא מצאתי את תקנון המבצע באתר שלהם.

eli1989
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

מה בדיוק הבעיה במוצר?

אולי תנסה לפנות דרך הפייסבוק, ראיתי שאנשים פונים ובעיות נפתרות שם.

אם לא עוזר, תנסה אולי לקבל שירות דרך מחסני חשמל, או לחלופין לבדוק אם יש להם את תקנון המבצע, או אם הם זוכרים שהיה מבצע כזה ותקליט את השיחה.

בהצלחה.

Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

הוא לא נדלק,
שמתי אותו בנקודת איסוף והוא הגיע ל'מרום' שהיא נותנת השירות של ניופאן,
הם הודיעו לי שיש להחליף את המגבר אבל מבחינתם אין אחריות.
מחסני חשמל לא רושמים משך אחריות בחשבוניות שלהם ובשיחה עם שירות הלקוחות שלהם הם מסתמכים על הנציגים של ניופאן ולא על נתונים שלהם.
כרגע אני ממתין לתשובה מהמועצה לצרכנות כי אני לא רואה פתרון אחר.

eli1989
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מרום זאת חברה חיצונית שנותנת שירות למוצרי ניופאן, פעם האחרונה שהייתי צריך שירות זה היה דרך ניופאן ולא הייתה לי בעיה, לפי מה שאני רואה באינטרנט נראה שהשירות שלהם שווה ערך לשירות של סמסונג, אבל אם לא פנית לשירות לקוחות של ניופאן (דרך הטלפון או דרך הפייסבוק שזה שתי רמות שונות של שירות לקוחות), אתה מדלג על שלב חשוב שקודם לפניה למועצה לצרכנות.

בקשר לתקלה, נשמע שהספק כח התחמם והתקלקל (בטח הרסיבר היה סגור באיזה ארון והתחמם).

Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לניופאן אין יותר שירות לקוחות - הכל עבר למרום.
ולא מדובר ברסיבר מדובר בסאב שהיה מאוורר מכל כיוון.
לצערי נשאר לי רק לתבוע.

eli1989
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אתה טועה, קודם תנסה בדף הפייסבוק שלהם, תנסה מה תפסיד?.

אגב התכוונתי שהשירות בטלפון ברמה אחרת בסולם הדרגות והשירות בפייסבוק הוא ברמה אחרת בסולם הדרגות, דרך הפייסבוק בדרך כלל גבוהה יותר בסולם הדרגות.

שתבוא למשפט איך תוכיח שיש לך באמת 7 שנות אחריות?, גם שישאלו אותך אם ניסת ליצור קשר עם ניופאן לפני התביעה מה תגיד?.
תביעה זה רק במקרה שכל האופציות האחרות מוצו.

אתה גם יכול לתקן את זה באופן פרטי (בחנות או בעצמך).

בהצלחה.

Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

ניסיתי דרך שירות הלקוחות הטלפוני - הוא באחריות מרום ולא של ניופאן כך שלא הועיל.
אני בתכתובת מולם דרך הפייס אבל זה זז מאוד לאט.
יש לי אסמכתא שהמוצר תוקן 3 שנים לאחר הקנייה - משמע כן הייתה אחריות מורחבת.
לגבי תיקון - זה לא רלוונטי כי צריך להחליף מגבר.

eli1989
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אם צריך תבלף אותם, שיש לך את השיחה שווידאת איתם שהאחריות תקפה לשבע שנים מוקלטת, אם ימשיכו להתנגד, בתור אקט אחרון תאיים שתקח אותם למשפט עם ההקלטה "שיש לך".

לדעתי מרום סתם חירטטו אותך שצריך להחליף מגבר וכדאי לך לקנות חדש, אם אתה מהמרכז, אז יש באיזור חולון כמה אלקטרונאים שיכולים לעזור לך, אם הם לא ירצו לתקן באחריות.

בהצלחה.

Cupid_Me (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

עדכון: אתמול חזרו אלי משירות הלקוחות של ניופאן לאחר צ'אט של כמה ימים איתם בפייסבוק ואכן אישרו שיש 7 שנות אחריות

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”