שלום.
נתקלתי בבעיה שיכול להיות שתגרום לי להגיע לתביעה מול בזק בינלאומי שלא ניתקו קו במשך שנה בעצם.
אני רוצה להיות מסודר ולכן רוצה קודם לכן להוציא את הפירוט המלא של כמה נוצלה בכלל החבילה שלהם באותה תקופה זמן על ידינו .
האם מישהו יודע האם זה בכלל אפשרי ואיך מבקשים/דורשים את זה ?
האם יש דרך לדרוש / לבקש את זה שלא דרך מענה קולי כלשהוא מאחר ואני מעדיף תיעוד ?
תודה מראש לכולם על העזרה.
האם אפשר וממי בכלל סטטיסטיקת גלישה לתקופת זמן ארוכה ?
אני לא יודע לגבי פירוט השימוש אבל גם לא מבין מה זה קשור לעניין. אתה ביקשת להתנתק מהם בתאריך מסוים (אם לא זו בעיה שלך ולא אשמה שלהם). אחרי בקשת ניתוק יש להם 3 ימי עסקים לטפל בזה וכל חיוב מעבר לזה הוא לא חוקי. האם גלשת או לא גלשת לפני או אחרי, זה פשוט לא רלוונטי. ראה עוד מידע כאן.
זה טוב שאתה מוכן להגיע לתביעה אם צריך, אבל תנסה להגיע לנציגים הבכירים באמת ולדרוש שיבדקו את הנושא. ברגע שהם רואים שהיתה בקשה לניתוק והם לא ביצעו את זה הם חייב לתת לך זיכוי מלא על כל התקופה אחרי הבקשה לניתוק. אל תסכים להטבות אחרות או זיכויים חלקיים. זה לא עניין של טוב לב שלהם - זה החוק. הם חייבים לתת לך זיכוי מלא ותאמין לי הם יודעים את זה גם אם הם מנסים שיטת מצליח להציע לך משהו אחר.
לגבי תיעוד: דבר ראשון יש באתר שלהם מיילים גם של השירות לקוחות וגם של נציב תלונות. בשלב הזה הייתי כנראה פונה כבר לנציב תלונות במייל ורואה מה קורה. היות שיש סיכוי סביר שיחזרו אליך טלפונית הייתי מתקין אפליקציה להקליט שיחות ומשתמש בה במידת הצורך - אין תחליף לזה אם אתה באמת צריך תיעוד.
זה טוב שאתה מוכן להגיע לתביעה אם צריך, אבל תנסה להגיע לנציגים הבכירים באמת ולדרוש שיבדקו את הנושא. ברגע שהם רואים שהיתה בקשה לניתוק והם לא ביצעו את זה הם חייב לתת לך זיכוי מלא על כל התקופה אחרי הבקשה לניתוק. אל תסכים להטבות אחרות או זיכויים חלקיים. זה לא עניין של טוב לב שלהם - זה החוק. הם חייבים לתת לך זיכוי מלא ותאמין לי הם יודעים את זה גם אם הם מנסים שיטת מצליח להציע לך משהו אחר.
לגבי תיעוד: דבר ראשון יש באתר שלהם מיילים גם של השירות לקוחות וגם של נציב תלונות. בשלב הזה הייתי כנראה פונה כבר לנציב תלונות במייל ורואה מה קורה. היות שיש סיכוי סביר שיחזרו אליך טלפונית הייתי מתקין אפליקציה להקליט שיחות ומשתמש בה במידת הצורך - אין תחליף לזה אם אתה באמת צריך תיעוד.