שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

נושא שלא נקרא #46 

@evgenetic
המשך דיווח על התביעה נגד סמ-ליין ואלקטרוניקס-פרו, בגין שירות ותיקון לאחר מכירה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות. מדובר בטלוויזיה 65' אינץ JS8000
חברי פורום HT יקרים, שמי דני ואני רוצה גם לשתף אותכם בכל הנושא הקשור לשירות ואחריות לאחר מכירה של טלוויזיה סמסונג והתנהלות היבואן סמ-ליין והתנהלות מעבדת תיקונים אלקטרוניקס-פרו.
יש לי טלוויזיה סמסונג 65' אינץ דגם JS8000. נרכשה בחנות של א.ל.מ מתצוגה בסכום של 15489 ש"ח. ( מחיר מופחת מאחר שנקנתה מתצוגה מחיר מקורי 24000 ש"ח ). קיבלתי תעודת אחריות מלא ל - 3 שנים של סמ-ליין, בדיוק כמו מוצר חדש לחלוטין. לאחר 10 חודשים התקלקל המסך והיו זליגות אור ולדים דולקים לאורך ורוחב כל המסך !
גם אני כמו יתר החברים עברתי " טיפול " מאלקטרוניקס-פרו בתהליך בתיקון הטלוויזיה.
למרות לחוק הגנת הצרכן, ותקנות החוק החוק - שירות ותיקון לאחר מכירה, אשר מחייב את היבואן לתקן מכשיר טלוויזיה מעל 20' אינץ תוך 3 ימי עסקים. אלא ש - " התיקון " נמשך יותר מ - 6 שבועות, ולא עזרו כל דיבורי עם אלקטרוניקס - פרו.
גם לי אמרו שאין יותר מסך כמו של הדגם שלי ואמרו לי שמוכנים להחליף למסך קעור KS8500 ( מסך גרוע ).
בכל אופן לאחר שהבנתי שהם לא מתיחסים ומצפצפים על חוק הגנת הצרכן, הגשתי נגדם תביעה קטנה, לביטול עיסקה ובנוסף תביעה לקבלת פיצוי כספי בסך של : 10000ש"ח ללא הוכחת נזק לפי תקנות הגנת הצרכן.
בכתב ההגנה שלהם, טענו סמ-ליין, שחוק הגנת הצרכן והתקנות לא חלים עלי כלל, מאחר שהטלוויזיה נקנתה מתצוגה ?!!
ברור שטענה זאת אינה שווה היתייחסות כלל, והיא טענה מקוממת וטיפשה !! אבל זה רק מוכיח איזה חוסר תום לב וזלזול יש לסמ-ליין בלקוחות שלהם !!
אתמול נערך הליך גישור לפני הדיון בבית המשפט. הגיע לגישור אדם בשם דודי סויסה שטען שהוא מנהל שירות לקוחות של סמ-ליין, הציא פשרה של החלפת הטלוויזיה שלי בדגם MU7000. אמרתי לו שאני לא רוצה אף טלוויזיה שיש אחריות ושירות של סמ-ליין. זאת ועוד הנציג של סמ-ליין טען שהביקורות והתלונות בפורום HT בנושא סמסונג וסמ-ליין, הם לא אובקטיבים מאחר שכל פורום HT הוקם על-ידי LG ולכן משמיצים את סמ-ליין !!
שבוע הבא לאחר הדיון בבית משפט לתביעות קטנות אני יכתוב ואפרסם את פסק הדין !!
·

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

חברי פורום HT יקרים, שמי דני ואני רוצה גם לשתף אותכם בכל הנושא הקשור לשירות ואחריות לאחר מכירה של טלוויזיה סמסונג והתנהלות היבואן סמ-ליין והתנהלות מעבדת תיקונים אלקטרוניקס-פרו.
יש לי טלוויזיה סמסונג 65' אינץ דגם JS8000. נרכשה בחנות של א.ל.מ מתצוגה בסכום של 15489 ש"ח. ( מחיר מופחת מאחר שנקנתה מתצוגה מחיר מקורי 24000 ש"ח ). קיבלתי תעודת אחריות מלא ל - 3 שנים של סמ-ליין, בדיוק כמו מוצר חדש לחלוטין. לאחר 10 חודשים התקלקל המסך והיו זליגות אור ולדים דולקים לאורך ורוחב כל המסך !
גם אני כמו יתר החברים עברתי " טיפול " מאלקטרוניקס-פרו בתהליך בתיקון הטלוויזיה.
למרות לחוק הגנת הצרכן, ותקנות החוק החוק - שירות ותיקון לאחר מכירה, אשר מחייב את היבואן לתקן מכשיר טלוויזיה מעל 20' אינץ תוך 3 ימי עסקים. אלא ש - " התיקון " נמשך יותר מ - 6 שבועות, ולא עזרו כל דיבורי עם אלקטרוניקס - פרו.
גם לי אמרו שאין יותר מסך כמו של הדגם שלי ואמרו לי שמוכנים להחליף למסך קעור KS8500 ( מסך גרוע ).
בכל אופן לאחר שהבנתי שהם לא מתיחסים ומצפצפים על חוק הגנת הצרכן, הגשתי נגדם תביעה קטנה, לביטול עיסקה ובנוסף תביעה לקבלת פיצוי כספי בסך של : 10000ש"ח ללא הוכחת נזק לפי תקנות הגנת הצרכן.
בכתב ההגנה שלהם, טענו סמ-ליין, שחוק הגנת הצרכן והתקנות לא חלים עלי כלל, מאחר שהטלוויזיה נקנתה מתצוגה ?!!
ברור שטענה זאת אינה שווה היתייחסות כלל, והיא טענה מקוממת וטיפשה !! אבל זה רק מוכיח איזה חוסר תום לב וזלזול יש לסמ-ליין בלקוחות שלהם !!
אתמול נערך הליך גישור לפני הדיון בבית המשפט. הגיע לגישור אדם בשם דודי סויסה שטען שהוא מנהל שירות לקוחות של סמ-ליין, הציא פשרה של החלפת הטלוויזיה שלי בדגם MU7000. אמרתי לו שאני לא רוצה אף טלוויזיה שיש אחריות ושירות של סמ-ליין. זאת ועוד הנציג של סמ-ליין טען שהביקורות והתלונות בפורום HT בנושא סמסונג וסמ-ליין, הם לא אובקטיבים מאחר שכל פורום HT הוקם על-ידי LG ולכן משמיצים את סמ-ליין !!
שבוע הבא לאחר הדיון בבית משפט לתביעות קטנות אני יכתוב ואפרסם את פסק הדין !!

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

@ריימונד1930
·
שיהיה לך בהצלחה חבר, נשמח לעדכונים.

*ופורום/אתר HT הוקם ע"י LG?! לא היה לו במקרה טיעון יותר ילדותי או הזוי?
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

Re: שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

נושא שלא נקרא #49 

@ריימונד1930

תודה על המידע ריימונד ובהצלחה.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

תודה על השיתוף מהיום כלל הלקוחות שלי יקנו מסכים רק מיבואן מקביל
אם זו התייחסות היבואן ונותן השירות אני לא רואה סיבה לשלם להם יותר ולקבל פחות.מיבוא מקביל שגם אותו אני יכול לגרור לבית משפט אבל לפחות אני יודע ששילמתי משמעותית יותר זול ויש יבואנים מקבילים עם תודעת שירות טובה
לצערי הרבה מהחברים כאן לא מגיבים כי מעדיפים להיות בת יענה שחס וחלילה לא יזמינו אותם להשקה הבאה
צר לי שיש כאן המון חברים שיכולים להשפיע אבל מעדיפים לשתוק
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

בושה שנציג בכיר של חברה בסדר הגודל של מיניליין/סמליין מתבטא בצורה כזאת ועוד יותר חרפה הצעת הפשרה שניתנה לך. להחליף js8000 בmu7000, בדיחה גרועה.
למה לא צירפת את אלקטרוניקס כצד לתביעה?

שיהיה בהצלחה (Y)

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

Nunatak כתב: למה לא צירפת את אלקטרוניקס כצד לתביעה?
...
·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

evgenetic כתב:
תודה על תגובתך
תראה לפי החוק מי שאחראי על המוצר הוא היבואן בלבד !! את הצרכנים זה לא צריך לעניין מי עושה את התיקון מטעם היבואן !! רק היבואן ו/או נותן תעודת אחריות למוצר רק הוא כתובת לתביעה, כל זה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות.

היבואן בוחר את מעבדת התיקון שהוא רוצה לתת שירות !! ההתחשבנות בין המעבדה לתיקון לבין היבואן אינה צריכה לעניין את הצרכן.
...
·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.
...
·

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

@ריימונד1930
·תראה לפי החוק מי שאחראי על המוצר הוא היבואן בלבד !! את הצרכנים זה לא צריך לעניין מי עושה את התיקון מטעם היבואן !! רק היבואן ו/או נותן תעודת אחריות למוצר רק הוא כתובת לתביעה, כל זה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות.

היבואן בוחר את מעבדת התיקון שהוא רוצה לתת שירות !! ההתחשבנות בין המעבדה לתיקון לבין היבואן אינה צריכה לעניין את הצרכן.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

evgenetic כתב:
...
...
·

אתה חושב שצריך? במקרה שלי אני גם חשבתי שאם זה יגיע לתביעה אז לציין רק את יורוקום היבואן כגוף הנתבע. הסכם האחריות על הטלויזיה שלי הוא רק מולם הרי. זה שהם שוכרים שירותי תיקון של חברות אחרות לא אמור לשנות שום דבר. הם מצידם יכולים לתבוע את אלקטרוניקס פרו בעצמם אם יש איזושהי הפרה בהסכמים ביניהם בנוגע לאיכות השירות, אבל אני לא צריך להיות קשור לזה. ככה אני מבין אתה זה לפחות.
...
·

צודק ב 100% .
אתה עשית עסקה בידיעה שנותן השירות הוא היבואן וכתב השירות שקיבלת הוא של יורוקום.
מציע לך לבדוק בכתב האחריות האם יש ליורוקום את הזכות להעביר את מנגנון השירות לקבלן חיצוני כי אתה יכול לטעון טענה נוספת ששיקול מכריע בהחלטה לרכוש פנסוניק היה עניין השירות של היבואן ולא שירות של קבלן חיצוני.
אצלי עניין השירות הוא שיקול מכריע - פסלתי פירמות בגלל תלונות על שירות לקוי של קבלני המשנה שהם עובדים איתם.
ארז

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

בכלל לדעתי צריך לבדוק אפשרות לתביעה על הטעיה צרכנית כאשר יש חנויות/רשתות ומשווקים שעדיין מפרסמים את המוצר עם "שירות ואחריות X" כאשר בפועל כידוע ליבואן הזה אין בכלל קשר לשירות לאחר המכירה ואי אפשר גם בכלל ליצור איתו קשר באף ערוץ תקשורת בצורה נורמאלית.

אבל זה כבר לדיון אחר ולא שייך ספציפית בהכרח למקרה כאן.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

מהסיבות האישות שלי אני תבעתי דווקא את אלקטרוניקס וההתנהלות מולם היתה יותר קלה ממה שנראה לי שהולך כאן עם סמליין.
תכל'ס צריך להבין מי חתום על תעודת האחריות ומי צריך לתת לכם אותה על פי חוק. במקרה הזה על התעודה רשום הח.פ. של אלקטרוניקס בגלל שכביכול היבואן העביר להם את החובות שהוא צריך להעמיד ללקוח כנותן שירות, בפועל האם זה ישחרר את היבואן מהחובות שלו בפני בית המשפט? אני בספק, בפועל נוצר מצב שגם נותן השירות וגם היבואן מחויבים כלפיכם כאחראים לתקינות המוצר.

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

@Nunatak
אני לא מביןאיפה אתה מוצא ח.פ של אלקטרוניקס-פרו בתעודת האחריות ?? צר לי אבל לפי דעתי אתה מטעה את מי שקורה את התגובה שלך. האם קניתה את הטלוויזיה סמסונג מיבואן אלקטרוניסק - פרו ?? יש כזה יבואן ?? תקרא היטב את חוק הגנת הצרכן והתקנות, ואז תבין את מי ניתן ואפשר לתבוע !!
אבל מצד שני אם לך אישית הצליח לתבוע את אלקטרוניקס-פרו ולקבל ביטול קניה אז כל הכבוד !!:lol: :roll:
·

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

@ריימונד1930
·
אני תבעתי על מוצר אחר אחרי שנתיים וחצי וכמה תקלות שעבור כל אחת נדרשים 3 ביקורי טכנאי.
בכל מקרה בתעודת האחריות עד כמה שזכור לי מופיע במפורש הח.פ. של אלקטרוניקס, אולי אני מתבלבל עם התעודה של האחריות המורחבת. כך או כך אני לא רואה שום סיבה שלא לתבוע את שניהם "יחד ולחוד" מה שנקרא, זה פועל מטעמו של זה.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

אומנם לא בדיוק מסכים אבל על אותו משקל אני הולך לתבוע עכשיו את אלקטרה מזגנים על תקלה שיטתית בשלושה מזגנים חדשים שכולם התחילו להתקלקל החל מהשנה השנייה, כבלים נשרפים וכל פעם צריך לשלם עבור קריאת טכנאי של אלקטרה 300 ₪ . אם תשימו לב מתחילה להיות בישראל שיטה ,מרבית החברות מביאים /מייצרים או מוצרים סוג ב' ומוכרים אותם כסוג א' מבלי לספר את האמת ללקוח או שמוכרים מוצר זול ואחר כך הלקוח משלם על ההפסדים של החברה בקריאות טכנאי או מראש היבואנים על מנת לחסוך עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה מתחברים לנותני שירות רמאים ונוכלים .אני נדהם איך מדינת ישראל הפכה למעצמת על בנוכלות ורמאות על ידי יצרנים ויבואנים . ואין רגולטור שמפקח על העניין.
נערך לאחרונה על ידי shay1 ב 18/09/2017 18:14, נערך פעם 1 בסך הכל.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”