אם תפריע לי המסגרת , אני מסתיר עם אזולירבנד שחור 😀
נ.ב
לא זכיתי בלוטו.
מבצעי Black Friday של ח.י.
·keyser כתב:לגבי ה-14 יום זכות החזרה- עד כמה שזה נשמע לכם מוזר, כמו שכבר הבנתם אנחנו ממש לא מתיימרים להיות הגיוניים בכל מה שקשור לשירות ללקוח. בטח לא לקוח אינטרנט שלעיתים צריך חיזוק / הסרת חסמים.
בקבוצת ח.י., במידה ואתה קונה באינטרנט, אתה מקבל 14 ימים זכות החזרה מלאה, מרגע קבלת המוצר. גם אם השתמשת במוצר, גם אם זרקת אותו מקומה שלישית, וגם אם הכלב אכל את השלט. אנחנו נגיע, נאסוף את המוצר, ואולי גם נתנצל שלא נהנית ממנו מספיק.
התנאי היחיד שלנו הוא שרכשת מאחד האתרים המומלצים שלנו (כך שהאספקה וההתקנה יוצאות מאיתנו, ואנחנו יודעים מה המסך עבר בדרך)....
אני ביקשתי מlastprice כבר פעמיים לקבל את המסך הפגום בחזרה כי בשירות של ח.י. נאמר לי שזה נעשה דרך המוכר, וכבר פעמיים נאמר לי שהם לא מכירים את התהליך הזה של ההחזרה שלאחר השימוש ושהם צריכים לעשות בירורים בנושא.
אז מי הוא הגוף שמטפל בהחזרות מהסוג? למה בlastprice לא מכירים את התהליך? אני ביקשתי את ההחזרה משני הגופים, ח.י. וlast price, ולאף אחד לא הייתה תשובה לתת לי. אז האם מדובר בפרסום שקרי או שיש לכם בעיות רציניות בתקשורת?
רק שזה יהיה מתועד גם פה - אני קיבלתי את המסך שלי ב29.11.17 ואני מבקש להחזיר אותו לפני הדדליין שהוא ה13.12.17.
חזרו אליי עכשיו מlast price והפעם הסבירו בצורה חד משמעית שהם לא מטפלים בעניין ההחזרות של מסך משומש תוך 14 ימים מאז ההספקה. אז המסקנה שלי, במידה ונציג של last price לא הטעה אותי, היא שמי שהטעה אותי, לא משנה אם במכוון או לא, הייתה הנציגה של ח.י.
האם אנחנו יכולים לקבל תשובה ברורה וסופית על כך שהכתובת הנכונה לטיפול בהחזרות מהסוג הזה היא אך ורק ח.י. ולא אתרי הסחר?
האם אנחנו יכולים לקבל תשובה ברורה וסופית על כך שהכתובת הנכונה לטיפול בהחזרות מהסוג הזה היא אך ורק ח.י. ולא אתרי הסחר?
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
שלח לי את מספר ההזמנה שלך בלאסט פרייס ואבדוק מה נאמר ולמה לא עוזרים לך.evgenetic כתב:חזרו אליי עכשיו מlast price והפעם הסבירו בצורה חד משמעית שהם לא מטפלים בעניין ההחזרות של מסך משומש תוך 14 ימים מאז ההספקה. אז המסקנה שלי, במידה ונציג של last price לא הטעה אותי, היא שמי שהטעה אותי, לא משנה אם במכוון או לא, הייתה הנציגה של ח.י.
האם אנחנו יכולים לקבל תשובה ברורה וסופית על כך שהכתובת הנכונה לטיפול בהחזרות מהסוג הזה היא אך ורק ח.י. ולא אתרי הסחר?...
@keyser
מי שלא עוזר לי זה בעיקר אתם, כי אני ביקשתי מהשירות שלכם לתת לי תשובה בנוגע לתקלה/פגם באחידות המסך שמפריע לי כבר לפני שבוע.
אבל אם כבר אתה לוקח את המקרה שלי לידייך - אני לא שובר את הכלים, אם אתם מוכנים לספק לי מסך חדש ללא בעיות אחידות רציניות, אני אשאר אתכם. אני כמובן מודע לכך שאין לכם אפשרות לדעת אם מסך חדש וסגור כלשהו חף מבעיות אחידות, אבל אם גם המסך החליפי יהיה בעייתי מהבחינה הזאת - אני לא אקבל אותו. אז תעשו את השיקול שלכם. אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם זה, בסדר גמור, נלך על החזרה וביטול עסקה במתכונת עליה פירטת.
מס' ההזמנה שלי אצל last price הוא 864990.
מי שלא עוזר לי זה בעיקר אתם, כי אני ביקשתי מהשירות שלכם לתת לי תשובה בנוגע לתקלה/פגם באחידות המסך שמפריע לי כבר לפני שבוע.
אבל אם כבר אתה לוקח את המקרה שלי לידייך - אני לא שובר את הכלים, אם אתם מוכנים לספק לי מסך חדש ללא בעיות אחידות רציניות, אני אשאר אתכם. אני כמובן מודע לכך שאין לכם אפשרות לדעת אם מסך חדש וסגור כלשהו חף מבעיות אחידות, אבל אם גם המסך החליפי יהיה בעייתי מהבחינה הזאת - אני לא אקבל אותו. אז תעשו את השיקול שלכם. אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם זה, בסדר גמור, נלך על החזרה וביטול עסקה במתכונת עליה פירטת.
מס' ההזמנה שלי אצל last price הוא 864990.
@evgenetic
·https://www.htmag.co.il/vp2548174
ממש מזכיר את מה שאתה חווה עכשיו. ההתנהלות מול שני גופים וההתנערות מהאחריות של כל אחד לא פחות ממתישה.
·https://www.htmag.co.il/vp2548174
ממש מזכיר את מה שאתה חווה עכשיו. ההתנהלות מול שני גופים וההתנערות מהאחריות של כל אחד לא פחות ממתישה.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
כמו שציינת, אין לי דרך לדעת מה קורה בתוך מסך סגור באריזה, אבל שוב, עומדות בפניך כל האפשרויות על פי כללי השירות שלנו לרכישה באינטרנט.evgenetic כתב:@keyser
מי שלא עוזר לי זה בעיקר אתם, כי אני ביקשתי מהשירות שלכם לתת לי תשובה בנוגע לתקלה/פגם באחידות המסך שמפריע לי כבר לפני שבוע.
אבל אם כבר אתה לוקח את המקרה שלי לידייך - אני לא שובר את הכלים, אם אתם מוכנים לספק לי מסך חדש ללא בעיות אחידות רציניות, אני אשאר אתכם. אני כמובן מודע לכך שאין לכם אפשרות לדעת אם מסך חדש וסגור כלשהו חף מבעיות אחידות, אבל אם גם המסך החליפי יהיה בעייתי מהבחינה הזאת - אני לא אקבל אותו. אז תעשו את השיקול שלכם. אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם זה, בסדר גמור, נלך על החזרה וביטול עסקה במתכונת עליה פירטת.
מס' ההזמנה שלי אצל last price הוא 864990....
אם המסך אצלך אתה יכול לקבל החלפה, ביטול, או החלפה ואז ביטול, כל עוד אתה במסגרת ה 14 יום.
את המסך המוחלף תוכל כמובן לבדוק במשך מספר ימים ואז לבקש ביטול.
בודק לך את העניין לפי מספר ההזמנה שציינת.
@keyser
הבנתי. את האופציה של החלפה ואז בקשה לביטול נוסף אני כמובן כבר לא אוכל לנצל כי אני לא מאמין שיש סיכוי שאת המסך החליפי יספקו לי עד יום רביעי הקרוב, שזה הדדליין של 14 יום מאז ההספקה הראשונית. אלא אם כן אתם מוכנים להאריך לי את הטווח הזה מעבר ליום רביעי הקרב. אם זו לא אופציה - אנא תדאג לי לחזרה של המסך שסופק לי ובכך נסיים את העניין.
הבנתי. את האופציה של החלפה ואז בקשה לביטול נוסף אני כמובן כבר לא אוכל לנצל כי אני לא מאמין שיש סיכוי שאת המסך החליפי יספקו לי עד יום רביעי הקרוב, שזה הדדליין של 14 יום מאז ההספקה הראשונית. אלא אם כן אתם מוכנים להאריך לי את הטווח הזה מעבר ליום רביעי הקרב. אם זו לא אופציה - אנא תדאג לי לחזרה של המסך שסופק לי ובכך נסיים את העניין.
- keyser
- עוסק בתחום
- הודעות: 15222
- הצטרף: נובמבר 2005
- שם מלא: מני דהן
- מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 266 פעמים
נראה לי שלא כל כך הבנתי הכל, מחר אבדוק ונטפל כמו שצריך.evgenetic כתב:@keyser
הבנתי. את האופציה של החלפה ואז בקשה לביטול נוסף אני כמובן כבר לא אוכל לנצל כי אני לא מאמין שיש סיכוי שאת המסך החליפי יספקו לי עד יום רביעי הקרוב, שזה הדדליין של 14 יום מאז ההספקה הראשונית. אלא אם כן אתם מוכנים להאריך לי את הטווח הזה מעבר ליום רביעי הקרב. אם זו לא אופציה - אנא תדאג לי לחזרה של המסך שסופק לי ובכך נסיים את העניין....
@keyser
אפשט את הדברים - אני רוצה שתאספו את המסך בחזרה ותחזירו לי את הכסף ששילמתי עבורו. זאת במסגרת אותה אפשרות של החזרת המוצר תוך 14 ימים מאז אספקתו גם אם היה בשימוש, רק בתנאי שקניתי את המוצר מאתרי הסחר המקוון המומלצים שלכם. אני עומד בכל התנאים הללו, אז אנא תבצעו את מה שהבטחת.
אתה יכול להתעלם מכל שאר ההרהורים/הבקשות/האפשרויות ההיפותטיות שכתבתי עליהן קודם. עכשיו המשימה מאד פשוטה - לאסוף את המסך ולהחזיר את הכסף.
אפשט את הדברים - אני רוצה שתאספו את המסך בחזרה ותחזירו לי את הכסף ששילמתי עבורו. זאת במסגרת אותה אפשרות של החזרת המוצר תוך 14 ימים מאז אספקתו גם אם היה בשימוש, רק בתנאי שקניתי את המוצר מאתרי הסחר המקוון המומלצים שלכם. אני עומד בכל התנאים הללו, אז אנא תבצעו את מה שהבטחת.
אתה יכול להתעלם מכל שאר ההרהורים/הבקשות/האפשרויות ההיפותטיות שכתבתי עליהן קודם. עכשיו המשימה מאד פשוטה - לאסוף את המסך ולהחזיר את הכסף.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 11/12/2017 15:57, נערך פעם 1 בסך הכל.