מבצעי Black Friday של ח.י.

פורום מסכי OLED בחסות LG
viper
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 693
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #331 

אם תפריע לי המסגרת , אני מסתיר עם אזולירבנד שחור 😀

נ.ב
לא זכיתי בלוטו.

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #332 

לפי דעתי קשה לבחין במסגרת, המסגרת החזיתית הקדמית שחורה ורק קו דק שדקיקותו מזערית ביחס לגודל המסך נראה כסוף. אבל שוב זה טעם.

מעניין מדוע lg מתביישת בסחורה שלה? שכחו למקם כמו בסמסונג את שם המותג בתחתית המסך.

Aviv943
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 586
הצטרף: אפריל 2011
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 43 פעמים

נושא שלא נקרא #333 

לא מבין את הסלידה כלפי המסגרת הכסופה. לדעתי היא ממש יפה

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #334 

Aviv943 כתב:לא מבין את הסלידה כלפי המסגרת הכסופה. לדעתי היא ממש יפה
...
·כנראה (לפחות אני) שאמרו מסגרת כסופה אז חשבתי מסגרת קדמית כסופה. אך מסתבר שהמסגרת הקדמית שחורה ורק עטיפת
המסגרת (והיא דקיקה) היא כסופה. ואכן היא יפה יותר מאשר הכל שחור בשחור :)

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #335 

keyser כתב:לגבי ה-14 יום זכות החזרה- עד כמה שזה נשמע לכם מוזר, כמו שכבר הבנתם אנחנו ממש לא מתיימרים להיות הגיוניים בכל מה שקשור לשירות ללקוח. בטח לא לקוח אינטרנט שלעיתים צריך חיזוק / הסרת חסמים.

בקבוצת ח.י., במידה ואתה קונה באינטרנט, אתה מקבל 14 ימים זכות החזרה מלאה, מרגע קבלת המוצר. גם אם השתמשת במוצר, גם אם זרקת אותו מקומה שלישית, וגם אם הכלב אכל את השלט. אנחנו נגיע, נאסוף את המוצר, ואולי גם נתנצל שלא נהנית ממנו מספיק.

התנאי היחיד שלנו הוא שרכשת מאחד האתרים המומלצים שלנו (כך שהאספקה וההתקנה יוצאות מאיתנו, ואנחנו יודעים מה המסך עבר בדרך).
...
·

אני ביקשתי מlastprice כבר פעמיים לקבל את המסך הפגום בחזרה כי בשירות של ח.י. נאמר לי שזה נעשה דרך המוכר, וכבר פעמיים נאמר לי שהם לא מכירים את התהליך הזה של ההחזרה שלאחר השימוש ושהם צריכים לעשות בירורים בנושא.

אז מי הוא הגוף שמטפל בהחזרות מהסוג? למה בlastprice לא מכירים את התהליך? אני ביקשתי את ההחזרה משני הגופים, ח.י. וlast price, ולאף אחד לא הייתה תשובה לתת לי. אז האם מדובר בפרסום שקרי או שיש לכם בעיות רציניות בתקשורת?

רק שזה יהיה מתועד גם פה - אני קיבלתי את המסך שלי ב29.11.17 ואני מבקש להחזיר אותו לפני הדדליין שהוא ה13.12.17.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #336 

חזרו אליי עכשיו מlast price והפעם הסבירו בצורה חד משמעית שהם לא מטפלים בעניין ההחזרות של מסך משומש תוך 14 ימים מאז ההספקה. אז המסקנה שלי, במידה ונציג של last price לא הטעה אותי, היא שמי שהטעה אותי, לא משנה אם במכוון או לא, הייתה הנציגה של ח.י.

האם אנחנו יכולים לקבל תשובה ברורה וסופית על כך שהכתובת הנכונה לטיפול בהחזרות מהסוג הזה היא אך ורק ח.י. ולא אתרי הסחר?

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #337 

evgenetic כתב:חזרו אליי עכשיו מlast price והפעם הסבירו בצורה חד משמעית שהם לא מטפלים בעניין ההחזרות של מסך משומש תוך 14 ימים מאז ההספקה. אז המסקנה שלי, במידה ונציג של last price לא הטעה אותי, היא שמי שהטעה אותי, לא משנה אם במכוון או לא, הייתה הנציגה של ח.י.

האם אנחנו יכולים לקבל תשובה ברורה וסופית על כך שהכתובת הנכונה לטיפול בהחזרות מהסוג הזה היא אך ורק ח.י. ולא אתרי הסחר?
...
שלח לי את מספר ההזמנה שלך בלאסט פרייס ואבדוק מה נאמר ולמה לא עוזרים לך.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #338 

@keyser
מי שלא עוזר לי זה בעיקר אתם, כי אני ביקשתי מהשירות שלכם לתת לי תשובה בנוגע לתקלה/פגם באחידות המסך שמפריע לי כבר לפני שבוע.
אבל אם כבר אתה לוקח את המקרה שלי לידייך - אני לא שובר את הכלים, אם אתם מוכנים לספק לי מסך חדש ללא בעיות אחידות רציניות, אני אשאר אתכם. אני כמובן מודע לכך שאין לכם אפשרות לדעת אם מסך חדש וסגור כלשהו חף מבעיות אחידות, אבל אם גם המסך החליפי יהיה בעייתי מהבחינה הזאת - אני לא אקבל אותו. אז תעשו את השיקול שלכם. אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם זה, בסדר גמור, נלך על החזרה וביטול עסקה במתכונת עליה פירטת.

מס' ההזמנה שלי אצל last price הוא 864990.

Shasoosh
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1705
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #339 

@evgenetic
·https://www.htmag.co.il/vp2548174

ממש מזכיר את מה שאתה חווה עכשיו. ההתנהלות מול שני גופים וההתנערות מהאחריות של כל אחד לא פחות ממתישה.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #340 

evgenetic כתב:@keyser
מי שלא עוזר לי זה בעיקר אתם, כי אני ביקשתי מהשירות שלכם לתת לי תשובה בנוגע לתקלה/פגם באחידות המסך שמפריע לי כבר לפני שבוע.
אבל אם כבר אתה לוקח את המקרה שלי לידייך - אני לא שובר את הכלים, אם אתם מוכנים לספק לי מסך חדש ללא בעיות אחידות רציניות, אני אשאר אתכם. אני כמובן מודע לכך שאין לכם אפשרות לדעת אם מסך חדש וסגור כלשהו חף מבעיות אחידות, אבל אם גם המסך החליפי יהיה בעייתי מהבחינה הזאת - אני לא אקבל אותו. אז תעשו את השיקול שלכם. אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם זה, בסדר גמור, נלך על החזרה וביטול עסקה במתכונת עליה פירטת.

מס' ההזמנה שלי אצל last price הוא 864990.
...
כמו שציינת, אין לי דרך לדעת מה קורה בתוך מסך סגור באריזה, אבל שוב, עומדות בפניך כל האפשרויות על פי כללי השירות שלנו לרכישה באינטרנט.
אם המסך אצלך אתה יכול לקבל החלפה, ביטול, או החלפה ואז ביטול, כל עוד אתה במסגרת ה 14 יום.
את המסך המוחלף תוכל כמובן לבדוק במשך מספר ימים ואז לבקש ביטול.

בודק לך את העניין לפי מספר ההזמנה שציינת.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #341 

@keyser
הבנתי. את האופציה של החלפה ואז בקשה לביטול נוסף אני כמובן כבר לא אוכל לנצל כי אני לא מאמין שיש סיכוי שאת המסך החליפי יספקו לי עד יום רביעי הקרוב, שזה הדדליין של 14 יום מאז ההספקה הראשונית. אלא אם כן אתם מוכנים להאריך לי את הטווח הזה מעבר ליום רביעי הקרב. אם זו לא אופציה - אנא תדאג לי לחזרה של המסך שסופק לי ובכך נסיים את העניין.

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15222
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: מני דהן
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 266 פעמים

נושא שלא נקרא #342 

evgenetic כתב:@keyser
הבנתי. את האופציה של החלפה ואז בקשה לביטול נוסף אני כמובן כבר לא אוכל לנצל כי אני לא מאמין שיש סיכוי שאת המסך החליפי יספקו לי עד יום רביעי הקרוב, שזה הדדליין של 14 יום מאז ההספקה הראשונית. אלא אם כן אתם מוכנים להאריך לי את הטווח הזה מעבר ליום רביעי הקרב. אם זו לא אופציה - אנא תדאג לי לחזרה של המסך שסופק לי ובכך נסיים את העניין.
...
נראה לי שלא כל כך הבנתי הכל, מחר אבדוק ונטפל כמו שצריך.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #343 

@keyser
אפשט את הדברים - אני רוצה שתאספו את המסך בחזרה ותחזירו לי את הכסף ששילמתי עבורו. זאת במסגרת אותה אפשרות של החזרת המוצר תוך 14 ימים מאז אספקתו גם אם היה בשימוש, רק בתנאי שקניתי את המוצר מאתרי הסחר המקוון המומלצים שלכם. אני עומד בכל התנאים הללו, אז אנא תבצעו את מה שהבטחת.

אתה יכול להתעלם מכל שאר ההרהורים/הבקשות/האפשרויות ההיפותטיות שכתבתי עליהן קודם. עכשיו המשימה מאד פשוטה - לאסוף את המסך ולהחזיר את הכסף.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 11/12/2017 15:57, נערך פעם 1 בסך הכל.

ilan_app
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #344 

שלום אני רכשתי 65B7Y
לפני שבועים קיבלתי אותה
מספר סידורי ############
עדיין איני יכול לראות את תוקף האחריות
שלחתי כבר פעמיים את ההודאה הזאת דרך האתר של ח.י ואין תגובה

YYXX
טרול
טרול
הודעות: 42
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #345 

ilan_app כתב:שלום אני רכשתי 65B7Y
לפני שבועים קיבלתי אותה
מספר סידורי ############
עדיין איני יכול לראות את תוקף האחריות
שלחתי כבר פעמיים את ההודאה הזאת דרך האתר של ח.י ואין תגובה
...
·
זה פשוט. ספור 3 שנים מיום קבלת המסך ותדע את תוקף האחריות.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”