בזק בינלאומי - שיטת "מצליח"?

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
Kgen (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 104
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

בזק בינלאומי - שיטת "מצליח"?

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,

ברצוני לשתף מחוויה טריה של שירות מחברת בזק בינלאומי.
התקשרתי לברר את המחיר של חבילת 100 מגה, תשתית + ספק.
ענה בחור בשם דור, והציעה לי את החבילה במחיר 129 לחודש.
הנחתי שיש מקום למיקוח, ועברנו מהר מאוד ל 117 שקל לחודש ולאחר מכן ל-109 כולל ראוטר חינם לשנה הראשונה.
בשלב זה, הסכמתי להצטרף לשירות, מסרתי פרטים ואמצעי התשלום וקיבלתי הבטחה לקבל את הכל מסוכם בחוזה למייל.
לאחר כשעתיים הגיעה המייל והופתעתי לגלות שאני מנוי לחבילה במחיר 117 שקל לשנה ראשונה, 149 לשנה שניה והלאה.
לצערי שירות הלקוחות כבר סגור.
אין לי בשלב הזה אלה להניח שהחברה מטעה לקוחות ומנסה לגבות מחירים גבוהים יותר בשיטת מצליח, בתקווה שלא ישימו לב. מחר אצור איתם קשר, אבל אלה אם כן אקבל התנצלות ללא ויכוחים ותיקון הטעות, הם איבדו לקוח חדש פחות מ 12 שעות לאחר הצטרפותו. :?

ran241
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 678
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 109 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אבל בעיה כזאת יכולה לקרות בכל חברה
לי החברה הציעה בלי נתב תשתית עם ספק ששניהם זה בזק בינלאומי.
על 100 מגה 99 שקל בלי להיות במסלול נוסף כמו הגנת וירוסים מבזק בינלאומי,
ועל 40 זה 89
לא אמרתי שאני רוצה להתנתק אבל טענתי שהמחירים שלהם צריכים להיות מתאימים גם ללקוחות פרטים בנוסף שיש בישראל הרבה יוקר מחיה.
אולי ללקוח וותיק הם מסכימים לתת מחיר יותר זול על זה שהוא איתם הרבה זמן?
נערך לאחרונה על ידי ran241 ב 10/12/2017 20:56, נערך פעם 1 בסך הכל.

Kgen (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 104
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

תלוי למה אתה מתכוון. שגיאת אנוש של הנציג? בהחלט ייתכן. הטייה מכוונת - ממש לא בכל חברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה.
אין לי כרגע הוכחות שזה נעשה בכוונה תחילה לצורך הטיה, ולכן מטרתו של הפוסט הוא להזהיר ולהסב תשומת לב.
מחר אם אקבל ניסיונות לסגת מהעסקה המקורית, אדע להגיד יותר טוב.
נערך לאחרונה על ידי Kgen ב 10/12/2017 21:03, נערך פעם 1 בסך הכל.

Mad-Dog
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4185
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 519 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

יש להם הרבה שגיאות מהסוג הזה, חייב לתעד ולהקליט מולם כל שיחה או התכתבות

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

זה יותר נראה לי כמו נוכלות של נציג מאשר של החברה
חתימה חתימתית !

מתן_בזק_בינלאומי
עובד טלפוניה/אינטרנט
עובד טלפוניה/אינטרנט
הודעות: 200
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

Re: בזק בינלאומי - שיטת "מצליח"?

נושא שלא נקרא #6 

Kgen כתב:שלום לכולם,

ברצוני לשתף מחוויה טריה של שירות מחברת בזק בינלאומי.
התקשרתי לברר את המחיר של חבילת 100 מגה, תשתית + ספק.
ענה בחור בשם דור, והציעה לי את החבילה במחיר 129 לחודש.
הנחתי שיש מקום למיקוח, ועברנו מהר מאוד ל 117 שקל לחודש ולאחר מכן ל-109 כולל ראוטר חינם לשנה הראשונה.
בשלב זה, הסכמתי להצטרף לשירות, מסרתי פרטים ואמצעי התשלום וקיבלתי הבטחה לקבל את הכל מסוכם בחוזה למייל.
לאחר כשעתיים הגיעה המייל והופתעתי לגלות שאני מנוי לחבילה במחיר 117 שקל לשנה ראשונה, 149 לשנה שניה והלאה.
לצערי שירות הלקוחות כבר סגור.
אין לי בשלב הזה אלה להניח שהחברה מטעה לקוחות ומנסה לגבות מחירים גבוהים יותר בשיטת מצליח, בתקווה שלא ישימו לב. מחר אצור איתם קשר, אבל אלה אם כן אקבל התנצלות ללא ויכוחים ותיקון הטעות, הם איבדו לקוח חדש פחות מ 12 שעות לאחר הצטרפותו. :?
...
היי,

נשמח לבדוק את הנושא מולך לעומק.
לשם כך, אנא שלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] ונציג שלנו יחזור אליך טלפונית.

מתן, בזק בינלאומי

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”