שלום לכולם,
ברצוני לשתף מחוויה טריה של שירות מחברת בזק בינלאומי.
התקשרתי לברר את המחיר של חבילת 100 מגה, תשתית + ספק.
ענה בחור בשם דור, והציעה לי את החבילה במחיר 129 לחודש.
הנחתי שיש מקום למיקוח, ועברנו מהר מאוד ל 117 שקל לחודש ולאחר מכן ל-109 כולל ראוטר חינם לשנה הראשונה.
בשלב זה, הסכמתי להצטרף לשירות, מסרתי פרטים ואמצעי התשלום וקיבלתי הבטחה לקבל את הכל מסוכם בחוזה למייל.
לאחר כשעתיים הגיעה המייל והופתעתי לגלות שאני מנוי לחבילה במחיר 117 שקל לשנה ראשונה, 149 לשנה שניה והלאה.
לצערי שירות הלקוחות כבר סגור.
אין לי בשלב הזה אלה להניח שהחברה מטעה לקוחות ומנסה לגבות מחירים גבוהים יותר בשיטת מצליח, בתקווה שלא ישימו לב. מחר אצור איתם קשר, אבל אלה אם כן אקבל התנצלות ללא ויכוחים ותיקון הטעות, הם איבדו לקוח חדש פחות מ 12 שעות לאחר הצטרפותו.
בזק בינלאומי - שיטת "מצליח"?
אבל בעיה כזאת יכולה לקרות בכל חברה
לי החברה הציעה בלי נתב תשתית עם ספק ששניהם זה בזק בינלאומי.
על 100 מגה 99 שקל בלי להיות במסלול נוסף כמו הגנת וירוסים מבזק בינלאומי,
ועל 40 זה 89
לא אמרתי שאני רוצה להתנתק אבל טענתי שהמחירים שלהם צריכים להיות מתאימים גם ללקוחות פרטים בנוסף שיש בישראל הרבה יוקר מחיה.
אולי ללקוח וותיק הם מסכימים לתת מחיר יותר זול על זה שהוא איתם הרבה זמן?
לי החברה הציעה בלי נתב תשתית עם ספק ששניהם זה בזק בינלאומי.
על 100 מגה 99 שקל בלי להיות במסלול נוסף כמו הגנת וירוסים מבזק בינלאומי,
ועל 40 זה 89
לא אמרתי שאני רוצה להתנתק אבל טענתי שהמחירים שלהם צריכים להיות מתאימים גם ללקוחות פרטים בנוסף שיש בישראל הרבה יוקר מחיה.
אולי ללקוח וותיק הם מסכימים לתת מחיר יותר זול על זה שהוא איתם הרבה זמן?
נערך לאחרונה על ידי ran241 ב 10/12/2017 20:56, נערך פעם 1 בסך הכל.
תלוי למה אתה מתכוון. שגיאת אנוש של הנציג? בהחלט ייתכן. הטייה מכוונת - ממש לא בכל חברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה.
אין לי כרגע הוכחות שזה נעשה בכוונה תחילה לצורך הטיה, ולכן מטרתו של הפוסט הוא להזהיר ולהסב תשומת לב.
מחר אם אקבל ניסיונות לסגת מהעסקה המקורית, אדע להגיד יותר טוב.
אין לי כרגע הוכחות שזה נעשה בכוונה תחילה לצורך הטיה, ולכן מטרתו של הפוסט הוא להזהיר ולהסב תשומת לב.
מחר אם אקבל ניסיונות לסגת מהעסקה המקורית, אדע להגיד יותר טוב.
נערך לאחרונה על ידי Kgen ב 10/12/2017 21:03, נערך פעם 1 בסך הכל.
- mosheamsalem56
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 354
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: בזק בינלאומי - שיטת "מצליח"?
היי,Kgen כתב:שלום לכולם,
ברצוני לשתף מחוויה טריה של שירות מחברת בזק בינלאומי.
התקשרתי לברר את המחיר של חבילת 100 מגה, תשתית + ספק.
ענה בחור בשם דור, והציעה לי את החבילה במחיר 129 לחודש.
הנחתי שיש מקום למיקוח, ועברנו מהר מאוד ל 117 שקל לחודש ולאחר מכן ל-109 כולל ראוטר חינם לשנה הראשונה.
בשלב זה, הסכמתי להצטרף לשירות, מסרתי פרטים ואמצעי התשלום וקיבלתי הבטחה לקבל את הכל מסוכם בחוזה למייל.
לאחר כשעתיים הגיעה המייל והופתעתי לגלות שאני מנוי לחבילה במחיר 117 שקל לשנה ראשונה, 149 לשנה שניה והלאה.
לצערי שירות הלקוחות כבר סגור.
אין לי בשלב הזה אלה להניח שהחברה מטעה לקוחות ומנסה לגבות מחירים גבוהים יותר בשיטת מצליח, בתקווה שלא ישימו לב. מחר אצור איתם קשר, אבל אלה אם כן אקבל התנצלות ללא ויכוחים ותיקון הטעות, הם איבדו לקוח חדש פחות מ 12 שעות לאחר הצטרפותו....
נשמח לבדוק את הנושא מולך לעומק.
לשם כך, אנא שלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] ונציג שלנו יחזור אליך טלפונית.
מתן, בזק בינלאומי