מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ספקי cloud pbx מומלצים


   פורומים > HTPC ומחשוב > רשתות, IT ומחשוב
מחבר הודעה
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #1  נשלח: ד' 27/12/2017 0:42
ספקי cloud pbx מומלצים

אני חושב להעביר את המשרד שלי למרכזיית IP וירטואלית. לאחר בדיקה קצרה, גיליתי שמחירים של חברות בארץ לא מי יודע מה אטרטיבים, ועל פניו על אותן כמו דקות שאנחנו משתמשים מהמשרד (כמה כבר מדברים בטלפון קווי) אני יכול לשלם משהו כמו שמינית מהתשלום שלי כיום.

השאלה שלי האם מישהו מחברי הפורום משתמש בשירותי מרכזיות וירטואליות? האם יש המלצות בנושא?

תודה רבה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MrYair
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 25, 2011
הבעות תודה: 233
מספר הודעות: 2761

 #2  נשלח: ד' 27/12/2017 3:47
Re: ספקי cloud pbx מומלצים

dima_vy כתב:
אני חושב להעביר את המשרד שלי למרכזיית IP וירטואלית. לאחר בדיקה קצרה, גיליתי שמחירים של חברות בארץ לא מי יודע מה אטרטיבים, ועל פניו על אותן כמו דקות שאנחנו משתמשים מהמשרד (כמה כבר מדברים בטלפון קווי) אני יכול לשלם משהו כמו שמינית מהתשלום שלי כיום.

השאלה שלי האם מישהו מחברי הפורום משתמש בשירותי מרכזיות וירטואליות? האם יש המלצות בנושא?

תודה רבה


בבקשה פתרון חינמי

https://www.freepbx.org/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #3  נשלח: ד' 27/12/2017 9:46
Re: ספקי cloud pbx מומלצים

MrYair כתב:
ציטוט:
...


בבקשה פתרון חינמי

https://www.freepbx.org/
·

מן הסתם ש www.freepbx.org זה משהוא אחר לגמרי. זה לא ספק של cloud pbx בפני עצמו כלל כמו שהפותח השירשור ביקש וזה גם לא מרכזיה וירטואלית, אלה שזה הפצה מסוימת של שרת appliance לניהול של SOFTSWITCH של ASTERISK שכלול בהפצה זו. כמובן שזה גם לא פתרון חינמי, אלה רק תוכנת שרת שעלייה צריך להוסיף עוד הרבה מאוד רכיבי חומרה יקרים ורישיונות תוכנה, כמו קודקים קנייניים למשל ושירותים בתשלום חודשי, כמו עורקי SIP TRUNK וטווחים של מספרי חי''פ שנדרש לרכוש מבזק או מספק ישראלי אחר. וכמובן גם נדרש ידע בהתקנה, לוקליזציה והטמעה של מרכזייה כזו וקישור שלה לעולם האמתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #4  נשלח: ד' 27/12/2017 10:07
Re: ספקי cloud pbx מומלצים

dima_vy כתב:
אני חושב להעביר את המשרד שלי למרכזיית IP וירטואלית. לאחר בדיקה קצרה, גיליתי שמחירים של חברות בארץ לא מי יודע מה אטרטיבים, ועל פניו על אותן כמו דקות שאנחנו משתמשים מהמשרד (כמה כבר מדברים בטלפון קווי) אני יכול לשלם משהו כמו שמינית מהתשלום שלי כיום.

השאלה שלי האם מישהו מחברי הפורום משתמש בשירותי מרכזיות וירטואליות? האם יש המלצות בנושא?

תודה רבה
·

אתה צריך לקחת בחשבון, שאם אתה מחפש שרות דומה או מקביל ל ip centrex של בזק או של חברות ישראליות אחרות, אבל בחו''ל, אז צפויות לך כמה הפתעות ואכזבות קשות. ואתה צריך לקחת בחשבון כמה דברים חשובים. למשל ששירות של cloud pbx בדרך כלל לא כולל את עורקי SIP TRUNK , שאותם בכל מקרה תצטרך לרכוש מספקי מפ''א ישראליים בנוסף וגם טווחי מספרי DID כנ''ל. גם קו תמסורת לחו''ל, כזה שייתן לך אפשרות של שימוש סביר כלשהו במרכזייה ב hosting בחו''ל יעלה לך במחיר חודשי שלא ציפית לו כלל ועולה כמו כמה מרכזיות אמתיות בתחשיב של כמה שנים. וגם קו תמסורת הכי טוב לא ימנע את הבעית שיהוי לחו'ל שנוצר ושלא נותן להשתמש בצורה מניחה את הדעת במרכזייה כזו, מבלי שהמשתמשים יצטרכו להתרגל למצב שמה שהם מדברים נשמע לא במיידי לצד השני, דבר שמקשה למשתמשים לא מתורגלים לנהל שיחות טלפון.
בקיצור, אם פתרון כזה הייה משתלם, פרקטי ונוח, אז חברות כמו בזק ואחרות כבר מזמן היו מורידות את המחירים לשירותי ip centrex העקומים שהם מספקים ורק בגלל שללקוחות קטנים בישראל אין חלופות אחרות, זה עדיין אפשרי לבזק. לקוחות ENTERPRISE בישראל משתמשים כבר יותר מעשור בפתרונות אחרים, כאלה שמוזילים במידה רבה את השירותי טלפונייה, אבל פתרונות אלה יקרים ולא אפשריים לעסקים ביתיים או ל SMB .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #5  נשלח: ד' 27/12/2017 17:22
Re: ספקי cloud pbx מומלצים

sys_admin
·תודה על התגובה הרחבה, אבל העניין הוא שכן מצאתי פתרון טוב לעסק קטן. לאחר בדיקה של חשבונות טלפון של המשרד שלנו, גיליתי כי אנחנו מדברין סך של כ-500 דקות בחודש, זה כל הסיפור. אבל מה שמעצבן זה עובדה הבאה: בזק גובה תעריף של בין 12 ל-16 אג' לדקת שיחה. התמחור של הוט בערך אותו דבר. ההצעה הזולה ביותר שקיבלתי הייתה של סלקום -8.5 אג' לדקת שיחה.
לעומת זאת, לקחתי שירות בחו"ל, בו אני מקבל תעריף של 0.01 סנט, שזה 3.5 אג לדקה לנייח ו-0.024 סנט לדקת שיחה לנייד, וזה מביא אותי לעלות של 42 ש"ח אם נדבר אך ורק לניידים אותם 500 דקות. לבזק אני משלם 150 ש"ח בחודש עבור אותו שירות בדיוק. מכשירי טלפון IP ניתן לרכוש בארץ ב-300 ש"ח, או באמזון ב-260 ש"ח.
מספרי טלפון ישראלים ניתן לרכוש ב-$1 לחודש
כל עוד מדובר בעסק קטן באמת, עם מספר שלוחות בודדות זה נראה לי די חסכוני
השירות מאפשר הוצאת שיחה עם זיהוי מספר שלך, שאתה מגדיר (לדוגמה ניתן לשמור מספר של בזק כי קו וירטואלי ולשייך אותו לשירות)
כמו כן, ניתן להפעיל את השירות כמובן בכל מכשיר סלולרי, וגם להיות זמינים בחו"ל

ספקי centrix בארץ מתמחרים הכל לפי שלוחות בתשלום חודשי קבוע עוד לפני רכישת ציוד, כך שזה לא נראה לי לעניין...

בחודש הקרוב כנראה אבצע ניסוי עם השירות שתיארתי, ואם הכל יילך טוב אשאר איתו. החיסרון היחידי הוא שלא ניתן להשתמש בשירותי 1800 או בכוכביות למינהן, אבל לא נורא, יש טלפון נייד גם
השאלה בתחילת השירשור הייתה כי אולי מישהו כאן בפורום מכיר עוד שירותים כאלה, כי אני לא מוצא משהו יותר טוב ומסודר ממה שמצאתי

אם מישהו מתעניין, אני מנסה את השירות www.zadarma.com


נערך בפעם אחרונה על-ידי dima_vy בתאריך ד' 27/12/2017 18:31, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #6  נשלח: ד' 27/12/2017 18:14

כמו שכבר כתבתי אתה צריך לקחת בחשבון גם מחירים של דברים כאלה כמו קו תמסורת מתאים לזה, שזה מחיר של כמה אלפים טובים בחודש של שקלים. כי מן הסתם שאתה הרי לא חושב שאפשר להפעיל שירות כזה על קו אינטרנט מסוג ביזנט למשל שעולה פחות מאלף ש''ח בחודש ובשימוש בדרך כלל בעסקים קטנים או ביתיים. במקרה של ip centrex של בזק או של חברה ישראלית אחרת, המחיר של קו תמסורת כבר כלול במחיר השירות. וכאן בשכלול הכולל, זה יוצא פי כמה יותר יקר מכל ההוצאות של ip centrex ישראלי. גם הנושא של רשת מקומית. לצורך שרות VOIP בכלל ול SIP בפרט נדרשת רשת בעלת יכולות QOS מוגדר. מבחינתך זה אומר מתג מנוהל מתאים וגם נתב שיודע לבצע QOS לתקשורת SIP ובעל NAT כזה שמאחורי ניתן להפעיל כמה שלוחות SIP מבלי לסבול משמיעה חד צדדית בהם ומבלי שהם יאבדו את הרישום כל כמה זמן. גם טלפוני IP ב 300 ש''ח מספיקים רק בשביל לסבול ולאבד עצבים ולקוחות. טלפוני SIP הכי פשוטים לעסק שמתפקדים איכשהו מתומחרים במחירים אחרים לגמרי. ואני אפילו לא מדבר על טלפוני CISCO של אלפי שקלים רבים לטלפון, אלה על הכי פשוטים, נגיד של SNOM.
ואלה רק כמה מהשיקולים שצריך לקחת בחשבון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #7  נשלח: ה' 28/12/2017 0:19

sys_admin
·תראה, בינתיים, לצורך הניסוי, שלא עולה לי הרבה (כמה עשרות שקלים בסה"כ) אני כן יכול להגיד לך, ששיחה יוצאת, באמצעות קו אינטרנט רגיל חלוטין, נשמעת בסדר גמור. אני שוב, מציין, כי מדובר בעסק קטן, עם 4-5 שלוחות בסה"כ, שמדברים כ-500 דקות בחודש בלבד. איך שאני רואה את זה כרגע, ואני רואה את זה מניסיון האישי שלי, אין פה צורך בקו תמסורת. מה שעוד לא בדקתי, זה נושא ה-QOS בנתב, אבל אבדוק זאת.
לגבי המכשירים - מכשירים שקיבלתי בהשאלה מחבר (מכישיר Yealink) עובדים בסדר גמור.

בכל מקרה, מדובר בהתחלה של הניסוי שלי. נראה איך ימשיך...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #8  נשלח: ג' 02/01/2018 0:55

בהמשך לבדיקות שאני עושה, השירות עובד די סבבה. אין שום צורך בקו יעודי, כל עוד הקו במשרד אל נחנק לגמרה. שיחה לוקחת כ-100kbps סימטרי, ז"א בקו של 100 מס"ש vdsl, אפשר בשקט להקצות 1.5-2 מס"ש עבור שלוחות voip וזה אמור להספיק מ4-5 שיחות בו זמנית. אין צורך בשום קווים לחו"ל כך, שנראה לי שלעסק קטן זה פתרון מצויין
_________________
תחנת ההורדות המושלמת שלי
(1) הבעות תודה: vivi
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #9  נשלח: ג' 02/01/2018 13:03

בתשתיות תקשורת בישראל לא קיימים לא ניסים ולא נפלאות. על קו ביתי בעל מהירות UPLOAD מגוחכת קיימת תופעה של שיהוי לאירופה של כ 75MS וזה עוד במצב של עבודה תקינה שלו ושל כמה מאות טובות של MS בזמן שה UPLOAD זה בשימוש ( למשל בזמן ששולחים מאייל עם קובץ מצורף או בזמן שמנסים לעלות כל דבר לרשת ) . כמובן שגם ה JITTER שנוצר על קו כזה הוא גורם שהופך את הקו הזה כבלתי אפשרי לשימוש לשיחות לחו''ל על גבי קו כזה, מעבר למשחקים, אלה כלמשהוא שמשמש לצורכי עבודה. לא מדובר כאן על דברים חדשים או מהפכניים, אלה על דבר הכי פשוט וידוע שקיים בישראל כבר מתחילת שנות אלפיים שבהם כל הטלפוניה הארגונית עברה לעבוד על גבי IP .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #10  נשלח: ג' 02/01/2018 17:41

sys_admin כתב:
בתשתיות תקשורת בישראל לא קיימים לא ניסים ולא נפלאות. על קו ביתי בעל מהירות UPLOAD מגוחכת קיימת תופעה של שיהוי לאירופה של כ 75MS וזה עוד במצב של עבודה תקינה שלו ושל כמה מאות טובות של MS בזמן שה UPLOAD זה בשימוש ( למשל בזמן ששולחים מאייל עם קובץ מצורף או בזמן שמנסים לעלות כל דבר לרשת ) . כמובן שגם ה JITTER שנוצר על קו כזה הוא גורם שהופך את הקו הזה כבלתי אפשרי לשימוש לשיחות לחו''ל על גבי קו כזה, מעבר למשחקים, אלה כלמשהוא שמשמש לצורכי עבודה. לא מדובר כאן על דברים חדשים או מהפכניים, אלה על דבר הכי פשוט וידוע שקיים בישראל כבר מתחילת שנות אלפיים שבהם כל הטלפוניה הארגונית עברה לעבוד על גבי IP .


·מסכים איתך, שאין נסים ונפלאות. אבל בינתיים, כמו שאני רואה את הניסוי שלי, זה עובד די סבבה. שוב, אני מזכיר לך, אנחנו משרד של כמה אנשים סה"כ, שזה נס שיש שני אנשים שמדברים במקביל בטלפון המשרדי
עכשיו, בדיוק בכתיבת השורות האלה סיימתי שיחת טלפון שבוצע תוך כדי ההורדה של טורנט (אומנם לא במהירות מי יודע מה גבוה) וגם אני שומע שמישהו כאן מאזין לרדיו דרך האינטרנט, וכולם בסדר

אני יכול להסכים איתך שכאשר יהיה לי כאן משרד עם 30 אנשים ש-20 מתוכם מדברים בטלפון בו זמנית, הקו אינטרנט הביתי לא יסחוב, אבל זה לא המצב שלי כרגע. אני גם שיתפתי את הפתרון כי אני מניח שאני לא היחידי שרוצה פתרון אלגנטי, ולא צריך ממש פתרונות יקרים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #11  נשלח: ג' 02/01/2018 18:39

dima_vy
·
זה לא משנה כמה שלוחות של SIP יש לך. אפילו, אם מדובר על אחת, אבל לצרכים של עבודה ולא לצורך משחקים. זו גם הסיבה, שספקי מפ''א ישראליים שמספקים את השרות על גבי אינטרנט, כאלה כמו 012, בזק בנלאומי, סלקום, פרטנר ואחרים, ללקוחות ביתיים מתקינים את המתאם ATA שלהם בצורה כזו, שהוא משמש גם כנתב ביתי, ומשריין רוחב פס נדרש לשירות טלפונייה על ידי זה שמבצע QOS על קו DSL או על קו אינטרנט של הכבלים. אחרת גם השרות שלהם לא הייה מתפקד. ולא שהם לא ניסוי. בתחולת שנות האלפיים, שהם ניסו את ההפעלה של שרות זה, הם היו מספקים את מתאמי ATA ללקוח והלקוח הייה מחבר אותו לבד אחרי הנתב הביתי. רק שהם גילו מהר מאוד שזה לא מתפקד ושהשיחות מתנתקות ומתחילות לגמגם כל פעם שמשתמשים באינטרנט במקביל לשיחות טלפון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #12  נשלח: ד' 03/01/2018 11:38

sys_admin
·זה כל העניין שצרכי העבודה שלנו הם לא כאלה רצינים. קיומו של טלפון במשרד זה יותר נוחות מאשר הצורך. הנייד היום מבחינתינו הרבה יותר קריטי. ולכן אני כן יכול להרשות לעצמי לעשות ניסוי עם השירות הזה, שעל פניו עובד ממש סבבה. הפעלתי QOS על קו האינטרנט, ובינתיים אין שום תלונות. אני בעצמי עשיתי כמה וכמה שיחות אתמול, כמעט שעתיים בטלפון, והכל עבד מצויין. יכול להיות שמאז תחילת שנות ה-2000 איכות האינטרנט אומנם לא הגיעה לקווי ethernet לבית, אבל היא מספיק טובה לשימושים לא כבדים כמו שלנו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #13  נשלח: ד' 03/01/2018 12:29

dima_vy כתב:
@sys_admin
יכול להיות שמאז תחילת שנות ה-2000 איכות האינטרנט אומנם לא הגיעה לקווי ethernet לבית, אבל היא מספיק טובה לשימושים לא כבדים כמו שלנו
·

פרוטוקול IP לא השתנה מאז שנת אלפיים וגם לא עקרונות התקשורת הבסיסיים. זו גם הסיבה שהספקי מפ''א בישראל מתקינים את המתאמי ATA שלהם גם היום כנתב בעל יכולת QOS שמוגדר לשריין את הרוחב פס לשירות שלהם אצל הלקוחות הביתיים. אבל, אם לצרכים שלך המצב הקיים מספיק, אז אתה לא צריך שום דבר מעבר לזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 252
מספר הודעות: 5660

 #14  נשלח: ד' 03/01/2018 12:40

sys_admin
·אבל תשים לב מה עצבן אותי בתכלס - שספק פתרונות תקשורת מחו"ל מוכר דקות שיחה בארץ ב-20% מהמחיר של הספקים בארץ. 20%... איך הם עושים זאת? ולמה אחרים לא מוכרים במחיר כזה? הכי זול שמצאתי היה סלקום, אבל גם מחיר של סלקום לא שם...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 1419

 #15  נשלח: ד' 03/01/2018 12:50

dima_vy
·
הכל מאוד פשוט. הספק בחו''ל רוכש את החיבור של SIP TRUNK מהחברות מפ''א ישראליות. לכן גם המחיר בהתאם. אם אתה תרכוש מחברה ישראלית את כל מה שרשמתי לך כבר מלכתחילה, אתה גם תוכל לשלם על השיחות מחירים יותר זולים ממה שהספק בחו''ל מציאה לך. אבל לצורך זה, אתה תדרש להקים תשתיות תקשורת מתאימות, שאותן גם פירטתי לפני זה. זה המצב בישראל, שללקוחות הביתיים השרותים אלה מאוד יקרים בחישוב פר דקה, אבל לקוחות עסקיים ארגוניים, נדרשים להשקיע בתשתיות נדרשות לצורך זה, שהשירות שהם מקבלים יהיה זול. וזה דבר שלא כלכלי ללקוח ביתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רשתות, IT ומחשוב


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht