מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



דרגת קשיות המים במכונת נספרסו והקשר לנורת ההתראה לניקוי אבנית


   פורומים > קפה > מכונות אוטומטיות, פודים וקפסולות
מחבר הודעה
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #1  נשלח: ד' 03/01/2018 19:51
דרגת קשיות המים במכונת נספרסו והקשר לנורת ההתראה לניקוי אבנית

שלום,
לפני כשנתיים (אולי קצת יותר) קניתי מכונת נספרסו, עד עכשיו נורת ההתראה לניקוי אבנית לא דלקה אצלי ולו פעם אחת.
וכן, אנחנו שותים מספיק קפה כדי שנורת ההתראה תידלק, שנתיים זה בהחלט מספיק זמן.
התקשרתי לנספרסו על מנת לברר מה הבעיה והאם יש צורך בטכנאי, למרבה הפלא, הבעיה הסתדרה בין רגע.
לאחר שהמוקדנית הנחמדה קיבלה עזרה בעצמה, מסתבר שבסך הכל הייתי צריכה להיכנס לתפריט ולשנות את דרגת קשיות המים וכך נורת התראת ניקוי אבנית נדלקה מיד.
היא הסבירה לי שנורת ההתראה קשורה לדרגת קשיות המים שנבחרה - משמע, אם בוחרים בדרגת קשיות: 0 אז נורת ההתראה לעולם לא תידלק.
אצלי דרגת קשיות המים שנבחרה הייתה דרגה: 2 ונורת ההתראה לא נדלקה במשך שנתיים, כאשר שיניתי את ההגדרות לדרגת קשיות: 3, הנורה נדלקה מיד.
ראשית, אני תוהה האם התכיפות של נורת ההתראה בעצם נועדה רק כדי שנקנה יותר חומר ניקוי? האם יש צורך לנקות את המכונה בכל מספר חודשים?
ושנית, מה ההשפעה של בחירת דרגת קשיות המים על המכונה?
האם צריך לבחור לפי מקלון הבדיקה שמצורף בעת קניית המכונה או שזה לא משמעותי, כפי שאמרה לי המוקדנית?
ומה דרגת קשיות המים שנבחרה במכונות שלכם?

תודה רבה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #2  נשלח: ה' 04/01/2018 19:44

אשמח לקבל עזרה..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eranhakim1 (ערן)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 110

 #3  נשלח: ב' 08/01/2018 15:08

זרובבלה
·
בעברי הייתה לי נספרסו, לא זוכר לאיזה דרגה הוגדרה.
בגדול אתה צריך לבדוק את רמת הקשיות של המים באזורך ולהגדיר במכונה כך שהמכונה תדע להתריע לך מתי עליך לבצע ניקוי אבנית.
אין שם איזה קסם, פשוט חשבון של כמות מים שעברה ביחס לקשיות שבחרתה....
בגדול עדיף מראש כמה שיותר להימנע ממים עם אבנית, מינימום קנקן בריטה (יש המון פתרונות תעשה חיפוש בפורום).
שהייתה לי נספרסו הייתי משתמש מבריטה ובנוסף שקית של אוסקר 90 במיכל מים. הייתי מבצע ניקוי אבנית פעם בחצי שנה בערך...
זכור, עדיף להימנע מראש ממים קשים, בחר לך את הפתרון הנוח ביותר ואל תתיחס לנורית ניקוי בכובד ראש, בצע פעם בתקופה מסויימת ניקוי אבנית...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 225

 #4  נשלח: ב' 08/01/2018 20:42

אני משתמש במכונת נספרסו שנים רבות.
תמיד משתמש במי ברז.
לא כיוונתי אף פעם את קשיות המים כך שזה נותר כפי שהוגדר כברירת מחדל במפעל
הנורה נדלקת אחת למספר חודשים, עובקת ניקוי לפי ההוראות וחזרה לשגרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #5  נשלח: ג' 09/01/2018 12:37

Eranhakim1
·

כיוונתי את קשיות המים במכונה לפני שנתיים (לאחר בדיקה עם המקלון המצורף) ונורת ההתראה לא נדלקה במשך שנתיים ולו פעם אחת.
רק לאחר שהתקשרתי לנספרסו וכיוונתי את דרגת הקשיות לדרגה שונה (ללא בדיקת קשיות, עשיתי מה שהנציגה אמרה) אז הנורה נדלקה מיד.
נציגת השירות בנספרסו אמרה לי שלבדיקת קשיות המים אין חשיבות.. כפי שכבר כתבתי, היא אמרה שאם אבחר בקשיות דרגה אפס, אז הנורה לעולם לא תידלק.
אצלי הדרגה הייתה 2 והנורה לא נדלקה מעולם, אני תוהה האם מה שנציגת השירות אמרה נשמע הגיוני? שפעולת נורת ההתראה קשורה לבחירת דרגת קשיות המים?
אולי יש בעיה במכונה?
מדוע בדרגת קשיות 2 הנורה לא נדלקה במשך שנתיים ורק כאשר כיוונתי לדרגת קשיות 3, היא לפתע נדלקה?

תודה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #6  נשלח: ג' 09/01/2018 12:55

yossix
·

יש ברשותי מכונת נספרסו קצת יותר משנתיים ועד עכשיו לא עשיתי ניקוי אבנית.. למזלי אין לקפה טעם מוזר.
אעשה ניקוי בהקדם האפשרי, אך זה בדיוק העניין, במשך שנתיים נורת ההתראה לא נדלקה ולו פעם אחת.
האם זה הגיוני? שבמשך כל כך הרבה זמן נורת ההתראה לא תידלק בכלל?
כפי שכתבתי ל-Eranhakim1, אני תוהה האם נציגת השירות מנספרסו דוברת אמת? האם ההסבר שלה הגיוני?
ואשאל שוב, מדוע בדרגת קשיות 2 הנורה לא נדלקה במשך שנתיים ורק כאשר כיוונתי לדרגת קשיות 3, היא לפתע נדלקה?

תודה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 225

 #7  נשלח: ג' 09/01/2018 21:20

לא הגיוני שהנורה לא תידלק זמן רב כ"כ.
לא רואה סיבה שנציגת נספרסו שדיברת איתה תשקר לך.
הנורה נדלקה,תבצעי טיפול במכונה ובא לציון גואל עד הפעם הבאה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 303
מספר הודעות: 4159

 #8  נשלח: ד' 10/01/2018 0:26

מקבלים עם המכונה סטריפ שבעזרתו ניתן לדעת את קשיות המים.

שמים את הסטריפ בכוס ואל כוס זו שופכים מים מהברז ואז לפי הצבע/מספר שמתקבל ב-סטרים מכוונים את דרגת הקשיות במכונה.
אם אינני טועה - אצלי זה מכוון על רמת קשיות 3
בכל מקרה - שירות לקוחות אמר לי שבמכונה שנמצאת אצלי (LATISSIMA PRO - עם מסך TOUCH) המכונה סופרת את מס' הקפסולות שעברו במכונה
וכל 400 קפסולות בערך המכונה מבקשת לבצע ניקוי אבנית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #9  נשלח: ד' 10/01/2018 13:15

yossix
·
הנורה נדלקה רק לאחר ששיניתי את דרגת קשיות המים כפי שהנציגה אמרה לי לעשות.
כאשר שינית את דרגת קשיות המים בחזרה ל-2 אז הנורה כבתה שוב פעם.
בדרגה 2 הנורה אינה עובדת.

אז או שזה אכן לא הגיוני שהנורה לא תידלק זמן רב כל כך או שהנציגה ניסתה להתחמק מתיקון הבעיה, איזו עוד אופציה יש?
מדוע בדרגת קשיות 2 הנורה לא פועלת כבר שנתיים?
אני לא יודעת אם היא שיקרה או ניסתה לחסוך ביקור טכנאי או שתשובתה נבעה מחוסר ידע, אך זה מוזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #10  נשלח: ד' 10/01/2018 13:24

movieman
·
אני יודעת כיצד מבצעים בדיקת קשיות מים, זו לא הייתה השאלה.
תשובתה של נציגת השירות הייתה מוזרה ולא הגיונית..
מעניין מה יקרה אם תשנה את דרגת קשיות המים במכונה שלך ל-2, האם נורת ההתראה תעבוד או לא?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 225

 #11  נשלח: ד' 10/01/2018 19:32

אני לא מבין למה זה כ"כ משנה לך? נניח ששיקרה ושינית את ההגדרה והנורה נדלקה. תנקי אותה ותשאירי בהגדרה הזו. היא תידלק כל 100-200 קפסולות וזהו.
אני לקוח שלהם מעל 10 שנים, עוד כשלא ידעו בכלל מי הם ויש לי רק דברים טובים להגיד עליהם.
בכל מקרה עובר עכשיו למכונה אוטומטית גדולה יותר של מליטה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #12  נשלח: ה' 11/01/2018 1:37

yossix
·
זה משנה לי מכיוון שאם יש תקלה אז יש צורך בתיקון, זה משנה גם כי אני רוצה לדעת איך התהליך באמת עובד, זה מעניין אותי.
וזה משנה גם מכיוון שאני אובססיב קומפולסיב וזה לא יניח לי
תיהנה מהמכונה החדשה, אילו היה לי כוח או סבלנות להתעסק עם טחינת פולי קפה וכל הנקיון שמסביב, גם אני הייתי נוטשת את נספרסו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 303
מספר הודעות: 4159

 #13  נשלח: ה' 11/01/2018 11:29

זרובבלה היקרה ,
מסכים איתך שכדאי לבדוק לעומק את פשר העניין.

אצלי היתה פעם אחת שקיבלתי את ההתראה לבצע ניקוי אבנית והתעלמתי מזה כ-שבועיים (נגמר לי החומר שלהם).

לאחר מכן - המכונה הפסיקה לתפקד (חימום החלב אצלי במכונה הוא - BUILD IN ופשוט לא יצא חלב.
כמובן שניקיתי היטב את כל החלקים של מיכל החלב , אך זה לא עזר.
לאחר שיצרתי קשר עם החברה , הם טענו כי כנראה יש תקלה ומכיון שעברה שנה וחצי - אין אחריות.
היא טענה כי עלות התיקון תהיה כ- 600 ש"ח .. , לאחר מיקוח בטלפון ירדה ל-400 ש"J (לפני שהם עוד בדקו כמובן)
אמרתי לה תודה רבה , לא מעוניין וסגרתי את הטלפון.

לאחר כ-יומיים - קיבלתי הצעה למכונה חדשה של חברה מתחרה (ברכישת כ-200 קפסולות) , התקשרתי לשירות של נספרסו
בכל זאת על מנת אולי כן להתקדם בנושא ולאחר שהסברתי להם כי יש לי אפשרות אחרת (לעבור לחברה אחרת) פתאום הוצע לי תיקון
בחינם בתנאי שארכוש 8 שרוולים מהם - סיכמנו את זה והמכונה תוקנה על ידם (לא ביקשתי מכונה זמנית) והעניין נגמר.

בקיצור אחרי - כל הסיפור שעברתי יש 2 מסקנות:

1. לבצע ניקוי למכונה כל כמה כוסות קפה (אצלי לאחר כל כוס לאטה - אני מבצע ניקוי - כך תמיד עשיתי)
2. לא לוותר - במיוחד כשנגמרה האחריות ורציתי לעשות הארכה ואמרו שאין ואם אין ברירה אז עוברים למתחרה .

אגב - אצלך זה נשמע לי לא הגיוני שהמכונה עבדה שנתיים בלי שום התראת ניקוי אבנית - אויל באמת משהו שם בתוכנה השתגע ..
אלא אם במשך שנתיים צרכת פחות מ-300-400 פסולות ..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זרובבלה
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2015
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 105

 #14  נשלח: ה' 11/01/2018 20:26

movieman
·
אני מודה לך!

אז בסופו של דבר הם מצאו דרך לשנורר ממך כסף, דרך קניית קפסולות.
מדוע בעצם לא כדאי לקחת את המכונה לתיקון (אם פג תוקפה של האחריות) לכל מקום אחר בעל נסיון שמתעסק בדברים האלה?
הרי כל המכונות האלה עובדות על אותו עיקרון, אין הרבה הבדלים בין החברות, נספרסו (אם איני טועה) משתמשת במכונות של "Delonghi", הכל מבוסס על אותו מנגנון, רק עיצוב הפלסטיק מסביב משתנה והמחיר עולה.
אולי אפשר לתקן במקום אחר אם יש צורך בכך ובמחיר סביר, מבלי להרגיש שעושקים אותך?

בכל מקרה, אצלי המכונה עובדת בסדר, כששיניתי את דרגת הקשיות ל- 3 אז נורת ההתראה נדלקה אוטומטית.
שיניתי בחזרה לדרגת קשיות 2 ונורת ההתראה כבתה שוב פעם. מוזר.
מעבר לזה, לא נראה שיש בעיה במכונה.. חוץ מזה שהיא עושה קולות של טרקטור בזמן מזיגת הקפה, אבל כך זה אצל כולם.

דרך אגב, כשאתה אומר שאתה מבצע ניקוי למכונה לאחר כל כוס לאטה, אני מניחה שאתה מתכוון לניקוי מקציף החלב, פיית המזיגה של המכונה ומיכל המים... ניקוי סטנדרטי, אינך מתכוון לניקוי אבנית..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מכונות אוטומטיות, פודים וקפסולות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht