מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרשור תגובות: סטינג TV. לא הכל ורוד


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > חדשות HT
מחבר הודעה
elan22
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 108

 #16  נשלח: ד' 03/01/2018 11:14

RoeyFrost כתב:
גועל נפש , תקלות עם שרתים בארץ, בושה ! זה צריך לעבוד כמו יוטיוב ,אם זה מה שמקבלים חובבנים!
באפולו יש לי אולי רבע שעה של תקלות, והשרתים שלהם בארה"ב. כל הערוצים, כלל ספורט וvod וערוצי ישראל


·
ההשוואה בין אפולו הלא חוקי לשאר השירותים החוקיים לא רלוונטית לדיון הזה בכלל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 2157

 #17  נשלח: ד' 03/01/2018 13:01

האפליקציה של סטינג קורסת אצלי על ימין ועל שמאל בshield וגם בשני ממירי פרטנר TV.
כמובן שנטפליקס רץ חלק על אותן קופסאות.
זה די ברור שהאפליקציה לא יציבה, אני מניח שהם שיחררו מוקדם מוצר לשוק שאינו מוכן, וזאת מאותה סיבה שתמיד עושים את זה.
אני מניח שבחודשים הקרובים יוציאו גרסאות יותר יציבות, אבל כרגע זה בלתי נסבל.
אני הצטרפתי לסטינג בשביל הסדרות בלבד, כרגע זה פשוט בלתי שמיש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PROSURFER (zaur7480)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 03, 2010
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 534

 #18  נשלח: ד' 03/01/2018 13:11

לאחר שימוש של חודשיים אני יכול לסכם שהמוצר בהחלט לא אפוי ומלא באגים!
נשים רגע בצד את כל בעיות הממשק הלא ידידותי וכל הפיצ'רים החסרים האפליקציה פשוט קורסת כל הזמן.
עשרות תקיעות במהלך צפייה בהקלטה כימעט בילתי אפשרי לראות תוכנית מה VOD או תוכנית מוקלטת ללא 5-10 תקיעות.
לעיתים זה נתקע לשנייה, לעיתים זה מסך שחור, לעיתים זה הודעת שגיאה שמחייבת כיבוי והדלקה ולעיתים התמונה קופאת
והתוכנית פשוט מתחילה מהתחלה כשהתמונה נשארת קפואה ורק הסאונד עובד.
היה עידכון גרסה לתוכנה לפני שבוע אבל ניראה שהמצב רק החמיר מאז....
מותקן לי על הסטרימר של סטרינג שקניתי מהם גם סלקום טי וי ושם הכל עובד חלק לא נתקלתי בבעיות שם בכלל.
די מתסכל שאין פה שירות טלפוני או של טכנאי שיכול לתת מענה והכל מתנהל בצ'ט מבלי יכולת אמיתי לתת עזרה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי PROSURFER בתאריך ד' 03/01/2018 14:02, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Nov 08, 2007

מיקום: פתח תקווה
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 241

 #19  נשלח: ד' 03/01/2018 13:51

PROSURFER כתב:
לאחר שימוש של חודשיים אני יכול לסכם שהמוצר בהחלט לא אפוי ומלא באגים!
נשים רגע בצד את כל בעיות הממשק הלא ידידותי וכל הפיצ'רים החסרים האפליקציה פשוט קורסת כל הזמן.
עשרות תקיעות במהלך צפייה בהקלטה כימעט בילתי אפשרי לראות תוכנית מה VOD או תוכנית מוקלטת ללא 5-10 תקיעות.
לעיתים זה נתקע לשנייה, לעיתים זה מסך שחור, לעיתים זה הודעת שגיאה שמחייבת כיבוי והדלקה ולעיתים התמונה קופאת
והתוכנית פשוט מתחילה מהתחלה כשהתמונה נשארת קפואה ורק הסאונד עובד.
היה עידכון גרסה לתוכנה לפני שבוע אבל ניראה שמצב רק החמיר מאז....
מותקן לי על הסטרימר של סטרינג שקניתי מהם גם סלקום טי וי ושם הכל עובד חלק לא נתקלתי בבעיות שם בכלל.
די מתסכל שאין פה שירות טלפוני או של טכנאי שיכול לתת מענה והכל מתנהל בצ'ט מבלי יכולת אמיתי לתת עזרה.


·כמוך כמוני, ירדתי מחבילה משפחתי לרק ילדים שיהיה לילד תכנים וערוץ ניקולדאון
נרשמתי לסלקום שהייתי לקוח שלהם בעבר אבל היו מלא בעיות עם הממיר שלהם, כרגע רץ על mi box ממשק רץ חלק ומהיר מאד
איכות התמונה לא משתווה לסטינג אבל כמוך, מיואש מהאפליקציה וגם היה לי את הממיר שלהם לנסיון
מקווה שישתפרו!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bilbog
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 01, 2006

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 242

 #20  נשלח: ד' 03/01/2018 14:55

תודה רבה על הסקירה המפורטת וההשקעה בביצועה ! עזרת לי מאוד, אני על הגדר וחשבתי שהשבוע כבר אפרד מיס... אך נראה שעוד חזון למועד...
מקווה לסקירת המשך ומעקב אחר הפתרונות.

_________________
Gravity cannot be held responsible for people falling in love
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirzon
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2009

מיקום: זכרון יעקב
הבעות תודה: 183
מספר הודעות: 1244

 #21  נשלח: ד' 03/01/2018 15:38

גם אני עם סטינג רק בשביל ערוצי הילדים.
בשביל סרטים וסדרות יש לי נטפליקס.
חשבתי שאוכל להשתמש בסטינג גם בשביל ערוצי הברודקאסט, בייחוד בשל איכות השידור הגבוהה שלהם בסטינג, אבל זה אפשרי כרגע רק בשידורים ישירים. אם רוצים לראות הקלטות, המערכת פשוט מגמגמת בטירוף. חזרתי לצפות בהקלטות מעידן פלוס, או בתוספי רשת/קשת בקודי על מנת לצפות יום אחרי בתוכניות שונות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 709
מספר הודעות: 7716

 #22  נשלח: ד' 03/01/2018 16:10

אני דווקא מאד מרוצה (כאמור - ללא סטרימר, שימוש בשילד ומיבוקס)

מאד חששתי מהפרידה מ YES אבל הופתעתי לטובה (ובמיוחד הופתעתי לטובה מכך שבני המשפחה התרגלו כל כך מהר לשינוי)

התחברתי בזמנו לסלקום כשהם יצאו לשוק והתנתקתי אחרי חודש עקב חוסר בשלות של המוצר. פה לדעתי יש בסיס הרבה יותר טוב

חוץ מזה שהשינוי הזה דחף אותי חזק לנטפליקס ורוב הצפייה שלי היום מרוכזת שם (חוויה נהדרת)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1939

 #23  נשלח: ד' 03/01/2018 16:52

PROSURFER כתב:
לאחר שימוש של חודשיים אני יכול לסכם שהמוצר בהחלט לא אפוי ומלא באגים!
נשים רגע בצד את כל בעיות הממשק הלא ידידותי וכל הפיצ'רים החסרים האפליקציה פשוט קורסת כל הזמן.
עשרות תקיעות במהלך צפייה בהקלטה כימעט בילתי אפשרי לראות תוכנית מה VOD או תוכנית מוקלטת ללא 5-10 תקיעות.
לעיתים זה נתקע לשנייה, לעיתים זה מסך שחור, לעיתים זה הודעת שגיאה שמחייבת כיבוי והדלקה ולעיתים התמונה קופאת
והתוכנית פשוט מתחילה מהתחלה כשהתמונה נשארת קפואה ורק הסאונד עובד.
היה עידכון גרסה לתוכנה לפני שבוע אבל ניראה שהמצב רק החמיר מאז....
מותקן לי על הסטרימר של סטרינג שקניתי מהם גם סלקום טי וי ושם הכל עובד חלק לא נתקלתי בבעיות שם בכלל.
די מתסכל שאין פה שירות טלפוני או של טכנאי שיכול לתת מענה והכל מתנהל בצ'ט מבלי יכולת אמיתי לתת עזרה.


גם אם היה שירות טלפוני או טכנאי זה לא יעזור במקרה הזה, מדובר בבעיית תוכנה כללית שצריכה להיות מטופלת ע"י צוותי הפיתוח, ההנדסה וכו'. המערכת של סטינג כנראה לא מצליחה להתמודד עם עומס הצופים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Darklord
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2011
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 41

 #24  נשלח: ד' 03/01/2018 18:41

אני עם השירות חודשיים, עם ממיר StingTV בסלון ו-Mi Box בחדר שינה. הבעיה העיקרית שלי זה ה-pauses והשגיאות בזמן צפייה בהקלטה. הבעיה קיימת גם ב-StingTV וגם ב-Mi Box.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 709
מספר הודעות: 7716

 #25  נשלח: ד' 03/01/2018 23:30

טוב אז הסתבר לי שאשתי לא ממש מרוצה - גם היא טוענת שכמעט כל תוכנית מוקלטת נתקעת באמצע והאמת שחוויתי את זה גם היום (בשיא המתח של התוכנית - ממש מעצבן)

כנראה שלא שמתי לב לזה כי עיקר השימוש שלי בסטינג הוא ב VOD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 531
מספר הודעות: 4191

 #26  נשלח: ד' 03/01/2018 23:48

Rekcuf
אפשר להתנתק בלחיצת כפתור באותו אתר בו נרשמת.

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1939

 #27  נשלח: ה' 04/01/2018 0:24

שימו לב שיצאה גרסה חדשה השבוע לאנדרואיד טיוי

ציטוט:
What's New
bugs fixes
https://play.google.com/store/apps/details?id=il.c...

באנדרואיד טיוי יש בין 1000 ל-5000 הורדות
ובאנדרואיד הרגיל בין 5000 ל-10000
https://play.google.com/store/apps/details?id=il.c...

מתוכם סביר להניח שלא כולם צופים בו זמנית בשעות השיא ועדיין גם במספרים היחסית נמוכים האלה של משתמשים יש תקלות.
מה יהיה הלאה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 531
מספר הודעות: 4191

 #28  נשלח: ה' 04/01/2018 22:07

Rekcuf כתב:

ציטוט:
...


·

לא שזה כזה משנה, אבל האם באמת ביטול מונע את החיוב של ה 99 שח לאותו חודש נסיון? כי נראה לי שהם כבר חייבו לי את הכרטיס מיד בלחיצת הרכישה הראשונית, אלא אם כן הם מזכים לאחר ביטול לפני שעבר חודש?


כאמור בדקתי את הנושא מולם והאמת היא שהם לא מחייבים דבר במהלך החודש הראשון.
הדבר דומה לרישום לחודש נסיון בנטפליקס שגם כוללים את פרטי האשראי כחלק מתהליך הרישום.

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 935
מספר הודעות: 12847

 #29  נשלח: ג' 22/05/2018 9:43
בעיית רזולוציה במצב "אוטו'"

ממיר סטינג בחיבור למסך LG E7 מציג ריצודים וקפיצות/מסך ורוד.
ברירת המחדל בהגדרות רזולוציה בממיר היא "אוטו" שאמורה להציג את הרזולוציה הטבעית של התוכן המשודר.
כאמור, במצב אוטומטי, המסך מרצד/סיגנל קטוע/מסך שחור/ורוד וכד'.
שיניתי את הרזולוציה ידנית ל1080P 60 והתופעה פסקה.
רזולוציה גבוהה יותר כמו 2160P 60/50 מציגה אותה בעיה.
2160P 30 אין בעיה.

מישהו נתקל ברעה החולה הזו?

אחרי בדיקה נוספת, כיבוי deep color במסך, גורמת לריצודים/מסך ורוד להיפסק גם במצב אוטו' וגם ב 4k מקסימאלי.
מישהו עובד מול ממיר סטינג/פרטנר במצב deep color פעיל ויכול לדווח שתקין?
אם כן, מה שנשאר לי לחשוד בו זה הכבל hdmi.


נערך בפעם אחרונה על-ידי טלHD בתאריך שבת 09/06/2018 20:13, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ran_lebvy
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2015
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 92

 #30  נשלח: ג' 29/05/2018 23:46

באמת חשבתם שלא יהיו חבלי לידה? חכו קצת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > חדשות HT עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht