האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!
מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מימוש אחריות למוצר מאמאזון


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
R4r4r4r4
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #1  נשלח: ג' 02/01/2018 3:07
מימוש אחריות למוצר מאמאזון

היי

לא בטוח אם זה המקום הנכון לשאול.
ברשותי רמקול בלוטות' Harman Kardon Onyx Mini שנרכש לפני כחודש, לאחרונה מקשי הווליום + - הפסיקו להגיב ואף נורות החיווי (עוצמת סוללה, פעולת הטענה) נעלמו.

מה עליי לעשות ע"מ לממש את האחריות? לא מצאתי בעמוד המוצר דבר שקשור לכך ואף לא אפשרות ליצוא קשר עם המוכר (חדש באמאזון, מזמין באיביי בעיקר).

תודה רבה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eldadf
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2011
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 343

 #2  נשלח: ג' 02/01/2018 8:44

במידה ורכשת מאמזון עצמו כמוכר תעלה מולם בצ'ט. מנסיוני איתם מימוש אחריות זה תענוג.
לרוב ישלחו לך חדש ויבקשו שתחזיר את המוצר הפגום לאחר שתקבל את המוצר החדש ואת עלות המשלוח יחזירו לך (עם הגבלה של עלות משלוח)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 631

 #3  נשלח: ג' 02/01/2018 10:16

אתה יכול להכנס לדף ההזמנות של אמזון וליד המוצר שרכשת יש מספר אפשרויות כולל שרות או החזרה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
erezgur
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2010
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 267

 #4  נשלח: ג' 02/01/2018 10:52

בהנחה שהמוכר הוא אמזון עצמה - זה הרגע שבו אתה מתמכר לחווית הקניה (והשירות) של אמזון...

כדי למצוא כיצד פונים אליהם (עדיף בצ'אט):
תחת HELP חפש Contact us ושם תראה מספר אפשרויות (מייל או צ'אט או טלפון (נדמה לי)). אני ממליץ לבחור צ'אט. וודא שהפריט המתאים מתוך רשימת הקניות שלך הוא הפריט שבגללו את ה פונה אליהם (תוכל לשנות את הפריט).

ספר בקצרה מהי הבעיה ואני מניח שתקבל די מהר תשובה שמאד תמצא חן בעיניך - זיכוי על התשלום, קבלת מוצר חדש במקומו וכו'.

אתה צריך להיות סבלני, לא תמיד הם מבינים בדיוק למה אתה מתכוון ותצטרך להסביר אולי בצורה פשוטה שוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 1096

 #5  נשלח: ג' 02/01/2018 17:52

אם המוכר הוא אמזון עצמו אין שום בעיה
תכנס ל help>need more help> contact us>something else

תספר להם את כל אשר על ליבך.

לי החליפו בלי בעיה פלייסטיישן VR ועוד החזירו לי כסף על עלות המשלוח מבלי שביקשתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart (ארתור)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 180
מספר הודעות: 2773

 #6  נשלח: ג' 02/01/2018 20:01

אצלי על הDREMEL בחודשיים האחרונות של האחריות הפנו אותי ל BOSCH ובוש הפנו ללדיקו ישראל וקיצור סיבכו לי את החיים.
בסוף וויתרתי והלכה לי האחריות.
צריך להגיד לאמזון שיתפלו בבעיות עם המוצרים של עצמה ולא יעשו לקונה מסוכת מכשולים.
מאז לא ניסיתי לתאם עם אמזון, אבל השכלתי, פעם הבאה אגיד שאין לי דרך אחרת ולא נותנים מענה בחברה ואבקש שיתנו לי טיפול מולם.

_________________
A heart without love is a waste
(תודה רבה על התשובה ותודה רבה מראש לכל עונה ועוזר על כל בקשה)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
R4r4r4r4
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #7  נשלח: ד' 03/01/2018 2:11

קודם כל תודה רבה על העזרה!

אז יצרתי קשר דרך הצ'אט, התשובה אכן הייתה החלפה/זיכוי.
אך בכל זאת הייתי רוצה לוודא שהבנתי את הנציגה נכון.
ספניי עומדת האפשרות להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא, או להחזיר את המוצר ולקבל כנגדו מוצר חדש ללא תוספת תשלום (בתכתובת המצורפת התשובה שלה קצת מעורפלת לגבי הוספת התשלום)?

בנוסף, איך עובד עניין השילוח וכמה זה צפוי לעלות?



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 631

 #8  נשלח: ד' 03/01/2018 2:40

אני פעלתי בצורה יותר פשוטה. השאלה אם זה קיים גם אצלך.
יש דף שנקרא "ההזמנות שלי"
אתה מאתר שם את המוצר ובודק שיש לידו אפשרות של של החזרה או החלפה.
אחרי שמפעילים את האופציה מקבלים הסברים פשוטים איך מחזירים את המוצר (בהנחה שאתה בוחר בהחלפה)
יש שם אופציית הדפסה של כתובות וברקוד שאותם יש להדביק על הקופסה
אחר כך מקבלים מייל מהשרות שבו הם מצטערים על התקלה ופותחים לך הזמנה חדשה ומהירה
שלחתי את החבילה בדואר ב-61 ש"ח והם מודיעים לך שתקבל 20$ על המשלוח (במקרה שלי)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
R4r4r4r4
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #9  נשלח: ה' 04/01/2018 1:01

mrraz111
הכוונה לזה?

זה מראה שנשלחה בקשה להחזרה, למה התכוונת שפותחים הזמנה חדשה?
הזמנה למה?



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 631

 #10  נשלח: ה' 04/01/2018 9:50

ככה זה נראה
שים לב שהמחיר 0



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
R4r4r4r4
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #11  נשלח: ו' 05/01/2018 9:13

תודה רבה חברים!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:

 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht