היי החלטתי בתור נציג תמיכה טכנית בסלקום\נטויזן לתת קצת מענה לכל מי שיש לו שאלות בנוגע לשירותים שלנו
אז קצת עלי:
קןודם כל אני לא כאן מטעם סלקום הגעתי לכאן באופן פרטי לתת תשובות מהידע האישי והניסיון שלי בעבודה
כדי לתרום לקהילה
אני עובד בתמיכה הטכנית כשנה עם ידע קודם בתחום המחשבים מערכות הפעלה האקינג תכנות בשפות ווב וכו
אהםםם זהו פחות או יותר בכללי..
סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
הייcourz כתב:היי החלטתי בתור נציג תמיכה טכנית בסלקום\נטויזן לתת קצת מענה לכל מי שיש לו שאלות בנוגע לשירותים שלנו
אז קצת עלי:
קןודם כל אני לא כאן מטעם סלקום הגעתי לכאן באופן פרטי לתת תשובות מהידע האישי והניסיון שלי בעבודה
כדי לתרום לקהילה
אני עובד בתמיכה הטכנית כשנה עם ידע קודם בתחום המחשבים מערכות הפעלה האקינג תכנות בשפות ווב וכו
אהםםם זהו פחות או יותר בכללי.....
מה ידוע על ניסוי מודם כבלים שקיים אצל סלקום
סוג הציוד: נתב כבלים אלחוטי
דגם: TG1652
מספר תיק אישור סוג: 7-10158-0-108675
שם היצרן: ARRIS
ארץ יצור: סין
בעל תיק אישור סוג: סלקום ישראל בע"מ
תודה
- courz (פותח השרשור)
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 34
- הצטרף: ינואר 2018
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
Re: סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
@uh99
·
מודם ARRIS מוכר כציוד שהוט מספקת ללקוחות שלה כמודם בלבד כמו שכולם יודעים
סלקום ופרטנר למי שלא יודע בויכוח לגבי השוק הסיטונאי עם תשתית הוט שכרגע בלעדית להוט
לעומת תשתית של בזק שכרגע נמצאת בשוק סיטונאי עם כל ספק אינטרנט בשוק כולל אותנו
קישור לכתבה להסבר מפורט יותר: https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001215622
בקיצור סלקום מיבאת כרגע מחול מודמים של אריס כדי לבצע ניסויים בכדי להשתמש בעתיד בתשתית של הוט כחלק משוק סיטונאי עם
פרוטוקול TR69 לשליטה מרחוק בציוד (מה שהוט לא מוכנה אליו ומבצעת מניפולציות כאלה ואחרות כדי לשכנע את משרד התקשורת להישאר בלעדיים על התשתית מטעמי אבטחה)
עוד מידע לגבי הARRIS שסלקום מיבאת כאן: http://www.telecomnews.co.il/%D7%A1%D7% ... D7%A9.html
·
מודם ARRIS מוכר כציוד שהוט מספקת ללקוחות שלה כמודם בלבד כמו שכולם יודעים
סלקום ופרטנר למי שלא יודע בויכוח לגבי השוק הסיטונאי עם תשתית הוט שכרגע בלעדית להוט
לעומת תשתית של בזק שכרגע נמצאת בשוק סיטונאי עם כל ספק אינטרנט בשוק כולל אותנו
קישור לכתבה להסבר מפורט יותר: https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001215622
בקיצור סלקום מיבאת כרגע מחול מודמים של אריס כדי לבצע ניסויים בכדי להשתמש בעתיד בתשתית של הוט כחלק משוק סיטונאי עם
פרוטוקול TR69 לשליטה מרחוק בציוד (מה שהוט לא מוכנה אליו ומבצעת מניפולציות כאלה ואחרות כדי לשכנע את משרד התקשורת להישאר בלעדיים על התשתית מטעמי אבטחה)
עוד מידע לגבי הARRIS שסלקום מיבאת כאן: http://www.telecomnews.co.il/%D7%A1%D7% ... D7%A9.html
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
תודה על התגובה אך המידע זה ידוע ולא חדש, בנוסף לכך גם בזק עשתה כך כדי לא שיהיה תחרות, לכן הוט עושה כך עד שיהיה החלטה של משרד התקשורת לקיום שוק סיטונאי על התשתית הכבלים.courz כתב:@uh99
·
מודם ARRIS מוכר כציוד שהוט מספקת ללקוחות שלה כמודם בלבד כמו שכולם יודעים
סלקום ופרטנר למי שלא יודע בויכוח לגבי השוק הסיטונאי עם תשתית הוט שכרגע בלעדית להוט
לעומת תשתית של בזק שכרגע נמצאת בשוק סיטונאי עם כל ספק אינטרנט בשוק כולל אותנו
קישור לכתבה להסבר מפורט יותר: https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001215622
בקיצור סלקום מיבאת כרגע מחול מודמים של אריס כדי לבצע ניסויים בכדי להשתמש בעתיד בתשתית של הוט כחלק משוק סיטונאי עם
פרוטוקול TR69 לשליטה מרחוק בציוד (מה שהוט לא מוכנה אליו ומבצעת מניפולציות כאלה ואחרות כדי לשכנע את משרד התקשורת להישאר בלעדיים על התשתית מטעמי אבטחה)
עוד מידע לגבי הARRIS שסלקום מיבאת כאן: http://www.telecomnews.co.il/%D7%A1%D7% ... D7%A9.html...
שימוש בציוד קצה במסגרת שירותי השוק הסיטונאי ברשת הוט–
שימוע נוסף מס' 06122016
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/8/5058.pdf
השאלה האם מתקיים בפועל הניסוי של סלקום
תודה
- courz (פותח השרשור)
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 34
- הצטרף: ינואר 2018
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
Re: סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
@uh99
·
מתקיים אך בחוג סגור באופן נסיוני זה לא ציוד שאנחנו מספקים ללקוחות כחלק מאיזשהו שירות שאנחנו נותנים
הראוטר הזה גם לא מופיע לנו במערכות אף פעם לא ניתקלתי בלקוח עם ציוד כזה הוא לא נכלל כחלק ממערך התמיכה בכלל אם הוא היה הייתי יודע מזה
חוץ מזה לצערי אין לי עוד מידע לגבי זה
·
מתקיים אך בחוג סגור באופן נסיוני זה לא ציוד שאנחנו מספקים ללקוחות כחלק מאיזשהו שירות שאנחנו נותנים
הראוטר הזה גם לא מופיע לנו במערכות אף פעם לא ניתקלתי בלקוח עם ציוד כזה הוא לא נכלל כחלק ממערך התמיכה בכלל אם הוא היה הייתי יודע מזה
חוץ מזה לצערי אין לי עוד מידע לגבי זה
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
Re: סלקום\נטויז'ן - כל השאלות כאן
תודה, ולא ציפתי שיהיה ניסוי לקוחות ... כל עוד שמשרד התקשורת לא נתן לכך אישור...courz כתב:@uh99
·
מתקיים אך בחוג סגור באופן נסיוני זה לא ציוד שאנחנו מספקים ללקוחות כחלק מאיזשהו שירות שאנחנו נותנים
הראוטר הזה גם לא מופיע לנו במערכות אף פעם לא ניתקלתי בלקוח עם ציוד כזה הוא לא נכלל כחלק ממערך התמיכה בכלל אם הוא היה הייתי יודע מזה
חוץ מזה לצערי אין לי עוד מידע לגבי זה...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
יש מידע אך הוא לא נפוץ אלא רק לאחר חיבור פיזי של בניינים..courz כתב:@origr15
·
כרגע זה בתהליך פריסה ראשוני אני יודע שיש באיזורים במרכז בהרצליה למשל בקרית מוצקין אין
לא ידוע לאף אחד בדיוק לא לנו ולא לשירות לקוחות שניסיתי לברר איפה בדיוק זה עומד אין מפה מדוייקת עדיין שאומרת
איפה יש ואיפה אין.. בכללי מההתרשמות עד עכשיו זה נראה די מוצלח...
- NetanelAzu
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 458
- הצטרף: מרץ 2017
- נתן תודות: 18 פעמים
- קיבל תודות: 38 פעמים
·מה לגבי חיפה/שאר איזורי הקריות?courz כתב:@origr15
·
כרגע זה בתהליך פריסה ראשוני אני יודע שיש באיזורים במרכז בהרצליה למשל בקרית מוצקין אין
לא ידוע לאף אחד בדיוק לא לנו ולא לשירות לקוחות שניסיתי לברר איפה בדיוק זה עומד אין מפה מדוייקת עדיין שאומרת
איפה יש ואיפה אין.. בכללי מההתרשמות עד עכשיו זה נראה די מוצלח...
הבנתי שכן יש איזורים מסויימים בחיפה שמחוברים...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
זה לא מפליא שכך זה מתנהל כי כך החברה שומרת על בלעדיות בחיבור אצל הלקוחות וזה לא יחודי לסלקוםcourz כתב:@NetanelAzu
זהו שעדיין אין לנו אינדיקציה מדוייקת גם כשאנחנו עולים בצאט מול תמיכה בכירה אין להם תמיד תשובה
רק במידה ואני נתקל בלקוח שהוא כבר קיים ויש לו סיבים אני מסיק מזה שיש באיזור שלו, כרגע אין לי תשובה חד משמעתית לתת לך
·...
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
·זה מתנהל כך, משום שלעובד תמיכה טכנית מן השורה - אין גישה למידע שכזה.uh99 כתב:זה לא מפליא שכך זה מתנהל כי כך החברה שומרת על בלעדיות בחיבור אצל הלקוחות וזה לא יחודי לסלקום212143 כתב:.........
יש דאטהבייס של פריסה קיימת וגם משתמשים, אך נאיבי לחשוב שהמידע יהיה ברשותו של תומך טכני, וגם אם כן, לא יוכל לחשוף אותו מאחר והפריסה אינה כללית בכל עיר, אלא פרטנית מאוד ואף סלקטיבית לעתים.
מעבר לכך, יש נושאים רבים על הפרק שנבחנים בימים אלו, בכל הנוגע לפריסה של סיבים, אך כרגע השתיקה יפה להם.
הכל ייצא אל הציבור בזמן הנכון ולא לפני כן, ולא בגלל שיש רצון להסתיר, אלא מכיוון שיש דברים רבים בבחינה שלא ניתן לפרט עליהם בציבור, לפני שקיבלו תוקף.
יש כאן בחור נחמד שיכול לעזור לכל מי שיש לו שאלות בנושאים טכניים, לא חושב שיש טעם בשאלות שמתאימות יותר לדובר מטעם הארגון.
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
אכן לכך לא הופנה שום אצבע לבחורgal-cohen כתב:·זה מתנהל כך, משום שלעובד תמיכה טכנית מן השורה - אין גישה למידע שכזה.......
יש דאטהבייס של פריסה קיימת וגם משתמשים, אך נאיבי לחשוב שהמידע יהיה ברשותו של תומך טכני, וגם אם כן, לא יוכל לחשוף אותו מאחר והפריסה אינה כללית בכל עיר, אלא פרטנית מאוד ואף סלקטיבית לעתים.
מעבר לכך, יש נושאים רבים על הפרק שנבחנים בימים אלו, בכל הנוגע לפריסה של סיבים, אך כרגע השתיקה יפה להם.
הכל ייצא אל הציבור בזמן הנכון ולא לפני כן, ולא בגלל שיש רצון להסתיר, אלא מכיוון שיש דברים רבים בבחינה שלא ניתן לפרט עליהם בציבור, לפני שקיבלו תוקף.
יש כאן בחור נחמד שיכול לעזור לכל מי שיש לו שאלות בנושאים טכניים, לא חושב שיש טעם בשאלות שמתאימות יותר לדובר מטעם הארגון....
- courz (פותח השרשור)
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 34
- הצטרף: ינואר 2018
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 2 פעמים
@uh99
@gal_cohen
מייל שקיבלנו בנושא:
שימו לב כולם !!
לק שמתעניין בסיבים על מנת להצטרף- יש לתת את המס 0529986584 להמשך בירור!
קהל יעד:
הלקוחות הפוטנציאלים מאותרים מראש, בבניינים שמאותרים מראש ע"י מחלקת הנדסה ובינוי.
הפנייה ללקוחות אלו נעשית בצורה יזומה של צוות המכירות בלבד / או בשיחה נכנסת של הלקוח למספר ייעודי.
בשלב זה – אין מכירה יזומה ללקוחות שאינם מוגדרים כלקוחות פוטנציאלים.
במידה ומתקבלת שיחה מלקוח שמעוניין להצטרף לתשתית הסיבים, ומברר פרטים, נפנה אותו לחייג למספר
052-9986584 להמשך בירור (בשעות 09:00-19:00).
@gal_cohen
מייל שקיבלנו בנושא:
שימו לב כולם !!
לק שמתעניין בסיבים על מנת להצטרף- יש לתת את המס 0529986584 להמשך בירור!
קהל יעד:
הלקוחות הפוטנציאלים מאותרים מראש, בבניינים שמאותרים מראש ע"י מחלקת הנדסה ובינוי.
הפנייה ללקוחות אלו נעשית בצורה יזומה של צוות המכירות בלבד / או בשיחה נכנסת של הלקוח למספר ייעודי.
בשלב זה – אין מכירה יזומה ללקוחות שאינם מוגדרים כלקוחות פוטנציאלים.
במידה ומתקבלת שיחה מלקוח שמעוניין להצטרף לתשתית הסיבים, ומברר פרטים, נפנה אותו לחייג למספר
052-9986584 להמשך בירור (בשעות 09:00-19:00).