שלום רב, ותודות מראש,
קראתי המלצות/ביקורות בפורום ועדיין לא הצלחתי להגיע להחלטה.
אני מחפש מקרר קטן/בינוני עד 350-450 ליטר עם מאפיינים כאלו:
- רוחב קטן מ-70.
- דירוג אנרגטי A ומעלה.
- מקפיא תחתון.
- no-frost.
- מחיר: אני יכול להוציא כ5K.
- איכות גבוהה, הבנתי שעדיף לא לקנות מוצרים מטורקיה, ומצאתי את המודל הזה של BOSCH
Bosch KGN57SM30U , שחשבתי שהוא גרמני. מקריאה באחד האתרים הוא גם חתום ע"י ארדוגן.
יש גם Liebherr CNESF5156 , יקר יותר ורחב קצת, האם יש המלצות על החברה? בביקורות שקראתי יש תלונה על חוסר יכולת להחלפת גומיות בדלת וכאלו, יש אמת בדברים?
האם יש מוצרים איכותיים, גימור, עמידות ופעולה (לא בהכרך כמות הפונקציות) חלקה במחיר הזה?
האם יש מוצרים איכותיים מהמזרח SHARP/LG/SAMSUNG שעומדים בתנאים?
תודה,
ישראל.
המלצה על מקרר קטן/בינוני עם מאפיינים מדוייקים
- Leffetripel (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 18 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- Leffetripel (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 18 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- Leffetripel (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: מרץ 2018
- נתן תודות: 18 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
קיוויתי לטוב, אתמול, 27/03/18, היה תאריך האספקה האחרון עפ"י LASTPRICE.
התקשרתי כל יום, וכל יום מריחה אחרת:
שלשום הם טענו שההזמנה אצל הספק ונתנו לי מספר טלפון לתיאום מסירה.
אתמול, התקשרתי למוביל, כמובן שאין זכר להזמנה. חזרתי לLP, המוקדנית התנצלה והבטיחה שיתקשרו עם הפרטים.
היום, נמאס לי לחכות, התקשרתי חזרה לLP, המוקדנית טוענת שהבחורה מאתמול לא נמצאת היום ולכן לא התקשרו, הספק לא עונה וההזמנה לא נמצאה.
העיקר לחייב את הכרטיס שלי הם נזכרו בזמן, אני מזכיר שכל שיחה זה 15 של המתנה + עוד 10 דקות של בירורים.
יש לכם אולי עיצה, או שאני סתם מוציא קיטור (שזה לא רע, כי אובייקטיבית אין מה לעשות)
היום, 30/03/18, LP נזכרו להתקשר, ארבע ימים אחרי מועד האספקה, היו מופתעים שהספק לא יצר איתי קשר, וטענו שהמוקד הטלפוני שלהם נשרף ולכן הם לא חזרו אלי אתמול כמו שהתחייבו. הנציגה טענה שהמוקד הטלפוני של LP פיזית נשרף .
03/04/18 שבוע אחרי מועד האספקה האחרון המקרר הגיע, כמובן המובילים רצו לפרק דלתות תמורת תשלום נוסף - חוצפנים. בסוף הכנסתי אותו בעצמי. המוקדנית בLP טוענת שהספק רשם בטעות ללא הובלה, לקח להם שבוע להבין את העניין, כמובן שרק מחר מגיע טכנאי של פל-רום ולכן שבוע וחצי איחור סה"כ. המקרר נראה נחמד, הפלסטיקה לא מרגישה איכותית ברמה של המחיר, נקווה לטוב.
התקשרתי כל יום, וכל יום מריחה אחרת:
שלשום הם טענו שההזמנה אצל הספק ונתנו לי מספר טלפון לתיאום מסירה.
אתמול, התקשרתי למוביל, כמובן שאין זכר להזמנה. חזרתי לLP, המוקדנית התנצלה והבטיחה שיתקשרו עם הפרטים.
היום, נמאס לי לחכות, התקשרתי חזרה לLP, המוקדנית טוענת שהבחורה מאתמול לא נמצאת היום ולכן לא התקשרו, הספק לא עונה וההזמנה לא נמצאה.
העיקר לחייב את הכרטיס שלי הם נזכרו בזמן, אני מזכיר שכל שיחה זה 15 של המתנה + עוד 10 דקות של בירורים.
יש לכם אולי עיצה, או שאני סתם מוציא קיטור (שזה לא רע, כי אובייקטיבית אין מה לעשות)
היום, 30/03/18, LP נזכרו להתקשר, ארבע ימים אחרי מועד האספקה, היו מופתעים שהספק לא יצר איתי קשר, וטענו שהמוקד הטלפוני שלהם נשרף ולכן הם לא חזרו אלי אתמול כמו שהתחייבו. הנציגה טענה שהמוקד הטלפוני של LP פיזית נשרף .
03/04/18 שבוע אחרי מועד האספקה האחרון המקרר הגיע, כמובן המובילים רצו לפרק דלתות תמורת תשלום נוסף - חוצפנים. בסוף הכנסתי אותו בעצמי. המוקדנית בLP טוענת שהספק רשם בטעות ללא הובלה, לקח להם שבוע להבין את העניין, כמובן שרק מחר מגיע טכנאי של פל-רום ולכן שבוע וחצי איחור סה"כ. המקרר נראה נחמד, הפלסטיקה לא מרגישה איכותית ברמה של המחיר, נקווה לטוב.