שוקל להחליף את הרצפתיים Klipsch

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
Chura (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4774
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: Privilege 15
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

שוקל להחליף את הרצפתיים Klipsch

נושא שלא נקרא #1 

היי

יש לי היום סט של קליפצ' RF62 ואחוריים סינרג'י 2 (C2+R2)
אני בונה בית, ובבית החדש האחוריים הפכו להיות שקועים בתקרה של Polk.
נגיד ובטעות, ארצה להחליף את הרצפתיים, מה נשמע כמו קליפצ', מריח כמו קליפצ', קל להזזה כמו קליפצ' אבל לא קפליצ' ולא רצפתי ?
יש לי חדר האזנה עם KEF LS50 אבל בבית החדש החלטנו לאחד הכל לסלון (כבר אין חדרים לבזבז על Hobby) ולכן חשוב שיהיו יצירתיים, חדים לקולנוע ביתי ויחד עם זאת נוחים להאזנת סטיראו מזדמנת

משודך לPioneer LX83

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

Re: שוקל להחליף את הרצפתיים Klipsch

נושא שלא נקרא #2 

Chura כתב:מה נשמע כמו קליפצ', מריח כמו קליפצ', קל להזזה כמו קליפצ' אבל לא קפליצ' ולא רצפתי ?
...
אם אתה רוצה רמקולים זהים לקליפש רק לא רצפתיים, אז למה לא ללכת על המדפיים שלהם?

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

למה לא ללכת לשמוע Polk? הסגנון לא רחוק מקליפש ומהקצת שאני מכיר יותר טוב (לטעמי). לא יודע מה התקציב אבל אולי S20 יתאימו לך? יש גם בצבע לבן שלדעתי נראה טוב.
האמת אם יש לך LS50 אז הרמקולים האלה מעט פשוטים מידי...

Chura (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4774
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: Privilege 15
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אני מעדיף לא שקועים, לדעתי זה פשרה שאין ברירה. פשרה שבאחוריים הייתי מוכן לקחת לרמקול אחורי.
לגבי קדמיים, הls50 לצערי לא מתאימים לקולנוע ביתי.
Configure Terminal
Write Erase
reload
(6)

Chura (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4774
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: Privilege 15
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

freedom_il כתב:למה לא ללכת לשמוע Polk? הסגנון לא רחוק מקליפש ומהקצת שאני מכיר יותר טוב (לטעמי). לא יודע מה התקציב אבל אולי S20 יתאימו לך? יש גם בצבע לבן שלדעתי נראה טוב.
האמת אם יש לך LS50 אז הרמקולים האלה מעט פשוטים מידי...
...
·פולק S20 זולים למדי, הם טובים ברמה של מה שיש לי ?
מה אני בעצם מפסיק שאני עוזב את הרצפתיים ?

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

ה polk s20 רמקולים חביבים, אבל אם אתה מחפש מדפיים איכותיים שלהם לך על ה LSIM 703

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

Chura כתב:
...
...
·פולק S20 זולים למדי, הם טובים ברמה של מה שיש לי ?
מה אני בעצם מפסיק שאני עוזב את הרצפתיים ?
...
לא ענית על השאלה שלי מקודם ..

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@Chura
אם יש לך סאב, במעבר מרצפתיים למדפיים מפסידים בעיקר מיד-באס. אבל לדעתי זה תחום תדרים שאסור לזלזל בו: קולות שירה בעיקר של גברים ואוקטבות אמצעיות ונמוכות של פסנתר וכלי נגינה אחרים.
אם אין סאב אז מפסידים גם באסים.
בקשר לסדרה הזו של פולק, לא שמעתי את כל הדגמים אלא נראה לי רק את הרצפתיים והם value for money גבוה מאוד לדעתי. אין מנוס מללכת ולשמוע ולהבין מה תרוויח בתוספת תקציב.

Chura (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4774
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: Privilege 15
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

mulder כתב:
...
...
אם אתה רוצה רמקולים זהים לקליפש רק לא רצפתיים, אז למה לא ללכת על המדפיים שלהם?
...
צודק, סליחה פספסתי :)
אני מתלבט. הקפליצ' מאוד אגרסבייים ולמתאימים בעיקר לק"ב.
אז אני מחפש אולי, משהו יותר מאוזן. ואולי לא, אני לא שולל.
freedom_il כתב:@Chura
אם יש לך סאב, במעבר מרצפתיים למדפיים מפסידים בעיקר מיד-באס. אבל לדעתי זה תחום תדרים שאסור לזלזל בו: קולות שירה בעיקר של גברים ואוקטבות אמצעיות ונמוכות של פסנתר וכלי נגינה אחרים.
אם אין סאב אז מפסידים גם באסים.
...
·

יש סאב, קפליצ' R12. כלומר שאני מסודר מלבד המיד-באס ?

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

freedom_il כתב:@Chura
אם יש לך סאב, במעבר מרצפתיים למדפיים מפסידים בעיקר מיד-באס.
...
מה??

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@Chura
כל רמקול יכול להישמע אחרת ויכולים להיות כמובן הבדלים בווליום, בבמה ועוד. אבל אם הייתי צריך לשים את האצבע על דבר אחד הכי משמעותי אז כן: מיד-באס.
במקרה שלך אפילו אין קרוסאובר 2.5way אלא 2way בלבד. כך שזה די דומה למדפי עם שני וופרים מבחינת קונפיגורציה.

Chura (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4774
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: Privilege 15
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני יודע שקצת פחות דיברתם עליהם פה, אבל ראיתי רמקולים ELAC Debu 2.0 6.2 או משהו כזה, רשום שהם יחסית זולים ונותנים יופי את תוצאה.
מה דעתכם ?
Configure Terminal
Write Erase
reload
(6)

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

mulder כתב:
...
...
מה??
...
אם יש בעיה עם התשובה שלי אתה מוזמן לתקן ולא סתם לכתוב ולא סתם "מה". שים לה שכתבתי "בעיקר" ואני עומד מאחורי התשובה הזו. לדעתי זה תחום תדרים מאוד חשוב שנותן תחושה של נפח וממלא את החדר.

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

freedom_il כתב:
...
...
אם יש בעיה עם התשובה שלי אתה מוזמן לתקן ולא סתם לכתוב ולא סתם "מה". שים לה שכתבתי "בעיקר" ואני עומד מאחורי התשובה הזו. לדעתי זה תחום תדרים מאוד חשוב שנותן תחושה של נפח וממלא את החדר.
...
לא סתרתי קודם את שאר המשפט שלך, ועדיין מסכים עם מה שאתה כותב עכשיו.
מה שלא הבנתי זה איך מפסידים מיד באס במעבר מרצפתי למדפי.

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

mulder כתב:
...
...
לא סתרתי קודם את שאר המשפט שלך, ועדיין מסכים עם מה שאתה כותב עכשיו.
מה שלא הבנתי זה איך מפסידים מיד באס במעבר מרצפתי למדפי.
...
כאשר משתמשים בסאב לנמוכים בכל מקרה (נניח וזה המקרה) אז ההפסד הוא בעיקר מיד-באס. באסים גם ברור שמפסידים אבל סאב טוב יכול לעזור עם זה או לפתור את הבעיה לחלוטין.
ברוב הרצפתיים בגודל קטן עד בינוני יש קונפיגורציה של 2way שבהם שני אלמנטים של מיד ומטה או 2.5way עם אלמנט מיד ומטה ועוד אחד במיד-באס ומטה. אם מסתכלים על מדפיים מאותן סדרות מבינים שיש במדפי אלמנט אחד פחות למיד/מיד-באס ומטה מאשר ברצפתי.
לא יצא לי לשמוע הרבה רמקולים מדפיים ורצפתיים מאותה סדרה אבל ממה שיצא לי לשמוע, ההתרשמות שלי היא שחוץ מירידה יותר נמוך ומדוייק בבאסים ההבדל המשמעותי הנוסף הוא במיד-באס. לפעמים רמקולים מאותה סדרה גם נשמעים אחרת לגמרי, צריך ללכת לשמוע.

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”