שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #121 

רק מלקרוא את הפוסט האחרון שלך , התעייפתי :D .

כל הכבוד על הזמן , ההתעקשות ובסופו של דבר התוצאה בהתנהלות מזלזלת שכזו .

מי חשב שפעם פאנסוניק העולמית ויורקום המקומית יתנהגו כך .

אני זוכר את כל התערוכות , ההשקות , המכירות , שהם עשו בזמנו והיו בני ביית בפורום המכובד הזה.



אצלי , בבית הפרטי , יש 4 מסכים של פאנסוניק וידוע לי שברגע שיתקלקלו , הדבר הראשון שאעשה , זה לקנות אחת חדשה , בוודאי שלא לנסות לממש את האחריות שלה , גם אם היא בטווח ה 5 שנים.

מודה לך ששיתפת את הסיפור , חזק ואמץ !
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #122 

תשמעו מקריאה נוספת של הסיפור הדבר הכי מרתיח פה שקו ההגנה האחרון של אלקטרוניקס פרו היה : מה אתה רוצה מאיתנו, אנחנו רק ספק תיקונים, תפנה ליורוקום.

כמה נוח.

זה מוכיח שכל המטרה שלהם הוא פשוט לנתק את הקשר מול הלקוח ותו לא.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #123 

madror כתב:רק מלקרוא את הפוסט האחרון שלך , התעייפתי :D .

כל הכבוד על הזמן , ההתעקשות ובסופו של דבר התוצאה בהתנהלות מזלזלת שכזו .

מי חשב שפעם פאנסוניק העולמית ויורקום המקומית יתנהגו כך .

אני זוכר את כל התערוכות , ההשקות , המכירות , שהם עשו בזמנו והיו בני ביית בפורום המכובד הזה.



אצלי , בבית הפרטי , יש 4 מסכים של פאנסוניק וידוע לי שברגע שיתקלקלו , הדבר הראשון שאעשה , זה לקנות אחת חדשה , בוודאי שלא לנסות לממש את האחריות שלה , גם אם היא בטווח ה 5 שנים.

מודה לך ששיתפת את הסיפור , חזק ואמץ !
...
גם אנחנו היינו לקוחות קבועים. שתי פלזמות ו-LCD.

ממש אהבתי את יורוקום ואת המותג פנסוניק, למרות שהיו מעצבנים. התעקשו להביא מסכים בלי עידן, לא להכניס עברית.
צפיתי שתהיה קריסה מלפני שנתיים בערך כשהעדכונים באתר האינטרנט פסקו. באירופה זה עדיין מותג מוביל.

לא שמתי לב אם DX900 הוצעה בתשלום או לא, דווקא תחליף הולם, אך זה כבר היסטוריה.

קראתי שחברת ח.י. מעוניינת בזיכיון, לא יודע אם זה מתקדם לאנשהו. בעיתון גלובס מעלים הרבה שאלות על 600 המיליון שנעלמו
https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001223266

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #124 

asaf23 כתב: לא שמתי לב אם DX900 הוצעה בתשלום או לא, דווקא תחליף הולם, אך זה כבר היסטוריה.
...
·

כן, בתשלום, אבל לא אהבתי את החסרונות שלה ולא המשכתי את הבירור לגביה, אז אין לי מושג באיזה תוספת תשלום הם רצו להציע לי אותה.
אם יורוקום הייתה עוד חיה במועד המשפט ובמידה והייתי מפסיד בו, הייתי מתייעץ פה עם אנשים לגבי החלופה הטובה ביותר. הרי גם ההפסד במשפט מצידי לא היה מבטל את האחריות של יורוקום ואת החלופות האפשריות שהם הציעו לי (ושאף אחד בטעות לא יחשוב שהם באמת מפסידים כסף כשהם מציעים חלופות בתשלום). יכול להיות שהייתם יכולים להטות אותי לכיוון הDX900 :)
אבל כן, זו כבר היסטוריה.

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #125 

evgenetic כתב: 3. במהלך החודש אני צפוי לקבל 750 שקל מאלקטרוניקס פרו בתור פיצוי, ואני אפילו מאד רוצה שהם ינסו להתחמק מזה כי די בא לי ללמוד איך פועלת ההוצאה לפועל באופן מעשי. :wink:
...
·

טוב, כנראה אצטרך להכיר את ההוצאה לפועל בהזדמנות אחרת, אלקטרוניקס פרו שלחו את הצ'ק.

orenshlomo
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 8
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

יש לי סיפור דומה מאוד ואף יותר קשה. samsung 55f8000 ואלקטרוניקס פרו.

נושא שלא נקרא #126 

נכון להיום נסתיימו מאמצי הפשרה ביני לבין אלקטרוניקס פרו.
בשנת 2014 קניתי את ספינת הדגל של סמסונג 55f8000 והייתי מאושר ממנה עד מאוד.
לקראת סוף 3 שנות האחריות הבחנתי שכמות הפיקסלים השרופים גדלה עם הזמן, וגדולה מהמקובל, והזמנתי טכנאי מאחר וחששתי כי המגמה תמשיך.
הטכנאי הכריז על כמות גדולה מהמותר ועקב כך הטלוויזיה נשלחה לתיקון אצל ........... אלקטרוניקס פרו.
לאחר שבועיים קיבלתי הודעה כי המסך מתוקן........ ומשם הענינים התחילו להדרדר בקצב מטורף:
1. לא החליפו מסך והפיקסלים היו עדיין שרופים.
2. החליפו ספק כח וכרטיס רשת למרות שלא דיווחתי על תקלות (לא נעים, לא נורא).
3. על גב המסך המתכתי והסופר יוקרתי שלי הופיעה שקערורית שלא מותירה מקום לספק בדבר פגיעה מנפילה או מחפץ כבד (שלא קשה לדמיין איך קרתה).
4. 3 תקלות נוספות שדיווחתי עליהן לא תוקנו.

בשלב זה ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 55mu8000 בתוספת תשלום (טלוויזית 4k שאינה מתחרה בשידורי HD עם ה f8000). לבסוף ביקשתי תיקון ולא שדרוג.

לאחר שניסו לתקן את הטלויזיה בשנית - הסתבר כי הפנל הקיים במלאי אינו תקין גם הוא, וניסו לפתות אותי בשדרוג נוסף.

לאחר שסירבתי להצעות הוסבר לי שיקח כ 3 חודשים לפחות עד שהפנל החדש יגיע. שיחה עם נציג סמליין הובילה לפתרון שהסכמתי לו:
1.פנל חדש תוך חודש
2.החלפת גב מסך מתכתי חדש.
3.אחריות מלאה נוספת ל 3 שנים.

לאחר הסיכום ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 65qf7 בתוספת 4,000 ש"ח אשר לבסוף גם לו סרבתי מאחר ובהשוואת מסך מול מסך ה f8000 פשוט טובה יותר בתכני HD. בנוסף ה f8000 מצויידת במצלמה מובנית ובתלת מימד האיכותי ביותר שהיה בשוק בנוסף לעובי מסך של פחות מסנטימטר וגב מסך מתכתי יוקרתי (ועוד ועוד).
בשלב הזה הם הודיעו לי שהם כבר הזמינו פאנל חדש (ללא ידיעתי) והתקינו אותו תוך יום מרגע שהחלטתי לדבוק במסך שלי (הסתבר מהר מאוד שזה היה שקר - שגם הוקלט בשיחת טלפון).

כמובן שלא טרחו ליידע אותי שגם הפאנל ה"חדש" שהותקן אינו תקין, ובבדיקה שערכתי מול מנהל מעבדת אלקטרוניקס פרו נמצאו יותר מפי 2 פיקסלים שרופים ממה שהיה במקור אצלי במסך. עוד שכחו ליידע אותי כי לא ניתן להשיג גב מסך חדש (שהם פגעו בו)

בשלב זה הובהר לי כי אלקטרוניקס פרו לא תתקן את המסך כי סמסונג כבר לא מייצרת את הפאנלים שלה (למרות חובת החזקת חלקי חילוף ל 7 שנים) ושהאופציה היחידה היא השדרוג שהוצע.

הייתי מאוד פגוע מהשקר הבוטה של החלפת המסך ומהנסיון לשלוח לי שוב טלוויזיה לא תקינה בחזרה והתעקשתי על תיקון הטלוויזיה.

באופן דומה למקרה הקודם של evgenetic הצעתי לקחת דגם 65f8000 גדול יותר משלי שהיה קיים ברשות אחד המנהלים של סמליין ושבוע לאחר הסכמה של שני הצדדים חזרו בהם אלקטרוניקס פרו מהסיכום וטענו כי אין אפשרות כזו עקב בעיות פנימיות.

אני מצידי הצעתי מספר פעמים לשלם 4,000 ש"ח עבור שדרוג ל 65q9f שהיא ספינת הדגל הנוכחית של סמסונג (בדומה למה שהייתה ה f8000 בשנת 2014).

כרגע הוחלט כי המסך שלי חוזר אלי (פגום יותר מאשר נשלח לתיקון) וכי המפגש הבא בין הצדדים יהיה משפטי.

הפעם אלקטרוניקס פרו מסרבים בכל תוקף לתתת לי לדבר עם היבואן סמליין וטוענים שיש להם ייפויי כוח לעשות את כל ההחלטות.

ממש ניסיתי להמנע מהצעד המשפטי אך לא נותרה בידי ברירה.

מעל 80 שיחות טלפון....

אני יודע שהפורום תומך, ורציתי לדעת אם יש איזושהי עיצה בונה שיכולה לעזור לי בנוסף.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #127 

מדאיג שזה השירות של חברה כמו סמסונג :?

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #128 

חברים תלמדו ותתגלחו על הזקן של החברים שלכם (מעניין הוא שהישראלי שלא נחשב לפראייר מתברר כי הוא הפראייר האידיאלי) במקום אחר בעולם היו זורקים את הנציג מכל המדרגות רק כאן בארץ אנחנו מתחננים לקבל שירות והיבואן יודע ומשחק על זה כי פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים ותמיד יהיה פראייר שיקנה מסך מיבוא רשמי .
סם ליין הוא סוס מת כנ"ל אלקטורניקס פרו ולא משנה מה ינסו לשכנע אתם בחנויות. ההפרש בין יבואן מקורי ליבואן פאררלי לא מצדיק את הפער . בהפרש הכסף אפשר לשדרג את המערכת או להנות מדברים אחרים , זו דעתי בכל אופן.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #129 

חבל שסמליין לא מבינה שסיפורים כאלה שמתפרסמים במדיית האינטרנט וזוכים לחשיפה רבה מאד, יעלו להם בסופו של דבר הרבה יותר מהעלות הנדרשת כדי לפתור את הבעיה שלך. מה גם שאני משוכנע שבתום הליך משפטי תקבל את מה שמגיע לך...

הזכיר לי קצת את United Airlines עם סיפור שבירת הגיטרה של דיוויד קארול.
כבר שמעתי שהנזק התדמיתי לחברה הוערך בכ-180 מיליון דולר...
https://www.slideshare.net/RonakMehta5/ ... case-study

למי שלא מכיר וסקרן, שיצפה בשלושת הסרטונים האלה לפי הסדר:

חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #130 

איינשטיין כתב:חבל שסמליין לא מבינה שסיפורים כאלה שמתפרסמים במדיית האינטרנט וזוכים לחשיפה רבה מאד, יעלו להם בסופו של דבר הרבה יותר מהעלות הנדרשת כדי לפתור את הבעיה שלך. מה גם שאני משוכנע שבתום הליך משפטי תקבל את מה שמגיע לך...

הזכיר לי קצת את United Airlines עם סיפור שבירת הגיטרה של דיוויד קארול.
כבר שמעתי שהנזק התדמיתי לחברה הוערך בכ-180 מיליון דולר...
https://www.slideshare.net/RonakMehta5/ ... case-study

למי שלא מכיר וסקרן, שיצפה בשלושת הסרטונים האלה לפי הסדר:

...
קצת ארוך אבל מקסים. לצערי הישראלי רחוק מלהיות אמריקאי שאכפת לו מכל דולר שהוא מוציא ולא יסקים לקבל שירות עלוב וגם לא כמו האירופי שאכפת לו לתת שירות טוב עם חיוך כי ישראלי הוא ישראלי וישאר ישראלי הוא לא ילמד לעולם וזו הסיבה שבישראל דופקים הכי הרבה אחד את השני כי קל למצוא כאן פראיירים שמתרבים ,עצוב מאוד אבל זה המצב .
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #131 

לצערי (ולדעתי) זה לא הולך להשתנות.
הקודקודים בחברות הללו כבר מזמן הבינו שכל יום נולדים פראייראים חדשים. אין להם שום אינטרנס לתת שירות טוב, פשוט כך. במקרה הכי גרוע (עבורם) הלקוח יגיע איתם לבית משפט ובמקרה הכי גרוע בית המשפט יפסוק לטובת הלקוח בדיוק את מה שמגיע לו + אולי פיצוי סמלי מינורי (דגש על אולי). למעשה, יש כאן גיבוי מלא להמשיך לפעול בדיוק בצורה בה הם פועלים - גיבוי ראשון מהלקוחות אשר חוזרים לקנות בהמוניהם ומשלמים שוב ושוב ממיטב כספם בלי ללמוד את הלקח (גם ללמוד לקח ממקרים של אחרים זה ללמוד לקח) וגיבוי שני מגיע ממנגנוני המדינה (הגנת הצרכן ובתי המשפט) שלא פוסקים במקרי הפרות חוזה כאלה (תעודות אחריות) בצורה חמורה יותר.

ואחרי זה מתפלאים בכל מיני כתבות מדוע הלקוח הישראלי נוטש אט אט את הקניונים ועובר לקנות יותר ויותר אונליין מחו"ל (עם דגש על אמזון). אני מכיר לא מעט אנשים (ואני בינהם, בלא מעט מקרים) שמעדיפים לקנות מאמזון גם אם המחיר שם הוא מעט יותר גבוה מהמחיר שאני יכול לקנות בארץ.
נערך לאחרונה על ידי jacko-il ב 23/04/2018 11:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #132 

אצלי האלגוריתם השתנה מזמן.

אם אני לא חייב את המוצר *מייד*, וזה בד"כ המצב, אני *תמיד* מחפש קודם באמזון ואם מוצא וזה נשלח לארץ - קונה. בלי קשר למחיר בארץ.
יוצא דופן רק אם במקרה מחיר המשלוח ממש לא סביר (קרה לי פעם או פעמיים בסה"כ).

לצערי בנושא טלוויזיות אנחנו ברוב המקרים שבויים. בינתיים...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #133 

צריך להעלות את המודעות כאן ובפורום כמה שיותר וכמה שרק ניתן
הפורום הזה הוא רפרנס לאלפי לקוחות פוטנציאלים ואם נעשה כאן מספיק רעש אני חושב שיזוז משהו למעלה
אצל הגזלנים .המצחיק בעניין שפעם לחנויות המתמחות היה כוח מול היבואן היום גם זה נגמר כי החנויות שבויות אצל היבואן במקום לעבור לרכוש מיבוא מקביל .כך או כך הלקוח לא מקבל שרות מהיבואן הרשמי ,לכן אני קורא מיכאן לבעלי החנויות אנא ממכם לטובת העסק שלכם
(אנחנו נמשיך לקנות ממכם) אל תתנו יד לגזל של היבואן הרשמי תמכרו לנו מיבוא מקביל כך נוכל לשנות את הדברים
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #134 

@shay1
·
דווקא עם חנויות מתמחות אפשרי להיות יחסית שקט. קרוסאובר (רועי) הוכיחו לדעתי לא מעט פעמים כאן בפורום שהם יודעים לעמוד מאחורי הלקוח ולתת גב חזק ולעזור לפתור בעיות מהר ולשביעות רצונו של הלקוח גם עם היבואן מנסה לתקוע מקלות בגלגלים ולהרוס ללקוח את החוויה. ואתה יודע מה, ראיתי פה מקרים שקרוסאובר עזרו לחברים בפורום שאפילו לא היו לקוחות שלהם.
ואני משוכנע שיש עוד כמה חנויות מתמחות וכמה פועלים בתחום שמבינים שירות מהו ויודעים לתת שירות כמו שמצפים מהם ואף מעבר.

מה שכן, כשאתה קונה מאיזו רשת או חנות (פיזית או אונליין) שלא ממש אכפת לה מהלקוחות שלה והם זורקים אותך לשבור את הראש מול היבואן וההוא זורק אותך לשבור את הראש מול הקבלן שלו, אתה כנראה נכנס לבעיה רצינית. להתמודד לבד מול היבואן או קבלני השירות שלו זו סאגה לא נעימה במקרה הטוב וסיפור שאינו נגמר (או שנגמר חד צדדית לרעת הלקוח) במקרה הגרוע.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 489
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 140 פעמים

נושא שלא נקרא #135 

שאלה- מישהו ניסה לפנות ישירות ליצרן שיעזור מול היבואן? היו מקרים במוצרים כמו אוזניות ורכיבי מחשב שזה עזר. מייל לפיליפס/סמסונג אולי היה עוזר במקרה כזה...
אין שום סיבה שלא ללחוץ על "תודה"
תודה :)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”