רק מלקרוא את הפוסט האחרון שלך , התעייפתי .
כל הכבוד על הזמן , ההתעקשות ובסופו של דבר התוצאה בהתנהלות מזלזלת שכזו .
מי חשב שפעם פאנסוניק העולמית ויורקום המקומית יתנהגו כך .
אני זוכר את כל התערוכות , ההשקות , המכירות , שהם עשו בזמנו והיו בני ביית בפורום המכובד הזה.
אצלי , בבית הפרטי , יש 4 מסכים של פאנסוניק וידוע לי שברגע שיתקלקלו , הדבר הראשון שאעשה , זה לקנות אחת חדשה , בוודאי שלא לנסות לממש את האחריות שלה , גם אם היא בטווח ה 5 שנים.
מודה לך ששיתפת את הסיפור , חזק ואמץ !
שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
גם אנחנו היינו לקוחות קבועים. שתי פלזמות ו-LCD.madror כתב:רק מלקרוא את הפוסט האחרון שלך , התעייפתי .
כל הכבוד על הזמן , ההתעקשות ובסופו של דבר התוצאה בהתנהלות מזלזלת שכזו .
מי חשב שפעם פאנסוניק העולמית ויורקום המקומית יתנהגו כך .
אני זוכר את כל התערוכות , ההשקות , המכירות , שהם עשו בזמנו והיו בני ביית בפורום המכובד הזה.
אצלי , בבית הפרטי , יש 4 מסכים של פאנסוניק וידוע לי שברגע שיתקלקלו , הדבר הראשון שאעשה , זה לקנות אחת חדשה , בוודאי שלא לנסות לממש את האחריות שלה , גם אם היא בטווח ה 5 שנים.
מודה לך ששיתפת את הסיפור , חזק ואמץ !...
ממש אהבתי את יורוקום ואת המותג פנסוניק, למרות שהיו מעצבנים. התעקשו להביא מסכים בלי עידן, לא להכניס עברית.
צפיתי שתהיה קריסה מלפני שנתיים בערך כשהעדכונים באתר האינטרנט פסקו. באירופה זה עדיין מותג מוביל.
לא שמתי לב אם DX900 הוצעה בתשלום או לא, דווקא תחליף הולם, אך זה כבר היסטוריה.
קראתי שחברת ח.י. מעוניינת בזיכיון, לא יודע אם זה מתקדם לאנשהו. בעיתון גלובס מעלים הרבה שאלות על 600 המיליון שנעלמו
https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001223266
- evgenetic (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2641
- הצטרף: דצמבר 2010
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 305 פעמים
·asaf23 כתב: לא שמתי לב אם DX900 הוצעה בתשלום או לא, דווקא תחליף הולם, אך זה כבר היסטוריה....
כן, בתשלום, אבל לא אהבתי את החסרונות שלה ולא המשכתי את הבירור לגביה, אז אין לי מושג באיזה תוספת תשלום הם רצו להציע לי אותה.
אם יורוקום הייתה עוד חיה במועד המשפט ובמידה והייתי מפסיד בו, הייתי מתייעץ פה עם אנשים לגבי החלופה הטובה ביותר. הרי גם ההפסד במשפט מצידי לא היה מבטל את האחריות של יורוקום ואת החלופות האפשריות שהם הציעו לי (ושאף אחד בטעות לא יחשוב שהם באמת מפסידים כסף כשהם מציעים חלופות בתשלום). יכול להיות שהייתם יכולים להטות אותי לכיוון הDX900
אבל כן, זו כבר היסטוריה.
- orenshlomo
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: דצמבר 2017
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
יש לי סיפור דומה מאוד ואף יותר קשה. samsung 55f8000 ואלקטרוניקס פרו.
נכון להיום נסתיימו מאמצי הפשרה ביני לבין אלקטרוניקס פרו.
בשנת 2014 קניתי את ספינת הדגל של סמסונג 55f8000 והייתי מאושר ממנה עד מאוד.
לקראת סוף 3 שנות האחריות הבחנתי שכמות הפיקסלים השרופים גדלה עם הזמן, וגדולה מהמקובל, והזמנתי טכנאי מאחר וחששתי כי המגמה תמשיך.
הטכנאי הכריז על כמות גדולה מהמותר ועקב כך הטלוויזיה נשלחה לתיקון אצל ........... אלקטרוניקס פרו.
לאחר שבועיים קיבלתי הודעה כי המסך מתוקן........ ומשם הענינים התחילו להדרדר בקצב מטורף:
1. לא החליפו מסך והפיקסלים היו עדיין שרופים.
2. החליפו ספק כח וכרטיס רשת למרות שלא דיווחתי על תקלות (לא נעים, לא נורא).
3. על גב המסך המתכתי והסופר יוקרתי שלי הופיעה שקערורית שלא מותירה מקום לספק בדבר פגיעה מנפילה או מחפץ כבד (שלא קשה לדמיין איך קרתה).
4. 3 תקלות נוספות שדיווחתי עליהן לא תוקנו.
בשלב זה ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 55mu8000 בתוספת תשלום (טלוויזית 4k שאינה מתחרה בשידורי HD עם ה f8000). לבסוף ביקשתי תיקון ולא שדרוג.
לאחר שניסו לתקן את הטלויזיה בשנית - הסתבר כי הפנל הקיים במלאי אינו תקין גם הוא, וניסו לפתות אותי בשדרוג נוסף.
לאחר שסירבתי להצעות הוסבר לי שיקח כ 3 חודשים לפחות עד שהפנל החדש יגיע. שיחה עם נציג סמליין הובילה לפתרון שהסכמתי לו:
1.פנל חדש תוך חודש
2.החלפת גב מסך מתכתי חדש.
3.אחריות מלאה נוספת ל 3 שנים.
לאחר הסיכום ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 65qf7 בתוספת 4,000 ש"ח אשר לבסוף גם לו סרבתי מאחר ובהשוואת מסך מול מסך ה f8000 פשוט טובה יותר בתכני HD. בנוסף ה f8000 מצויידת במצלמה מובנית ובתלת מימד האיכותי ביותר שהיה בשוק בנוסף לעובי מסך של פחות מסנטימטר וגב מסך מתכתי יוקרתי (ועוד ועוד).
בשלב הזה הם הודיעו לי שהם כבר הזמינו פאנל חדש (ללא ידיעתי) והתקינו אותו תוך יום מרגע שהחלטתי לדבוק במסך שלי (הסתבר מהר מאוד שזה היה שקר - שגם הוקלט בשיחת טלפון).
כמובן שלא טרחו ליידע אותי שגם הפאנל ה"חדש" שהותקן אינו תקין, ובבדיקה שערכתי מול מנהל מעבדת אלקטרוניקס פרו נמצאו יותר מפי 2 פיקסלים שרופים ממה שהיה במקור אצלי במסך. עוד שכחו ליידע אותי כי לא ניתן להשיג גב מסך חדש (שהם פגעו בו)
בשלב זה הובהר לי כי אלקטרוניקס פרו לא תתקן את המסך כי סמסונג כבר לא מייצרת את הפאנלים שלה (למרות חובת החזקת חלקי חילוף ל 7 שנים) ושהאופציה היחידה היא השדרוג שהוצע.
הייתי מאוד פגוע מהשקר הבוטה של החלפת המסך ומהנסיון לשלוח לי שוב טלוויזיה לא תקינה בחזרה והתעקשתי על תיקון הטלוויזיה.
באופן דומה למקרה הקודם של evgenetic הצעתי לקחת דגם 65f8000 גדול יותר משלי שהיה קיים ברשות אחד המנהלים של סמליין ושבוע לאחר הסכמה של שני הצדדים חזרו בהם אלקטרוניקס פרו מהסיכום וטענו כי אין אפשרות כזו עקב בעיות פנימיות.
אני מצידי הצעתי מספר פעמים לשלם 4,000 ש"ח עבור שדרוג ל 65q9f שהיא ספינת הדגל הנוכחית של סמסונג (בדומה למה שהייתה ה f8000 בשנת 2014).
כרגע הוחלט כי המסך שלי חוזר אלי (פגום יותר מאשר נשלח לתיקון) וכי המפגש הבא בין הצדדים יהיה משפטי.
הפעם אלקטרוניקס פרו מסרבים בכל תוקף לתתת לי לדבר עם היבואן סמליין וטוענים שיש להם ייפויי כוח לעשות את כל ההחלטות.
ממש ניסיתי להמנע מהצעד המשפטי אך לא נותרה בידי ברירה.
מעל 80 שיחות טלפון....
אני יודע שהפורום תומך, ורציתי לדעת אם יש איזושהי עיצה בונה שיכולה לעזור לי בנוסף.
בשנת 2014 קניתי את ספינת הדגל של סמסונג 55f8000 והייתי מאושר ממנה עד מאוד.
לקראת סוף 3 שנות האחריות הבחנתי שכמות הפיקסלים השרופים גדלה עם הזמן, וגדולה מהמקובל, והזמנתי טכנאי מאחר וחששתי כי המגמה תמשיך.
הטכנאי הכריז על כמות גדולה מהמותר ועקב כך הטלוויזיה נשלחה לתיקון אצל ........... אלקטרוניקס פרו.
לאחר שבועיים קיבלתי הודעה כי המסך מתוקן........ ומשם הענינים התחילו להדרדר בקצב מטורף:
1. לא החליפו מסך והפיקסלים היו עדיין שרופים.
2. החליפו ספק כח וכרטיס רשת למרות שלא דיווחתי על תקלות (לא נעים, לא נורא).
3. על גב המסך המתכתי והסופר יוקרתי שלי הופיעה שקערורית שלא מותירה מקום לספק בדבר פגיעה מנפילה או מחפץ כבד (שלא קשה לדמיין איך קרתה).
4. 3 תקלות נוספות שדיווחתי עליהן לא תוקנו.
בשלב זה ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 55mu8000 בתוספת תשלום (טלוויזית 4k שאינה מתחרה בשידורי HD עם ה f8000). לבסוף ביקשתי תיקון ולא שדרוג.
לאחר שניסו לתקן את הטלויזיה בשנית - הסתבר כי הפנל הקיים במלאי אינו תקין גם הוא, וניסו לפתות אותי בשדרוג נוסף.
לאחר שסירבתי להצעות הוסבר לי שיקח כ 3 חודשים לפחות עד שהפנל החדש יגיע. שיחה עם נציג סמליין הובילה לפתרון שהסכמתי לו:
1.פנל חדש תוך חודש
2.החלפת גב מסך מתכתי חדש.
3.אחריות מלאה נוספת ל 3 שנים.
לאחר הסיכום ניסו לפתות אותי עם שדרוג ל 65qf7 בתוספת 4,000 ש"ח אשר לבסוף גם לו סרבתי מאחר ובהשוואת מסך מול מסך ה f8000 פשוט טובה יותר בתכני HD. בנוסף ה f8000 מצויידת במצלמה מובנית ובתלת מימד האיכותי ביותר שהיה בשוק בנוסף לעובי מסך של פחות מסנטימטר וגב מסך מתכתי יוקרתי (ועוד ועוד).
בשלב הזה הם הודיעו לי שהם כבר הזמינו פאנל חדש (ללא ידיעתי) והתקינו אותו תוך יום מרגע שהחלטתי לדבוק במסך שלי (הסתבר מהר מאוד שזה היה שקר - שגם הוקלט בשיחת טלפון).
כמובן שלא טרחו ליידע אותי שגם הפאנל ה"חדש" שהותקן אינו תקין, ובבדיקה שערכתי מול מנהל מעבדת אלקטרוניקס פרו נמצאו יותר מפי 2 פיקסלים שרופים ממה שהיה במקור אצלי במסך. עוד שכחו ליידע אותי כי לא ניתן להשיג גב מסך חדש (שהם פגעו בו)
בשלב זה הובהר לי כי אלקטרוניקס פרו לא תתקן את המסך כי סמסונג כבר לא מייצרת את הפאנלים שלה (למרות חובת החזקת חלקי חילוף ל 7 שנים) ושהאופציה היחידה היא השדרוג שהוצע.
הייתי מאוד פגוע מהשקר הבוטה של החלפת המסך ומהנסיון לשלוח לי שוב טלוויזיה לא תקינה בחזרה והתעקשתי על תיקון הטלוויזיה.
באופן דומה למקרה הקודם של evgenetic הצעתי לקחת דגם 65f8000 גדול יותר משלי שהיה קיים ברשות אחד המנהלים של סמליין ושבוע לאחר הסכמה של שני הצדדים חזרו בהם אלקטרוניקס פרו מהסיכום וטענו כי אין אפשרות כזו עקב בעיות פנימיות.
אני מצידי הצעתי מספר פעמים לשלם 4,000 ש"ח עבור שדרוג ל 65q9f שהיא ספינת הדגל הנוכחית של סמסונג (בדומה למה שהייתה ה f8000 בשנת 2014).
כרגע הוחלט כי המסך שלי חוזר אלי (פגום יותר מאשר נשלח לתיקון) וכי המפגש הבא בין הצדדים יהיה משפטי.
הפעם אלקטרוניקס פרו מסרבים בכל תוקף לתתת לי לדבר עם היבואן סמליין וטוענים שיש להם ייפויי כוח לעשות את כל ההחלטות.
ממש ניסיתי להמנע מהצעד המשפטי אך לא נותרה בידי ברירה.
מעל 80 שיחות טלפון....
אני יודע שהפורום תומך, ורציתי לדעת אם יש איזושהי עיצה בונה שיכולה לעזור לי בנוסף.
חברים תלמדו ותתגלחו על הזקן של החברים שלכם (מעניין הוא שהישראלי שלא נחשב לפראייר מתברר כי הוא הפראייר האידיאלי) במקום אחר בעולם היו זורקים את הנציג מכל המדרגות רק כאן בארץ אנחנו מתחננים לקבל שירות והיבואן יודע ומשחק על זה כי פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים ותמיד יהיה פראייר שיקנה מסך מיבוא רשמי .
סם ליין הוא סוס מת כנ"ל אלקטורניקס פרו ולא משנה מה ינסו לשכנע אתם בחנויות. ההפרש בין יבואן מקורי ליבואן פאררלי לא מצדיק את הפער . בהפרש הכסף אפשר לשדרג את המערכת או להנות מדברים אחרים , זו דעתי בכל אופן.
סם ליין הוא סוס מת כנ"ל אלקטורניקס פרו ולא משנה מה ינסו לשכנע אתם בחנויות. ההפרש בין יבואן מקורי ליבואן פאררלי לא מצדיק את הפער . בהפרש הכסף אפשר לשדרג את המערכת או להנות מדברים אחרים , זו דעתי בכל אופן.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
חבל שסמליין לא מבינה שסיפורים כאלה שמתפרסמים במדיית האינטרנט וזוכים לחשיפה רבה מאד, יעלו להם בסופו של דבר הרבה יותר מהעלות הנדרשת כדי לפתור את הבעיה שלך. מה גם שאני משוכנע שבתום הליך משפטי תקבל את מה שמגיע לך...
הזכיר לי קצת את United Airlines עם סיפור שבירת הגיטרה של דיוויד קארול.
כבר שמעתי שהנזק התדמיתי לחברה הוערך בכ-180 מיליון דולר...
https://www.slideshare.net/RonakMehta5/ ... case-study
למי שלא מכיר וסקרן, שיצפה בשלושת הסרטונים האלה לפי הסדר:
הזכיר לי קצת את United Airlines עם סיפור שבירת הגיטרה של דיוויד קארול.
כבר שמעתי שהנזק התדמיתי לחברה הוערך בכ-180 מיליון דולר...
https://www.slideshare.net/RonakMehta5/ ... case-study
למי שלא מכיר וסקרן, שיצפה בשלושת הסרטונים האלה לפי הסדר:
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
קצת ארוך אבל מקסים. לצערי הישראלי רחוק מלהיות אמריקאי שאכפת לו מכל דולר שהוא מוציא ולא יסקים לקבל שירות עלוב וגם לא כמו האירופי שאכפת לו לתת שירות טוב עם חיוך כי ישראלי הוא ישראלי וישאר ישראלי הוא לא ילמד לעולם וזו הסיבה שבישראל דופקים הכי הרבה אחד את השני כי קל למצוא כאן פראיירים שמתרבים ,עצוב מאוד אבל זה המצב .איינשטיין כתב:חבל שסמליין לא מבינה שסיפורים כאלה שמתפרסמים במדיית האינטרנט וזוכים לחשיפה רבה מאד, יעלו להם בסופו של דבר הרבה יותר מהעלות הנדרשת כדי לפתור את הבעיה שלך. מה גם שאני משוכנע שבתום הליך משפטי תקבל את מה שמגיע לך...
הזכיר לי קצת את United Airlines עם סיפור שבירת הגיטרה של דיוויד קארול.
כבר שמעתי שהנזק התדמיתי לחברה הוערך בכ-180 מיליון דולר...
https://www.slideshare.net/RonakMehta5/ ... case-study
למי שלא מכיר וסקרן, שיצפה בשלושת הסרטונים האלה לפי הסדר:
...
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לצערי (ולדעתי) זה לא הולך להשתנות.
הקודקודים בחברות הללו כבר מזמן הבינו שכל יום נולדים פראייראים חדשים. אין להם שום אינטרנס לתת שירות טוב, פשוט כך. במקרה הכי גרוע (עבורם) הלקוח יגיע איתם לבית משפט ובמקרה הכי גרוע בית המשפט יפסוק לטובת הלקוח בדיוק את מה שמגיע לו + אולי פיצוי סמלי מינורי (דגש על אולי). למעשה, יש כאן גיבוי מלא להמשיך לפעול בדיוק בצורה בה הם פועלים - גיבוי ראשון מהלקוחות אשר חוזרים לקנות בהמוניהם ומשלמים שוב ושוב ממיטב כספם בלי ללמוד את הלקח (גם ללמוד לקח ממקרים של אחרים זה ללמוד לקח) וגיבוי שני מגיע ממנגנוני המדינה (הגנת הצרכן ובתי המשפט) שלא פוסקים במקרי הפרות חוזה כאלה (תעודות אחריות) בצורה חמורה יותר.
ואחרי זה מתפלאים בכל מיני כתבות מדוע הלקוח הישראלי נוטש אט אט את הקניונים ועובר לקנות יותר ויותר אונליין מחו"ל (עם דגש על אמזון). אני מכיר לא מעט אנשים (ואני בינהם, בלא מעט מקרים) שמעדיפים לקנות מאמזון גם אם המחיר שם הוא מעט יותר גבוה מהמחיר שאני יכול לקנות בארץ.
הקודקודים בחברות הללו כבר מזמן הבינו שכל יום נולדים פראייראים חדשים. אין להם שום אינטרנס לתת שירות טוב, פשוט כך. במקרה הכי גרוע (עבורם) הלקוח יגיע איתם לבית משפט ובמקרה הכי גרוע בית המשפט יפסוק לטובת הלקוח בדיוק את מה שמגיע לו + אולי פיצוי סמלי מינורי (דגש על אולי). למעשה, יש כאן גיבוי מלא להמשיך לפעול בדיוק בצורה בה הם פועלים - גיבוי ראשון מהלקוחות אשר חוזרים לקנות בהמוניהם ומשלמים שוב ושוב ממיטב כספם בלי ללמוד את הלקח (גם ללמוד לקח ממקרים של אחרים זה ללמוד לקח) וגיבוי שני מגיע ממנגנוני המדינה (הגנת הצרכן ובתי המשפט) שלא פוסקים במקרי הפרות חוזה כאלה (תעודות אחריות) בצורה חמורה יותר.
ואחרי זה מתפלאים בכל מיני כתבות מדוע הלקוח הישראלי נוטש אט אט את הקניונים ועובר לקנות יותר ויותר אונליין מחו"ל (עם דגש על אמזון). אני מכיר לא מעט אנשים (ואני בינהם, בלא מעט מקרים) שמעדיפים לקנות מאמזון גם אם המחיר שם הוא מעט יותר גבוה מהמחיר שאני יכול לקנות בארץ.
נערך לאחרונה על ידי jacko-il ב 23/04/2018 11:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
אצלי האלגוריתם השתנה מזמן.
אם אני לא חייב את המוצר *מייד*, וזה בד"כ המצב, אני *תמיד* מחפש קודם באמזון ואם מוצא וזה נשלח לארץ - קונה. בלי קשר למחיר בארץ.
יוצא דופן רק אם במקרה מחיר המשלוח ממש לא סביר (קרה לי פעם או פעמיים בסה"כ).
לצערי בנושא טלוויזיות אנחנו ברוב המקרים שבויים. בינתיים...
אם אני לא חייב את המוצר *מייד*, וזה בד"כ המצב, אני *תמיד* מחפש קודם באמזון ואם מוצא וזה נשלח לארץ - קונה. בלי קשר למחיר בארץ.
יוצא דופן רק אם במקרה מחיר המשלוח ממש לא סביר (קרה לי פעם או פעמיים בסה"כ).
לצערי בנושא טלוויזיות אנחנו ברוב המקרים שבויים. בינתיים...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
צריך להעלות את המודעות כאן ובפורום כמה שיותר וכמה שרק ניתן
הפורום הזה הוא רפרנס לאלפי לקוחות פוטנציאלים ואם נעשה כאן מספיק רעש אני חושב שיזוז משהו למעלה
אצל הגזלנים .המצחיק בעניין שפעם לחנויות המתמחות היה כוח מול היבואן היום גם זה נגמר כי החנויות שבויות אצל היבואן במקום לעבור לרכוש מיבוא מקביל .כך או כך הלקוח לא מקבל שרות מהיבואן הרשמי ,לכן אני קורא מיכאן לבעלי החנויות אנא ממכם לטובת העסק שלכם
(אנחנו נמשיך לקנות ממכם) אל תתנו יד לגזל של היבואן הרשמי תמכרו לנו מיבוא מקביל כך נוכל לשנות את הדברים
הפורום הזה הוא רפרנס לאלפי לקוחות פוטנציאלים ואם נעשה כאן מספיק רעש אני חושב שיזוז משהו למעלה
אצל הגזלנים .המצחיק בעניין שפעם לחנויות המתמחות היה כוח מול היבואן היום גם זה נגמר כי החנויות שבויות אצל היבואן במקום לעבור לרכוש מיבוא מקביל .כך או כך הלקוח לא מקבל שרות מהיבואן הרשמי ,לכן אני קורא מיכאן לבעלי החנויות אנא ממכם לטובת העסק שלכם
(אנחנו נמשיך לקנות ממכם) אל תתנו יד לגזל של היבואן הרשמי תמכרו לנו מיבוא מקביל כך נוכל לשנות את הדברים
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@shay1
·
דווקא עם חנויות מתמחות אפשרי להיות יחסית שקט. קרוסאובר (רועי) הוכיחו לדעתי לא מעט פעמים כאן בפורום שהם יודעים לעמוד מאחורי הלקוח ולתת גב חזק ולעזור לפתור בעיות מהר ולשביעות רצונו של הלקוח גם עם היבואן מנסה לתקוע מקלות בגלגלים ולהרוס ללקוח את החוויה. ואתה יודע מה, ראיתי פה מקרים שקרוסאובר עזרו לחברים בפורום שאפילו לא היו לקוחות שלהם.
ואני משוכנע שיש עוד כמה חנויות מתמחות וכמה פועלים בתחום שמבינים שירות מהו ויודעים לתת שירות כמו שמצפים מהם ואף מעבר.
מה שכן, כשאתה קונה מאיזו רשת או חנות (פיזית או אונליין) שלא ממש אכפת לה מהלקוחות שלה והם זורקים אותך לשבור את הראש מול היבואן וההוא זורק אותך לשבור את הראש מול הקבלן שלו, אתה כנראה נכנס לבעיה רצינית. להתמודד לבד מול היבואן או קבלני השירות שלו זו סאגה לא נעימה במקרה הטוב וסיפור שאינו נגמר (או שנגמר חד צדדית לרעת הלקוח) במקרה הגרוע.
·
דווקא עם חנויות מתמחות אפשרי להיות יחסית שקט. קרוסאובר (רועי) הוכיחו לדעתי לא מעט פעמים כאן בפורום שהם יודעים לעמוד מאחורי הלקוח ולתת גב חזק ולעזור לפתור בעיות מהר ולשביעות רצונו של הלקוח גם עם היבואן מנסה לתקוע מקלות בגלגלים ולהרוס ללקוח את החוויה. ואתה יודע מה, ראיתי פה מקרים שקרוסאובר עזרו לחברים בפורום שאפילו לא היו לקוחות שלהם.
ואני משוכנע שיש עוד כמה חנויות מתמחות וכמה פועלים בתחום שמבינים שירות מהו ויודעים לתת שירות כמו שמצפים מהם ואף מעבר.
מה שכן, כשאתה קונה מאיזו רשת או חנות (פיזית או אונליין) שלא ממש אכפת לה מהלקוחות שלה והם זורקים אותך לשבור את הראש מול היבואן וההוא זורק אותך לשבור את הראש מול הקבלן שלו, אתה כנראה נכנס לבעיה רצינית. להתמודד לבד מול היבואן או קבלני השירות שלו זו סאגה לא נעימה במקרה הטוב וסיפור שאינו נגמר (או שנגמר חד צדדית לרעת הלקוח) במקרה הגרוע.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".