הי חברים,
קניתי טלויזיה חדשה mu7000 ולאחר שתלו לי אותה על הקיר ראיתי שקיימת בעיה.
אני רואה בעיקר ספורט לרוב כדורגל, ויש פסים שמופיעים לאורך המסך בתזוזה של המסך, רואים את זה בעיקר בכדורגל, אבל מידיי פעם גם בסרטים וסדרות שיש מסך בהיר כמו שמיים.
קראתי מעט על התופעה שנקראת Dirty screen effect ולדעתי זו התקלה.
הזמנתי טכנאי (חודש אחרי מכיוון שעברתי תאונת אופנוע ולא היה לי זמן להתעסק עם זה) ואמרו שלפי בדיקה יש בכלל תקלה אחרת של סריטה פנימית, לקחו את הטלויזיה למעבדה כבר מעל שבוע, התקשרתי אליהם ואמרו שהזמינו חלקים לתיקון. (הטלויזיה חדשה לחלוטין אני לא מבין למה בכלל הם מושכים אותי ולא מביאים טלויזיה חדשה)
יום למחרת התקשרתי שוב ואמרו ששלחו את הטלויזיה למומחה והיא נמצאה תקינה. בקיצור משחקים איתי משחקים.
אמרתי להם שאני מעוניין לקבל חדשה או לשדרג לסוג אחר, שאני לא מוכן לקבל אותה חזרה כמו שהיא.
בדקו לי לגבי שדרוג לדגם mu9000 בלא פחות מאשר 5000 ש"ח!!!! שהטלויזיה שלי עלתה 5000 והפער ביניהן הוא בסביבות 2000 בחנויות.
השאירו אותי חסר אונים, עשיתי טעות שבחרתי בסמסונג במיוחד בגלל השירות הגרוע שלהם, אחרי 3 טלויזיות של סוני, הבנתי שלא הייתי צריך להתפשר ולהחליף.
מה אתם חושבים/מציעים לי לעשות במקרה הזה? והאם נתקלתם גם בתקלה כזאת למי שיש mu7000? אני באמת חסר אונים
בעיה בטלוויזיה של סמסונג 65mu7000
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
אין מצב שהסיפור שלך נכון...
משתמש חדש שמשמיץ את סמסונג ואת א.פ
אתה בטוח מושתל של ח.י
אופציה נוספת, לפתוח שרשור דביק של א.פ 'אכלו לי, שתו לי'
עכשיו ברצינות.
כמדומני שיש פרק זמן שקבוע בחוק לתיקון טלווזיה של 3 ימי עסקים.
קל וחומר שמדובר במכשיר יחסית חדש - כך שלא ניתן להתחבא מאחורי התירוץ של אין חלקים.
שלח להם בדואר רשום התראה שהם חורגים מהזמן המותר ותנאי האחריות.
ותתבע את המגיע לך בבית המשפט... יש פה חבר שזכה ב 2000 ש"ח.
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... 8&start=30
משתמש חדש שמשמיץ את סמסונג ואת א.פ
אתה בטוח מושתל של ח.י
אופציה נוספת, לפתוח שרשור דביק של א.פ 'אכלו לי, שתו לי'
עכשיו ברצינות.
כמדומני שיש פרק זמן שקבוע בחוק לתיקון טלווזיה של 3 ימי עסקים.
קל וחומר שמדובר במכשיר יחסית חדש - כך שלא ניתן להתחבא מאחורי התירוץ של אין חלקים.
שלח להם בדואר רשום התראה שהם חורגים מהזמן המותר ותנאי האחריות.
ותתבע את המגיע לך בבית המשפט... יש פה חבר שזכה ב 2000 ש"ח.
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... 8&start=30
· בתביעה הזו מי שניצח זו אלקטרוניקס פרו ובגדול .ahersko כתב:אין מצב שהסיפור שלך נכון...
משתמש חדש שמשמיץ את סמסונג ואת א.פ
אתה בטוח מושתל של ח.י
אופציה נוספת, לפתוח שרשור דביק של א.פ 'אכלו לי, שתו לי'
עכשיו ברצינות.
כמדומני שיש פרק זמן שקבוע בחוק לתיקון טלווזיה של 3 ימי עסקים.
קל וחומר שמדובר במכשיר יחסית חדש - כך שלא ניתן להתחבא מאחורי התירוץ של אין חלקים.
שלח להם בדואר רשום התראה שהם חורגים מהזמן המותר ותנאי האחריות.
ותתבע את המגיע לך בבית המשפט... יש פה חבר שזכה ב 2000 ש"ח.
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... 8&start=30...
רוב רכיבי התביעה נדחו והתובע הוגדר שקרן רק במילים עדינות יותר (חסר תום לב).
מי שתובע חייב לבוא בידיים נקיות אחרת עדיף שלא יתבע.
נציג אלקטרוניקס פרו דווקא זכה באמון השופטת.
הפיצוי ניתן רק בעבור אי תיקון הטלויזיה בזמן ותו לא.
אני קורא פה המון על השירות הקלוקל שלהם והאמת זה קצת מפחיד מאחר ויש לי טלויזיה חדשה של סמסונג.
יחד עם זאת נראה שלעיתים יש גם הצעות הוגנות מצידם שנדחות על הסף בלי נימוק הגיוני.
למה שאהיה מושתל, שבוע וחצי לפני זה קניתי טלויזיה של LG והיית בעיה רצינית של DSE, לא רציתי להכנס לפרטים הקטנים, החליפו לי לסמסונג בחנות עצמה (עולם הקולנוע) ואז עברתי תאונת אופנוע ולא היה לי זמן יש דברים קצת יותר חשובים להתעסק בהם בחיים, אני לפני 2 ניתוחים בברך בגלל התאונה.ahersko כתב:אין מצב שהסיפור שלך נכון...
משתמש חדש שמשמיץ את סמסונג ואת א.פ
אתה בטוח מושתל של ח.י
אופציה נוספת, לפתוח שרשור דביק של א.פ 'אכלו לי, שתו לי'
עכשיו ברצינות.
כמדומני שיש פרק זמן שקבוע בחוק לתיקון טלווזיה של 3 ימי עסקים.
קל וחומר שמדובר במכשיר יחסית חדש - כך שלא ניתן להתחבא מאחורי התירוץ של אין חלקים.
שלח להם בדואר רשום התראה שהם חורגים מהזמן המותר ותנאי האחריות.
ותתבע את המגיע לך בבית המשפט... יש פה חבר שזכה ב 2000 ש"ח.
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... 8&start=30...
וכן אני חדש פה כי המליצו לי על הפורום.
·
עבר יותר משבוע ואפילו לא יצאו איתי קשר, אני התקשרתי אליהם.. החוק אומר עד 3 ימי עסקים?ahersko כתב:אני לא מסכים איתך שהם ניצחו ובגדול.
התביעה היתה הזויה וחסרת פרופורציה.
בסופו של יום המכשיר תוקן ועל כך אין עוררין.
הפיצוי ניתן בעבור לזמן התיקון שחרג מהקבוע בחוק.
גם במקרה דנן... סביר להניח שהמכשיר יתוקן.
השאלה היא מתי?
היות וכבר חלפו שלושה ימי עסקים, אז אפשר לאיים בתביעה.
תקדים כבר יש......
·
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
קח בחשבון שגם ב mu9000 יש את זה לפחות אצלי זה ככה
וגם אני פניתי ליבואן והתלוננתי על זה ועל בעיית בהירות יתר בתמונה ששום דבר לא פותר ששלחו טכנאי שצילם וטען שזה תקין
רק שלי זה נמאס ופניתי לסמסונג ישראל וסמסונג העולמית דרך מייל ממתין לתשובה מהם
מצרף תמונה של זה
[img2=4032x3024]http://www.interload.co.il/upload/9024308.JPG[/img2]
וגם אני פניתי ליבואן והתלוננתי על זה ועל בעיית בהירות יתר בתמונה ששום דבר לא פותר ששלחו טכנאי שצילם וטען שזה תקין
רק שלי זה נמאס ופניתי לסמסונג ישראל וסמסונג העולמית דרך מייל ממתין לתשובה מהם
מצרף תמונה של זה
[img2=4032x3024]http://www.interload.co.il/upload/9024308.JPG[/img2]