מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מייסד Wilson Audio - דייב ווילסון הלך לעולמו ו-SASHA DAW רמקול חדש


עמוד 6 מתוך 8
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו יוקרתי
מחבר הודעה
LiorShap
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2006
הבעות תודה: 165
מספר הודעות: 2399

 #76  נשלח: ה' 08/11/2018 11:46

בכל הבדיקות שאני בצעתי ,פאנטום סנטר בחלל סלון ממוצע נשמע יותר טוב
מכל סנטר שהיה לי.
ובכל זאת יש לי סנטר.. שריטה עמוקה אין מה לעשות..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #77  נשלח: ה' 08/11/2018 12:03

חשוב להבין שמלכתחילה סנטר אף פעם לא הוצג כיתרון אלא ככלי לפתרון בעיה שנובעת מריבוי משתתפים.

בכל חלל שאני הייתי, בכל מערכת שאני הקשבתי לה, אולטרה יקרה , ממוצעת או זולה, תמיד, ללא יוצא מן הכל, קל היה לזהות את הקופסה של הסנטר כמקור הסאונד, קל (ומעצבן) היה לזהות שהאינפורמציה נשמעת מתחת למסך (לא משנה מה הייתה ההטייה, או אם זה היה ווילסון כזה או אחר..)

וכל זאת, עומד בסתירה גמורה לחוויה של קולנוע בה, אתה, כצופה, מקבל את החוויה או האילוזיה, לפיה הקול יוצא מפיותיהם של השחקנים ולא ממקום לוקאלי וספציפי.

כמובן שבקולנוע יש כן רמקול/ים שמשמשים כסנטר, אבל הם ממוקמים בגובה ומאחורי מסך אקוסטי, זה בהחלט מהווה חריג לכלל מבחינתי ופתרון מעולה למי שיכול לממש התקנה שכזו.

כל אחד אחר, על מנת ליצור את האפקט האמור, (לצערי) לא יכול בשום מצב ליצור אותו עם סנטר, אלא רק עם פאנטום סנטר.


כאמור אלו המסקנות שלי ורק חמור לא משנה את דעתו ולכן אם מחר אני אבחן את הדברים פעם נוספת ואגיע למסקנה שונה, או פתאום אווכח שיש חשיבות (אמיתית ושמיעה) לסוג המגבר, או לסוג הכבלים או לחיווט החשמל, או להתקנה של סנטר, אני לא אהסס לבצע רכישות כאלה. מיידית.

עד אז, שכל אחד יפעל על פי החווויה האישית שלו.

כדאי בכל זאת לנסות, למספר ימים בניגוד להתנסות של חצי שעה, לחוות דברים באופן שונה ולהשתחרר מקונספציות.


רן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1644
מספר הודעות: 14828

 #78  נשלח: ה' 08/11/2018 12:49

RanMoyal כתב:
חשוב להבין שמלכתחילה סנטר אף פעם לא הוצג כיתרון אלא ככלי לפתרון בעיה שנובעת מריבוי משתתפים.

בכל חלל שאני הייתי, בכל מערכת שאני הקשבתי לה, אולטרה יקרה , ממוצעת או זולה, תמיד, ללא יוצא מן הכל, קל היה לזהות את הקופסה של הסנטר כמקור הסאונד, קל (ומעצבן) היה לזהות שהאינפורמציה נשמעת מתחת למסך (לא משנה מה הייתה ההטייה, או אם זה היה ווילסון כזה או אחר..)

וכל זאת, עומד בסתירה גמורה לחוויה של קולנוע בה, אתה, כצופה, מקבל את החוויה או האילוזיה, לפיה הקול יוצא מפיותיהם של השחקנים ולא ממקום לוקאלי וספציפי.

כמובן שבקולנוע יש כן רמקול/ים שמשמשים כסנטר, אבל הם ממוקמים בגובה ומאחורי מסך אקוסטי, זה בהחלט מהווה חריג לכלל מבחינתי ופתרון מעולה למי שיכול לממש התקנה שכזו.

כל אחד אחר, על מנת ליצור את האפקט האמור, (לצערי) לא יכול בשום מצב ליצור אותו עם סנטר, אלא רק עם פאנטום סנטר.


כאמור אלו המסקנות שלי ורק חמור לא משנה את דעתו ולכן אם מחר אני אבחן את הדברים פעם נוספת ואגיע למסקנה שונה, או פתאום אווכח שיש חשיבות (אמיתית ושמיעה) לסוג המגבר, או לסוג הכבלים או לחיווט החשמל, או להתקנה של סנטר, אני לא אהסס לבצע רכישות כאלה. מיידית.

עד אז, שכל אחד יפעל על פי החווויה האישית שלו.

כדאי בכל זאת לנסות, למספר ימים בניגוד להתנסות של חצי שעה, לחוות דברים באופן שונה ולהשתחרר מקונספציות.


רן
·

כל מילה סלע.
גם אצלי אותו הדבר אבל אני נשאר עם הסנטר כי אני צופה בדרך כלל עם חברים וכשזה קורה אני מעולם לא יושב באמצע,כי כזה אני, אצלי החברים מקבלים עדיפות ולכן אני חייב סנטר.

כשאני צופה לבד הייתי מבטל אותו, בתקופת האנתם, אבל לצערי בתקופת הלינגדורף זה מסובך יותר, כי יש לעלות כיול חדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 773
מספר הודעות: 6492

 #79  נשלח: ה' 08/11/2018 13:35

ראשית אני מציין ששמיעה ב- "phantom סנטר", מתקבל בברכה ויש לא מעט יתרונות בהחלט.

אצלי למשל גם בחלל הקודם ובעיקר בחלל הנוכחי יש מרכז הולוגרמי בהחלט ותחושה של משקל, נוכחות קדמית, מרכזית ושקופה לחלוטין גם עם ציוד הקולנוע ובעיקר עם ציוד הדו ערוצי הייעודי שמנגן.
כ 3 חודשים עבדתי ללא סנטר בשל אילוצים למיניהם ונהניתי וחוויתי קולנוע משהו משהו.

יחד עם זאת, הרמקול הפיזי המרכזי מעט היה חסר לי בעת צפייה בסרטי קולנוע (גם כאשר אני במרכז)
*אגב בדירה הנוכחית והסידור הנוכחי, אצלי הפוקוס ללא סנטר נשאר גם כאשר אני זז 15-20 ס"מ לכאן או לכאן,
הפוקוס נשאר בכל מצב שמע ללא סנטר עם זה דו ערוצי כמובן עם הציוד הספציפי לדו ערוצי ו/או קולנוע שמופרד אצלי (פרט להגברת הקדמיים שהיא משותפת),

עדיין יש תחושה שהדיאלוגים עם רמקול פיזי מתקבלים בהפרדה "גבוהה" יותר, משקל וגוף והולוגרמיות טובה יותר.
הסנטר אצלי ממוקם יחסית גבוה (קו אמצע הטוויטר כ 15 ס"מ פחות מקו ציר הטוויטר של הקדמיים לצידו)
קיימת אצלי האפשרות לשלוט בתזמון הטוויטר, ע"י הזזתו במישור האופקי , קדימה ואחורה - כבר הצגתי זאת מספר פעמים גם פה בשרשור,
מדהים אותי בכל פעם מחדש כמה כל חצי ס"מ משפיע על התוצאה בפועל, התוצאה המתקבלת אצלי בהחלט "הולוגרמית" ומרגישה בוקעת הישר משפתיי השחקנים על גבי המסך,
המרכז אצלי נעלם לחלוטין עם סנטר או בלעדיו,
העדיפות שלי לא משנה אם אני נמצא במרכז (ומן הסתם במושב הצידי),
לעבוד עם רמקול סנטר,
אצלי התוצאה פנטסטית וקולנועית בהחלט.

מכבד מן הסתם דעות שונות משלי.
כל אחד שיבחר מה שמדגדג לו הכי טוב.

_________________
נכתב: מניסיוני, טעמי ודעתי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי itay123 בתאריך ה' 08/11/2018 16:09, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #80  נשלח: ה' 08/11/2018 13:50

יש כאן עוד נקודה מהותית שכדאי לחשוב עליה.
והיא נוגעת להגיון של הדברים ובעיקר לרכישה.

המשתמש המצוי מקדיש את עיקר הזמן והתקציב שלו ברכישה של רמקולים קדמיים ובצדק אגב, היות והאימפקט שלהם הוא הגדול ביותר.

בסטריאו. שזה בכלל בפורום אחר.


העניין הוא, שככל שהדברים נוגעים לקולנוע, אין מחלוקת כי דווקא הרמקול המהותי הוא בכלל לא הזוג הקדמי, אלא דווקא רמקול הסנטר.

כמות האינפורמציה שעוברת דרך הסנטר היא אדירה ומהווה את הרוב המוחלט הקשור עם פס הקול.

עכשיו נחזור לרגע לאותו בחור שהוציא ממון רב על הקדמיים ושרף הרבה מאוד אנרגיה בחיפוש אחריהם.

הבחור האמור, ברגע שהוא שילב רמקול סנטר ביחד עם אותם רמקולים קדמיים, הוא הלכה למעשה בחר "להושיב על הספסל" את הרכיב שהוא הכי התאמץ להשיגו ועלה לו הכי הרבה כסף.

למעשה הוא בחר להפקיד בידי הרמקולים הקדמיים חלק מועט מאותו פס קול, כאשר הוא מפקיד את רוב רובה של העבודה בידיו של רמקול שאין לו את היכולות שיש לרמקולים הקדמיים שלו וגם אם יש לו, בחירה זו הופכת את הרכישה וההשקעה של הרמקולים הקדמיים לתמוהה ביותר.

יופתעו האנשים לגלות שהחלפת רמקולים קדמיים בסיטואציה בה יש סנטר היא לאין שיעור פחותה וחסרת חשיבות ביחס להחלפת סנטר באותה מערכת.

בחרתם ברמקולים קדמיים, שילמתם עליהם המון כסף ואתם מאוהבים בצליל שלהם?!

אל תתנו להם לטפל באחוז קטן מפס הקול, תפקידו בידיהם את כל העבודה, זה יהיה מאוד פשוט עבורם.

רן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BARBIE
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 403

 #81  נשלח: ה' 08/11/2018 13:58

RanMoyal כתב:

ציטוט:
...


·איזה רמקולים יש לך שאתה מאבד פוקוס שאתה מזיז את הראש?

ככל הנראה באיכות סופר ירודה, או מיקום לא נכון שלהם, או שילוב קטלני של השניים.

ואגב, ההערות שלך מלמדות שאתה עדיין לא מבין שהתחביב הוא "קולנוע ביתי" והרעיון הוא לשחזר חוויה קולנועית.

בקולנוע לא שומעים דיאלוגים מתחת למסך ולא שומעים אותם מתוך קופסה באופן כל כך לוקאלי, ללא קשר היכן בפועל הדיאלוג מתרחש על המסך.

חוויה של דיאלוג שיוצא "מתוך המסך" יכול לשחזר רק פאנטום סנטר.

עם אילו רמקולים אתה שומע?

רן


·

רוב הסט שלי (5.1.4) זה JBL מסדרת ARENA. הקדמיים הם רצפתיים ARENA 180. נכון לא בדיוק אודיופיליים אבל נשמעים מעולה למחיר שלהם (350 דולר ליחידה בארצות הברית). הם מוקמים בפינות עם תטיה של 20 מעלות למרכז. במצב סטריאו במוסיקה שאני בנקודת ה SWEET SPOT אפקט הבמה מצויין. אבל בסרט ללא סנטר אין את תחושת המיקוד של דיאלוג בוקע מהמסך. המסך הוא 50 איטש (כרגע) והקדמיים נמצאים בפינות 120 ס"מ מרחק מקצה המסך. אז הם לא יכולים לתת אפקט קרבה של סנטר. אם אני שם צליל מונו, כל תזוזה של הראש ימינה או שמלאה משפיעה על הבמה. אם אני זז לצד הספה הסנטר פאנטום זז יחד איתי... זה לא קשור לאיכות הרמקולים, זה קורה בכל מערכת, פרט למצב שמרחק הקדמיים מאד קטן ואתה זז אל מחוץ לתחום המרקולים... לא ברור איך זה אצלך, אני מניח שיש לך מקרן עם מסך פרוס בין רמקול לרמקול...

ואגב, רמקול סנטר אף פעם לא ישמע כאילו הצליל מגיע מתחת או מעל למסך, כי לאוזן שלנו אין יכולת זיהוי מיקום של צליל סנטר לאורך ציר גובה. תמיד סנטר במרכז ישמע מהמסך עצמו לא משנה אם ימוקם מעל או מתחת למסך...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mbd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2013
הבעות תודה: 1208
מספר הודעות: 2638

 #82  נשלח: ב' 12/11/2018 3:56

לפני מספר ימים שמעתי את הרמקולים החדשים בהדגמה בחנות מתמחה [ Paragon Sight & Sound ]
ההדגמה נערכה בחדר שמע יעודי אשר הוכן מראש ע'י צוות של WILSON [ אקוסטיקה וכיול ] שאר מרכיבי
המערכת [ חוברו 2 מערכות ] היו של MACINTOSH וכללו 2 סוגים של הגברה 2 מקורות ו PRE/PRO
ההדגמה עצמה בוצעה עם קטעים שונים שהחנות בחרה להשמיע ולמרות שחלק מהנוכחים הביאו קטעים
פרטיים לא ניתנה האפשרות לנגן אותם [ חוסר זמן ] הקטעים שנוגנו היו תערובת של קלאסית ג'אז בלוז
ורוק קלאסי . ולבסוף נוגנו קטעים של מוזיקה אלקטרונית ושל אורגן בכנסיה.
אז קודם כל עד כמה שאני יכול להביע את חוות דעתי [ סובייקטיבי לחלוטין ] בזמן הקצר [ כ 40 דקות ]
הרמקולים נשמעו מעולה . ה TWEETER וה MID נשמעו פנטאסטי גם בכלי נגינה וגם בקולות אדם .
גם ה WOOFER נשמע מצויין ברוב הקטעים אבל כשהיגע הזמן לרדת נמוך מאוד [ אלקטרונית ואורגן ]
מתחת ל 20HZ אפשר היה להבחין במאמץ החריג והבאסים נשמעו קצת יותר עמומים ופחות מדוייקים .
שמענו את אותם קטעים בצירוף של סאב והבעיה נעלמה .
כל מה שאני יכול לומר זה שהרמקל החדש באמת מעולה וכמעט כל מי שנכח בהדגמה היה באותה דעה.
החבר שנילוויתי אליו להדגמה כבר הזמין זוג ואם הם יעמדו בתאריך הוא אמור לקבלם בין 60-90 יום ואז
נוכל לבצע בדיקה יותר מקיפה אצלו בבית .
קישור לאתר החנות.
https://www.paragonsns.com/
(1) הבעות תודה: itay123
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
genvirt
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 25, 2010
הבעות תודה: 74
מספר הודעות: 1284

 #83  נשלח: ב' 12/11/2018 7:12

mbd
·מגניב ומעניין. שאלה איך מגיבים אמקולים לשילוב אם מגברים ומקורות של חברות אחרות, לא לכול אחד יש מקינטוש. ואולי שילוב עם חברה אחרת יכולה לטפל בבאס באופן שונה . גם אקוסטיקה של בית תשנה עניינים.
בהצלחה לחברך!

_________________
Heavy Metal Is The Law
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 773
מספר הודעות: 6492

 #84  נשלח: ב' 12/11/2018 10:08

genvirt
·
גנאדי בוקר טוב.
דבריי מתייחסים בעיקר עבור דו ערוצי, שם הרמקולים הם freestyle ובאמת מנוצלים ב 100% כראוי ואיכותם בהחלט מורגשת לפה ולשם.

האינטגרציה בין המגבר המניע לרמקול full range של ווילסון אודיו (בהנחה שקיימים נתונים טכניים המכבדים בהחלט את שני היצרנים)
חייב לציין שמצאתי שהוא פחות מהותי יחסית מאשר ה-תכנון הנכון של מיקומם הפיזי בחלל ההשמעה.
כפי שדובר, מיקומם הפיזי בא לידי ביטוי אפרופו בהקשר של תחום המיד-באס/באס הוא קריטי ודורש מרחק פיזי לא מועט מהקירות ויש לקחת זאת בחשבון כפי שכבר דובר לפני.

לגבי ההגברה בהרחבה יותר, עם השנים התנסיתי בלא מעט הגברות על רמקולים של ווילסון אודיו, החל מ"מותגים" של krell/bryston/ML/Gamut/Luxman ועד ל- Accuphase ו-ASR, הרמקולים נגנו היטב לפי טעמי (לכן הם נבחרו) ונשמעו נהדר באופן יחסי עם כל מגבר ששודך,
מצאתי שהם לא צריכים הגברה "מפוצצת" וואטים,
כן הם צריכים הגברה בריאה שיורדת למינימום 2 אום,
במיוחד כאשר מקשיבים לרמקול ב splים נמוכים יחסית (אצלי רוב ההנאה מהם ב splים בשעות הערב/לילה לאחר שהבית "ישן"),
ברור ועברתי זאת על בשרי שככל שעולים ברמת המקור והאלקטרוניקה והתוצאה בהתאם (במיוחד בחללים יחסית קטנים ודחוסים), היתרון הסוני והתוצאה בהחלט מורגש ומרגש.

החשוב (בעיקר) זה המיקום הפיזי והתאמתם לחלל ולאוזן, WASP שהוזכר ודובר לפני,
מקור איכותי (הקריטי מבחינתי לאחר מציאת ה ZONE הנכון),
הגברה בריאה וטובה וfine tuning.

ברב ערוצי
מצאתי שהרמקולים של Wilson הם בהחלט All around ייחודי, מה שאחרים לא מסוגלים, הם ממשיכים לפרוח ולנגן ולרגש.
אך הם לדעתי לא באים לידי ביטוי ברמה הסונית שלהם בקולנוע כמו בדו ערוצי שם יתרונם אדיר.

עבור קולנוע - פנטזיה שלי
במידה והיה לי האפשרות הפיזית לחלק את המערכת וההנאה לשני חללים שונים,
האחד - חדר עבור דו ערוצי יעודי ויחסית קטן ואינטימי(לא צריך להשתולל בדו ערוצי) ו
האחד - חדר עבור רב ערוצי בעל מרחב בריא,

ברב ערוצי *אגב* הייתי בוחר לעבוד עם סט כמו JBL PRO מסדרת ה SCREENARRAY לדוגמא.

_________________
נכתב: מניסיוני, טעמי ודעתי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי itay123 בתאריך ב' 12/11/2018 10:58, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: genvirt
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #85  נשלח: ב' 12/11/2018 10:21

תודה על השיתוף mbd.

הדיווח שלך תואם לשלל הדיווחים ברחבי הרשת של אנשים שנכחו באותה הדגמה בפארגון (שהם הדילרים הכי גדולים בעולם של ווילסון) וכן בהדגמה שנערכה במקביל ב חנות של Definitive Audio.

המוטיב החוזר באותם דיווחים הוא, שווילסון הצליחו לייצר רמקול שהוא בבחינת "מציאה" /bargain , לאור היכולות המאוד גבוהות של הרמקול ביחס למחיר שלו.

ואכן לדבריהם, מדובר במהפיכה בכל הקשור לסדרה וליכולות שלה.

מהפכה שנייה למעשה, אחרי המהפכה שהגיעה מהסדרה הותיקה והישנה של הוואט/פאפי לסדרה העדכנית של הסאשה.

קצת קשה לחשוב על המילה "מציאה" ברמקול של 38,000 דולר, אבל ככל הנראה היכולות שלו אכן מאוד מאוד גבוהות.

למען האמת זה היה ניחוש דיי "קל", לאחר שהם החליטו לקרוא לרמקול בשם שהם בחרו וההכרות עם החברה, היכולות שלה והמנטליות האמריקאית.

ווילסון אגב, מתעקשים שההגייה של השם אינה DAW (ברצף) אלא D.A.W קרי הדגשה של כל אות בנפרד.

באשר לדיווח שלך.

אשמח אם תתייחס לשתי נקודות שעולות מהדיווח:

1. ציינת שהרמקולים חוברו ל 2 מערכות. מה היה השוני במערכות ומה היו ההבדלים בסאונד, אם בכלל?

2. קצת יותר פירוט לגביי החבר שלך בכל הקשור לנסיון שלו עם ווילסון ובכלל, שהביאו אותו לבצע את ההזמנה במקום. אתה יכול להרחיב קצת לגבי זה?

תודה!

רן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #86  נשלח: ב' 12/11/2018 11:24

ומי שמעוניין קצת יותר במוצר, יכול לקרוא ביקרות ראשונה ומקיפה עליו:

https://parttimeaudiophile.com/2018/11/11/wilson-a...

ובסופה של הביקורת המעניינת, המסקנה לטענתו של המבקר (שהוא בעלים של האלכסייה 2...) היא:



After many hours of listening in Pasadena, it is absolutely clear to me.

The Wilson Audio Sasha DAW is no longer a Sasha, it is 100% a small Alexia Series-2 inheriting its DNA and sonic signature.

The improved time alignment and integration across the drivers that makes the Alexia Series-2 a speaker that we love, can be seen in the Sasha DAW.



רן
(1) הבעות תודה: itay123
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 939
מספר הודעות: 12893

 #87  נשלח: ב' 12/11/2018 14:13

נשאלת השאלה אם ה Sasha DAW שונה בתכלית בכל האלמנטים ,דרייברים, סאונד וכד' מסדרת Sasha, אז מדוע להמשיך לקרוא לו Sasha ? (הרי רוב חלקיו חדשים ו /או באו מסדרות גבוהות יותר)
לא היה יותר הגיוני ליצור דגם חדש בשם DAW וזהו?
מוזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #88  נשלח: ב' 12/11/2018 14:19

זו שאלה טובה טל...ואני מניח שיש כאן המון אספקטים שיווקיים.

ככל שאני קורא ושומע יותר, עושה רושם שהם רצו לייצר משהו חריג בגלל אירוע ו אדם ספציפי שהיה מאוד מיוחד לחברה הזו ובכלל לעולם האודיו.

בהרבה מובנים, זה הולך לפגוע להם במכירות של האלכסייה.

מצד שני, זה יגביר את המכירות בסדרה הכי נמכרת שלהם.

אגב, אני לא מתרשם שהוא שונה בסאונד מבחינת האופי שלהם, אלא פשוט נשמע הרבה יותר טוב בגלל איכויות שונות.

ואם מקשים עוד יותר...
מעניין איך יקראו למחליף שלו בעוד כמה שנים?

רן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 587
מספר הודעות: 4561

 #89  נשלח: ב' 12/11/2018 14:24

D.A.W Series 2
_________________
לא למכירה זוג רמקולים סטליטיים בי-אופוליים: Polk Audio RM8.
599 שקל, צבע שחור, כולל מתקן תלייה לקיר.
** אבל מחפש להם תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו... **
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 11, 2005
הבעות תודה: 411
מספר הודעות: 1417

 #90  נשלח: ב' 12/11/2018 14:34

אני מתקשה להאמין

זה מרגיש כמו ארוע חד פעמי כזה, מעין statement piece ..

אבל אולי אני טועה.
בסופו של יום, עם כל הכבוד לנוסטלגיה והנצחות וכיוצ"ב , הכסף יכתיב כאן לא מעט..

רן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו יוקרתי עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht