מקרן Sony VPL-VW260/W 4K HDR בכ 14425 ש"ח - דיל מצוין!

ריכוז כל המבצעים, הדילים הכי חמים שחברי האתר מצאו מאתרי אמאזון (ארה"ב, גרמניה, איטליה, בריטניה וספרד)
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

בדיוק. הרבה מילים נשפכו פה, עדיין לא ראיתי שום הצעה למשהו יותר טוב באותו תקציב.

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

Huber,

נכון להיום (וכנראה גם ללא מעט זמן), בתקציב של 15,500 ש"ח למקרן חדש אין למקרן המדובר מתחרה.
הסיבה היא שאופציה רלוונטית אחרת בתקציב נמוך יותר (JVC 5900) לא ניתנת יותר להשגה.

האם זה אומר שכדאי לרכוש אותו?
למי שחייב מקרן 4K טבעי, רוצה מקרן עד אמצע 2019 ולא מוכן לעבור את ה-20,000 ש"ח - וודאי.

RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1869
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 611 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

ערן.

אתה צריך בשלב הזה להמנע מרכישה של מקרני Sony
נקודה.
יש להם בעיה חמורה של אובדן קונטרסט עם הזמן וכל עוד לא יוכח שהדור הנוכחי פתר את הבעיה שמופיעה בכל הפאנלים שלהם בשנים האחרונות, אתה לא צריך להתקרב אליהם.

ולא, אתה תמצא את עצמך עם 50 אחוז פחות קונטרסט, אחרי תקופה קצרה , במקרן שהוא מלכתחילה עם קונטרסט נמוך ובלי צמצם דינמי.

ועכשיו נשאלת שאלה אחרת לגמרי:

מה גודל המסך שלך ומרחק הישיבה כי יתכן ופיספסתי את זה?

אני שואל מהטעם שאתה מסיבה מסוימת יוצא מתוך נקודת הנחה שתצליח להבחין בין מקרן נייטיב, למקרן שמשתמש בסוג של אי.שיפט. ואני בספק רב אם תוכל לעשות זאת.
חדות ופרטים הם גם פונקציה של איכות העדשה והדגם שכיוונת אליו בכלל לא מסוגל to resolve all the 4k detail אז הכל כאן סופר תיאורטי.

עדשה שתהיה מסוגלת להציג את כל הפרטים לא נמצאת במודל הזה.

תמונה מורכבת מהמון פרמטרים. קונטרסט הוא פרמטר חשוב. ברייטנס הוא מאוד חשוב. עיבוד תמונה/תנוע. איכות העדשה ועוד.

וכמובן רזולוציה, אבל היא דווקא הפרמטר שפחות תרגיש בו, ביחס לשאר הפרמטרים שמניתי, מבלי לפגוע בחשיבות שלה.

עזוב את כל הביקורות הלא רציניות שאתה מצטט. יש מתי מעט שמבינים באמת. האתר שציטטת הוא לא אחד מהם.

רן

נ.ב וכמו אחרים חטאתי בחטא החפירה, במקום ההמלצה.
אז ככל וזה התקציב, אני מציע להתרכז ב JVC יד שנייה, כדוגמת 7000/7500, הם יהיו טובים יותר מהסוני לאין שיעור.
רן

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

14425 ש"ח בלבד 8)


RanMoyal - אני לא רוכש מקרן, והדיון פה הוא לא האם זה מקרן טוב או לא, זה דיל על מקרן. חושבים שהדיל לא טוב? תמצאו משהו חלופי באותו טווח מחיר. פשוט.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

RanMoyal כתב:אתה צריך בשלב הזה להמנע מרכישה של מקרני Sony
נקודה.
יש להם בעיה חמורה של אובדן קונטרסט עם הזמן וכל עוד לא יוכח שהדור הנוכחי פתר את הבעיה שמופיעה בכל הפאנלים שלהם בשנים האחרונות, אתה לא צריך להתקרב אליהם.


עזוב את כל הביקורות הלא רציניות שאתה מצטט. יש מתי מעט שמבינים באמת. האתר שציטטת הוא לא אחד מהם.
...
·היי רן

באמת ובתמים שאני מעריך את ההבנה שלך ואני באמת חושב שאתה בן מתי המעט שבאמת מבינים

ולכן עבורך כל מה שכתבת נכון מאוד

אבל עבור רוב האנשים שמעריכים תמונה טובה אבל לא מסוגלים להבחנות הדקות שלך הסוני נותן פיתרון טוב עם הבדל מהמקרן הקודם שלהם שבד"כ היה FHD

אני בניגוד אליך לא מצליח לזלזל ולהגיד שהביקורות שחברנו Huber מצטט אינן רלוונטיות ואי אפשר להתייחס אליהן בכלל, לטעמי אלו אנשים שמבינים אמנם פחות ממך אבל בטוח שמבינים יותר ממני.

אני זוכר ויכוחים מרים על נושא המקרנים ומה עדיף אפסון או JVC, הזיכרון שלי מהדיונים הללו שרובם היו אמוציונליים יותר מאשר טכניים

אני זוכר חברים שקנו JVC וכשקיבלו אותו התגלו המון בעיות עד כדי כך שהיו צריכים להחזיר את המקרן

אני זוכר שהמסקנה היתה שצריך לבדוק את המקרן הספציפי בחנות כדי לראות שאין לו את הבעיות

ועכשיו כולם ממתינים בכליון עיניים לדור החדש של JVC וכולם מתפללים שהבעיות האינהרנטיות במקרנים שלהם לא יופיעו בדור החדש

אז אני חייב לומר שלדעתי זה לא מובן מאליו להמתין לדור החדש של JVC בידיעה שזה המקרן האולטימטיבי, כי יש פוטנציאל להתאכזב כמו בכול מוצר חדש עם טכנולוגיה חדשה.

המקרנים הנוכחיים של SONY מקבלים ביקורות טובות מקיר לקיר כמעט

ובכלל מה שכתב idan309


אם מה שמעניין אותך זה רק שהמקרן יהיה נייטיב 4K (קונטרט, פינות מוארות, חדות בכל המסך ועוד לא מעניין) ממליץ לך להתקדם מיידית עם רכישה של ה-260 בדיל הזה.
...
גובל בזילזול בשיקול הדעת של אלו שכן חושבים לרכוש משהו שאינו JVC...... כאילו שהוא כבר ראה את המקרנים החדשים של JVC ובאמת חווה את ההבדל התהומי בין המקרנים

אז אני יושב עכשיו על הגדר וממתין להתפתחויות בנושא מקרני 4K מודה מאוד לחברים כמו Huber שמביאים לידיעתנו את העובדה שיש ירידות מחירים בתחום

בבוא היום אני אעשה את שיקול הדעת שלי ובפירוש לא אשלול את המקרן הטוב או הטוב מאוד רק בגלל שיש מקרן מצויין

וכן התקציב כן מהווה שיקול די נכבד!

כל מה שכתבתי הוא דעתי האישית והפרטית בלבד

יצאה הודעה ארוכה אז אני מתנצל על החפירה

RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1869
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 611 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@molvy

קודם כל תודה על המחמאות, אבל אין קשר בין ההבנה שלי לקביעה החד משמעית שלי שבשלב הזה, אסור בתכלית האיסור לגעת במקרנים של סוני. נקודה.

מהטעם שהפאנלים שלהם סובלים מבעיית אובדן קונטרסט חמורה.

אי אפשר "לראות" את זה כי העין מתרגלת לאובדן הקונטרסט ההדרגתי של הפאנלים שלהם, אבל לו היה לך ציוד מדידה היית מבין שקנית מקרן עם קונטרסט מסוים (שהוא נמוך מלכתחילה) ועם הזמן הקונטרסט הזה הלך וירד וירד וירד.

אתה רוצה מקרן כזה?

ולכן, הדיל, כביכול, בשלב הזה, לא מעניין.

ובכל הקשור לפרטים ולמי שרואה לכאורה תמונה מפורטת יותר במקרני 4k נייטיב.

חשוב להבין שאני לא מקל ראש או מזלזל בזה, אבל תוהה אם מי שמציין את העובדה הזו, אכן העמיד מול המקרן הנייטיב 4k הזה, מקרן FHD עם אותו חומר, אותה עוצמת הארה (עוצמת הארה טובה יותר תוביל לגילוי פרטים רבים יותר) עם אותו קובץ ואותו נגן ואכן הסיק את המסקנה שהסיק.

או שמא, מדובר בבחור שקיבל את המקרן החדש והזכרון "המדהים" שלו (שאף אחד מחברי ליגת הצדק לא ניחן בזיכרון כזה...) הא זה שאיפשר לו לצאת בהצהרה כזו.

כדיי לראות יותר פרטים, צריך לשבת ממרחק מסוים ועם גודל מסך מסוים.
ישנם אנשים שגם ברמה התיאורטית לא יוכלו להנות מיתרון של 4k ביחס ל 1080 בגלל הסט אפ שלהם.

ובכל הקשור ל JVC.

בכנות, זו חברה שהיא על גבול החובבנות ואני אומר את זה שנים, עוד בימים שהסברתי לאנשים שמקרני אפסון/סוני שלהם הם על גבול הבדיחה, ביחס ליכולות של jvc ....ונחש אילו מקרנים אותם אנשים מחזיקים היום..

כל זאת לא מוריד מדעתי שהחברה לוקה ב Quality Control על גבול הגיחוך היות והשונות בין היחידות אצלם דומה.. לשונות בין.... בני אדם...זה עד כדי כך חריף וחד..

מצד שני, אם "נפלת" על יחידה טובה, היא תרוץ במשך שנים ותשאר טובה..ולא אחרי תקופה תהיה עם חצי מהקונטרסט ההתחלתי שלה...

רן

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

molvy,

אתה ציינת 2 דרישות מהמקרן הבא שלך:
1. נייטיב 4K בלבד.
2. עד 5000 דולר.
לא דיברת על שום דרישה אחרת פרט ל2 דרישות אלה.
אני אהיה מאוד מופתע אם בחצי השנה הקרובה יהיה מקרן אחר שיעמוד ב2 הדרישות האלה ולכן לא ברורה לי מדוע הרגשת שאני מזלזל בשיקול הדעת שלך בהמלצה הגורפת שלי עבורך לרכוש את המקרן בדיל המדובר.

אני לא צריך לראות את המקרנים החדשים של סוני של JVC בכדי לתת לך את ההמלצה הזאת בגלל שהם לא יעמדו בדרישה השנייה שלך.

אני, בניגוד לרן, חושב שאם הייתי בעל מסך 16:9 כאשר אחוזים נכבדים מהצפייה שלי במקרן הם שידורי כדורגל (מה שלא מצריך קונטרסט גבוה) הייתי בהחלט שוקל לרכוש את המקרן המדובר במחיר הנוכחי שלו.
בטח ע"ב שמהמקרן שאותו הוא יחליף (פנה 8000) לא תהיה שום נפילה בשום אספט של התמונה כולל הקונטסרט.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

@idan309
·
הדרישות הללו היו בשרשור אחר ובאותו שרשור כתבתי שאני אמתין עד שיתבהרו העניינים והמקרנים יתייצבו ויהיו חוות דעת של אנשים שאני מכיר ומוכיר על המקרנים השונים

השרשור הזה הוא על המחיר של המקרן של סוני

אף אחד לא המליץ עליו ואף אחד לא אמר שהוא הולך לרכוש אותו

אם משווים את המחיר שלו בארץ למחיר שאפשר להשיג בדיל המוצג בשרשור זה אז יש פה אחלה עסקה למי שרוצה לרכוש את המקרן הזה

תקרא את השרשור שוב אף אחד לא אמר שהוא הולך לרכוש את המקרן הדיון ניסה להתמקד במחיר.

שים לב למה שכתבתי

Huber תודה רבה על האינפורמציה זה מאוד מעודד שהמחירים יורדים.

ההבדלים בין הסוני ל JVC הם גם אמוציונליים

הוויכוח הזה לא התחיל היום ולא יגמר מחר

אני (וזו דעתי הפרטית לגמרי ואינה באה כדי לעורר ויכוח ויכול להיות שאני ממש טועה) מעדיף את הנייטיב 4K

כרגע אני ממתין ל JVC שיוציאו מקרן נייטיב 4K ואז אני אנסה להחליט איזה נייטיב עדיף

כך שככול הנראה עבורי עוד חזון לששון (אבל יש כבר תכנית חיסכון לכוון החלפת המקרן)
...
כתבתי בפירוש שאני ממתין ל JVC וכתבתי שיש תכנית חיסכון

לכן מה שכתבת היה סוג של זלזול.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

RanMoyal כתב:@molvy

אי אפשר "לראות" את זה כי העין מתרגלת לאובדן הקונטרסט ההדרגתי של הפאנלים שלהם, אבל לו היה לך ציוד מדידה היית מבין שקנית מקרן עם קונטרסט מסוים (שהוא נמוך מלכתחילה) ועם הזמן הקונטרסט הזה הלך וירד וירד וירד.

חשוב להבין שאני לא מקל ראש או מזלזל בזה, אבל תוהה אם מי שמציין את העובדה הזו, אכן העמיד מול המקרן הנייטיב 4k הזה, מקרן FHD
עם אותו קובץ ואותו נגן ואכן הסיק את המסקנה שהסיק.


ובכל הקשור ל JVC.
מצד שני, אם "נפלת" על יחידה טובה, היא תרוץ במשך שנים ותשאר טובה..ולא אחרי תקופה תהיה עם חצי מהקונטרסט ההתחלתי שלה...

רן
...
·

תודה רבה רן על התשובה המפורטת


אני מסכים שאני לא רוצה מקרן עם קונטרסט שמתדרדר אבל משמעות העובדה שצריך מכשירי מדידה כדי להבחין בזה, היא שחווית הצפייה לא נפגמת

ההשוואה בין 4K ל FHD לא יכולה להיות עם אותו קובץ. קובץ אחד הוא FHD והשני 4K שם לדעתי כן רואים הבדלים כי אחרת אין טעם ל 4K

לגבי JVC אתה מתאר סוג של הימור ואני שונא הימורים. אני לא מוכן לקנות מקרן בהרבה כסף ולהתפלל שאפול על יחידה טובה. אז אם הם לא יכולים לייצר יחידות אחידות באיכותם אין לי עניין בהם

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

molvy

1. רן מדבר על קובץ 4K. הוא טוען שקובץ 4K שיתנגן על מקרן FHD שעושה אקסטרפולציה ל-4K יראה אותו דבר מבחינת פרטים כמו כל מקרן 4K נייטיב (כמובן בכפוף לעדשה באיכות דומה) . זה כמובן גם תלוי במרחק הצפייה.
2. היתרון המהותי של קובץ 4K הוא העובדה שהוא יכול להגיע עם HDR ואז בהחלט יש שיפור באיכות התמונה.
3. הטכנולוגיה של JVC ושל סוני דומות ולכן הסיכון בקבלת יחידה בעייתית קיים גם במקרני סוני.
4. זאת לא פעם ראשונה שאני מתכוון למשהו אחד ואתה חושב משהו אחר. הכוונה שלי בהמלצה, אחרי שללא הצלחה בשרשור אחר בשכנוע שלך לרדת מהדרישה הבסיסית של נייטיב 4K, היתה כנה לחלוטין ע"ב התקציב שלך והמקרן הנוכחי שלך. אם הבנתי לא נכון ובמידה ויבטיחו לך יחידה תקינה של JVC דגם N5 שיהיה טוב משמעותית מהסוני המדובר אתה תהיה מוכן לשלם סביב 25,000 ש"ח או לחכות לפחות חצי שנה להחלפה של דגמים בכדי להשיג אותו בסביב 20,000 ש"ח, אז בהחלט שווה לך לחכות ולא להתקדם לרכישה של ה-260 בדיל.
רק צריך לזכור שהדיל הזה לא יחזור שוב בקרוב (כמו גם האופציה לרכוש 440 של JVC ב-12,000 ש"ח שהיתה לפני כחודשיים). מדובר בדיל שמגיע כאשר מחליפים דגמים והחלפת דגמים היא אחת לשנה.

אין לנו שום ויכוח שהדיל שהובר מצא הוא דיל מעולה למי שמעוניין לרכוש את המקרן המדובר.
בתקציב של עד 15,000 ש"ח, אם הייתי היום בעל פנה 8000, הייתי בוודאות מתקדם לרכישה של המקרן המדובר.

RanMoyal
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1869
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 611 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

Molvy.

בוקר טוב.

אני פחות מתעסק בחוויות אם הן נפגמות או לא, בגלל שהצופה הוא לא מנוסה מספיק , או אין לו מכשירי מדידה.

אני מתעסק בעובדות ורק אחרי שאני חופר לעומק של העובדות , אני מנסה לחוות את החוויה.

בדומה, אני לא מוכר מוצר אודיו ואחרי שבוע קונה מוצר חדש ומצהיר שהחוויה היא לאין שיעור טובה יותר, אלא בודק את שניהם באופן יסודי ואז יושב לחוות עם המוצר הטוב יותר.

מקבל, מכיר ונתקל כל יום בגישה הראשונה וזה סבבה, אבל לא רלבנטי לגביי.

הבדיקה של שני המקרנים בוודאי שתתבצע עם אותו קובץ. ראשית, ישנם מקרנים FHD המסוגלים לקבל קבצי 4k ושנית, כאשר התיחסתי ל FHD התיחסתי למקרני JVC שהם לא נייטיב אבל יש להם אי שיפט 4k וכמובן יכולות HDR.

אתה מייחס המון חשיבות למושג נייטיב 4K אבל אתה חייב לעצור שנייה ולקרוא בעיון דברים שכותבים אנשים עם ידע, הבנה ונסיון בתחום, כאן ובכל מקום אחר בעולם.

השוס של 4K זה בכלל לא הרזולוציה, אלא עניין ה HDR, וכל זאת מבלי להמעיט מהעובדה הפשוטה ש- לברייטנס וקונטרסט, יהיה אימפקט פי כמה וכמה גדול יותר מ- "עוד פרטים" שתראה.

כדיי להנות מהרזולוציה יש לך 3 מגבלות שאתה צריך להתגבר עליהן:

1. גודל מסך ומרחק ישיבה.
2. איכות העדשה והאופן שהיא מסוגלת, אם בכלל, להעביר את התוכן.
3.איכות המסך שלך, באופן בו הבד מסוגל להראות את ההבדלים. תתפלא יש הבדל דרמטי בעניין הזה בין בדים שונים.

האמן לי משה, שהמקרן של אותו "דיל" כביכול, הוא מקרן רע, עם כל הכבוד "לביקורות" (עם או בלי מרכאות) שהובאו כאן, הן בגלל יכולתיו והן בגלל העובדה שסוני, עד לדור הנוכחי ועד שיוכח אחרת, סובלת מבעיה דרמטית של איבוד קונטרסט בפאנלים שלה.

אתה ממש לא רוצה לחיות עם מוצר כזה, בדיוק כמו שאתה לא רוצה לחיות עם רמקול שעם הזמן מאבד את יכולת העוצמה שלו וגם במקרה הזה האוזן שלך תבצע את האדפטציה הנדרשת.

ולכן הדיל הזה, כביכול, בכל הקשור למוצר הספציפי הזה, לא מעניין.

הדור החדש של JVC כרגע מעוכב בשל בעיות לא ברורות, אך עם זאת, מתחילים כבר טיפטופים של מסירות, הייתי מחכה מספר שבועות וקורא מספר רב של ביקורות על מנת להבין שהדור הזה נטול בעיות דרמטיות .....(למרות ששאלת המזל וטיב היחידה לגמרי רלבנטי גם לדור זה...).

ואני לחלוטין מסכים איתך כי בחירה בין 2 החברות הללו היא סופר בעייתיות, במיוחד למי שמתעסק בעובדות ובודק את הדברים.

רן

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

לפי קצב התקדמות ירידת המחיר- עוד מעט נקנה אותו ב 5000 ש"ח, כולל מסים ומשלוח.

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

כל עוד יש 4 יחידות במלאי (כלומר אף אחד לא מזמין) מעריך שהמחיר ימשיך לרדת כי חייבים להיפתר מהמלאי של הדגם הקודם.

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

@molvy
·

האמן לי, אני חוויתי על בשרי
https://www.hometheater.co.il/vt278081.html

החברים פה מדברים מתוך ידע ונסיון, ואם הם אומרים שזה לא דיל טוב, הם צודקים

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

dilbert78 - עברתי ברפרוף על התרד (בכ"ז 6עמודים), אתה מדבר שם על מקרן שונה לחלוטין של חברה אחרת לחלוטין, היכן הקשר למוצר פה?

שלח תגובה

חזור אל “Amazon Deals”