טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

על פניו ואם הדברים נכונים נראה כמו הונאה לכל עניין ודבר.
אם הדברים עדיין מתנהלים כיום באותה הצורה (זאת אומרת שתוספת ה- 199 ש"ח להרחבת האחריות ל- 3 שנים נוספות שהם מוכרים כיום) ושכל מה שמקבלים בפועל זה שירות אחזקה שלא כולל תקלות פאנל - זו פשוט תרמית. לדעתי הם לא מספקים את תעודת האחריות המורחבת הזו במעמד הרכישה בדיוק בשביל למנוע מצב שהלקוח יקרא את הסעיפים ויחזור בו מהעסקה.

תחשבו אולי להתאגד כמה חברים כאן שאכלו מהם קש ורימו אותם ואולי תפנו לתכנית תחקיר כמו למשל "הכל כלול עם סיוון כהן"
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

היו כאן לפני מספר שנים מאות פוסטים של אנשים שהמתקינים הציעו להם במעמד ההתקנה להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים.
ביקשנו אז שמישהו ימציא לנו צילום של כתב אחריות מלאה שבו נראה שיש כיסוי לפאנל תקול לאחר סיום האחריות המקורית.

אף אחד לא המציא צילום כזה !!!


משך חיי מסך ממוצע נע בין שלוש/ארבע שנים לחמש/שש שנים.
רוב התקלות מתחילות להופיע עם תום השנה השלישית.

נראה לכם באמת שתמורת 199₪ או אפילו 1200₪ יתנו לכם אחרי יותר משלוש שנים אחריות מלאה שכוללת החלפת מסך חדש או פאנל חדש?

במקרה הטוב, אתם תמימים.


פריירים לא מתים, הם מתחלפים.

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

שירות מחפיר, אם בכלל אפשר לקרא לדבר הזה שירות.

האם ניסית לפנות לחנות ממנה קנית? יש להם יותר כוח מול היבואן.

ובמקביל לדעתי אתה יכול לפנות עם התלונה למטה של סמסונג, הרי קנית מיבואן רשמי אז יכול יעזור לך אם תגיע ליבואן פניה מחו"ל.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

PayneBack3 כתב:סוני, סמסונג והייסנס זרקו את השירות לקבלן שנקרא "אלקטורניקס פרו", מחיפוש קצר של השם הזה בפורום אפשר לראות הרבה תלונות ומחיפוש קצר של צמד המילים "אלקטרוניקס פרו פסק דין" אפשר לראות מאות תביעות נגדם, החברות האלו שמשתמשות בשירותים של אלקטרוניקס פרו יודעות בדיוק מה הולך והם פשוט מתממות, הברירה היחידה שלנו היא לא לקנות מוצרים שהשירות שלהם הוא של אלקטרוניקס פרו.
...
·

אמן.
להפסיק לקנות או להמליץ על טלוויזיות שזה נותן השירות כי זה לא שירות.
לפחות להזהיר את מי שמתכנן לרכוש שהוא קונה מסך למעשה ללא אחריות...
ארז

detailer
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1215
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 98 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

אולי שווה לפתוח שרשור מרוכז של "נפגעי אלקטרוניקס פרו" ולפנות לעיתונות?
אין לי כוונה לעשות שיימינג באתר, אבל החברה הזאת פועלת בדרכיה הנלוזות במשך שנים ושום דבר לא עוצר אותה, כתבה לא מחמיאה בתקשורת יכולה לפגוע בה משמעותית ולהציל הרבה נפגעים פוטנציאלים בעתיד.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

מעניין שבכנס של סמסונג שהיה לפני כחודשיים הנושא עלה והנציג של סמליין לא ממש התייחס לנושא ברצינות

אני חושב שיש מן הראוי שהשרשור הזה יגיע גם לנציגי סמליין כדי שלפחות הם יהיו מודעים לנזק הפוטנציאלי שעומד בפתחם

יש סיכוי לקבל איזושהי התייחסות ממנהלי האתר?

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

@molvy
·
צריך אולי לתייג אותם פה, אני לא בטוח שהם עוברים על כל שרשור ושרשור...

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

@mdk_25
·
אין צורך לתייג ואני לא בטוח שאפשר לתייג

אני די בטוח שהמהנלים מודעים לשרשור הזה

אם הם ירגישו צורך הם יגיבו

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

@molvy
·
הרגע תייגת אותי, ואני עכשיו מתייג אותך. ברור שאפשר לתייג.
הנה תייגתי אותך שוב: @molvy

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

@mdk_25
·
מכל מלמדי השכלתי (Y)

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

תתייגו תתייגו...
אבל כשכולם באו להשקה הנוצצת של סמסונג - אף אחד לא פצה על כך פה ולא דרשו תשובות חד משמעיות בנושא.
אז כל מי שקונה סמסונג או כל מוצר תחת ה"שירות" של אלקטרוניקס פרו - שלא יגיד לא ידעתי לא שמעתי.
הפורום כאן מלא בתלונות בנושא.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

@gal-cohen
·זה נכון. לא שואלים שאלות קשות. כאחד שגם היה בהשקות ושתק אני יכול להגיד שפשוט לא נעים להכניס אצבע בעין באירוע כזה שבו אתה כביכול אורח vip והמארח מפנק אותך כל הערב...

Ta_78
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 146
הצטרף: יולי 2014
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

לאור העברת השירות לחברה עם כל כך הרבה תלונות,
במידה ומחיר המוצר זול יותר, כדאי לבחון רכישה דרך יבואנים מקבילים.
לא מבין איזו משמעות נותרה לנושא "יבואן רשמי" של סוני סמסונג וכו', אם מתקבל שירות פח ברגע שממשים אחריות.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

Ta_78 כתב:לאור העברת השירות לחברה עם כל כך הרבה תלונות,
במידה ומחיר המוצר זול יותר, כדאי לבחון רכישה דרך יבואנים מקבילים.
לא מבין איזו משמעות נותרה לנושא "יבואן רשמי" של סוני סמסונג וכו', אם מתקבל שירות פח ברגע שממשים אחריות.
...
·
נכון מאוד !!!

אין שום סיבה להוסיף שקל על יבוא מקורי. זה פשוט לא מגיע להם.

ולגבי ההשקות הנוצצות...
אם לא נעים להעיר ליבואן- פשוט להצביע ברגליים ולא להגיע...כמובן שגם להבהיר ליבואן את הסיבה האמיתית למה אנשים לא הגיעו.
הם אמורים להבנין שכל משתתף באתר הזה מספר על חוויותיו למשפחה וחברים. בסוף זה כן יפגע בהם.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

Alon_Solo כתב:@gal-cohen
·זה נכון. לא שואלים שאלות קשות. כאחד שגם היה בהשקות ושתק אני יכול להגיד שפשוט לא נעים להכניס אצבע בעין באירוע כזה שבו אתה כביכול אורח vip והמארח מפנק אותך כל הערב...
...
·

לאחר סיום ההרצאה שלו אני פניתי לנציג של סמליין ואמרתי לו שהשירות של אלקטרוניקס פרו מתחת לכל ביקורת ושאני לא אקנה ציוד של סמסונג כל עוד אין חוות דעת טובות על אלקטרוניקס פרו.

הוא אמר שהוא יעביר את המסר להנהלת סמליין ושהוא יהיה עם האצבע על הדופק

אני לא יודע על איזו אצבע על איזה דופק הוא דיבר .... אבל אם הוא לא מגיב לשרשור הזה אז או שהאצבע עם נמק או שהדופק שהאצבע בודקת הוא דופק סינטטי

זאת בושה שלקוחות של חברה כל כך מכובדת כמו סמסונג מקבלים שירות ויחס כל כך גרוע לאחר המכירה

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”