מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



פניה לשירות יצרן בחול - קבלת מענה מהיבואן בארץ - מה הקטע?


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Gad007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 265

 #1  נשלח: שבת 17/08/2019 23:20
פניה לשירות יצרן בחול - קבלת מענה מהיבואן בארץ - מה הקטע?

שלום

זו כבר הפעם השלישית שזה קורה לי. פניתי לחברת beyerdynamic אירופה לגבי שאלות התאמה של אוזניות מסוימות לרסיבר שלי, לאחר יומיים קבלתי מענה מבחור נחמד בשם אילן מחלילית? פניתי קודם ל FOCAL צרפת בשאלה לגבי סדרת ה ARIA ותדר חיתוך עם הסאב, קבלתי מענה בעברית מהיבואן המקומי אלרון והיה עוד מקרה של פניה לעוד חברה בחול וקבלת מענה מישראל.

אז להבא אני אפנה רק דרך VPN, אבל מה הקטע שיצרנים כאילו שומרים אמונים ליבואנים בארץ? מה שגם לא תמיד היבואן בארץ בקיא מספיק בנושא הטככני של המוצר. ויותר מזה, אני גם מרגיש לא נעים להתיעץ עם נציג של חלילית בזמן שאני בכל אופן לא מתכוון לרכוש את האוזניות מהם, אלא להזמין אותן מאמזון, שכן זה יוצא יותר מ 1000 שח הפרש לטובת אמזון.

מוזר...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 3883
מספר הודעות: 37688

 #2  נשלח: א' 18/08/2019 7:19

הרבה יצרנים נוהגים כך כאשר יש להם נציגות מקומית, זה הרי אחד התפקידים של הנציגויות ואני בטוח שתסכים איתי שהרבה יותר ידידותי לרוב האנשים לקבל מענה טלפוני בשפת האם שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #3  נשלח: ב' 19/08/2019 15:31

במידה רבה זה מראה על חוסר ההבנה (או הרצון להבין) איזה צינור אנחנו אוכלים מרובם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #4  נשלח: ב' 19/08/2019 16:41
Re: פניה לשירות יצרן בחול - קבלת מענה מהיבואן בארץ - מה הקטע?

Gad007 כתב:
לאחר יומיים קבלתי מענה מבחור נחמד בשם אילן מחלילית
·

אילן החביב לא חבש את כובע "חלילית" שלו אלא את כובע ה"באיירדינמיק ישראל" שיש לחלק מעובדי חלילית בארץ.
או במילים אחרות, היבואן הוא בעצם הנציג של היצרן באותה מדינה. ההגיון אומר שתרצה לשאול את השאלות שלך בשפת האם ושתרצה לקבל תשובות שתואמות לאזור שבו אתה גר (מתח חשמלי, מיסים, חוקי יבוא מוזרים וכו').

גם במקום שבו אני עובד אנחנו מקבלים לא מעט מיילים של חבר'ה מהארץ שניסו להתכתב ישירות עם היצרן והופנו אלינו (היבואן הרשמי).

וברמת העיקרון, גם אם היבואן לא יודע מספיק טוב הוא נמצא במקום הכי טוב לקבל את המידע הנכון ולהבין אותו, הוא הרי היה בקורסים וקיבל הסמכות אצל היצרן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht