מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חבילה יקרה תקועה במרכז מיון מודיעין המון זמן, מה עושים?


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Gad007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 265

 #1  נשלח: א' 25/08/2019 22:04
חבילה יקרה תקועה במרכז מיון מודיעין המון זמן, מה עושים?

שלום

הזמנתי ערכת VR סינין PIMAX 8K שעלותה 2600 שח (זה המחיר שחויבתי לפני חודש וחצי מאתר החברה). לאחר שבועיים המתנה במצב IN TRANSIT, החבילה נחתה בארץ. אבל מאז אין כל התקדמות. לפי אתר מעקב סיני 17TRACK זה הסטטוס במשך שבועיים:

eCommerce Sorting Center, Modiin, Forwarded for processing


ניסיתי להתקשר למרכז המיון, אין עם מי לדבר! הם לא מכירים במספר המעקב הסיני, ולא מוכנים לנסות לאתר אותה ולהסביר לי על מה העיכוב.

אני כרגע בהתלבטות קשה האם לערב את PAYPAL כי זו לא הבעיה של השולח. יצרתי איתם קשר ואמרו לי לנסות להמתין עוד שבוע ולעדכן אותם.

האם יש מה לעשות בכדי לברר על מה העיקוב המאד מוגזם הזה? כמה זמן לוקח למרכז מיון דואר לשחרר חבילה? בדקתי שכל הפרטים שמסרתי נכונים, אז אין מצב שמכרז המיון לא מצליח ליצור איתי קשר.

מוזר מאד, וכמובן אני חושש לגורל החבילה ושחלון הערעורים לפיפאל יסגר אחרי 40 יום שזה עוד 11 יום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4274

 #2  נשלח: ב' 26/08/2019 1:03

אני חושב שבפייפאל יש 180 יום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 2296

 #3  נשלח: ב' 26/08/2019 6:53

כמה זמן עבר מרגע ההזמנה?
תתקשר לדואר מספר פעמים.
אם זה נשלח מסין הייתי ממתין 90 ימים ואז פותח case. (או שבוע מעל לתאריך המסירה המשוער שקיבלת מהספק )

אין סיבה לחשוש לפתוח case בפייפאל, בשביל מצבים כאלה זה נועד. בהנחה והמוצר אבד לדואר ישראל אתה תקבל החזר כספי וגם הספק שלך, אני מניח שהוא ביטח את עצמו במשלוח של 2700 ש"ח וכל עוד מספר המעקב מראה שהמוצר "בדרך" ולא "נמסר", שניכם מכוסים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 407
מספר הודעות: 4159

 #4  נשלח: ב' 26/08/2019 8:58

תפנה בכל מקרה לשירות הלקוחות של הדואר ותבקש שיבצעו חסימה לפריט שלא יוחזר בטעות לחול. אני קיבלתי אחרי חודשיים חבילה שהיתה באותו סטטוס. בסופו של דבר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht