מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



עזרה עם פתיחת תביעת paypal


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Ilyan
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2007
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 2425

 #1  נשלח: ד' 28/08/2019 21:13
עזרה עם פתיחת תביעת paypal

יש לי בעיה עם החזר כספי מפייפאל על עסקה שהתחרבנה עם בנאדם פרטי. האיש בסופו של דבר (לאחר התערבות צד שלישי) שלח לי החזר אבל אחרי כמה ימים קיבלתי הודעה על ביטול בגלל בעיה בצד השולח. אני רוצה לברר מה גרם לביטול מאחר והבנאדם הפסיק לתקשר איתי הדרך היחידה היא לפתוח תביעה. אני מתלבט לגבי האפשרויות:

1. ללכת על בעיית חיוב: Billing issue>Refund not recevied אבל הפורמט של השאלון יותר תואם לעסקה עם סוחר ולי יש רק את התכתובת של ההודעות הפרטיות:
[img]
?1[/img]
[img]
[/img]

2. ללכת על האופציה הכללית של 'I didn't receive my item' ואז לזרוק את צילומי מסך של כל התכתובת של ההודעות הפרטיות. פייפאל בכלל יעברו על זה?

אשמח אם מישהו עם נסיון של תביעות פייפאל יוכל לתת חוות דעת על המקרה הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #2  נשלח: ה' 29/08/2019 8:46

דבר איתם. השירות יושב בארץ והם עוזרים.
https://www.paypal.com/il/smarthelp/contact-us

_________________
עזרו לך? יש כפתור במיוחד בשביל זה.
(1) הבעות תודה: Ilyan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 261

 #3  נשלח: ה' 29/08/2019 20:54

לך על האופציה הראשונה.
אין צורך לדבר איתם,זה עובד כמו שעון
(1) הבעות תודה: Ilyan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 3883
מספר הודעות: 37688

 #4  נשלח: ה' 29/08/2019 22:50

RobotCop
זה לא אמור לשנות יותר מידי, אבל השירות של PayPal לא ממוקם בארץ, למרות שהם דוברי עברית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Ilyan
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2007
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 2425

 #5  נשלח: ב' 02/09/2019 3:05

הם עדיין יתייחסו לפנייה אם אני לא אצרף את הCancellation number?

יש לי 45 יום לפתוח דיספיוט ממועד התשלום ו-20 יום כדי להסלים אותו לתביעה נכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Ilyan
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2007
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 2425

 #6  נשלח: ד' 04/09/2019 14:25

פתחתי תביעה ואתמול קיבלתי מייל בזו הלשון:

We received a response from the seller
We received the case you filed for the following transaction:

פרטי עסקה טכניים

Next steps
If you don't take any action, we'll continue our investigation, and we'll let you know when we have any update

היום נכנסתי לחשבון ואני רואה שהתיק כבר נסגר ושהעניין הוכרע לטובתי. אבל אין שום עדכון בbalance ולא נשלחה לי שום הודעה בנדון. מתי אני יכול לצפות לראות עדכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht