אני מחובר כחצי שנה עם בזק, ספק (בזבל) + תשתית 40/100 + נתב ה BE.
בשישי האחרון, החלו ניתוקים בתדירות גבוהה מאוד. לעיתים, משך הזמן בו הייתי מנותק היה ארוך יותר מאשר הזמן בו הייתי מחובר. יצרתי קשר עם הטכני של 2 החברות, בדקו את אשר בדקו מרחוק, איפסו, ריעננו וכו׳, נפתחה קריאה להחלפת הנתב. ניגשתי בראשון בבוקר לבזק סטור, החלפתי את הנתב, מגיע הביתה, בום! ניתוקים ברמה משוגעת. טוב, אני זקוק לחיבור רשת יציב, עובד המון מהבית וכו׳.. מה עושים? יוצרים קשר עם הטכני של בזק ומחפשים טכנאי שיגיע כמה שיותר מהר לבדוק מה קורה. טוב.. טכנאי? בראשון, בשבוע הבא! כן.. תכף בשנת 2020, חברת בזק הגדולה, אין פא**נג טכנאי שיבוא ל 5-10 דק׳ לבדוק מה קורה. כמובן שלא הסכמתי וטענתי שוב, שלא אוכל לשבת בחיבוק ידיים ולהתפלל שלא יהיה ניתוק כל דקה וחצי בערך, ולהמתין שבוע! הם לא בדיוק באים לקראתי שם.. איימתי בעזיבה, הועברתי לקשרי לקוחות, נציגה נחמדה ניסתה לעשות קצת מעבר, ללא הצלחה! מה גם ש.. קיבלתי טיפ מאחד הנציגים, שימו לב.. תשתמש ברשת הסלולרית באמצעות נקודה חמה. כן כן.. אני משלם מעל 120₪ בחודש, צריך להמתין שבוע לטכנאי, ומקבל טיפ הזוי מאחד הנציגים!
יש בבית תשתית קיימת של הוט. הייתי לקוח בעבר.
מה תמליצו לעשות..
- לשבת ולהמתין להגעת הטכנאי כי אין על בזק והם הכי פחות גרועים?
- להתעסק עם הוט שוב (ללכת על חבילת ה 500, כי אם כבר אפשר אז למה לא?) למרות שאמרתי לעצמי בפעם האחרונה שאעשה זאת על גופתי המתה? (חיובים מיותרים והזויים בחשבוניות וכל הטריקים הידועים שלהם)
- להתחבר לפרטנר בחבילת ה 200 (לא פייבר) ע״ג תשתית הוט?
- ראיתי שגם בזבל מציעים חבילת 500 ע״ג תשתית הוט, אם כי הם יקרים יותר..
תודה, והמשך יום נעים