...
·
השיחות שלהם מוקלטות, וזו הוכחה שהם אמרו לי את זה.
ואם צריך אין לי בעיה שיבדקו אותי כדי להוכיח שבמקרה הזה אני אומר אמת כולל שזה עניין ציבורי.
קשה לי להאמין שישלחו אותי לבדיקה, כי אני גם הקלטתי את השיחה הזאת, בדרך כלל שאני בא להתלונן אז אני מקליט את השיחה כדי שלא יגידו שאני משקר בתלונה, ובתחילת השיחה הנציג שירות אמר לי את השם שלו ואת השם צוות שלו.
ואני אכתוב בצורה יותר ברורה, במי שלא הבין מה זה הפניה להמתנה,
הם אמרו לי שלפי החוק החדש שאם מתקשרים אליהם אז שמותר להם במקום לענות לי תוך 6 דקות, שבמקום זה, מותר להם לעשות אפשרות בקשה שהלקוח מבקש שהם יחזרו אליו, ושהם יחזרו אליו תוך 3 שעות אל הלקוח. אז זה אומר שזו הפניה להמתנה של 3 שעות, במקום 6 דקות עד שאני מקבל מהם מענה אנושי, שזה נגד החוק.
זה נכון שלפי החוק מותר לקבל אישור שלא לפעול בצורה הזאת, אז במקרה כזה כדי שלא יתלוננו על זה, אז אומרים שיש אישור לפעול בנושא הזה בצורה אחרת, והם לא אמרו לי שבנושא הזה שיש להם אישור לפעול בצורה אחרת.