אז אחרי החוויה הנוראית שהייתה לי עם אספקת הטלוויזיה החדשה (סוני 65XF9005) , תואם לי להיום מתקין בין 14:00 ל-16:00 והוא אמור לתת התראה של חצי שעה.
השעה 17:20 ולא קיבלתי שום עידכון...
המוקד שלהם כמובן סגור עכשיו....
למי מתקשרים? אני לא יכול לברוח מהעבודה כל כך הרבה פעמים.
המתקין של הטלויזיה לא הגיע ולא עידכן
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
·Gad007 כתב:המלצה חמה שלי. תבטל את ההתקנה. אל תתן למתקין אלקטרוניקס פרו להתקרב לטלויזיה ובטח שלא להתקין על קיר. תבקש אישור מהחנות לפתוח לבד ולצלם. תקנה שולחן טלויזיה ותניח אותה עליו. התקנה על קיר זה מתכון לצרות, בעיקר שיום אחד תרצה להוריד. אם כי יש לציין שהבעיה הזאת יותר אופיינית לסמסונג ופחות לסוני....
אישור מאיזה חנות?
האחריות ניתנת ע"י היבואן, אתה רומז שאצור קשר עם ישפאר ויש סיכויי שיאשרו לי להתקין לבד ועדיין לקבל אחריות?
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 895 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
·raoul כתב:אני רוצה לדרוש את זה - מישהו יודע להגיד לי איך עושים את זה?
כדאי לי לחכות לאחרי שהם יבואו להתקין כדי שלא יתנקלו לי?...
https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%A4%D ... 7%95%D7%AA
תשמור כל מידע שיש לך מאותן שעות, הודעות סמס ושיחות שיוכיחו שהיית בבית כולל הפוסט שכתבת בפורום.
צור קשר עם החברה ותמסור להם שיש לך 2 בעיות:
1. הטכנאי לא הגיע בזמן ולא עדכן כחוק ואתה דורש פיצוי של 600 שח
2. לאחר שתקבל מהם תשובה בנוגע ל-1 אתה רוצה לתאם מחדש התקנה.
תקליט את השיחה. תסביר לנציגה את השתלשלות העניינים כולל זה שתיעדת את שהותך בבית בשעות ההמתנה ואפילו פתחת פוסט באינטרנט שיתעד זאת.
במידה ותקבל תשובה שלילית - תביעות קטנות.
בהצלחה
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים