שלום חברים
אני צריך התיעצות לגבי המערכת של RXV3900
אתמול התפוצץ שנאי של חברת חשמל ,לאחר שחברת חשמל תיקנו הדלקתי את המערכת RXV3900 והמערכת נסגרת לאחר 3 דקות כל פעם,
אתה יכול לבקש ולהתחנן אליהם!
אבל מניסיון לא תקבל כלום.
לי נשרף מחשב חדש עקב תקלות
ברחוב שלי,שבהם עבדה חברת חשמל
וכל ניסיונותיי נכשלו,אפילו כשהם הודו
שהייתה תקלות מרובות באותו היום
פיצויי לא קבלתי.
כדי להעלות את הסיכוי לזכייה בתביעה מול חברת החשמל, מומלץ לצרף לכתב התביעה מסמך מטכנאי, שבדק את מכשיר החשמל שניזוק, ואשר העריך כי הנזק נגרם בשל פעולה שביצעה חברת החשמל או מחדל שלה. מומלץ גם, כי במסמך תצוין הערכת עלות התיקון של המכשיר שניזוק. כמו-כן, יש לפנות לחברת החשמל ולבקש פרטים אודות הפסקת החשמל: זמן, משך ההפסקה וכדומה. כדאי לקבל את המידע בכתב, ואם אין אפשרות - לערוך רישום של השיחה הטלפונית. לאחר כל אלו, מומלץ לפנות לחברת החשמל בכתב בבקשה לפיצוי.
**עריכה: הפיצוי (אם ניתן) לא עולה על שווי המכשיר בזמן התקלה, זה רסיבר די ישן, תחשוב אם שווה לך להתעסק עם זה בשביל כמה מאות שקלים.
@erezm_1
·
אם התפוצץ שנאי התקלה תועדה במערכות חח"י, ומשכך הדרך לפיצוי קלה יותר.
כל שאתה נדרש לציין את מועד, מיקום ושעת האירוע, ולצרף פרטי הוכחות לנזק ותיקונו.
אני לא יודע אם זאת התקלה שלך או לא אבל אני יודע שבדגמים האלה ודומים להם מאותם שנים היתה בעיה בקבל בכניסה של הספק כוח שהיה עושה בעיות דומות למה שאתה מתאר. אתה יכול לנסות להחליף את הקבל הזה הוא עולה כמה שקלים ולראות האם זה יפתור לך את הבעיה.
בשירשור הזה יש רסיבר מאותם שנים, אצלך הקבל אמור להיות זהה למה שמתואר שם אז לדעתי תנסה לפי ההוראות כאן להחליף את הקבל אין לך מה להפסיד:
תקלה מהסוג שאתה מתאר - מכשיר שנכבה אחרי 3 דקות, בדר"כ לא תואמת נזק שלהפסקת חשמל או נחשול מתח.
אני אומר בדר"כ...כי מה שבדר"כ ניזוק זה ספק הכוח והמעגל הראשוני, בדר"כ הנזק שלהם הוא חד ערכי, משמע עובד והפסיק לעבוד.
למרות שמדובר במגבר מצויין אאל"ט אין לו בכלל תמיכה בHDMI
לא הייתי משקיע בתיקון או התדיינות מול ח"ח.
@ahersko
שלחתי את המגבר לתיקון במעבדת SG אלקטרוניקה ולא מצאו בעיה ,הם ביצעו שידרוג לגירסה וביצעו RESET
לקחתי את המגבר לאחר שציינו שאין תקלה ואצלם עבד תקין חיברתי אותו אצלי ושוב נכבה
erezm_1 כתב:@ahersko
שלחתי את המגבר לתיקון במעבדת SG אלקטרוניקה ולא מצאו בעיה ,הם ביצעו שידרוג לגירסה וביצעו RESET
לקחתי את המגבר לאחר שציינו שאין תקלה ואצלם עבד תקין חיברתי אותו אצלי ושוב נכבה
אשמח לעזרה מצוות הפורום
...
אז תפנה אליהם שוב ותחזיר להם .. אני מניח שלתיקון יש אחריות, בדרך כלל נותנים 3 חודשים (למוצר שאין לו אחריות כבר)