מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות הייסנס בישראל ממש תענוג


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
amirba
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 28, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 174

 #1  נשלח: ד' 25/03/2020 12:50
שירות הייסנס בישראל ממש תענוג

אני חייב לשתף בחווית השירות של הייסנס בישראל.
לאחרונה התחלף נותן השירות של הייסנס בישראל ועכשיו היבואן עצמו נותן את השירות ולא ספק צד שלישי.

התגלתה לי בעיה בטלויזיה 70m7000 כאשר נותן השירות צד שלישי לא הסכים לטפל בבעיה וכאשר הייסנס נכנסו לתמונה השירות השתנה ב 180 מעלות.

הייתי בקשר ישיר עם גברת בשם אילנה מצד היבואן שבתהליך קצר מאוד הודיעה לי שהטלויזיה תוחלף וגם אשודרג לדגם גבוה יותר.

לפי דעתי זוהי דוגמה לשירות שאנחנו צריכים לקבל בארץ. לפי הבנתי מהיום הם נותנים גם את שירות הלקוחות לכן הכל תחת קורת גג אחת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mad-Dog
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2007
הבעות תודה: 482
מספר הודעות: 3816

 #2  נשלח: ד' 25/03/2020 13:22

יפה מאוד , טוב לשמוע.. מה היתה הבעיה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirba
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 28, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 174

 #3  נשלח: ד' 25/03/2020 18:13

Mad-Dog
·

הייתה בעיית banding
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #4  נשלח: ד' 25/03/2020 21:16

יפה, אצלי זה הפוך, יש לי הייסנס 75' k700 עם פסח שחור באמצע המסך ורטפון מספרים לי סיפורים שרק אחרי המשבר יוכלו לעשות משהו, לטענתם יחליפו לי פאנל, לטלויזיה שכבר לא מייצרים במקום להחליף לי למסך חדש שווה ערך, ועוד על זה שילמתי בזמנו מעל 2000 שח אחריות, דוגמא לשירות רע, יש לציין שהייסנס כאן לא צד, כי האחריות היא דרך רטפון לצערי

נערך בפעם אחרונה על-ידי bar333 בתאריך ד' 25/03/2020 21:21, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #5  נשלח: ד' 25/03/2020 21:18
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג

amirba
מתי קנית את המסך? יש לי בעיה והאחריות היא דרך רטפון שלא עושים כלום - אצלך זה אותו סיפור?
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #6  נשלח: ה' 26/03/2020 10:34

עדכון - דיברתי עם היבואן הייסנס, בקיצור בגלל שחלפו 3 שנים, הם לא יכולים לעזור לי, רטפון לא עוזרים לי, אני תקוע עם טלויזיה תקולה וללא שירות, אחלה של דבר, תזכירו לי לעולם לא לעשות הרחבת אחריות ובטח לא אצל רטפון - שורה סופית - חפש את החברים שלך
פרופיל | שלח הודעה | חפש
erezasas
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2011
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 43

 #7  נשלח: ד' 01/04/2020 13:59
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג

amirba
חייב לחזק את הביקורת החיובית. כנ"ל דיברתי עם אילנה. דאגו תוך יום להחליף למכשיר חדש לחלוטין (התגלה פיקסל שרוף במכשיר). אפילו דאגו לתאם התקנה מחודשת (מסך 85 אינץ) אך לא הייתי צריך. אחלה שירות - וכל פעם שהתקשרתי היה ישר מענה.
יישר כוח !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #8  נשלח: ד' 01/04/2020 22:08
Re: שירות הייסנס בישראל ממש תענוג

erezasas
אולי כל עוד אתה באחריות אצלהם - לי אמרו שנגמרה לך האחריות ולך תחפש, תקוע עם פס לאורך המסך בלי אמא ובלי אבא
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 576

 #9  נשלח: ד' 01/04/2020 22:42

לא הבנתי מה שרשמת, עברה האחריות ואתה מבזבז את הזמן שלנו בקריאה על התלונות סטייל שוקולד שלך?
או שאתה עדיין בתקופת האחריות ?

אם זה השני , נעזור לך.
אם זה הראשון - נדאג שיעיפו אותך מהפורום.

_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #10  נשלח: ה' 02/04/2020 13:26

ice2k
·
רשמתי למעלה שקניתי ב2016 את הטלויזיה קיבלתי 3 שנים אחריות מהייסנס וקניתי במעמד ההתקנה של הטלויזיה עוד 3 שנים שמסתבר שהן מרטפון. רטפון טוענים שכרגע הם לא יכולים לעשות כלום כי הסינים לטענתם לא עובדים והם לא יכולים להחליף לי את הפאנל. הם גם לא מספקים לי טלויזיה חלופית - פשוט תמתין עד לסיום המשבר ונראה.
ניסיתי גם לדבר עם הייסנס היבואן - שהרי רטפון היו חברת שירות שלהם שאולי יוכלו הם לעזור לי - קיבלתי תשובה שלילית. אז אני תקוע עם טלויזיה תקולה ובעצם בלי שירות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 15, 2011
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 867

 #11  נשלח: ה' 02/04/2020 14:41

ice2k כתב:
לא הבנתי מה שרשמת, עברה האחריות ואתה מבזבז את הזמן שלנו בקריאה על התלונות סטייל שוקולד שלך?
או שאתה עדיין בתקופת האחריות ?

אם זה השני , נעזור לך.
אם זה הראשון - נדאג שיעיפו אותך מהפורום.

?
הזוי.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 576

 #12  נשלח: ו' 03/04/2020 18:16

ציטוט:
לי אמרו שנגמרה לך האחריות ולך תחפש, תקוע עם פס לאורך המסך בלי אמא ובלי אבא


ELI:
לא הזוי בכלל, אלא אם כן אתה מתכוון לטקסט שבציטוט.

פוסט אחרי רשום בדיוק ההפך.
זו הבעיה שרק מכפישים ולא מתאמצים לפרט. עכשיו אנחנו יודעים שעקב המצב לא מטפלים. זה לא משהו מאוד מפתיע, אבל למה להכפיש בלי לרשום פירוט? כדי שיראה רע יותר?! (המון מקומות לא נותנים עכשיו שירות אחריות, וזו הצרה הקטנה שהולכת להיות לאנושות בחודשים הקרובים).

_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #13  נשלח: ו' 03/04/2020 22:01

ice2k

העובדה היא שי.ח למשל נותנים שירות ומחליפים מסך תקול - ראה פוסטים אחרים בפורום מהימים האחרונים, הייסנס בעצמם מחליפים מסך תקול - אבל אני תקוע מול חברה שנותנת שירות רע והתירוץ הוא המשבר הנוכחי אבל זה רק תירוץ לשירות גרוע - התירוץ הוא שאין עם מי לדבר כרגע בסין ואין להם חלקי חילוף ואין להם מלאי - אז גם בעיתות משבר יש חברות שמתעלות ומוכיחות שיודעות מהו שירות טוב ויש כאלה שלא - שורה תחתונה אני תקוע עם מסך תקול, והפיתרון יהיה כנראה קניית מסך חדש, לא תכננתי אחרי 4 שנים לקנות מסך, היו לי לא מעט מסכים בחיים ומעולם לא נזקקתי לאחריות, הזוי המקרה הזה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 576

 #14  נשלח: ו' 03/04/2020 23:59

עכשיו אני מבין הרבה יותר טוב, ואני בטוח שכולם.
_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bar333
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2008
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 684

 #15  נשלח: שבת 04/04/2020 9:18

ice2k
·
מה אתה מציע לעשות?
להמתין לרטפון שיחליטו מתי נוח להם שהמשבר נגמר ומתי נוח להם לתת שירות? לקנות מסך חדש?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht