שלום רב
אני כותב כאן את מה שהצלחתי להבין קצת ממאמרים ברשת וגם מה שקראתי כאן בפורומים, קצת הלכתי לאבוד ומקווה שהבנתי נכון. לכן צריך אישור או הסבר של מי שמבין בנושא.
רכשתי מלטשת ומולטיטול (DEVWALT) מקוצועים מאיבי, ללא סוללות ומטען.עכשיו אני צריך לרכוש מטען.
רוב המטענים המקוריים מגיעים מקוריאה או מארהב. בארהב המתח אינו תואם לישראל כמובן (מצריך שנאי די יקר כך הבנתי לפחות). בקוריאה ישנם מטענים 100V-240V הרץ 50/60 שהם כן מתאימים לישראל ? המטען ידע לזהות והתאים את עצמו ? האם עיניין התדר חשוב גם עם מכשירים ללא, מנוע כמו המטען שאני צריך ? אני אמור להטעין סוללות 20V
מ 2A עד 9A .
שאלה למומחים בהמרת מתח
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
amir64: זה טוב מדי, כי אף יצרן כלים לא מייצר מטענים אוניברסליים (ויש לי המון כלים נטענים), כי אין הגיון כלכלי. בגלל זה אמרתי שזה טוב מדי למטען של דיוולט מקורי להיות 100-240 וולט. יצרן סיני בהחלט יכול לעשות מה שבא לו.
בניגוד מוחלט למטעני מחשבים/טלפונים/מכשיר אלקטרוני אחר שיש הגיון שיהיה בעלי מתח אונירסלי.
בניגוד מוחלט למטעני מחשבים/טלפונים/מכשיר אלקטרוני אחר שיש הגיון שיהיה בעלי מתח אונירסלי.
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
1. הוא כתב מקורי מקוריאה. לא חלופי סיני.Shtirlitz כתב:amir64: זה טוב מדי, כי אף יצרן כלים לא מייצר מטענים אוניברסליים (ויש לי המון כלים נטענים), כי אין הגיון כלכלי. בגלל זה אמרתי שזה טוב מדי למטען של דיוולט מקורי להיות 100-240 וולט. יצרן סיני בהחלט יכול לעשות מה שבא לו.
בניגוד מוחלט למטעני מחשבים/טלפונים/מכשיר אלקטרוני אחר שיש הגיון שיהיה בעלי מתח אונירסלי....
2. ממטען סיני עלום שם הייתי נזהר, אבל מטען חלופי טוב יעשה את העבודה היטב, בדיוק כמו מקורי.
המטען לא קשור למכשיר, וטכנולוגיית הטעינה לא שונה כי מדובר ביצרן כלים גדול.
טעינת סוללת ליתיום היא טעינה מוכרת, אין עליה פטנט של חברה זו או אחרת.
3. בשוק אסיה הגיוני שיהיה מתח אוניברסאלי, כי במזרח יש כל מיני מדינות שמשתמשות במתחים שונים.
כולל יפן הייחודית, ששם המתח הוא 100V בלבד.
משתף מנסיון אישי וכבעל מקצוע, אני בחרתי בלקנות מטען חלופי ושהוא גם יותר מהיר מהמקורי לMATRIX של בלאק&דקר בכדאי לא להתעסק עם כל הקטע של שנאי למטען.
בגדול בנייה של מטען לכל המתחים אינו בעיה גדולה או יקרה יותר מידי לייצרן, אבל למה לתרוח עם מדובר על מוצר לשוק מסויים ומאוד ספציפי ואפשר יהיה למכור 2 מוצרים במקום אחד.
בגדול בנייה של מטען לכל המתחים אינו בעיה גדולה או יקרה יותר מידי לייצרן, אבל למה לתרוח עם מדובר על מוצר לשוק מסויים ומאוד ספציפי ואפשר יהיה למכור 2 מוצרים במקום אחד.