מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מסך 65C9 חדש הגיע ללא מגן מסך גמיש שמודבק עליו. האם בעייתי?


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
mpc9
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 14, 2013
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 136

 #16  נשלח: שבת 23/05/2020 17:23

beni7320 כתב:
mpc9
איך היה אצלך?


·אצלי המסך הגיע עם המגן עליו וגם המסך החדש שהגיע לאחר שהחליפו את התקול הגיע עם המגן עליו

במקרה הזה אני לא יודע כמה c9 חדשות יש להם במלאי אני קיבלתי cx יש סיכוי מאוד גדול שלא תצטרך לדאוג הרבה ופשוט תקבל את הדגם החדש

אולי לא שמת לב והמתקינים הורידו את המגן בזמן ההתקנה? זה מוזר מאוד שהמסך הגיע בלעדיו הפעם שמחליפים לך את המסך ברגע שמוציאים אותו מהקרטון פשוט תבדוק אותו עוד לפני שמתקינים
(1) הבעות תודה: beni7320
פרופיל | שלח הודעה | חפש
beni7320
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2015
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 133

 #17  נשלח: שבת 23/05/2020 17:46

mpc9,
אני מאד קפדן.. גם עם עיניים מכוסות הייתי מגלה את זה שחסר מגן.


טוב,אז אחרי לא מעט תגובות שכולם ללא יוצא מהכלל מאשרות שכולם קיבלו מסך חדש עם מגן שנדרש להסירו,
אני אחדד יותר את המקרה:

המסך המדובר הוחלף לאחר כשל בדמות צריבה חזקה במסך C7 שהיה עדיין באחריות.
ח.י אישרו החלפת מסך חדש והוחלט שאקבל C9 בגלל שלא היו קיימים מסכי C7 ו C8 במלאי.
לאחר כ 3 שבועות של שימוש ה C9 כשל בדמות תקלת פס פיקסלים אדום(תקלת פנל,נדרשת החלפת פנל)
לתחושתי,יש קשר בין תקלה במסך לאחר 3 שבועות בלבד של שימוש לזה שהמסך הגיע ללא המגן.
שוב,אינני טוען שקיבלתי חלילה מסך מוחדש ולא מאשים את ח.י ,אבל אני חושב שכשאני מקבל מסך " חדש" זכותי לקבל מסך במצב כפי שאתם קיבלתם.

גם כעת,אושרה לי (פעם נוספת) החלפה למסך C9 חדש.
הודעתי מראש למחלקת שירות הלקוחות שלהם שהפעם הזו לא אסכים לקבל מסך C9 ללא מגן מסך, אבל הם מצידם לא מתחייבים (שוב) שיהיה מגן,ושוב טוענים שמדובר על מסך חדש לגמריי.
יש לציין שהם טוענים שקיימת כמות מסויימת של מסכי C9 חדשים שמשמשת ל "גיבוי מעבדה" למיקרים כמו שלי בהם נדרשת החלפת מסך עקב תקלות פנל.

אני מבחינתי סירבתי לקבל מסך עד שבקשתי לא תאושר על ידם..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2008
הבעות תודה: 51
מספר הודעות: 636

 #18  נשלח: שבת 23/05/2020 17:55

לא הייתי נוכח במפעל היצרן אבל נראה לי שמסך חדש בייצור מודבקת עליו מדבקה.
למה שמסך חדש יהיה בלי מדבקה עליו?
נשמע מ ו ז ר מאד
(1) הבעות תודה: beni7320
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 957

 #19  נשלח: שבת 23/05/2020 19:41

קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
beni7320
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2015
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 133

 #20  נשלח: שבת 23/05/2020 19:56

dudis כתב:
קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי


לא ביקשתי מסך C9. זה ח.י החליטו. ולא רק לי (תקרא שירשורים מהעבר) אחרי שהיו פה הרבה מאד תלונות שח.י החליפו מסכים מוחדשים/משופצים/מתצוגה הם ירדו מזה וסיפקו חדשים.
הובטח לי ע"' ח.י מסך C9 חדש.
ביום ההחלפה נאמר לי שהגיע אלי מסך חדש.
מסך חדש אמור להגיע כולל מגן זכוכית קדמי.
נקודה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 62
מספר הודעות: 1052

 #21  נשלח: א' 24/05/2020 2:30

לא זוכר איך ה-OLED LG שלי הגיעה אבל המקרר LG החדש שלי הגיע כולו מכוסה במדבקות הגנה
וכבר חודשיים אחרי מוצאים עוד מדבקות והשיא שאשתי גלתה פתאום שדלת אחת נשארה מכוסה במדבקה
ככה שלא נראה לי שמסך חדש יגיע מהמפעל בלי מדבקות. זה פשוט מגן משריטות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 589

 #22  נשלח: א' 24/05/2020 22:22

אני חושב "שתום לב" זה לא הצד החזק של השרשור הזה, חבל שהמידע החשוב לא צויין בתחילת השרשור. אהבתי את התמימות, השאלה לגיטימית הטיעון ממש לא.
אחריות זה לא ביטוח, לא ברורה לי הנימה של הטענה כאן, עצם העובדה שבהתחלה המידע הוסתר מאיתנו בפורום זה בכלל קצת מקומם. דברים כאלה פוגעים גם בנו, כי עסק תמיד חושב "עסקית" וכשסוף סוף יש יבואן שפועל כמו שאמור להיות ואף מעבר, ישר יש מי שמנצל זאת לרעה בכל מיני טיעוני עורכי דין סוג ז' בבתי משפט. חבל ...

_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
beni7320
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2015
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 133

 #23  נשלח: ב' 25/05/2020 12:38

ice2k כתב:
אני חושב "שתום לב" זה לא הצד החזק של השרשור הזה, חבל שהמידע החשוב לא צויין בתחילת השרשור. אהבתי את התמימות, השאלה לגיטימית הטיעון ממש לא.
אחריות זה לא ביטוח, לא ברורה לי הנימה של הטענה כאן, עצם העובדה שבהתחלה המידע הוסתר מאיתנו בפורום זה בכלל קצת מקומם. דברים כאלה פוגעים גם בנו, כי עסק תמיד חושב "עסקית" וכשסוף סוף יש יבואן שפועל כמו שאמור להיות ואף מעבר, ישר יש מי שמנצל זאת לרעה בכל מיני טיעוני עורכי דין סוג ז' בבתי משפט. חבל ...


·חבר, אל תכעס...

לא אתייחס בכלל לדבריך כי חבל סתם להצית את הדיון.

רק אוסיף שהנושא נמצא בטיפול מסור של נציג בכיר מח.י וכולי תקווה שבעייתי תיפתר.

מרעיפים כאן שבחים רבים על השירות של ח.י ולא נראה לי שאני הוא זה שיקלקל. את זה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adirbooking
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 30, 2011
הבעות תודה: 98
מספר הודעות: 2109

 #24  נשלח: ב' 25/05/2020 14:41

dudis כתב:
קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי


·
למה שהוא יגיד תודה ?

הוא שילם ממיטב כספו על מוצר ולמוצר הזה יש אחריות. שיעמדו באחריות.
ואם המוצר לא חדש או משומש זו עבירה פלילית
ולא משנה אם זה LG או Samsung או PILOT
(1) הבעות תודה: beni7320
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 957

 #25  נשלח: ב' 25/05/2020 16:04

adirbooking כתב:

ציטוט:
...


·
למה שהוא יגיד תודה ?

הוא שילם ממיטב כספו על מוצר ולמוצר הזה יש אחריות. שיעמדו באחריות.
ואם המוצר לא חדש או משומש זו עבירה פלילית
ולא משנה אם זה LG או Samsung או PILOT


·כי נראה לי שאם תקרא את תעודת האחריות בטח כתוב שצריבה לא באחריות והחלפת מסך למסך תקין ברמתו אז מגיע לחברה הזו תודה גדולה על השירות ....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
beni7320
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2015
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 133

 #26  נשלח: ב' 25/05/2020 16:31

dudis כתב:

ציטוט:
...


·כי נראה לי שאם תקרא את תעודת האחריות בטח כתוב שצריבה לא באחריות והחלפת מסך למסך תקין ברמתו אז מגיע לחברה הזו תודה גדולה על השירות ....


·אתה משתמש וותיק
אבל כנראה עם זיכרון קצר
קח לך כמה דקות,תעבור על הודעות מלפני שנה וחצי -שנתיים, וחזור עם ידע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 77
מספר הודעות: 957

 #27  נשלח: ב' 25/05/2020 17:46

beni7320
·אכן בגיל שלי הזכרון חלש, אתה רשאי להזכיר לי במקום שאני יחפש פוסטים בשנה וחצי האחרונות, עד עכשיו בכל הפוסטים שקראתי ח. י נתנו שירות מעל ומעבר וטיפלו בכל מקרה לגופו, צורת הכתיבה בצורה של חובה קצת מעצבנת, כדאי שתקרא בשנה וחצי האחרונות על נותני שירות אחרים באותו תחום בפורומים ותבין.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
beni7320
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2015
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 133

 #28  נשלח: ב' 25/05/2020 18:19

dudis כתב:
@beni7320
·אכן בגיל שלי הזכרון חלש, אתה רשאי להזכיר לי במקום שאני יחפש פוסטים בשנה וחצי האחרונות, עד עכשיו בכל הפוסטים שקראתי ח. י נתנו שירות מעל ומעבר וטיפלו בכל מקרה לגופו, צורת הכתיבה בצורה של חובה קצת מעצבנת, כדאי שתקרא בשנה וחצי האחרונות על נותני שירות אחרים באותו תחום בפורומים ותבין.
·

ראית אותי בא בטענה (או חצי טענה) לח.י?
הבעייה היא נטו של הקוריאנים...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 589

 #29  נשלח: ב' 25/05/2020 22:57

beni7320
·
קודם כל אני מאחל לך שמה שרצית תקבל, אני לא נגד זה.
אבל אחריות צריכה לדאוג למוצר תקין, לא לחדש. זה לפחות ממה שאני יודע. ולגבי "העבירה הפלילית" שמישהו הזכיר כאן, בא לי להיות ציני אבל אני אוותר.

פשוט קשה להתנהל מול נותן שירות כשדורשים ממנו עולם ומלאו, כש 100% מהמקרים ככה, העסק הופך ללא כלכלי ובסוף כולם נפגעים. צריך להיות ראלי. לשאוף לטוב ביותר זה לא דבר רע, להתבכיין על זה זו הדרך להרס תרבות, ובסוף אנחנו נשארים עם אלקטרוניקס פרו שלצערי הרב מאוד יודעת להתנהל עם "נותנים את האצבע, רוצים את כל היד", וזו לא השאיפה שאני מאחל לעם הבעייתי שלנו...

_________________
AMP: YAMAHA RX-V1800
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
(1) הבעות תודה: Shakedd
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht