מסך 65C9 חדש הגיע ללא מגן מסך גמיש שמודבק עליו. האם בעייתי?

פורום מסכי OLED בחסות LG
mpc9
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

beni7320 כתב:mpc9
איך היה אצלך?
...
·אצלי המסך הגיע עם המגן עליו וגם המסך החדש שהגיע לאחר שהחליפו את התקול הגיע עם המגן עליו

במקרה הזה אני לא יודע כמה c9 חדשות יש להם במלאי אני קיבלתי cx יש סיכוי מאוד גדול שלא תצטרך לדאוג הרבה ופשוט תקבל את הדגם החדש

אולי לא שמת לב והמתקינים הורידו את המגן בזמן ההתקנה? זה מוזר מאוד שהמסך הגיע בלעדיו הפעם שמחליפים לך את המסך ברגע שמוציאים אותו מהקרטון פשוט תבדוק אותו עוד לפני שמתקינים

beni7320 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 186
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

mpc9,
אני מאד קפדן.. גם עם עיניים מכוסות הייתי מגלה את זה שחסר מגן.


טוב,אז אחרי לא מעט תגובות שכולם ללא יוצא מהכלל מאשרות שכולם קיבלו מסך חדש עם מגן שנדרש להסירו,
אני אחדד יותר את המקרה:

המסך המדובר הוחלף לאחר כשל בדמות צריבה חזקה במסך C7 שהיה עדיין באחריות.
ח.י אישרו החלפת מסך חדש והוחלט שאקבל C9 בגלל שלא היו קיימים מסכי C7 ו C8 במלאי.
לאחר כ 3 שבועות של שימוש ה C9 כשל בדמות תקלת פס פיקסלים אדום(תקלת פנל,נדרשת החלפת פנל)
לתחושתי,יש קשר בין תקלה במסך לאחר 3 שבועות בלבד של שימוש לזה שהמסך הגיע ללא המגן.
שוב,אינני טוען שקיבלתי חלילה מסך מוחדש ולא מאשים את ח.י ,אבל אני חושב שכשאני מקבל מסך " חדש" זכותי לקבל מסך במצב כפי שאתם קיבלתם.

גם כעת,אושרה לי (פעם נוספת) החלפה למסך C9 חדש.
הודעתי מראש למחלקת שירות הלקוחות שלהם שהפעם הזו לא אסכים לקבל מסך C9 ללא מגן מסך, אבל הם מצידם לא מתחייבים (שוב) שיהיה מגן,ושוב טוענים שמדובר על מסך חדש לגמריי.
יש לציין שהם טוענים שקיימת כמות מסויימת של מסכי C9 חדשים שמשמשת ל "גיבוי מעבדה" למיקרים כמו שלי בהם נדרשת החלפת מסך עקב תקלות פנל.

אני מבחינתי סירבתי לקבל מסך עד שבקשתי לא תאושר על ידם..

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

לא הייתי נוכח במפעל היצרן אבל נראה לי שמסך חדש בייצור מודבקת עליו מדבקה.
למה שמסך חדש יהיה בלי מדבקה עליו?
נשמע מ ו ז ר מאד

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי

beni7320 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 186
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

dudis כתב:קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי
...
לא ביקשתי מסך C9. זה ח.י החליטו. ולא רק לי (תקרא שירשורים מהעבר) אחרי שהיו פה הרבה מאד תלונות שח.י החליפו מסכים מוחדשים/משופצים/מתצוגה הם ירדו מזה וסיפקו חדשים.
הובטח לי ע"' ח.י מסך C9 חדש.
ביום ההחלפה נאמר לי שהגיע אלי מסך חדש.
מסך חדש אמור להגיע כולל מגן זכוכית קדמי.
נקודה.

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

לא זוכר איך ה-OLED LG שלי הגיעה אבל המקרר LG החדש שלי הגיע כולו מכוסה במדבקות הגנה
וכבר חודשיים אחרי מוצאים עוד מדבקות והשיא שאשתי גלתה פתאום שדלת אחת נשארה מכוסה במדבקה
ככה שלא נראה לי שמסך חדש יגיע מהמפעל בלי מדבקות. זה פשוט מגן משריטות.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אני חושב "שתום לב" זה לא הצד החזק של השרשור הזה, חבל שהמידע החשוב לא צויין בתחילת השרשור. אהבתי את התמימות, השאלה לגיטימית הטיעון ממש לא.
אחריות זה לא ביטוח, לא ברורה לי הנימה של הטענה כאן, עצם העובדה שבהתחלה המידע הוסתר מאיתנו בפורום זה בכלל קצת מקומם. דברים כאלה פוגעים גם בנו, כי עסק תמיד חושב "עסקית" וכשסוף סוף יש יבואן שפועל כמו שאמור להיות ואף מעבר, ישר יש מי שמנצל זאת לרעה בכל מיני טיעוני עורכי דין סוג ז' בבתי משפט. חבל ... :?
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

beni7320 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 186
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

ice2k כתב:אני חושב "שתום לב" זה לא הצד החזק של השרשור הזה, חבל שהמידע החשוב לא צויין בתחילת השרשור. אהבתי את התמימות, השאלה לגיטימית הטיעון ממש לא.
אחריות זה לא ביטוח, לא ברורה לי הנימה של הטענה כאן, עצם העובדה שבהתחלה המידע הוסתר מאיתנו בפורום זה בכלל קצת מקומם. דברים כאלה פוגעים גם בנו, כי עסק תמיד חושב "עסקית" וכשסוף סוף יש יבואן שפועל כמו שאמור להיות ואף מעבר, ישר יש מי שמנצל זאת לרעה בכל מיני טיעוני עורכי דין סוג ז' בבתי משפט. חבל ... :?
...
·חבר, אל תכעס...

לא אתייחס בכלל לדבריך כי חבל סתם להצית את הדיון.

רק אוסיף שהנושא נמצא בטיפול מסור של נציג בכיר מח.י וכולי תקווה שבעייתי תיפתר.

מרעיפים כאן שבחים רבים על השירות של ח.י ולא נראה לי שאני הוא זה שיקלקל. את זה

adirbooking
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2206
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

dudis כתב:קיבלת החלפה ממסך C7 למסך C9 ורק לזה צריך להגיד תודה , עדיין מה שקיבלת ממשיך את האחריות , תקרא מה כתוב באחריות לגבי החלפת מסך במקרה של צריבה (אם תמצא) אכן מבעס לקבל מסך לא חדש ואם הייתה מקבל מסך כזה ברכישה ראשונית אז היה לך קייס , במקרה של החלפה בגלל צריבה אני לא כל כך בטוח אבל זו רק דעתי
...
·
למה שהוא יגיד תודה ?

הוא שילם ממיטב כספו על מוצר ולמוצר הזה יש אחריות. שיעמדו באחריות.
ואם המוצר לא חדש או משומש זו עבירה פלילית
ולא משנה אם זה LG או Samsung או PILOT

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

adirbooking כתב:
...
...
·
למה שהוא יגיד תודה ?

הוא שילם ממיטב כספו על מוצר ולמוצר הזה יש אחריות. שיעמדו באחריות.
ואם המוצר לא חדש או משומש זו עבירה פלילית
ולא משנה אם זה LG או Samsung או PILOT
...
·כי נראה לי שאם תקרא את תעודת האחריות בטח כתוב שצריבה לא באחריות והחלפת מסך למסך תקין ברמתו אז מגיע לחברה הזו תודה גדולה על השירות ....

beni7320 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 186
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

dudis כתב:
...
...
·כי נראה לי שאם תקרא את תעודת האחריות בטח כתוב שצריבה לא באחריות והחלפת מסך למסך תקין ברמתו אז מגיע לחברה הזו תודה גדולה על השירות ....
...
·אתה משתמש וותיק
אבל כנראה עם זיכרון קצר
קח לך כמה דקות,תעבור על הודעות מלפני שנה וחצי -שנתיים, וחזור עם ידע.8)

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

@beni7320
·אכן בגיל שלי הזכרון חלש, אתה רשאי להזכיר לי במקום שאני יחפש פוסטים בשנה וחצי האחרונות, עד עכשיו בכל הפוסטים שקראתי ח. י נתנו שירות מעל ומעבר וטיפלו בכל מקרה לגופו, צורת הכתיבה בצורה של חובה קצת מעצבנת, כדאי שתקרא בשנה וחצי האחרונות על נותני שירות אחרים באותו תחום בפורומים ותבין.

beni7320 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 186
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

dudis כתב:@beni7320
·אכן בגיל שלי הזכרון חלש, אתה רשאי להזכיר לי במקום שאני יחפש פוסטים בשנה וחצי האחרונות, עד עכשיו בכל הפוסטים שקראתי ח. י נתנו שירות מעל ומעבר וטיפלו בכל מקרה לגופו, צורת הכתיבה בצורה של חובה קצת מעצבנת, כדאי שתקרא בשנה וחצי האחרונות על נותני שירות אחרים באותו תחום בפורומים ותבין.
...
·

ראית אותי בא בטענה (או חצי טענה) לח.י?
הבעייה היא נטו של הקוריאנים...

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

@beni7320
·
קודם כל אני מאחל לך שמה שרצית תקבל, אני לא נגד זה.
אבל אחריות צריכה לדאוג למוצר תקין, לא לחדש. זה לפחות ממה שאני יודע. ולגבי "העבירה הפלילית" שמישהו הזכיר כאן, בא לי להיות ציני אבל אני אוותר.

פשוט קשה להתנהל מול נותן שירות כשדורשים ממנו עולם ומלאו, כש 100% מהמקרים ככה, העסק הופך ללא כלכלי ובסוף כולם נפגעים. צריך להיות ראלי. לשאוף לטוב ביותר זה לא דבר רע, להתבכיין על זה זו הדרך להרס תרבות, ובסוף אנחנו נשארים עם אלקטרוניקס פרו שלצערי הרב מאוד יודעת להתנהל עם "נותנים את האצבע, רוצים את כל היד", וזו לא השאיפה שאני מאחל לעם הבעייתי שלנו...
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”