מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד


עמוד 4 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2008
הבעות תודה: 53
מספר הודעות: 695

 #46  נשלח: ד' 01/07/2020 11:57

אז לפחות אנחנו יודעים שצריבות קיימות, עד עכשיו זה היה סוג של טאבו לדבר עליו.

https://drive.google.com/file/d/17WGbjj9x57AelQFKA...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 18

 #47  נשלח: ד' 01/07/2020 13:18

עדכון נוסף: שדרוג ל-CX 65 עולה 5600 ש"ח. הלכתי בסוף על 55.
גם ככה זה חדר שינה, ואין כל-כך מקום ל65.
זה כולל עוד 3 שנות אחריות - ביג בונוס עבורי.
הרחבת אחריות היא גם ככה 1000 ש"ח (תכננתי לעשות על ה-C7 בלי קשר)
אז השדרוג עצמו בתכלס יוצא 1600. (2600 ש"ח כולל)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 1165

 #48  נשלח: ד' 01/07/2020 17:07

sagico כתב:
אז לפחות אנחנו יודעים שצריבות קיימות, עד עכשיו זה היה סוג של טאבו לדבר עליו.



כנראה שאפילו היבואן לא היה מודע לצריבות אחרת לא היה שם מסך שלו באולם היוצאים בנתב"ג עם פרסומת שלו שחוזרת על עצמה ועם צריבה שלא צריך ראיה 6 על 6 בשביל להבחין
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתמר123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 22, 2015
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 449

 #49  נשלח: ה' 02/07/2020 15:20

אחרי החלפת פאנל זריזה ומקצועית! כל הכבוד לח.י
אני הולך להתפנק בסרטים הסופש
מדהים, מרגיש כאילו קיבלתי OLED חדשה - תענוג!!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 995
מספר הודעות: 7159

 #50  נשלח: ה' 02/07/2020 15:57

איתמר123
למה "כאילו"... ?
תתחדש ותמשיך ליהנות !!

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
(1) הבעות תודה: איתמר123
פרופיל | שלח הודעה | חפש
תלתל
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 04, 2011
הבעות תודה: 83
מספר הודעות: 434

 #51  נשלח: ו' 03/07/2020 10:30

publicheader כתב:
עדכון נוסף: שדרוג ל-CX 65 עולה 5600 ש"ח. הלכתי בסוף על 55.
גם ככה זה חדר שינה, ואין כל-כך מקום ל65.
זה כולל עוד 3 שנות אחריות - ביג בונוס עבורי.
הרחבת אחריות היא גם ככה 1000 ש"ח (תכננתי לעשות על ה-C7 בלי קשר)
אז השדרוג עצמו בתכלס יוצא 1600. (2600 ש"ח כולל)


·עשית נכון.

תתחדש

ליאור
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #52  נשלח: ב' 13/07/2020 20:22

איתמר123 כתב:
@keyser
·
תודה רבה על התשובה המפורטת.

האם במידה ותופיע צריבה עוד שנתיים, כלומר לאחר בערך 5 שנים מרכישת המסך, עדיין הטיפול זהה? החלפת הפאנל ולא תיקון כלשהו?


אחרי 5 שנים כבר אין אחריות, אלא אם ביצעת הרחבת אחריות, ואז התשובה היא כן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #53  נשלח: ב' 13/07/2020 20:26

bariko כתב:
Keyser
אשמח אם תוכל להבהיר אחת ולתמיד סוגיה חשובה, אותה שאלתי מספר פעמים, אך לא קיבלתי עליה תשובה:
נגיד שאצל לקוח נשרף לוח הפיקוד או כרטיס מסך.
להבנתי, היבואן מחויב על פי תעודת האחריות, לתקן את המסך או להחליף, גם אם תקלה זהה או דומה חוזרת במשך עשר פעמים.
(לא הגיוני שיקרה, אך נניח באופן תיאורטי).
האם אותו עקרון תופס גם לגבי צריבות?
למיטב ידיעתי, אין אזכור מפורש לעניין הצריבות בתעודת האחריות.
ח.י. יכולים להפעיל את סעיף 18, ולטעון שהנזק נגרם ברשלנות ,שימוש ותחזוקה לא נאותים, או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות..


סוגיה מאוד מעניינת, ואנחנו מתמודדים איתה מעת לעת.
בגדול - במסגרת המחוייבות שלנו (3 שנים אחריות) אנחנו חיים ונושמים במטרה שתהיה לך טלוויזיה תקינה בבית שאתה יכול ליהנות ממנה. אנחנו נגיע ונעשה מה שצריך, וכמובן שאם אותה תקלה חוזרת 10 פעמים, כנראה שכבר בפעם השניה או השלישית ננסה לאתר את מקור התקלה כי זה לא ממש הגיוני.

חייב לציין שלא זכור לי מתי הפעלנו את סעיף 18. הנטייה היא לא להגיע לשם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #54  נשלח: ב' 13/07/2020 20:27

ambar כתב:
@keyser

מני, תודה רבה על התגובה המפורטת ובכלל על חוויות השירות שהקבוצה מספקת.
מנסיון אישי ושל חברים בפורום אתם ללא ספק רמה אחת מעל כולם. מאוד מרענן לקבל שירות אדיב ומקצועי במיוחד במחוזותינו.
בתור אחד שממליץ לסביבה הקרובה על איזה מסך לרכוש, נושא השירות והתמיכה הוא ללא ספק פקטור בשיקול וקבוצת ח.י בולטת במיוחד לטובה בתחום זה.

תודה!


תודה רבה, חיממת את הלב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #55  נשלח: ב' 13/07/2020 20:30

avihuli כתב:


keyser
רק מני, הארה לשיפור ברשותך - צריך לשים באתר אצלכם במקום בולט לינק להורדת קטלוג הטלוויזיות העדכני.
אני לא מכיר את כל הדגמים וכאשר רוצה לעשות השוואה של מה יש, כל פעם מסתבך בלמצוא את זה (וגם לא תמיד מוצא).
אגב, אם אפשר גם להשאיר בארכיון כלשהו את הקטלוגים הישנים - זה יהיה מעולה.
תמשיכו להצליח...


אתה צודק ב-100%
תדע שאנחנו עובדים על אתר חדש ומטורף שיביא המון ערכים מוספים ושירותים דיגיטליים
ב"ה תוך 3-4 חודשים נשיק.
(1) הבעות תודה: avihuli
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #56  נשלח: ב' 13/07/2020 20:32

dudis כתב:
לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......


בול.
הכי מרגיז היה להחליף מסך שיש לו צריבה של הסימן של ה- PAUSE
אבל ספגנו בינתיים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #57  נשלח: ב' 13/07/2020 20:36

TheCoolest כתב:
@keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?

אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.


בשמחה.
הפאנלים של הסדרות החדשות אינם מתאימים לסדרות קודמות. כל דגם והפאנל שלו. אין תאימות אחורה.
כשאני מציין פאנל משופר, זה אומר שהיצרן במהלך השנים שיפר מאוד את נושא הצריבות, וידע לצמצם את סיכויי הצריבה ע"י פאנלים משופרים.
המשמעות המעשית של זה: נניח יש לך אולד דגם B7, המסך באחריות ויש לך צריבה. הפאנל שיוחלף הוא פאנל ייעודי ל-B7, רק עם סיכוי נמוך יותר לתקלת צריבה בעתיד.
(2) הבעות תודה: TheCoolest , dmitrys
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #58  נשלח: ב' 13/07/2020 20:38

ChinggisKhan כתב:
@keyser
·

מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !


כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?


הגדלנו מלאי פאנלים לפי צפי תקלות צריבה. בסדרה 9 לשמחתי אנחנו כמעט ולא צופים תקלות כאלה. סבירות גבוהה שאם תהיה תקלה כזו, יהיה לנו במלאי פאנל. אם לא, נזמין מחו"ל ואז נחליף.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 256
מספר הודעות: 15214

 #59  נשלח: ב' 13/07/2020 20:42

ice2k כתב:
העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.


אפתיע אותך.
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות.
(8) הבעות תודה: shmizan , Barakberkovich , dmitrys , טלHD , dudis , Arie10 , avihuli , תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 833

 #60  נשלח: ג' 14/07/2020 18:42

keyser כתב:

ציטוט:
...


אפתיע אותך.
יש לא מעט דברים שאנחנו סופגים על עצמנו, מתוך אמונה אמיתית שיש עדיין לקוחות שבוחרים LG על פני סמסונג גם בזכות האבא והאמא מאחורי הקלעים.
ביום שנחשוב שזה לא כך, ייתכן ודברים ייראו אחרת.
סתם לדוגמא (וההוצאה הכי כבדה שלנו) - 3 שנים אחריות. היצרן נותן שנה.
יש עוד כמה דוגמאות.


·

זו היתה הסיבה העיקרית שלפני כחצי שנה רכשתי "75 מדגם 8600.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht