שלום לכולם,
קניתי את ה-KS9500 בסוף 2016 ועשיתי הרחבת אחריות ל-4 שנים, כך שעדיין יש לי אחריות.
נהנתי מאוד ועדיין נהנה (כמה שאפשר עם התופעות האחרונות) מהמסך בשנים האחרונות; אבל נראה שלאחרונה הופיעו זליגות אור בחלק התחתון של המסך במיוחד בקטעים חשוכים, בנוסף לכך יש אזור שנראה שיש בו פיקסלים קפואים (מישהו מכיר את התופעה?).
אשמח להמלצת הפורום מה האופציות שלי, שמעתי הרבה על האחריות של סמליין ואני מבין שמצפה לי תהליך לא נעים מצד שני יש לי עדיין אחריות. גם יש פה שאלה של איזה מסך חלופי הם יציעו לי, אני הרי לא אסתפק בדגם ביניים רק בגלל שהמסך שלי ישן, האם נראה לכם שיציעו חלופה הולמת?
תודה מראש לכולם.
להלן תמונות של מצב המסך:
[img2=334x250][imgur]Gbj6aSM[/imgur][/img2]
[img2=318x238][imgur]N4CvRBn[/imgur][/img2]
[img2=304x227][imgur]T3BoXam[/imgur][/img2]
[img2=286x215][imgur]PDWEZhc[/imgur][/img2]
UE65KS9500 פיקסלים קפואים וזליגות אור
- GoldenAce (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 225
- הצטרף: דצמבר 2007
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
·מה זה אחריות פרימיום? כשעשיתי את האחריות לפני 3.5 שנים הייתה אפשרות אחת להרחיב ל-4 שנים. ממה שאני קורא באתר של סמליין, לא ברור לי בדיוק מה ההתייחסות שלהם לנושא.dudis כתב:האחריות שלך היא פרימיום ,החלפת מסך בחדש אם יש תקלה ?
האמת שכמו JoeJoe כתב זה נראה כמו מכה קטנה במסך ואם זה כך יהיה לך תהליך ארוך עם אלקטרוניקספרו , מקווה בשבילך שבאמת זו תקלה בטלויזיה...
- GoldenAce (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 225
- הצטרף: דצמבר 2007
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
אנסה להפעיל את האחריות מה יש לי להפסיד...
אני מבין שהם גם יכולים לנסות לתקן את המסך ולא בהכרח להחליף?
בכל אופן קצת קראתי אחרי מספר שנים שלא הסתכלתי על מסכים, והבנתי שסמסונג עשו קצת תרגיל עם מספרי הדגמים ודגמי 8K של 2020 מגבילים ל-Q90R מ-2019 מבחינת איכות פאנל. מצד שני ה-Q90T/Q80T מקבלים ציונים טובים ב-rtings.
תחזיקו לי אצבעות
אני מבין שהם גם יכולים לנסות לתקן את המסך ולא בהכרח להחליף?
בכל אופן קצת קראתי אחרי מספר שנים שלא הסתכלתי על מסכים, והבנתי שסמסונג עשו קצת תרגיל עם מספרי הדגמים ודגמי 8K של 2020 מגבילים ל-Q90R מ-2019 מבחינת איכות פאנל. מצד שני ה-Q90T/Q80T מקבלים ציונים טובים ב-rtings.
תחזיקו לי אצבעות
- GoldenAce (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 225
- הצטרף: דצמבר 2007
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
היו היום שני טכנאים של סמסונג, מיד ראו את הזליגות אור כבר על זה אמרו שזה פאנל תקול. אחרי זה ראו את מה שהם מכנים ככתם.
אמרו שזה תהליך ארוך של תיקון (לא אמרו מה הזמן) ועדיף לשדרג, אמרתי להם אין בעיות אני רוצה סדרה מקבילה להיום את ה-Q95T, ביררו מול השירות אמרו להם 2000 שקל - אבל (הנה בא האבל) זה לא מולם סוגרים זה מול השירות והם יתקשרו אלי.
אז התקשרו ואמרו לי "מה, זה לא מה ששמענו...שמענו Q60" בשביל ה-Q95T זה 7000 ש"ח כולל 4 שנים אחריות.
אחרי "הנחה" ירדו ל-5200 כולל 4 שנים אחריות.
לי זה נראה מחיר לא הוגן בהתחשב שיש לי עדיין אחריות והטכנאים אישרו שהמסך פגום ברמת הפאנל.
טלוויזיה חדשה 65Q95T עולה באזור 9000 ש"ח.
מה אתם אומרים? נכנס לסבבי תיקונים? או ניקח את העסקה הלא טובה (לטעמי לפחות)?
הם אומרים שאין בעיה להזמין פאנל חדש מלפני 4 שנים למסך קעור והם עושים את זה המון (נשמע לי לא הגיוני).
תודה.
אמרו שזה תהליך ארוך של תיקון (לא אמרו מה הזמן) ועדיף לשדרג, אמרתי להם אין בעיות אני רוצה סדרה מקבילה להיום את ה-Q95T, ביררו מול השירות אמרו להם 2000 שקל - אבל (הנה בא האבל) זה לא מולם סוגרים זה מול השירות והם יתקשרו אלי.
אז התקשרו ואמרו לי "מה, זה לא מה ששמענו...שמענו Q60" בשביל ה-Q95T זה 7000 ש"ח כולל 4 שנים אחריות.
אחרי "הנחה" ירדו ל-5200 כולל 4 שנים אחריות.
לי זה נראה מחיר לא הוגן בהתחשב שיש לי עדיין אחריות והטכנאים אישרו שהמסך פגום ברמת הפאנל.
טלוויזיה חדשה 65Q95T עולה באזור 9000 ש"ח.
מה אתם אומרים? נכנס לסבבי תיקונים? או ניקח את העסקה הלא טובה (לטעמי לפחות)?
הם אומרים שאין בעיה להזמין פאנל חדש מלפני 4 שנים למסך קעור והם עושים את זה המון (נשמע לי לא הגיוני).
תודה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- GoldenAce (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 225
- הצטרף: דצמבר 2007
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
@TheCoolest
·סדרה 9 הייתה אז הסדרה הכי גבוהה והיה אז רק 4K HDR, אז ההקבלה צריכה להיות מול הסדרה הכי גבוהה של 4K HDR היום שזה ה-Q95T.
אני אלך על תיקון, השאלה איך אפשר לקבל מהם התחייבות של זמן תיקון? על פי החוק אני מבין שזה עד 7-10 ימים...
הרי אין מצב שאין מזמינים פאנל חדש בזמן הזה, אפילו טכנאי בזמן הזה בטח לא יגיע אלי.
בקיצור סלט...
·סדרה 9 הייתה אז הסדרה הכי גבוהה והיה אז רק 4K HDR, אז ההקבלה צריכה להיות מול הסדרה הכי גבוהה של 4K HDR היום שזה ה-Q95T.
אני אלך על תיקון, השאלה איך אפשר לקבל מהם התחייבות של זמן תיקון? על פי החוק אני מבין שזה עד 7-10 ימים...
הרי אין מצב שאין מזמינים פאנל חדש בזמן הזה, אפילו טכנאי בזמן הזה בטח לא יגיע אלי.
בקיצור סלט...
·GoldenAce כתב:@TheCoolest
·סדרה 9 הייתה אז הסדרה הכי גבוהה והיה אז רק 4K HDR, אז ההקבלה צריכה להיות מול הסדרה הכי גבוהה של 4K HDR היום שזה ה-Q95T.
אני אלך על תיקון, השאלה איך אפשר לקבל מהם התחייבות של זמן תיקון? על פי החוק אני מבין שזה עד 7-10 ימים...
הרי אין מצב שאין מזמינים פאנל חדש בזמן הזה, אפילו טכנאי בזמן הזה בטח לא יגיע אלי.
בקיצור סלט......
"הסדרה הכי גבוהה״ זאת השוואה קצת לא הוגנת.
באותה מידה אתה יכול לבקש את הדגם הכי טוב מסדרת 8K - כי היא הסדרה הכי גבוהה כרגע (או מיקרו-לד ברגע שיצא).
אם כבר, הרבה יותר הגיוני לדרוש מסך עדכני שהוא באותה רמת תצוגה כמו המסך שלך.
- GoldenAce (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 225
- הצטרף: דצמבר 2007
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
@mdk_25
·אני לא מסכים, וזה לא שביקשתי בחינם. בכל אופן אתה מוזמן להסתכל ב-rtings על ביקורות על המסך שלי, אשמח לדעת לאיזה מסך היום נראה לך שזה מקביל?
בנוסף, אני תוהה מה היה קורה אם הפאנל היה מראה את הפגמים האלה אחרי למשל שנה וחצי של עבודה. האם גם אז היו מבקשים ממני להוציא סכום כזה על מסך חדש, אחרי שהשקעתי לא מעט כסף על מסך בסדרה הגבוהה ביותר של סמסונג?
בכל אופן, פתחו לי הזמנה לפאנל חדש. SLA של עד חודשיים (אמיתי). רק כשיגיע הפאנל הם יעדכנו ויבואו לאסוף את המסך הקיים, לא הסכמתי לקבל מסך חלופי באיכות נמוכה שלך תדע איפה הוא היה שזה מה שהציעו לי עד שהמסך הנוכחי יתוקן.
·אני לא מסכים, וזה לא שביקשתי בחינם. בכל אופן אתה מוזמן להסתכל ב-rtings על ביקורות על המסך שלי, אשמח לדעת לאיזה מסך היום נראה לך שזה מקביל?
בנוסף, אני תוהה מה היה קורה אם הפאנל היה מראה את הפגמים האלה אחרי למשל שנה וחצי של עבודה. האם גם אז היו מבקשים ממני להוציא סכום כזה על מסך חדש, אחרי שהשקעתי לא מעט כסף על מסך בסדרה הגבוהה ביותר של סמסונג?
בכל אופן, פתחו לי הזמנה לפאנל חדש. SLA של עד חודשיים (אמיתי). רק כשיגיע הפאנל הם יעדכנו ויבואו לאסוף את המסך הקיים, לא הסכמתי לקבל מסך חלופי באיכות נמוכה שלך תדע איפה הוא היה שזה מה שהציעו לי עד שהמסך הנוכחי יתוקן.