מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



UE65KS9500 פיקסלים קפואים וזליגות אור


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #1  נשלח: ג' 21/07/2020 21:45
UE65KS9500 פיקסלים קפואים וזליגות אור

שלום לכולם,

קניתי את ה-KS9500 בסוף 2016 ועשיתי הרחבת אחריות ל-4 שנים, כך שעדיין יש לי אחריות.
נהנתי מאוד ועדיין נהנה (כמה שאפשר עם התופעות האחרונות) מהמסך בשנים האחרונות; אבל נראה שלאחרונה הופיעו זליגות אור בחלק התחתון של המסך במיוחד בקטעים חשוכים, בנוסף לכך יש אזור שנראה שיש בו פיקסלים קפואים (מישהו מכיר את התופעה?).

אשמח להמלצת הפורום מה האופציות שלי, שמעתי הרבה על האחריות של סמליין ואני מבין שמצפה לי תהליך לא נעים מצד שני יש לי עדיין אחריות. גם יש פה שאלה של איזה מסך חלופי הם יציעו לי, אני הרי לא אסתפק בדגם ביניים רק בגלל שהמסך שלי ישן, האם נראה לכם שיציעו חלופה הולמת?

תודה מראש לכולם.

להלן תמונות של מצב המסך:
[img2=334x250]
[/img2]
[img2=318x238]
[/img2]
[img2=304x227]
[/img2]
[img2=286x215]
[/img2]
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 150

 #2  נשלח: ד' 22/07/2020 5:26

אני לא מומחה אבל זה נראה כאילו המסך חטף מכה באזור הפיקסלים הדפוקים, זה גרם גם להזזה של שכבות פיזור האור ולתופעה של הזליגה באותו האזור.
אולי אני טועה, נסה לחפש בעיה דומה באינטרנט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 94
מספר הודעות: 1173

 #3  נשלח: ד' 22/07/2020 6:29

האחריות שלך היא פרימיום ,החלפת מסך בחדש אם יש תקלה ?
האמת שכמו JoeJoe כתב זה נראה כמו מכה קטנה במסך ואם זה כך יהיה לך תהליך ארוך עם אלקטרוניקספרו , מקווה בשבילך שבאמת זו תקלה בטלויזיה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #4  נשלח: ד' 22/07/2020 20:29

JoeJoe כתב:
אני לא מומחה אבל זה נראה כאילו המסך חטף מכה באזור הפיקסלים הדפוקים, זה גרם גם להזזה של שכבות פיזור האור ולתופעה של הזליגה באותו האזור.
אולי אני טועה, נסה לחפש בעיה דומה באינטרנט.


·אין שום נזק על המסך עצמו? אז למה אתה חושב שזה מכה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #5  נשלח: ד' 22/07/2020 20:31

dudis כתב:
האחריות שלך היא פרימיום ,החלפת מסך בחדש אם יש תקלה ?
האמת שכמו JoeJoe כתב זה נראה כמו מכה קטנה במסך ואם זה כך יהיה לך תהליך ארוך עם אלקטרוניקספרו , מקווה בשבילך שבאמת זו תקלה בטלויזיה


·מה זה אחריות פרימיום? כשעשיתי את האחריות לפני 3.5 שנים הייתה אפשרות אחת להרחיב ל-4 שנים. ממה שאני קורא באתר של סמליין, לא ברור לי בדיוק מה ההתייחסות שלהם לנושא.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 150

 #6  נשלח: ד' 22/07/2020 21:58

GoldenAce
·זה לא דומה לתקלות פאנל שראיתי בעבר, אבל אם אין נזק חיצוני למסך אז באמת תפעיל אחריות...
מעניין איזו טלוויזיה חלופית יציעו לך... תעדכן
פרופיל | שלח הודעה | חפש
JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2016
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 150

 #7  נשלח: ד' 22/07/2020 22:03

אגב טלוויזיה מדהימה (יש לי את ה-ks8500 וגם q70r), אין לה לדעתי תחליף בדגמים החדשים בגלל שהחדשים באים עם ה-Local dimming המעצבן, הייתי מנסה ללכת על תיקון אבל שיקול שלך כמובן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 333
מספר הודעות: 3258

 #8  נשלח: ד' 22/07/2020 23:01

בטח ינסו להציע לך את ה8000 כי בגלל שעכשיו עשו את הסדרה של Q עם מספור אחר שהוא בעשרות ולא באלפים.
אבל תכלס KS מקביל לQ אז מגיעה לך הQ95
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #9  נשלח: ד' 22/07/2020 23:15

אנסה להפעיל את האחריות מה יש לי להפסיד...
אני מבין שהם גם יכולים לנסות לתקן את המסך ולא בהכרח להחליף?

בכל אופן קצת קראתי אחרי מספר שנים שלא הסתכלתי על מסכים, והבנתי שסמסונג עשו קצת תרגיל עם מספרי הדגמים ודגמי 8K של 2020 מגבילים ל-Q90R מ-2019 מבחינת איכות פאנל. מצד שני ה-Q90T/Q80T מקבלים ציונים טובים ב-rtings.

תחזיקו לי אצבעות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 94
מספר הודעות: 1173

 #10  נשלח: ה' 23/07/2020 6:13

GoldenAce
·תעדכן,
מקווים שהמסע שלך יהיה קצר ותקבל שירות כמו שצריך , לפי הפורום צפוי לך תהליך ארוך
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #11  נשלח: א' 02/08/2020 12:59

היו היום שני טכנאים של סמסונג, מיד ראו את הזליגות אור כבר על זה אמרו שזה פאנל תקול. אחרי זה ראו את מה שהם מכנים ככתם.
אמרו שזה תהליך ארוך של תיקון (לא אמרו מה הזמן) ועדיף לשדרג, אמרתי להם אין בעיות אני רוצה סדרה מקבילה להיום את ה-Q95T, ביררו מול השירות אמרו להם 2000 שקל - אבל (הנה בא האבל) זה לא מולם סוגרים זה מול השירות והם יתקשרו אלי.

אז התקשרו ואמרו לי "מה, זה לא מה ששמענו...שמענו Q60" בשביל ה-Q95T זה 7000 ש"ח כולל 4 שנים אחריות.
אחרי "הנחה" ירדו ל-5200 כולל 4 שנים אחריות.

לי זה נראה מחיר לא הוגן בהתחשב שיש לי עדיין אחריות והטכנאים אישרו שהמסך פגום ברמת הפאנל.

טלוויזיה חדשה 65Q95T עולה באזור 9000 ש"ח.

מה אתם אומרים? נכנס לסבבי תיקונים? או ניקח את העסקה הלא טובה (לטעמי לפחות)?

הם אומרים שאין בעיה להזמין פאנל חדש מלפני 4 שנים למסך קעור והם עושים את זה המון (נשמע לי לא הגיוני).

תודה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1692
מספר הודעות: 14275

 #12  נשלח: א' 02/08/2020 14:03

GoldenAce
·
אני חושב שדגם מקביל לשלך הוא משהו כמו Q70-Q80R (או Q80T ומעלה).
בכל אופן, ההצעה שלהם אפילו לא קרובה להגיונית. אפשר לנסות ולהלחם, אבל אם הם מציעים תיקון כאופציה, כנראה שאין לך הרבה מה לעשות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #13  נשלח: א' 02/08/2020 14:18

TheCoolest
·סדרה 9 הייתה אז הסדרה הכי גבוהה והיה אז רק 4K HDR, אז ההקבלה צריכה להיות מול הסדרה הכי גבוהה של 4K HDR היום שזה ה-Q95T.
אני אלך על תיקון, השאלה איך אפשר לקבל מהם התחייבות של זמן תיקון? על פי החוק אני מבין שזה עד 7-10 ימים...
הרי אין מצב שאין מזמינים פאנל חדש בזמן הזה, אפילו טכנאי בזמן הזה בטח לא יגיע אלי.

בקיצור סלט...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25 (אלכס)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 543
מספר הודעות: 3747

 #14  נשלח: א' 02/08/2020 16:19

GoldenAce כתב:
@TheCoolest
·סדרה 9 הייתה אז הסדרה הכי גבוהה והיה אז רק 4K HDR, אז ההקבלה צריכה להיות מול הסדרה הכי גבוהה של 4K HDR היום שזה ה-Q95T.
אני אלך על תיקון, השאלה איך אפשר לקבל מהם התחייבות של זמן תיקון? על פי החוק אני מבין שזה עד 7-10 ימים...
הרי אין מצב שאין מזמינים פאנל חדש בזמן הזה, אפילו טכנאי בזמן הזה בטח לא יגיע אלי.

בקיצור סלט...


·
"הסדרה הכי גבוהה״ זאת השוואה קצת לא הוגנת.
באותה מידה אתה יכול לבקש את הדגם הכי טוב מסדרת 8K - כי היא הסדרה הכי גבוהה כרגע (או מיקרו-לד ברגע שיצא).

אם כבר, הרבה יותר הגיוני לדרוש מסך עדכני שהוא באותה רמת תצוגה כמו המסך שלך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
GoldenAce
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 174

 #15  נשלח: א' 02/08/2020 18:08

mdk_25
·אני לא מסכים, וזה לא שביקשתי בחינם. בכל אופן אתה מוזמן להסתכל ב-rtings על ביקורות על המסך שלי, אשמח לדעת לאיזה מסך היום נראה לך שזה מקביל?
בנוסף, אני תוהה מה היה קורה אם הפאנל היה מראה את הפגמים האלה אחרי למשל שנה וחצי של עבודה. האם גם אז היו מבקשים ממני להוציא סכום כזה על מסך חדש, אחרי שהשקעתי לא מעט כסף על מסך בסדרה הגבוהה ביותר של סמסונג?

בכל אופן, פתחו לי הזמנה לפאנל חדש. SLA של עד חודשיים (אמיתי). רק כשיגיע הפאנל הם יעדכנו ויבואו לאסוף את המסך הקיים, לא הסכמתי לקבל מסך חלופי באיכות נמוכה שלך תדע איפה הוא היה שזה מה שהציעו לי עד שהמסך הנוכחי יתוקן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht